Eind 2006/ begin 2007 vanaf 6 maart 2011

06-03-2011 09:17 2499 berichten
Alle reacties Link kopieren
En wederom een nieuw topic

Klik hier voor een link naar het vorige deel

En het topic daarvoor

Hier nog een ouder topic

En het Theehuizentopic!

Flubberbuikjestopic

Noot aan mezelf; excel, photoshop, photobucket....
anoniem_2998 wijzigde dit bericht op 12-12-2011 15:22
Reden: Tabel
% gewijzigd
Ooooh, Ringel, ik hou het ook niet droog bij zulke filmpjes!!! Dank voor het delen! Mooi!

Lief heeft mij ten huwelijk gevraagd toen ik zwanger was van Mats. We zouden naar zijn familie in Brabant gaan. Even via een omweg. En toen stopte hij bij een bepaald plekje op de Veluwe waar we eerder vaak kwamen. Daar vroeg hij me, compleet met ring en al. Ik dacht dat we daarna toch nog gewoon naar zijn familie zouden gaan, maar in plaats daarvan reedt hij door naar Antwerpen waar hij de bruidsuite had gehuurd midden in het centrum (uitzicht op dat mooie plein). Daar hebben we een heerlijk magisch weekend gehad. Er was op dat moment een geweldige Franse theatergroep in Antwerpen; (filmpje is in Londen gemaakt)

http://www.youtube.com/watch?v=qBXr15K2uSc

Zo o n t z e t t e n d gaaf!!!!

Jeetje, Ella naar groep 3 alweer. Floor dus ook toch? Mats is er zo enorm aan toe om naar groep 2 te gaan. Man, wat loopt hij zich te vervelen. Al zegt hij zelf van niet. Maar het is toch wel wat, dan komen er van die mupkes zoals Gijs, Sverre en Eva in je klas....Ben blij dat Sverre pas na de vakantie gaat beginnen.....

Krook, hahaha, wat een moment van je schoonmoeder om te bellen....Hier beginnen ook al die dingen, de 25e schoolreisje...pfff.
Voor Ringel;

http://www.youtube.com/watch?v=HzkEwPZWALA
*snifferdesnif* GEWELDIG!!!!!!! (serieus biggelende tranen over de wangen) man o man is toch super dat iemand zoiets kan regelen.

Goedemorgen btw......
Kan geen filmpjes kijken op de Ipad.... Jammer

Ik ben heel romantisch ten huwelijk gevraagd, in het reuzenrad op Place de la Concorde in Parijs! We waren er een week en hij heeft me de tweede dag gevraagd, heb de rest van de vakantie met een big smile rond gelopen!
WAAAAAAAH ik heb dus net een sollicitatie pdf verstuurd......nu komt de tijd van nagelbijten weer aan.....

Mijn contract loopt in september af en ik wil eigenlijk niet zonder werk....geen idee of mijn contract wordt verlengd, maar gewoon voor het geval dat......(bibber bibber)

Duim ook met je mee Ris.

Zo nu douchen en aankleden en bedenken hoe ik me vandaag nuttig kan gaan maken.
Spannend Ringel! Goed van je dat je toch gaat solliciteren!

Ik heb net mijn beoordeling voor mijn meesterstuk binnen; ik heb een 7!!! Dat was mijn doel en het is gelukt! Oh wat ben ik blij!!!!

En Ella heeft haar rapport gekregen, nou... wat ben ik trots op dat kleine grietje! Ze houdt zich echt wel staande in de groep, is sociaal gezien heel erg gegroeid, helpt graag andere kinderen, speelt goed samen, kiezen is wat lastiger maar ook dat gaat beter en haar toetsen zijn allemaal A-scores. Hier zit een ontzettend trotse mama! En volgend jaar naar groep 3... mijn kleine mupke.. in groep 3!

Voor jou en Ella! superdepuper!
Dank je Ringel... het ziet er naar uit dat jij en ik onze eigen feestjes bouwen.. waar is de rest?!
Ook gefeliciteerd van mijn kant!

Ben zelf niet in zo'n juichstemming. Die vriendin van mij blijkt lymfeklierkanker te hebben. Uitzaaiingen door het lichaam. Volgende week beginnen ze met chemo. Dit kan in combinatie met haar zwangerschap. Pff, wat een heftigheid.
Bah Krook; wat een vreselijk nieuws! Heel veel sterkte....
Ik ben er ook!

@krook: getver wat een ellende voor je vriendin. Is dat echt mogelijk, chemo en zwangerschap? (ja zal wel anders doen ze het natuurlijk niet). Heeft toch best even geduurd voordat ze er achter waren voor mijn gevoel want een aantal weken geleden had je het er al over.

@ris: wat goed van je cijfer en ook super dat Ella het zo goed doet! Ze heeft het dus niet van een vreemde.

@ringel: naar wat voor functie heb je gesolliciteerd? Groot gelijk heb je dat je alvast rond kijkt. Je hebt wel lastige uren soms heb ik het idee, ik kan me voorstellen dat het fijn zou zijn als er soms wat meer regelmaat in zat.

@huwelijksaanzoek: Was er niet. We hebben op een bepaald moment afgesproken dat

we zouden gaan trouwens. Vind ik achteraf wel jammer.

@mmmoi: geen idee wat jij als laatste hebt geschreven, staat niet meer op deze pagina. Alles goed bij jullie? Ik heb vandaag de korte broekjes van Thijmen uit de doos gehaald en in de kast gelegd. Nu nog hopen op mooi weer.

Waar wij heen gaan is het deze week tegen de 30 graden en zonnig ;)

Floor heeft vandaag de formatie voor volgend jaar meegekregen en ze zit volgend jaar met 20 kinderen in groep 3. Ben ik heel blij mee want de andere klassen zijn tussen de 28-35 leerlingen en ik was bang dat ze groep 3 zouden gaan splitsen.

Eva stroomt wel in een klas van 25 leerlingen in en die groet op papier uit tot 32 leerlingen maar dat zullen er nog wel meer worden. Daar ben ik dus minder blij mee.

Volgende week komt de nieuwe juf van Eva op huisbezoek en na de vakantie gaat ze wennen.
Ben ik ook weer een keertje, heb het stof van de laptop afgeblazen om hier eens te kunnen reageren, haha.

@Krokus: Jeetje, wat erg. Is het een goed behandelbare vorm van kanker? En wat vreselijk dat dit tijdens een zwangerschap gebeurt, onbegrijpelijk. Sterkte, ook voor jou. Kan me voorstellen dat je niet in jubelstemming bent...

@Ris: Gefeliciteerd met je mooie cijfer. Petje af hoor, voor zo'n werkende moeder en dan nog een studie erbij. Is het nu helemaal klaar? Ga je er ook echt wat mee doen in de praktijk nu? En wat fijn dat het met Ella zo goed gaat. Heerlijk, genieten!

@Ringel: Spannend, een sollicitatie. Goed van je dat je niet bij de pakken neer gaat zitten. Voor wat voor soort baan is het?

@Huwelijksaanzoek: Ik ben niet gevraagd. Wij waren al zó lang samen dat een huwelijk er gewoon aan zat te komen. Net als velen uit deze regio vonden wij het mooi om 'uit huis' te trouwen. Dus eerst huisje kijken, toen dat serieuzer werd een bruiloft plannen. Geen aanzoek dus. Was overigens niet verplicht hoor, mijn broer woonde al samen, maar wij vonden het mooier en hadden het geld om het op deze manier te doen. Nooit spijt van gehad ook.

Nou nog even een update van mijn kant.

Aankomende woensdag hebben wij een gesprek met de juf van Jasmijn over hoe het verder moet volgend jaar. Ze heeft al wel verteld dat ze neigt naar nog een jaar kleuteren. Wij zelf ook, gewoon omdat we veel twijfelen en de groep 3 die daarná komt (waar Jasmijn dan in zou komen) gewoon leuker is. Dat vind ik dan een belangrijk punt. Het overige qua voor- en nadelen heft elkaar steeds op namelijk.

Jasmijn is helemaal doorgetoetst op alle gebieden en voor groep 1 en 2. Ben benieuwd naar de resultaten. Sufkipje had op school gezegd dat wij thuis met de cito hadden geoefend (ik heb dat woord nog nooit in mijn mond genomen thuis! Cito! NEE!). Had dus eerst nog een nogal vervelend gesprekje met de juf of dat waar was. Ik kon het gelukkig uitleggen (had gewoon van die oefenstencils aan haar gegeven, niks van Cito bij, maar kwamen wel van mijn eigen school af, dus verwarrend, en niet geoefend ofzo, maar haar gewoon laten maken, niet nagekeken of besproken ofzo, gewoon omdat ze het leuk vindt om van die stenciltjes te doen) maar het gaf me een vervelende bijsmaak en een gevoel van wantrouwen vanaf de juf haar kant. Ik hoop dat ze me nu weer vertrouwt maar ik vond het gesprek verre van leuk en afstandelijk.

Jasmijn heeft ook een tand los, de eerste! Ik vond het wel bijzonder hoor, toen ze het zei en het waar bleek te zijn. Het zijn ook wel ienieminie tandjes onderin haar kaak, het is tijd dat ze gaat wisselen, ze heeft nu zoveel ruimte over tussen haar tanden in!

Verder heb ik weinig nieuws. Heb lekker geshopt in de uitverkoop. Zijn jullie wel van me gewend. Ik had nog een aantal dingetjes nodig en daar ben ik nu mooi voor geslaagd. Een broekje en twee shirtjes voor Thijm en voor Jasmijn een zomerjas, een capuchontrui en een chinobroekje. Verder nog wat ondergoed voor op de groei, alles voor de helft van het geld en alles van Vingino. Ben gek op dat merk, kan wel aandelen nemen, kasten liggen er vol mee.

Ook heb ik voor het najaar voor beide kinderen al schoenen gekocht. Van Lief!, zilveren laarsjes voor Jasmijn en voor Thijmen van die stoere boots in grijsbruin. Voor de helft van het geld en ik had nog een bon ook, dus ik was voor een habbekrats klaar en allebei goede leren laarzen!

Verder niets te vertellen. Heb een rustig weekend. Alleen een bbq van schoonzus morgen, omdat ze 30 wordt. Maar dat is wel gezellig. Hopelijk is het weer dan wat mooier, vandaag bijna alleen maar regen gezien!
@mmmoi: haha, zo posten we dagen niks en zo zitten we tegelijk een verhaal te schrijven.

Als zowel de juf als jullie zelf naar groep 2 neigen dan zal dat niet voor niks zijn. Je voelt zelf toch vaak wel aan wat goed is voor je kind. De klas waar ze uiteindelijk inkomen is inderdaad ook erg belangrijk, ik ben blij dat Floor nu in deze kleine groep komt maar het jaar waar Eva in komt vind ik eigenlijk niet zo leuk (wat er tot nu toe ingestroomd is). Al haar vriendjes en vriendinnetjes van de creche komen bij elkaar in de klas op een andere school en dat zijn echt leuke kinderen waar Eva heel goed mee kan. Het is wel heel jammer dat Eva dan naar een andere school gaat maar ik ga toch echt niet naar 2 verschillende scholen.

Je hebt weer lekker geshopt lees ik. Ik heb zelf vorige week ook een stapel kleren bij ons in het dorp gekocht, die hadden ook net 50% dus ik heb lekker ingeslagen. En van de week op de website van Kinglouie nog kleren voor mezelf en voor de meiden, die jurkjes zijn zo leuk.

En inderdaad, pokkeweer vandaag ( of k*tweer zoals Floor laatst hard riep toen het regende, oeps).
Nou de avond 4 daagse zit er weer op! de eerste medaille een feit....wat worden ze groot he.

Mayte gaat na de zomervakantie gewoon naar groep 2. ben ik ook wel blij om, want buurmeisje waar ze veel mee speelt, gaat samen met haar naar groep 3 en dat vind ik (zelf) heeeeeel erg leuk. Ook is die groep dan niet zo heel groot.

Fenna gaat volgend jaar naar groep 1 en komt dan in de parallelklas van Mayte en bij dat buurmeisje in de klas. En dan heb ik beide kinderen op de basisschool.

Functie waar ik voor heb gesolliciteerd (graag niet noemen op fb, collega's weten nl van niks) is als begeleider van een zgn start team. je komt als eerste bij iemand binnen en gaat dan samen met de hulpvrager een eerste hulpvraag formuleren, en coördineert dan de zorg/ begeleidings lijnen die vanaf dat punt worden uitgezet en kunnen worden bijgesteld, contacten onderhouden met ketenpartners etc etc. Het is voor 24-32 uur in de week en wel weer onregelmatig, maar dat vind ik zelf eigenlijk wel lekker. Ook hoort er bereikbaarheids diensten bij...lopen Lief en ik samen met een pieper!

Het is zo zwemles tijd dus ik ga vliegen!
Ella komt in een 3/4 combinatie. Ik ben zelf niet anders gewend van vroeger, maar stiekem had ik gehoopt dat haar groep 2 van 22 kinderen een enkele groep zou zijn. Maar ja.. groep 3 is dit jaar door veel toestroom gegroeid van 13 naar 18 kinderen, dus die groep wordt wel gesplitst; in een groep 3/4 en een 4/5. Er zijn maar weinig kinderen in groep 5 dus die zitten allemaal bij 4. En dan is er nog een 6/7 en een 7/8 combi.

Gijs komt bij dezelfde juffen als Ella; ook leuk! Weet niet hoeveel kleuters er komen dit jaar; bij Ella was het 1 groep 1/2 met 37 kinderen. (ik heb er in mijn klas 34 en mijn collega 36 en onze lokalen zijn de helft kleiner dan dat van Ella!)

Gijs komt bij een "vriendje". Jongetje is het broertje van een vriendinnetje van Ella, Gijs is een week jonger dan hij en zijn moeder heeft gewoon aan de juffen gevraagd of ze bij elkaar konden (ik zou dat echt nooit doen... vind het eigenlijk ook irritant als ouders dat bij mij doen of het moet om een hele goede reden zijn).

Ring; zag je foto's op fb; leuk hoor! En grappig; ook groene shirts net als Aimee!

Mmmoi; vervelend dat de juf je nu "verdenkt" van oefenen met de Cito... hopelijk wordt de band tussen jullie hier niet door beinvloedt. Ben ook benieuwd wat het gaat worden bij jullie. Maar als het zo duidelijk groep 2 is, dan is dat natuurlijk wel makkelijk, lastig wordt het als ouders en school hele verschillende opvattingen hebben!

Pebbs;je hebt het niet voor het zeggen he.. met de kindjes van het kdv die naar andere scholen gaan. Is bij Gijs en psz ook, daar gaan ze naar 3 verschillende scholen en uit zijn groep gaat er maar 1 naar dezelfde school en ik weet dus niet of die bij Gijs komt. Ach ja... kinderen maken zo nieuwe vriendjes, veel makkelijker dan wij vaak.

Ik ga weer weg, heb vanmiddag meeting met mijn medediabeten van het vivaforum! Gezellig!

Doei!
Krokus, wat een vreselijk naar nieuws! :( Het leek er toch even op dat het toch ook iets relatief onschuldigs kon zijn..Hopelijk gaat de chemo goed aanslaan.. Wel een gek idee, dat dat kan tijdens een zwangerschap. Hoe ver is ze nu?

Ris, wat is Ella knap met haar cito-scores! Geweldig dat ze het zo goed doet, ook in sociaal-emotioneel opzicht.

Mmmoi, vervelend dat de juf je nu "verdenkt" van oefenen met de cito's. Gelukkig weet ze zelf ook al dat Jasmijn bij de pinken is dus een (voor haar) onverwacht hoge score zal het sowieso niet worden. En jij benadrukt toch ook juist dat het jullie misschien beter lijkt om voor groep 2 te kiezen. Als je echt pusherig zou zijn, zou je die "cito's" natuurlijk benutten voor een grotere kans op groep 3..krijgt/houdt ze dan komend jaar weer die juf?

Pebbles, had je gelezen dat wij deze zomer een weekje vlakbij jullie zitten? Ik zal wel zwaaien, ok? (en misschien zit jij wel gewoon in Fr dan, het is ergens midden in de vakantie).

Ringel, de baan klinkt wel leuk. Maar zou je niet liever blijven waar je nu zit? Daar werk je nog niet zo lang toch?

Annie, hoe gaat het met de jongens? Is Mats helemaal hersteld? En is je werk nog naar je zin?

Babba, merk je al verbetering met Zach's gezondheid? En hoe gaat zijn slapen 's nachts..? Loopt de verbouwing goed?

Hier alles ok. Gisteren een erg leuk feestje gehad van mijn werk, was pas na middernacht thuis (op mijn fiets door het donkere bos, dat was achteraf niet helemaal slim). Deze week ook flink geshopt. Bij Mexx veel gekocht voor Hanna (een spijkerjumpsuit, twee spijkerbroeken, twee bloesjes, een vest) en ook bij Didi (een jurkje en een trui) en bij WE (een jurkje en een shirt). Alles met flinke korting. Bij Mexx kreeg je als vaste klant nog 20% extra korting (de spijkerbroekjes waren bijvoorbeeld van 40 euro (originele prijs) voor 9 euro..beter!) Ik heb bij Mexx ook een zomerjasje gekocht voor Hanna. Ze heeft hem al maar ik heb hem van de week verpest in de was :(. Maar ik heb daar nog wel een claimmogelijkheid (via het Kruidvat, waar ik die tube wasmiddel heb gekocht). Ik had het product precies volgens de verpakking gebruikt.
Hanna gaat na de vakantie naar groep 2, die ongeveer 18 kinderen zal tellen. Haar groep 1 telt op dit moment ongeveer 27 kinderen denk ik. Helemaal prima dus. Haar nieuwe juf heeft net een baby gekregen maar ze zal na de vakantie (of nog iets daarna, dat weet ik niet precies) voor vier dagen per week terugkomen. Op woensdag staat er een andere, wat oudere juf voor de klas. Gisteren was ze op schoolreisje, naar een familiepretpark in NB. Wel een lange reis dus. Ze waren ook pas om 18.00 uur terug bij school..
Nou afwijzing is weer binnen hoor...grmbl.....

@Mir dat doe je goed met die spijkerbroek! Moet er mischien ook meer op gaan letten, maar op de 1 of andere manier ben ik altijd te laat met dat soort acties.

Krijgen jullie van alle winkels waar je veel komt van die actie krantjes in de mail box of zo

Ik ga de kinderen in bad gooien...later!
Ringel, Gaat het weer goed tussen Mayte en het buurmeisje? Of tussen jou en de buurvrouw . Het laatste wat ik hoorde was dat ze wat buitengesloten werd? Hoe is het met jullie huizen zoeken?

Ris, gefeliciteerd met je diploma. Had ik nog niet gedaan. Waarom vind je het niet leuk wanneer een moeder vraagt of kinderen bij elkaar in de klas mogen komen?

Mir, wat een klein klasje. Roan zit nu in een klas met 30 kinderen geloof ik. Binnenkort zullen we wel weer een tienminutengesprekje hebben. Ben benieuwd hoe het nu gaat. Ik hoor Roan weinig over ruzie en vechten (wat in het begin van het jaar wel zo was).

Kanker van vriendin is op zich te behandelen, alleen heeft zij het wel in een vergevorderd stadium. Het is uitgezaaid naar vitale organen. De overlevingskansen zijn dan een stuk lager. Heel emotioneel allemaal. Ben er wat murw door merk ik. Beetje lamgeslagen.

Vandaag bij mijn vader en mijn vrouw geweest. Vertellen ze ineens dat ze huwelijksproblemen hebben. Pffff. Heel raar, werd ineens op tafel gelegd. Wist niet goed wat ik ermee aan moest. Ze hebben beiden de intentie om eruit te komen. Ik hoop het maar.

Vanaf dinsdag ben ik ruim een week alleen met de kinderen. Benieuwd hoe het gaat. Vooral Roan hangt erg aan lief en wil ons het liefst allemaal altijd bij elkaar hebben. Hij gaat ook niet graag ergens slapen zonder ons. Zelfs bij een vriendje spelen vindt hij eng. We gaan er gewoon een gezellig weekje van maken. Heb er wel zin in eigenlijk!
He get krook wat een heftig nieuws allemaal zeg. Bah.

Tussen ons en de buren botert het niet zo denderend, we zijn beleefd naar elkaar, ten minste...wij naar hen. Zij naar ons is een ander verhaal (check 1 van mijn laatste posts op februari (even loepen)

Ik ben moe moe en nog eens moe...fenna zit in een heeeeeel lastige fase. Vanmiddag in de auto.....ik zeg tegen haar dat ze vast moet gaan zitten, zodat ik haar vast kan maken, zegt de jongedame:"als ik straks mijn eigen auto heb bepaal ik dat lekker zelf" En nee dit verzin ik niet....die ukkepuk is zo bij de hand als ik weet niet wat. Is momenteel heel erg grenzen aan het ontdekken en d'r eigen wil. En die laatste is heul sterk. Kan ze later veel voordeel van hebben, maar voor nu is het best wel een beetje boel lastig.

Wij gaan weer game of thrones kijken...later!
He gats Krook, wat een narigheid allemaal.

Hier ook ff geen fijn nieuws. De broer van lief heeft een hartaanval gehad donderdag. Godzijdank was hij in het ziekenhuis omdat hij pijn op de borst had. Terwijl hij wachtte op uitslagen is hij ineen gezakt en hebben ze hem moeten reanimeren. 38 jaar, sterke stoere kerel. Voor de tweede keer papa geworden afgelopen februari. Ze hebben gedotterd en van alles gedaan, dus probleem is nu verholpen. Nu kijken naar oorzaak en wat nieuwe manier van leven gaat worden....Pffff, wat een geluk dat ie er nog is.

Met lief gaat het ook niet lekker, loopt al heel lang ziet lekker op zijn werk. Hij werkt zich het leplazerus maar waardering? Niks. Toen laatst met die longontsteking moest ie gewoon werken (wel thuis, maar toch), ook werd ie om de haverklap gebeld om advies. Dit is ook altijd geval tijdens vakanties, vrije dagen enz. De zaken gaan goed op zijn werk maar het is gewoon een piepbedrijf met piepcollega's. Gewoon geen fijne sfeer, veel wantrouwen, gekift enz. Nu dit met zijn broer er nog bij. Hij is naar de huisarts gegaan, heeft zijn verhaald gedaan, bloedruk laten meten (veel en veel te hoog). Conclusie; burn out....Dus hij moest verplicht ziekmelden, geeneens advies maar gewoon verplichting.....Ik denk dat het goed is...even de dingen op een rijtje zetten...

Al met al niet zo lekker dus allemaal. Al heerst bij mij het gevoel dat het geweldig is dat broer er gewoon nog is en dat er voor lief nu dingen MOETEN veranderen. Zal allemaal wel ergens goed voor zijn in dit geval.

Ringel; hmmm, Mats en Fenna, dat zou een gewaagde combi zijn. Die heeft de laatste tijd ook van dat soort opmerkingen..heel irritant maar ook weer verwonderlijk; waar halen ze het vandaan?

Mirjam, op mijn werk gaat het heerlijk. Ik heb het erg naar mijn zin, leuke collega's, goede omgeving. Zou bij jullie nu ook wel druk zijn zo tegen einde van lesjaar. Zijn nu bezig met diploma-uitreikingen en de opstart van het nieuwe leerjaar...

Ris, hoe was de bijeenkomst? Waar zijn jullie geweest? leuk dat je zo'n cluppie hebt, jammer dat je allemaal iets vervelends gemeen hebt. Heb je je 7 al gevierd? lekker uit eten geweest? Stoer mens!

Pebbs, heb mezelf deze week ook weer op een King Louie rok getrakteerd. hebben winkel in de stad die het merk verkoopt, ook Deep froid en tante betsy (ben ik ook fan van). Paar winkels verderop verkopen ze Blutsgeschwister...en overal sale!!! Hebberig word ik daarvan!!!
@annie: wat heftig van de broer van je man maar wat fijn dat het nu goed gaat! Je wilt er niet aan denken hoe het anders had kunnen gaan. Goed van je lief dat hij naar de dokter is gegaan maar wel heftig om ineens te horen dat je een burn out hebt.

Hopelijk krijgt hij nu wel de rust die hij nodig heeft.

Welke rok heb je gekocht? Ik heb een blauw-wit geblokt jurkje besteld, een lavendel kleurig rokje met witte stippen en een mintgroene rok met bloemen.

O ja, draagdoek vroeg jij laatst. Daar heb ik er inderdaad een paar van (had je ook gerust mogen lenen) en je hebt het knopen best snel door. Uiteindelijk gebruik ik mijn Mei-Tai vaker.

@ringel: dat is een snel, binnen 1 of 2 dagen een afwijzing. Balen! Wel bekend trouwens, van die brutale uitspraken. Ik heb Floor vanmorgen nog in haar Pyjama op straat gezet omdat ze boos was dat ze moest opruimen en toen zei ze dat ze nooit meer in dit stomme huis met deze stomme mensen wilde wonen. Ze stond wel even raar te kijken toen ik haar buiten zette maar ze kwam uiteindelijk met een welgemeende sorry weer binnen en na een knuffel was het weer goed.

En nu naar bed, voetbal was weer bagger.
Jeetje Annie, dat gaat je allemaal niet in de koude kleren zitten zeg. Nu maar hopen dat de collega's van je man niet om de haverklap bellen....Maar een burn out is wel serieus bagger. heeft de huisarts verder nog iets als therapie voorgesteld?

@Pebbels...gelukkig ik ben niet de enige die dat soort dingen doet. Hier hebben de dames ook al eens buiten gestaan in hun pyama omdat ze vonden dat het ergens anders beter zou zijn. Nou dan ga je daar maar heen, dahaaag.

Ze halen me af en toe het bloed onder de nagels vandaan hoor. Maar tegelijkertijd kunnen ze me ook zo aan het lachen maken met die malle opmerkingen. Duveltjes zijn het.

Ik mag straks weeeer met Mayte naar de huisarts. Ga straks dan ook echt mijn voet stijf houden om haar helemaal te laten onderzoeken naar wat er nou loos is met het meiske. Sinds afgelopen dinsdag heeft ze weer continue buikpijn, moeilijk poepen (al druk met extra vezels, extra vocht en roosvicee laxo in de weer voor het ontbijt een kiwi laten eten, maar helemaal niks geen resultaat) daarbij sinds afgelopen woensdag koorts of verhoging. Afgelopen donderdag heb ik haar s'middags van school thuis gehouden en heeft ze de hele middag liggen slapen. Zaterdag heeft de zwemmeester haar eerder uit het bad gestuurd omdat ze het zo koud had en niet lekker was(blauwe lippen etc terwijl het een verwarmd bad is) en gisteren waren we bij mijn vader even naar de speeltuin en na even spelen gat ze gewoon gigantisch over d'r nek. Daarbij een heel vervelende kriebelhoest waar ze ook van gaat kokhalzen....kortom ik heb weer een hoopje ellende op de bank zitten.

Moedeloos wordt ik er van. Ik had het vroeger ook wel, als er wat leuks was dan was ik ziek...maar dit begint een beetje de spuigaten uit te lopen.
Annie, wat naar allemaal. Wel een wondertje dat zwager al in het ziekenhuis was toen het misging. En rot van Lief's werk. Hopelijk doet de rust hem goed, maar je bent natuurlijk toch bang dat het niet echt iets oplost.. En bij mij op het werk geen extra drukte nu hoor, ik zit dan ook niet aan de onderwijskant.

Ringel, vervelend dat Mayte nog steeds vage klachtjes heeft :( Zij groeit verder wel goed toch? Lange meid dacht ik? Dus dat heeft er niet onder te lijden, zou het misschien een allergie kunnen zijn denk je?
Hoe is het nu Annie?

Ik met Mayte's juf afgesproken dat ze deze week in de middag thuis blijft, tenzij ze echt graag naar school wil. Vanmiddag dus thuis. Ze heeft ook weer die rare hoest waar ze uiteindelij van over gaat geven (wat dus vanochtend ook op school is gebeurd) zo sneu en d'r is niks aan te doen. We hebben de vorige keer een hoestdrank gekregen, maar dat heeft ook niks geholpen.

Verder ligt mijn beppe in het ziekenhuis met alvleesklierkanker. Vandaag krijgen ze een prognose en dan moeten we maar even zien hoe het gaat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven