Eind 2006/ begin 2007 vanaf 6 maart 2011

06-03-2011 09:17 2499 berichten
Alle reacties Link kopieren
En wederom een nieuw topic

Klik hier voor een link naar het vorige deel

En het topic daarvoor

Hier nog een ouder topic

En het Theehuizentopic!

Flubberbuikjestopic

Noot aan mezelf; excel, photoshop, photobucket....
anoniem_2998 wijzigde dit bericht op 12-12-2011 15:22
Reden: Tabel
% gewijzigd
Tot 9 uur slapen? Wat een heerlijkheid! Vooral wanneer ze dat allebei doen. Jesper slaapt bij ons wel langer, maar hij wordt vaak wakker van Roan die tegen half 7 wakker wordt. Afgelopen weekend was wel lekker. Ik was alleen met de kinderen en Roan was heeeel stil 's ochtends. Dus Jesper tot 9 uur getukt en Roan en ik in bed tv kijken.

Roan komt op het moment wel 10x zijn bed uit 's avonds. We krijgen het patroon niet doorbroken. Irritant is dat. Belonen, straffen, geduld, het helpt niet. Hopen dat we het snel doorbroken krijgen want dat maakt de avonden een stuk gezelliger. Iemand nog een wondertip?
@krook: bij ons kwamen ze een tijdje ook steeds hun bed uit en na van alles geprobeerd te hebben zijn we er achter dat geen aandacht het beste werkt. De eerste keer zeggen we dat het bedtijd is en leggen we ze terug in bed. Daarna zeggen we niks, doen we ook niet boos maar geven we zonder comentaar een hand en leggen ze terug in bed. Na 1 avond was de lol er af en deden ze het niet meer.

@mmmoi: hoe was gisteravond? Nog wat van de film gezien met alle gezelligheid? Mailtje van de camping nog gekregen? Ik vond het er wel heel veelbelovend uitzien (en nu maar hopen dat het over 1,5 maand echt af is).

@ringel: waarom had je onderzoek naar je baarmoeder en eileiders gehad? Had je ergens last van?

@Mirjam: Ik zou het wel leuk vinden om nog eens wat foto's van je nieuwe huis te zien, je bent er altijd zo enthousiast over.

Hoe gaat het met de problemen die je laatst had?

@babba: Hoe gaat het met de gezondheid van Zach? Heb je het idee dat er een reden is dat hij zo vaak ziek is?

@ris: Super dat je verslag nu helemaal af is! En je weet dus eigenlijk al dat je er een voldoende voor krijgt? Respect hoor, dat je zoveel tijd en energie in je opleiding hebt gestopt.

@annie: Ik vind het zo leuk om te zien hoe jullie als gezin helemaal naar de voorstelling van je man toeleven. Zing je zelf nog steeds?

Ik probeer dat Rumble op de iPhone onder de knie te krijgen maar ik ben er echt (nog) niet goed in. Maar ik vind het wel leuk dus ik oefen vrolijk verder.

Rustig hier.

Wij zijn net terug uit het ziekenhuis. Zach heeft zijn buisjes. KNO zei dat het hard nodig was, want was alweer ontstoken. Ben benieuwd of hij nu van die vervelende oorpijn afkomt. Pebbles weet niet waarom Zach dat zo vaak heeft, zit niet in de familie. Aimee heeft nog nooit oorontsteking gehad.

Vanavond avondvierdaagse en ik baal zo van dit weer bah. Niks aan zo.

Aannemer staa voor de deur. Deze week begonnen met verbouwen. Straks meer
Hoi meiden,

ben ik ook weer even.

Krokus, hoe gaat het nu met Roan? Ik vind die aanpak van Pebbles wel een goede; pas je die ook toe?

Babba, ik zag op FB dat Zach vandaag buisjes heeft gekregen? En je bent alweer thuis ook? Geef dat mooie mannetje maar een dikke knuffel van mij! Hopelijk gaan die buisjes goed helpen!

Mmmoi, weet jij inmiddels al of Jasmijn naar groep 2 of 3 gaat na de vakantie?

Ris, je meesterstuk is klaar en verstuurd? Gefeliciteerd meid, toch een hele prestatie!! Echt superknap van je, zo naast gezin, werk en huishouden.

Ringel, ik wilde hetzelfde vragen als Pebbles; waarom dat onderzoek? Heb je nog klachten? Een tijdje geleden was je gezondheid niet zo goed; gaat dat nu beter?

Annie, alles goed met de mannen? Is Mats alweer helemaal mobiel of moet hij nog oppassen met zijn schouder/sleutelbeen? En nog nieuws over Sverre en de observatie(s)?

Hier alles redelijk. Om op Pebbles' vraag te antwoorden: soms gaat het beter, soms gaat het minder. Gisteren had ik een jankdag, vandaag is weer rustiger. Op het werk nog steeds veel begrip. Ik werk nu 2/3 van mijn uren en dat gaat best goed. Verder is mijn werkschema aangepast; vanaf nu werk ik niet meer op woensdag, ook best lekker. Ik heb de laatste jaren altijd op woensdag gewerkt, en vanaf nu kan ik met de kinderen genieten van de lange middag vrij. Als ik 100% hersteld ben, zal ik waarschijnlijk ma-do-vr gaan werken, of ma-vr hele dagen en di-do tijdens schooltijd.

Hanna is vrolijk en zit goed in haar vel. Wel kan ze 's ochtends een enorm ochtendhumeur hebben; dan schiet ze in een boze bui waar ze niet heel vlot weer uitkomt (maar het lukt uiteindelijk wel altijd). Zoon is af en toe flink aan het puberen maar dat hoort erbij (hoewel ik het soms wel zwaar vind). Foto's van ons huis, zoals Pebbles vroeg; die wil ik wel maken, maar liever nog maak ik ze als alles echt klaar is. We willen nieuwe meubelen binnen en er staan nogal wat dozen her en der. Maar ik zal ze echt een keer maken, promised. We hebben vorige week tuinmeubels gekocht, erg leuk. Een teakhouten tafel met twee stoelen en een bankje

(inclusief alle kussens), en een loungeset (dit idee:)

Dat was dus kassa voor die winkel, maar goed..het gaat dan allemaal ook wel een tijdje mee..
Hoi Babba, succes met de verbouwing! Wat laten jullie doen?
Oh ja, vergeet ik nog iets. Vakantie. Wij houden het dit jaar rustig, vanwege het huis. Sowieso staat ons hoofd ook niet naar vakantie (komt ook wellicht door de ruimte en de geweldige plek die we nu hebben). Maar ik heb vanochtend een optie genomen op een vakantieappartement op een camping (vlakbij Pebbles, in A..en). Zoon is hier vorig Pasen (toen het fantastisch weer was) geweest bij mijn ouders in de caravan en hij was wild enthousiast. Het is een kleine camping met skelters en het (gemeentelijke) zwembad zit vlakbij. Ik denk dat dit wel prima is, nette prijs ook voor een week. Dan gaan we nog een week naar het parkje van de kerk (samen met nog een boel andere gezinnen) en als zoon op jongerenkamp is (ook van de kerk) kunnen we wellicht nog met Hanna iets gaan doen (Disneyland Parijs..? dat zou ze op deze leeftijd wel echt geweldig vinden denk ik; ze is er geweest toen ze een baby was).
Ohhhhh, lieve meiden, wat heb ik jullie verwaarloosd....heb het zo druk gehad.

Babba, zag de foto op FB, zo sneu. Hopen dat het werkt!

Mirjam, oehhhh, mooi! Zo iets kan nooit in onze tuin...sommige tuinen hebben de afmeting van een voetbalveld, die van ons is zeg maar net het doel....hahahaha. Fijn dat het weer beter met je gaat en wat hebben jullie leuke dingen in het verschiet. Met Sverre gaat het goed, veel poespas, weer naar HA voor oogtest, observaties lopen nog, logopedie....We zien wel.

Ris, oeh, wat zul jij je heerlijk voelen na het inleveren. Op dit moment op mijn werk is het de deadline voor eindverslagen, veel stress, kan me zelf die periode ook nog goed voor de geest halen.

Pebbs, hahahaha, mijn man had geen optreden, had ik zelf. Ik deed zelf mee aan een grote zang en danstheatershow. Was zelf eerst erg sceptisch, maar man, wat was het gaaf. Afgelopen weekend hebben we 3 keer opgetreden. Had ook nog met 4 andere meiden een solo....op een enorm slettelied, hihihi.

Dit weekend gaan we kamperen, zin in. maar hoop wel dat het beter weer wordt!
Ik hoop ook voor Annie dat het weer beter wordt, want dit is 10 keer niks!

@Babba beterschap met Zachje......arm menneke (zag foto's op fb....altijd zo sneu)

Ik loop al een aantal weken met onverklaarbare buikpijn in het gebied van de eierstokken en baarmoeder....dus gisteren een inwendige echo gehad . Tuurlijk alles dikke prima in orde, maar toch nog steeds buikpijn.....(en daarmee samenhangende rugpijn) Ik wordt zo langzamerhand echt wel een beetje dol van dat lijf van mij. Mijn cyclus is ook lichtelijk op hol geslagen dus misschien moet dat gerest worden (met behulp van hormonen) dus maar weer een gang naar de huisarts.

De pijn is te vergelijken met het begin van de weeën..

alleen dan continue met af en toe een zeer scherpe, gemene, vurige stekenserie richting liezen en rug.)

Ben ook erg nieuwsgierig naar foto's van Mir's huis.....
Ringel, heb je dan geen spastische darm? Of is het toch echt in het gynaecologisch gebied?

Mmmoi, ik mis je hier, ben het niet gewend dat jij zo weinig schrijft ;).

Annie, leuke foto's van de voorstelling op FB!

Ik ben vandaag naar de kapper geweest. Weer/nog steeds een boblijn, aan de achterkant nu iets korter dan aan de zijkanten. Helemaal blij mee. Ik gebruik zelf ook vaak een stijltang, ideaal voor mijn kapsel. Ik doe Hanna's haar er ook geregeld mee (dat haar boblijn ook mooi rond valt), erg he ;). En haar pony is nu vrij lang (die laten we volgens mij toch maar weer bijgroeien..). Als ik hem dan in de stijltang klem, valt het weer mooi op haar voorhoofd en zie je niet dat het te lang is. Andere meidenmoeders; tutten jullie met de haren van de dochters?
Mirjam...ik heb vandaag precies hetzelfde gedaan met mijn haar!! Ik ben van heel lang naar best kort gegaan; zijkanten langer, van achter wat korter en heel veel laagjes!!! Foto!!!

Ik ga slapen! Morgen naar de kapper.

En o ja, ik heb een draagdoek gekocht via een ander forum van iemand. Wie van jullie heeft ervaring met doeken? Jij Pebbs?
Ben idd al een tijdje niet hier geweest, althans, ik heb wel bijgelezen maar elke keer op de Ipad en dat typt zo onhandig voor langere stukken. Dus dan moet ik echt een keer de laptop opstarten en ervoor gaan zitten; dat deed ik nu dus

Ik heb het ook best wel druk gehad deze week en er komt ook nog een heel vol weekend aan.

Gisteren ben ik mee geweest met Jasmijns schoolreisje naar een kinderboerderij met speeltuin, dat was erg leuk. Ik had maar twee jongetjes onder mijn hoede maar eentje was nogal wegloperig dus ik was blij dat ik er niet meer had, haha. We gingen er per auto heen en ik had die twee jongens ook achterin, heel leuk om de verhalen te horen. Heel anders dan Jasmijns verhalen. Het ging vooral over spelcomputers, hoeveel punten je wel niet kan halen ermee (miljoen, etc). Grappig.

Vanavond vieren mijn collega en ik onze verjaardag in de klas in het EK-thema. Dat gaat dus wel gezellig worden. We gaan eerst patatjes eten en daarna wat spellen doen en disco. We krijgen deze klas volgend jaar weer, dus kunnen we beter goed investeren Wel spannend hoor, voor het eerst groep 8.

Morgen hebben we in de ochtend een kinderverjaardag en in de middag viert mijn schoonzus samen met mijn nichtje van vijf ook haar verjaardag, waarbij we een bbq hebben en we voetbal gaan kijken. Ben benieuwd. En zondag is er nog een zwager jarig, erg veel te doen dus dit weekend.

Met de kids gaat het op het moment heel goed. Jasmijn zit goed in haar vel en is vrolijk en gezellig. Af en toe wel eens dwars maar zeer goed te sturen; ik heb geen klagen op het moment. Thijmen is zijn altijd gezellige ik; zit lekker bij mij aan tafel te kleuren, ik kan me haast niet voorstellen dat hij straks in maart ook naar school gaat. Wat zal het dan stil zijn in huis, hij is zo gezellig om me heen aan het keutelen altijd.

Jasmijn wordt deze week en werd vorige week getoetst. Ik weet dus nog steeds niet wat het advies is voor volgend schooljaar. Ik ga maar uit van nog een jaar kleuteren, omdat ze het nog heerlijk vindt om te spelen en ik haar echt nog niet de hele dag stil zie zitten. Bovendien wordt de klas dan veel leuker/socialer en zitten er een paar leuke vriendinnetjes van haar in. Ook een heel stel dat al ouder is maar nog geen twijfel over is. Ik hoop dat ze gewoon met extra werk lekker in haar vel zit, niet op haar teentjes hoeft te lopen en met plezier naar school blijft gaan. De keuze blijft gewoon moeilijk, aan allebei de kanten zitten even veel voor- als nadelen.

Nou tot zover de update van mijn kant. Ik ga nu eerst heel hard mijn huis poetsen want ik heb de hele week nog niets gedaan hier. Ben alleen maar aan het werk en weg geweest, dit is de eerste dag pas volledig thuis!
Leuk Mmmoi; groep 8!

Moet sjezen; optreden van Ella op school
Halloooo. Niet allemaal tegelijk ;).

Wat een lekker weer vandaag, valt me alles mee. Hanna heeft vannacht bij mijn ouders gelogeerd en we kregen haar vanochtend in de kerk weer terug. Verder heb ik geloof ik niet zoveel te melden. O ja, (begin) deze week hoor ik of Hanna zaterdag een fotoshoot heeft, ben benieuwd. Het is voor een merk waar vooral Mmmoi en ik nogal weg van waren in het verleden, het merk met de knoop .
ik was even werken...nu thuis en moet zo dadelijk echt naar bed want om 5.45 gaat de wekker weer (echt zo niet fijn) En ik ben dus echt net thuis. baal altijd van die laat-vroeg diensten.

verder weinig bijzonders te melden....

Welterusten!
Wat een rust hier!

Ik had een thuiswerkdagje vandaag. Roan is al sinds zaterdag ziek. Flink koorts. Vanochtend nog verhoging. Vandaag was wel zijn laatste ziekdag. Hij heeft een topdag gehad. Hahaha. Hele dag in pyama op de bank en tv kijken. Toen nog even op de wii, daarna nog 3 kwartier in bad en nu mag hij nog even buiten spelen omdat het toch wel erg lekker weer is. Gelukkig heb ik nog flink wat kunnen doen. Heb de afgelopen maand 2 weken vrij moeten nemen ivm vakanties, dus het was niet heel handig.
Even een test hoor...
Ohhhhhhh, ermstig, er heeft hier gisteren gewoon niemand gepost...volgens mij nog nooit voorgekomen....

Hier alles goed, druk; werk, zingen, dansen, PR, kids, laatste schoolweken, vaderdag, net gekampeerd....

Hoe is het bij jullie?
Hier druk, druk, oudergesprekken op school (maandag en morgen weer), gisteren vroeg weg van mijn werk; moest naar de drukker om mijn meesterstuk op te halen. Vandaag naar de dietiste, meesterstuk aangetekend opgestuurd, geschminkt bij de buitenspeeldag, gesport, voetbal gekeken (en tegelijkertijd rumble gespeeld; wat een boutwedstrijd), trouwdag gevierd.

Morgen naar de tandarts, vaderdagcadeautje kopen namens de kids, zwemles met Ella, racen naar school voor die oudergesprekken... Vrijdag krijgt Ella haar rapport, verder nog niks! Behalve 's avonds, Amerikaanse vrienden van mijn schoonouders zijn in NL, vandaar dat we daar naar toe gaan. Zaterdag meet met diabeet-forum-meiden.

Zondag vaderdag, presentatie voorbereiden die ik woensdag moet houden voor de opleiding (echt het laatste wat ik nog moet doen). En misschien ga ik voetbal kijken.... ben er zo sjaggerijnig van dat ik het miss maar oversla... ik lees het wel in de krant.

Maandag middag mag Gijs voor het eerst naar school!!!! Ik denk dat het kennismakingsmiddag is en dat Ella die middag naar groep 3 mag!!! (NEU!!! GAAT TE SNEL!!!)

Nog maar 2 weken en dan vakantie. heerlijk!

Jullie?
euh.....ik was werken, werken, werken en werken (o en werken) thuis de nodige dingen gedaan, met de kinderen gespeeld. vandaag was het buitenspeeldag, sollicitatiebrief (1e opzet) geschreven, met Lief het eerste seizoen van "game of thrones" gekeken (in een paar dagen tijd, morgen beginnen we aan seizoen 2) vandaag een jaar getrouwd en 4 dagen vrij in het vooruitzicht, avond 4 daagse lopen en last but not least...Mayte heeft haar eerste tand eruit!!!!!! Hopelijk trekken de bijtertjes die erachter zitten (de grote mensen tanden zitten er al achter en steken boven de baby tandjes uit) nog een beetje bij, aangezien ze nu wat naar achteren staan. Met een beetje pech heeft ze mijn gebit (en das niet fijn)

Dat was in vogelvlucht mijn week tot en met vandaag.....
Hey Ringel; van harte met je jubileum!

Game of Thrones, wil man ook gaan volgen; dat is toch met Carice van Houten? Ben heel benieuwd, hou wel van dat soort dingen....

Verder, onverminderd druk
Jij ook nog gefeliciteerd!

Ik heb geen idee of carice daarin mee speelt. Ik weet wel dat ik er na 1 seizoen helemaal hooked ben. Ben zo benieuwd hoe het verder gaat. Ik hou d'r wel van hoor, van die fantasie verhalen. Het is bij tijd en wijlen best wel bloederig, maar niet zo erg dat ik niet meer durf te kijken. Het is een mooie verhaal opbouw en langzaam maar zeker ontvouwt zich het hele verhaal met alle karakters. En, niet te vergeten, de begintune is prachtig! http://www.youtube.com/watch?v=iN8PKcNGcuI

Ik heb laatst per ongeluk onze boxen opgeblazen dus ik kan het zelf niet meer goed horen
http://www.youtube.com/watch?v=eJWlavnM ... re=related

deze wilde ik even met jullie delen....blijven kijken, totally over the top! (maar wel cool als je vent zo iets voor je weet te organiseren!)
ik moet ophouden huwelijks aanzoeken via youtube te kijken....krijg er helemaal tranen van in m'n ogen.....

Hoe zijn jullie eigenlijk ten huwelijk gevraagd?

Ik was zwanger van Fenna. En op de ochtend van m'n 31e verjaardag (allemaal nog in pyama) is Lief door zijn knieën gegaan. Nou ja gesnotter en tranen alom....(echt zo niet charmant) maar hij was van te voren dus al langs m'n vader geweest om officieel om mijn hand te vragen he....de stiekemerd was het dus al een hele poos van plan en ik had echt met de beste wil van de wereld helemaal niks door.
Hahaha Ringel. Tranen in je ogen van huwelijksaanzoeken! Ik ben absoluut niet romantisch ten huwelijk gevraagd. Lief is wel op z'n knieen gegaan trouwens, en had zelf een ring uitgezocht. Echter toen ik heel blij "ja" riep ging de telefoon. Z'n moeder. Hij nam op en zei dat hij later wel terugbelde want hij had mij net ten huwelijk gevraagd....

@ris, over 2 weken al vakantie? Wij pas vanaf 21 juli. Bij ons beginnen nu alle themadagen, buitenspeeldingen en sponsorlopen. Moet er ook niet aan denken dat ik nu weer een maand weg ben van mijn werk. Kom daar echt tijd tekort.

Lief gaat volgende week woensdag voor ruim een week naar ht geboorteland van de man van Babba. Hij is niet zo'n avonturier, en vindt het dus best spannend. Het gaat om 3 dagen zaken, en 4 dagen toeristje spelen. Ben dus een hele week alleen met de kinderen. Apart lijkt me dat. Laatst al een weekend alleen geweest omdat lief naar een weekendtoernooi van volleybal was en dan mis ik hem toch wel hoor. Nu een volle week weg zal helemaal wel wennen zijn.
ik ben gewoon een heel emotionele muts.....bij een tearjerker hou ik het niet droog hoor. Deze is ook best erg

http://www.youtube.com/watch?v=E0PlDhgZbbY *even de reclame uitzitten en helemaal uitkijken!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven