Eind 2006/ begin 2007 vanaf 6 maart 2011

06-03-2011 09:17 2499 berichten
Alle reacties Link kopieren
En wederom een nieuw topic

Klik hier voor een link naar het vorige deel

En het topic daarvoor

Hier nog een ouder topic

En het Theehuizentopic!

Flubberbuikjestopic

Noot aan mezelf; excel, photoshop, photobucket....
anoniem_2998 wijzigde dit bericht op 12-12-2011 15:22
Reden: Tabel
% gewijzigd
Ik heb van die bodylotion (voor een lichte huid) en die smeer je gewoon op je benen, Geeft geen strepen oid en het kleurt heel geleidelijk aan mee.

Het is in ieder geval geen lichtgevend wit meer, die kuiten van me.....

De dames hobbelen deze dagen van zwembad naar zwembad...overal in de straat staat er wel 1. Wij hebben er sinds gisteren ook weer 1 en ik hoop dat de katten voor de verandering het zwembad van hu eigenaren onder gaan zeiken.

Verder geen plannen vandaag. ik moest vanmiddag werken maar ze hadden iemand te veel ingeroosterd...of ik vrij wilde? nou euh ja tuurlijk wel. Meiden gaan wel naar de oppas (hoe decadent) maar als ze niet zouden gaan, zou ik die uren wel moeten betalen. En ze verheugen zich al op het zwembad ;-)
Hai!

Die bodylotion met kleurtje werkt niet bij iedereen... bij mij dus niet. Heb allerlei merken geprobeerd (nivea, dove, huismerk), het stinkt en het kost een hoop tijd (haha) en ik blijf spierwitte poten houden. Ik heb me er maar bij neergelegd. Het houdt me niet tegen om met blote benen te lopen hoor!

We hebben echt zo'n lekkere dag achter de rug!

Vanmorgen bij de hema ontbeten (erg he?) toen nog wat dingetjes in de stad gehaald en terug naar huis. Kids hebben de hele dag in het zwembad gespeeld. Moesten van mij om half 2 naar binnen. Ondanks smeren met factor 50 toch wat rood. Lekker tv gekeken; ik naar de bieb. Man heeft lekkere tapas gemaakt, toen ik thuis kwam waren de kids alweer aan het zwemmen. Het was net een vakantiedag... heerlijk relaxt, lekkere hapjes, geen gezeur bij het naar bed gaan en nu lekker aan de koffie met likeur.

Ik ben wel ontzettend moe, kan mijn ogen niet open houden....

Heerlijk; deze week maar 3 dagen werken (terwijl het pinksteren is en ik normaal maar 2 dagen werk!) We hebben woe vergadering (team; dus terugkomen) en vrijdag een jubileum van 2 collega's, wel zo gezellig als iedereen komt en ik zit in de organisatie... En net deze week heeft Ella de hele week vrij! Alleen vrijdag heeft ze een uitstapje naar het bos.

Dinsdag neem ik haar mee naar mijn school; vindt ze altijd leuk. Ben benieuwd want dan is ze dus kleuter nr 35! Woensdag gaat ze naar mijn ouders en Gijs ook.

Donderdag heb ik een intake om deel te nemen aan een afval-en sportgroep op de sportschool (waar ik ook fysio heb gehad voor mijn rug). Dus al met al een drukke week.

Morgen mijn laatste hoofdstuk afschrijven, mijn 1 na laatste hoofdstuk verbeteren dan moet het dinsdag door de keuring van mijn docent. Volgende week zaterdag alles afmaken met opmaak etc en dan ... is het klaar!!! OHWEHEOEHEOEHEOEHEOOOOOOOO

Zo... nu gaat de pc uit!
Heerlijk weertje... Strand geweest, in de tuin gezeten en BBQ met mijn ouders gedaan. Kids lagen er laat in, was erg gezellig en lekker. Nu even voor de tv en draw something tegen Ris spelen ;-) Iemand hier Rumble? Is zo'n verslavend spel!
Hier ook alles goed. Wat een geweldig weertje he, kan daar echt van genieten. Zoon is dit weekend op kamp en Hanna logeert bij mijn ouders vannacht. Man en ik hebben heerlijk samen in de tuin gegeten. Verder vandaag deel 2 van de reeks over de Hongerspelen gelezen (kennen jullie die reeks? is ook verfilmd, boeken zijn geweldig), heerlijk ouderwets pagina's verslinden (het hele boek (400 pagina's) in vier uur..geweldig. Morgen komt er familie eten (ook weer in de tuin) dus dan zal ik wel een tijd in de keuken te vinden zijn, ook leuk. Ik maak vooraf een aspergesoep, dan moussaka met aspergesalade (voor de soep heb ik alleen de schillen nodig (voor de bouillon) dus de stengels zelf wil ik ook graag gebruiken..) en tzatziki, als dessert ijs. Wat we maandag gaan doen, weet ik nog niet. Misschien het Zuiderzeemuseum in Enkhuizen (vond ik als kind erg leuk), maar dat is wellicht wel erg druk? Nou ja, we bekijken het wel even. Maandagavond komt zoon weer terug.
Iedereen dus heerlijk aan het chillen en relaxen...je kan ook weinig anders doen met dergelijke temperaturen.

Lief is een paar flinke branden wezen blussen, waaronder 1 huis dat helemaal is uitgebrand. Zo ontzettend sneu voor die mensen, net je monumentale pandje opgeknapt en Woesj...zo helemaal weg door een brand.

Vandaag een pinksterbbq bij vrienden. Meiden hebben er al helemaal zin in, want dan mogen ze weer in de koeienbedstee slapen. Ik vind het wel fijn dat steeds meer vrienden in gewone huizen gaan wonen ipv die studententoestanden waar we eerder allemaal in zaten. De meiden kunnen gewoon in een bed ergens slapen en wij kunnen nog lekker wat langer blijven.

Gister lekker in en om het huis omgedreutelt...beetje in de tuin werken, meiden in het zwembad, beetje dit beetje dat...heerlijk ontspannen.
Iemand van jullie ervaring met een kind wat zichzelf pijn doet als hij boos is?

Van de week kreeg Gijs een driftbui van jewelste. Hij was moe, had een ijsje en zat er mee te spelen. Wilde het van een stokje likken, toen moest het weer klein gemaakt (en van het stokje af), nam hij een hap, was het te koud, smeet hij bijna het ijsje en al door de kamer. Ik was het zat. Ik heb zijn ijsje (na een waarschuwing) weggegooid. We zouden in bad gaan, hij wilde niet. Hij heeft 30 minuten geschreeuwd, niet normaal. Uiteindelijk werd hij rustig, maar terwijl hij aan het schreeuwen was (en wij probeerden rustig te blijven), heeft hij zichzelf steeds gekrabt, m.n. op zijn buik en billen.

Vandaag iets soortgelijks. Wezen eten in het pannenkoekenhuis, we zouden eerst douchen en dan nog naar beneden, toetje eten en knuffelen met opa en oma. Omdat het zo warm was en hij heel erg gezweet heeft, vond ik dat zijn haar gewassen moest worden. Dat had ik van te voren (beneden nog) al aangekondigd. In de douche begon hij weer te schreeuwen, nu ook in paniek; hij wil niet dat zijn haar gewassen wordt. En ondertussen, weer krabben aan zijn billen, maar nu tot bloedens toe! Als ze 'm zo op de speelzaal zien, zonder het verhaal te horen, zullen ze denken dat we 'm hebben geslagen met zo'n ouderwets "rietje" of een zweep.

Ik heb het nu ingesmeerd en zijn nagels geknipt, maar wat moet ik hiermee?

Het is duidelijk dat hij gefrustreerd is (en moe in beide gevallen) en zijn frustratie niet kwijt kan. Op zulke momenten hoort en ziet hij niks trouwens. Ik blijf tegen 'm praten, soms extreem kalm, soms met lichte dwang (dat haar moest van mij gewassen worden; we hebben het uiteindelijk alleen nat gemaakt; geen shampoo erin, dat zou het hebben verergerd), maar het lijkt totaal niet binnen te komen.

Koude douche werkt ook niet; daar stond hij al haha ;-)

Dus... wie heeft tips/weet raad?
Pittig Ris, mannetje hier bonkt met hoofd als hij boos is, maar is dan ook jonger. Handjes vasthouden of iets geven (knijpbal) waar hij op kan afreageren

Iedereen aan het genieten van mooie weer, rustig hier. Zo heerlijk, de dagen zijn veel leuker met al die zon.

Voor de rest niets meegemaakt. Jullie nog iets spannends.

Zag trouwens bij Tros vermist de oudste 2 kinderen van Blindje (andere nicks weet ik niet meer), zijn op zoek naar hun vader. Deze schijnt in een instelling te zitten en geen contact te willen. Sneu die jongens zo te zien, erg teleurgesteld
Vervelend Ris, dat Gijs zich dan uit onmacht zo krabt. Ik weet wel van Hanna dat ze op die leeftijd soms net zulke buien had; superdriftig en dan kon ik ook niet goed tot haar doordringen. Lastig. Vandaag had ze ook weer zoiets. We kregen familie (mijn ouders en schoonzus en zwager met twee van hun (volwassen) kinderen) te eten. Tegen Hanna gezegd dat we dan in de tuin gingen eten, dat vond ze al niets. Toen het gezelschap er eenmaal was, wilde zij er niets van weten; helemaal dwars (door de verlegenheid; zij voelt zich vaak niet vrij, als er mensen komen, ook als het bekende mensen zijn, ze houdt gewoon erg van routine en met z'n viertjes thuis zijn). Goed, wij in de tuin en Hanna zat gefrustreerd binnen. Ik zei dat ze in de tuin moest komen mee-eten, of anders maar naar bed moest gaan. Driftbui, huilen, echt ook wel heel verdrietig (niet alleen maar dwars). Ik heb uiteindelijk een klein tafeltje en stoeltje in een hoek van de tuin gezet (25 m bij ons vandaan, en uit ons zicht). Zo kreeg ik toch mijn zin; ze at toch in de tuin en zij voelde zich veilig. Later draaide ze ook gewoon wel bij maar dat kan bij haar dus gewoon wel twee uur duren..

Babba, hoe gaat het met Zachje? Gaat het slapen beter? En ik had er een glimp van gezien, van Vermist. Bij welke minuut zijn die knullen in beeld? En is Blindje/Fluffy/? ook te zien? Ik weet nog wel van dat verhaal over die vader, triest inderdaad.
Die Hanna, wat rot als ze zich zo ongemakkelijk voelt. Ik had dat ook als kind. Vooral bij volwassenen die ik niet zo goed kende. Aimee daarentegen totaal niet. Die is soms te vrijpostig. Ben ik wel blij om, maar dus uitkijken dat ze wel beseft dat zij het kindje is,

As we speak heb ik boven weer een ziek kereltje in bed. Gisterenavond ziek geworden, meer dan 40 koorts. Paracetamol liet de koorts ook niet zakken en ook gezellig ons bed ondergespuugd. Slechte nacht hier. Tegenwoordig redt Zach het niet meer om langer dan 2 weken niet ziek te zijn en/of koorts te hebben. Afgelopen maanden er zo ingeslopen. Volgende week buisjes en van daar verder kijken. Heb het zo met hem te doen. Zach ligt ook al 1 inenting achter. Elke keer wel reden om te wachten, ziek of net beter. En dan kan ik het niet over mijn hart verkrijgen om de inenting te halen.

Wou vandaag vloeren gaan kijken, maar of dat het wordt
@Mirjam de kinderen zijn ongeveer halverwege de uitzending te zien. Twijfel of ik Blindje zag, zou dan achter ze moeten zitten.
Van welke dag is die uitzending? Kan ik het nog even terugkijken. Blijft toch wel apart, dat je eerst zoveel met elkaar deelt en dan ineens geen contact.

Babba, wat sneu dat Zach zo ziek is, al helemaal met dit weer. Hopen dat de buisjes zijn werk gaan doen...

Ris, wat lastig van Gijs. Herken het enigszins wel, behalve dat Sverre het niet vaak op zichzelf vergeld maar op een ander. Vooral Mats is vaak het slachtoffer van bijten, knijpen en slaan, soms zonder enige aanleiding. Kun jet het met hem bespreken> Dat je begrijpt dat hij boos is maar dat hij zichzelf geen pijn mag doen. Misschien helpt het om hem in een bal te laten knijpen, hem te laten tekenen. Ik zeg zelf wel eens dat nu alle boosheid wel uitgeschreeuwd mag worden en dan hou ik Sverre stevig vast. Al snel voel ik zijn lijf dan meer ontspannen worden....zulke buien zijn gewoon sneu.

Heerlijk deze mooie dagen. Mag van mij wel zo blijven!
Heb net even gekeken. Is van vrijdag Annie. Heftig verhaal. Blindje is wel veel afgevallen zeg. En haar haar anders, ik had haar zo op straat niet herkend!

Vandaag met vrienden en heel veel kinderen in een leuke speeltuin geweest. Strand was helaas veelte koud door zeedamp. Vanavond pannenkoeken gegeten in het bekende restaurant, was erg gezellig. Morgen moet ik weer werken en is het uit met het mooie weer en de pret! Maar Jasmijn heeft nog vrij ivm een studiedag dus heeft mijn man vrij genomen. Thijmen blijft ook thuis en dan gaan ze met zijn drietjes naar Artis, mijn moeder had vrijkaarten. Ik probeer niet jaloers te zijn maar stiekem baal ik ook wel hoor. Haha.

Lees hier over kindjes die zichzelf pijn doen. Mijn kinderen doen dat gelukkig niet maar zoontje van vriendin wel. Als die een standje heeft gekregen omdat hij wat stouts deed, gaat hij zichzelf knijpen of slaan en zegt dan: ikke stout. Heel zielig. Vriendin troost hem dan en dan is het wel over, maar toch naar gezicht. Ik heb helaas geen tips.

Lees ook van dat onzekere gedrag. Als Jasmijn onzeker is, en dat is best vaak hoor, dan overschreeuwt ze dat. Iets is bijv. STOM. Maar ze vindt het dan gewoon eng. Grappig, hoe elk kind zo anders is en zijn eigen gebruiksaanwijzing heeft. Thijmen is ook wel een onzeker typetje maar zoekt dan steun bij mij; Jasmijn zet zich juist vaak af.

Zo en nu nog even Rumble spelen. Niemand hier nog verslaafd?
Heb natuurlijk ook even gekeken en ook naar de eerdere aflevering waar de jongens hun oproep doen. Maar ik zou Blindje er ook niet uit hebben gehaald. Maar ze heeft haar voornemen om MILF te worden wel gehaald lijkt me. Wel sneu voor de jongens.

@Ris, jeetje, lijkt me ontzettend heftig om te zien. Ik denk wat Annie zegt misschien nog wel het veiligst is. Goed vasthouden en laat het hem er maar uit schreeuwen. (wel oordopjes in doen)

Hier hebben we een weekje vakantie....Lief en ik moeten wel werken, maar ik heb maar een paar diensten deze week.
Zo, al een tijdje niet geweest. Wat een heerlijke dagen waren het zeg! De dochter van vrienden heeft 2 nachtjes bij ons geslapen. Roan kan het heel goed met haar vinden. Wat een pret hebben zij gehad zeg. Heerlijk om te zien.

Ris, ik herken het niet van mijn kinderen. Wat sneu voor hem dat hij zich niet op een andere manier weet te uiten. Is dit pas sinds kort? En wat fijn dat je bijna klaar bent!

@babba, bij Roan heeft het verwijderen van de neusamandelen wonderen gedaan. Bij hem was het wel alleen een structurele snotneus. Valt me helemaal op nu ik Jesper zie. Die is veel minder vaak verkouden.

Ik zal ook eens zoeken naar dat filmpje.

Hier alles prima. Kinderen hebben vakantie. Ik werk maar 2 dagen deze week. Lekker, hoewel het wel heel druk is, en ik eigenlijk de dagen niet kan missen. Komend weekend gaat lief volleyballen op Ameland. Er is een groot toernooi. Over 3 weken gaat hij een week naar zuid afrika. Deels zakelijks, maar ook 3 dagen rondreizen. Zoooo jaloers!
En nu regent het weer sinds gisteren. Niet heel veel, maar genoeg om het lekker te houden voor de tuin. En het slaapt wel zo lekker.

Gistermiddag met de kinderen nar de kapper geweest en ik heb er zelf ook maar weer een stukje af laten halen. Tis nu alleen wel behoorlijk kort! En ik schrok gewoon van de hoeveelheid grijze haren die mee kwamen. Maar als ik het thuis verf dan pakt de verf niet op m'n grijze haren, dus laat ik het maar......(maar tis wel erg hoor)Mezelf nog verwend met nieuwe huidverzorgingsproducten. Ik smeerde het gisteren op en m'n velletje dronk alles op! maar voelt wel lekker nu. hopelijk over een maand iets minder zichtbare rimpeltjes (sjonge wordt echt een oude doos)

Nu nog lekker vrij en morgen weer eventjes werken....best wel relaxed eigenlijk.....
Mijn meesterstuk is goed gekeurd! Ik sta nu op een voldoende omdat mijn schrijfstijl te informeel is; ik ga het dus aanpassen, want een 6 vind ik te weinig hoor. Zeker als het op schrijfstijl aankomt, dat is zo'n lullig iets om een laag punt voor te krijgen! Maar blij dat ik ben!

Zaterdag de hele dag met een vriendin er voor aan het werk, mijn rapporten moeten ook nog, weet niet wanneer... haha....

Zometeen naar de sportschool, maar ik heb maar weer eens een hypo... moet ik eerst nog even wat bij eten (en ik ga om af te vallen! hoe ironisch....)
Ben ook al een tijdje niet geweest. Lees steeds bij op de Ipad maar dat typt niet handig. Ik merk dat ik nu ik mijn nagels lang heb laten groeien, ook niet lekker typ op de laptop ;-)

Vanmorgen met een vriendin die ik ken van de kerk en Jasmijns school naar een binnenspeeltuin geweest. Zij hebben een jongetje geadopteerd dat van Thijmens leeftijd is, dus die speelden heerlijk samen. We hebben lekker zitten beppen. Het regende hier, maar nu knapt het een beetje op.

Morgen komt als het goed is Pebbles met haar kindjes hier. Gezellig!

Mijn kids zitten nu een filmpje te kijken, even rust nu Thijmen niet meer naar bed hoeft. Vanavond heb ik een wandeltocht en een bbq met de jeugdwerkers van de kerk, gezellig. Verder nog een rustig weekend voor de boeg, heerlijk. Jullie nog leuke plannen?
ik ben alleen met de kinderen dit weekend. Op zich heerlijk, ware het niet dat Roan vandaag bloedsjacherijnig was van slaapgebrek. Pfff. Ik was ook niet al te happy van zijn avondactiviteiten. Hij komt heel vaak zijn bed uit op het moment. Gisteren tot 22 uur bezig geweest. Belonen, straffen, geduld, negeren. Tot heden werkt niets. Vandaag een nieuwe knuffel gekocht en een nachtlampje. Is er maar 1x uit geweest. Zou dit het zijn? Ik hoop het, want het is erg vervelend omdat hij gewoon last heeft van te weinig slaap.
De dag afgesloten en nu weer hier beginnen. Hele gezellige dag met de kinderen. Zo zie je maar wat voldoende slaap voor ze doet....
Het blijft hier maar rustig!

Gisteren is Pebbs hier geweest met de kindjes. We hebben heerlijk de middag op het strand doorgebracht met een snackje en een cocktail Wij genoten en de kids ook! Het was erg gezellig.

Hier was het uitslapen vanmorgen, Jasmijn kwam pas om negen uur uit bed en ligt nog boven tv te kijken. Thijmen had honger dus die ging met mij alvast naar beneden. Vanmiddag hebben we een verjaardag en verder is het lekker rustig vandaag!
hier ook rustig...kom later bijbeppen, want moet nog stofzuigen.
Zoooo het gewone leven is weer begonnen. Mayte naar school, ik vandaag vrij samen met Fenna. En (tromgeroffel) Fenna heeft afgelopen nacht zonder luier geslapen en ze was nog helemaal droog vanochtend! We hebben haar gisteravond nog wel even laten plassen, maar ik vond het wel sneu...zo'n klein warm, lijfje wat je uit bed plukt en helemaal begint te rillen.......maar wel een grote plas nog gedaan. Zo trots op mijn kleine grote meid!

Verder een drukke week voor de boeg met allerlei afspraken en toestanden.
Hier keidruk, school, rapporten, tussendoor nog gewoon werken, studie aan het afronden, feestje hier, feestje daar...

Dus vlieg weer voorbij!
Hallo! Wel bijgelezen de afgelopen dagen maar niet gereageerd.

Zaterdag ben ik bij Mmmoi geweest en we hebben een heerlijk dagje aan het strand gehad. Onverwachts mooi weer dus dat was genieten.

Vanavond lekker een avondje op de bank, had ik echt zin in.
Vandaag weer lekker gewerkt. Vanavond komen drie vriendinnen thee leuten, film kijken en kletsen. Had het laatst op vakantie met ene vriendin over Pearl Harbour en dat we die nog wel eens wilden zien. Komt hij vanavond op tv! Dus iedereen opgetrommeld, gezellig!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven