Eind 2006/ begin 2007 vanaf 6 maart 2011

06-03-2011 09:17 2499 berichten
Alle reacties Link kopieren
En wederom een nieuw topic

Klik hier voor een link naar het vorige deel

En het topic daarvoor

Hier nog een ouder topic

En het Theehuizentopic!

Flubberbuikjestopic

Noot aan mezelf; excel, photoshop, photobucket....
anoniem_2998 wijzigde dit bericht op 12-12-2011 15:22
Reden: Tabel
% gewijzigd
Annie, hoe gaat het nu met Lief? Ik zag je andere topic..nare situatie zeg. Jullie (jij in ieder geval) lijken me altijd een positief ingesteld gezin maar dit levert wel veel stress op..gaat het nog een beetje in huize Ooi? Hebben jullie eigenlijk vakantieplannen?

Ringel, ik moet wel lachen om je opruimverhaal en alles naar de Kringloop. Volgens mij koop je binnen de kortste keren weer allerlei kringloopspullen (in een andere stijl wellicht, om het af te wisselen) terug ;). Ik denk dat jij het geweldig zou vinden om los te mogen gaan in ons (nog zeer neutrale, saaie..) huis haha .

Pebbles, was Eva goed gegroeid? En je hebt lekker vakanties geboekt begrijp ik? Ik snapte je opmerking laatst niet dat je het voor het eerst een skivakantie ging boeken; jullie gaan toch ieder jaar op wintersport?

Mmmoi, jij bent ook helemaal klaar voor de vakantie lees ik. Gaan jullie zaterdag rijden of komen jullie dan aan? Leuk hoor, op vakantie met een forumvriendin, echt bijzonder.

.

Ris, ik las dat jij in een prachtige stad bent op dit moment. Wij gaan daar over een paar weken ook heen, zin in (vooral Hanna..met het vooruitzicht van het park..).

Krokus, hoe gaat het met de jongens? Alles onder controle?

Babba, hoe vullen jullie je vakantie in? Jullie gaan niet echt weg begreep ik?

Hier alles redelijk, soms beter, soms minder (qua hoe ik me voel). In de week dat ik ongesteld moet worden, is het allemaal wat heftiger en zwaarder en in die week zit ik nu. Maar goed. Wel veel zin in onze vakantie eind van de week. We blijven 2 keer een week in NL (tussendoor een nachtje thuis) en daarna een midweek naar die ene hoofdstad waar Ris nu ook is, met alleen Hanna. Vandaag was ik thuis met de kids, lekker een beetje gerommeld in het huishouden en vanmiddag een schepijsje gaan eten met z'n drietjes. Ik geniet enorm van die gasten; Hanna ging bijvoorbeeld even achterop de fiets bij grote broer, prachtig gezicht. Hij heeft alleen (natuurlijk) geen stoeltje dus het mocht maar even. Maar wat een lol hadden ze (en ik dus ook). Mooie momentjes. Morgen nog werken en dan is het 3,5 week klaar, lekker!
Hey Mirjam, welcome back, was jij nou op vakantie geweest? Ik volg het niet meer helemaal wie wanneer weg is, haha. Ris is nu weg en Pebbs en ik vertrekken zaterdag op zondag nacht, zodat we zondag aankomen. We blijven twee weken weg. Verder heb ik het niet allemaal meer op een rijtje, haha.

Vandaag lekker naar het strand geweest. Wat een prachtig weer, het was er gewoon heet. 's Avonds hebben we vis gegeten in het centrum met een ijsje toe en zijn we over de braderie gewandeld. Heerlijk die vakantiesferen! Daarna rustig naar huis gefietst, kids gedouched en naar bed.

Ik heb nu echt alles in huis voor een geslaagde vakantie volgens mij. Moest nog wat ondergoed hebben voor Jasmijn en ik had nog kleding voor mezelf besteld bij Wehkamp. Veel daarvan is goed dus ik ben helemaal blij, haha!
O en Pebbles, waarom vraag je je kapster niet of ze een leuk idee heeft? Zoek anders wat plaatjes via google, heb ik maandagmorgen ook gedaan en ik ben heel blij met het resultaat! Een vlot kort kapsel is vaak mooier dan een schraal staartje, als het vlot geknipt is en evt. gekleurd ofzo is toch hartstikke leuk? Ik ben benieuwd hoe het wordt!
Ohhh wat is het toch een heerlijk weer. Wij zijn nu 2 weken vrij en wordt een combi van huis afmaken en veel leuke dingen doen. Na ZA en nieuwe keuken, is/was het einde van ons budget wel bereikt. Gelukje met het weer.

Aimee is sinds vandaag 3 dagen kamperen met een vriendinnetje. In de achterhoek. Dus die zal zich wel vermaken en wij hebben ineens maar 1 kind.

Verder weinig nieuws hier. Trots op mijn dochter dat ze al 2 niveau''s bij het zwemmen versneld heeft doorlopen. Ze zit nu op niveau 4. Na 2 keer zwemmen op 3, mocht ze weer door. Gaat t'm 7 en dan afzwemmen voor a. Ik was zelf een ramp met zwemles en dus verbaasd dat ik motorisch handige dochter heb. Genoeg opgeschept.

Pebbs en Mmmoi al op vakantie. Toen jullie boekten leek het nog zo ver weg.

Mirjam: Jullie hebben ook nog wat in het vooruitzicht. Fijn dat jouw kinderen het met elkaar kunnen vinden.

Annie, begrijp dat er nog veel stress is voor jou man. Gaat het om een zware burn out. Krijgt hij hulp?

RIS: jullie waren in Parijs, benieuwd naar de foto's. Hoe vonden jullie kindjes het"

Ringel: jullie gingen toch naar een sprookjescamping of heb ik het nu mis.

Ben ook de kluts kwijt.

En Krokus?
Mirjam, wat weer weer een mooie foto's van Hanna op je FB. Jeetje, wat een mooi poppekoppie!!! Ik denk dat je vergist qua wintersport. Volgens mij is Babba de ervaren skiester weer (normaal woord?) Naar dat je mindere periodes hebt, wel fijn dat je de vinger kan leggen op wanneer het is. Er aan toegeven is makkelijker dan je afvragen waarom iets is zoals het is...pffff, beetje laat om niet al te zweverig over te komen terwijl ik juist iets praktisch bedoel....

Pebbs, leuk, ff lekker naar de kapper!!! Toen ik je laatst hier was, had je het best kort. Stond je superleuk. Misschien kan kleur je haar ook voller doen lijken...lijkt mij tenminste. Je mag anders wel wat haar van mij hebben, ik word juist niet goed van die dikke bos van mij...tis ook nooit goed, hahahaha

Tja, hoer dus momenteel beetje heftige situatie met werk van lief....tis gewoon beetje kl*te wat het allemaal met hem doet.

Ik wil heeeeeel graag dat hij brandweerman wordt, net zoals de lief van Ringel...ik blijf dat sexy vinden....hahahaha, gekkigheid.

Ik ben al lang blij dat lief nu gewoon rustig thuis is en weer langzaam zichzelf aan het worden is, ipv de enorm gefrustreerde en gestressde man die hij de laatste tijd was. Komt wel goed met hem, en mij en ons samen. Ook deze toestand bewijst maar weer wat blij ik ben dat wij samen zijn!

Zo, nu nog snel ff lekker stokbroodje met stinkende Franse kaas eten!!! Hmmmmm, I love vakantie en zwoele zomeravonden!!!
Zwaai Babba!!! Bijna crosspost!!!

Krook gaat naar de sprookjescamping, dacht ik.

Ik ga volgende week, naar Frankrijk.

Lief zit idd thuis, met burn out. Krijgt hulp en is in ieder geval tot half 15 september arbeidsongeschikt. Heb er gisteren een topic over geopend, misschien via mijn loepje te zien of zo...

ik zal trouwens deze week ff een nieuw topic starten, of doen we best lang over 100 berichten??? Zet de link dan wel in de FB-groep voor de vakantiegangers onder ons!!!
Wij gaan komende zaterdag naar de camping....ben al helemaal aan het zooi ruimen en inpakken en weet ik veel wat. En Mirjam, je had helemaal gelijk hoor, Lief had spullen naar de kringloop gebracht en kwam gelijk met een paars/ oranje gebaksstel weer thuis. Maar dat is niet erg, staat mooi bij de rest van de oranje en paarse spullen(en we hebben er veeeeeeeel)

Krook is deze week nog aan het werk geloof ik.

Lief is met de meiden naar Amers* foort. Ik zou ook mee, maar ik moet nog een aantal sollicitatiebrieven schrijven dus ik ben thuis gebleven, heb ik even alle rust en ruimte om te schrijven en nog wat in huis om te rommelen en m'n haren te verven.

@Pebb's begrijp ik het nou goed dat je kortere plukken haar tussen je lange plukken hebt zitten? Misschien dat je weer extensions kan nemen, die had je toch ook na de bevalling van Floor? Of Eva.....maar anders zou je idd je haar kort kunnen laten knippen, is sowieso wel lekker fris met warm weer....

Ik ga mezelf even nuttig maken.....
Hoera, Floor mag vrijdag voor B afzwemmen!! Zijn we lekker klaar voor de vakantie.

Ik heb zoveel haartuitval dat er nog maar een paar plukjes lang genoeg zijn om in een staart te doen. De rest van mijn haar is een centimeter of 3 a 4 lang. Doordat ik het in een staart doe zie je het niet zo goed maar het is wel een miniscuul staartje.

Ik ben bang dat ik het echt zo kort moet doen om een behoorlijk kapsel te hebben:

Dat vind ik dus echt te kort.

Dit vind ik wel leuk maar daar is mijn haar nog niet lang genoeg voor:

Extensions heb ik na Floor gehad maar door mijn dunne haar zie je al die waxjes zitten, echt geen gezicht. En het is zwaar en warm dus daar begin ik niet meer aan.

Nadeel van kort haar vind ik wel dat je het elke ochtend moet fohnen en stylen. Nu gooi ik het in een staart(je) en klaar.

@ringel: Heerlijk vooruitzicht om zaterdag op vakantie te gaan! Ik weet hoe het voelt ;).

Dit wordt jullie eerste echte vakantie met kinderen toch?

@annie: gedoe zeg met je man maar ik kan me voorstellen dat het fijn is dat hij nu thuis en rust krijgt.

En volgende week lekker naar Frankrijk dus. Waar gaan jullie heen?

De laatste keer dat ik kort haar had ik alweer 2 jaar geleden dus ik denk dat dat toen met de musical was en niet toen ik laatst bij jou was.

@mirjam: Wij zijn nog nooit echt op wintersport geweest. 2 jaar geleden wel naar Tsjechie maar met 2 kleine kinderen hebben we een paar keer om en om op de ski's gestaan, verder niet. En we zijn 2 keer een dag naar Winterberg geweest voordat we kinderen hadden.

Ik vind het wel supergaaf dus ik heb er echt heel erg veel zin in.

Mijn nichtjes gaan mee en dan wisselen we af met de kinderen. Ik moet zo direct trouwens naar het CB maar ik weet van de laatste keer kinderarts dat ze 101 cm en 14,5 kilo was. Jullie hebben dus ook een lekkere vakantie in het vooruitzicht. Fijn hoor! Jij hebt wel echt een flinke klap gehad een paar maanden geleden. Hopelijk blijft de stijgende lijn doorzetten.

@babba; wat leuk dat Aimee mee mag kamperen met een vriendinnetje. Best spannend voor haar waarschijnlijk.

Fijn dat de zwemles zo goed gaat. Soms gaat het ineens zo snel.

@mmmoi: Lekker zeg dat je alles al binnen hebt. Ik moet nog veel halen en alles nog inpakken. Ik had ook kleding bij de Wehkamp besteld maar behalve een badpak is alles teruggegaan (en dat badpak ben ik gisteravond in het zwembad vergeten en hij lag niet bij de gevonden voorwerpen :( ). Hoeveel kledingsetjes nemen jullie mee voor 2 weken. Ik denk dat ik ik halverwege ga wassen dus dan moet het met een stuk of 7 setjes wel goed komen toch?

Dit vind ik leuk:

Wordt nog best veel geschreven op zo'n warme dag als vandaag.

Pebbles: laatste kapsel is wel erg leuk en uiteindelijk groeit het toch weer aan.

Aimee is logeren met dochter van een van mijn vriendinnen. Dus wij komen daar vaak over de vloer en vice versa. Ook al heel wat logeerpartijtjes geweest, Was het gewoon iemand van school geweest, dan had ik kamperen denk ik niet goed gevonden.

Ze is op camping Hessenoord. Niet zo heel ver van jullie toch. Natuurcamping dus back to basic. Kids vermaken zich wel. Ik hou zelf van kamperen, maar dan met iets meer luxe op de camping.

Annie, wel pittig zeg wat jouw man nu doormaakt. Hoop dat er snel een oplossing komt en hij/jullie verder kunnen.

Ik ga eens wat doen, heel de ochtend met Zach buiten in het badje gezeten.
@babba: Ik heb de camping even opgezocht en dat is inderdaad niet zo heel ver bij ons vandaan, een klein half uurtje rijden denk ik. Ik hou wel heel erg van natuurcampings waar je niet in hokjes en rijtjes staat en met veel groen erbij maar enige luxe is ook wel fijn, een combi zou perfect zijn .

Ik denk dat ik het laatste kapsel gewoon mee gaan nemen en dan vraag of dat mogelijk is. De kleur wil ik denk ik wel wat donkerder anders zie je de uitgroei zo erg.

Klinkt wel lekker hoor, de hele ochtend in een badje gezeten. Daar is het ook echt weer voor.

Succes zo bij de kapper, ben benieuwd hoe het wordt.

Ja inderdaad combi groen en luxe. Veel plek is fantastisch en ik hoef voor mijzelf geen entertainment qua zang, dans etc. Voor de kinderen leuk, maar geen must. Vindt een restaurantje, supermarkt met vers brood dan wel weer een must. En elektriciteit bij de tent.

Zach en ik zaten noodgedwongen buiten, want vriend is aan het schilderen. Hij loopt trouwens bijna. De eerste paar stapjes zijn gezet. Ik hou het hele sprongetjes fase niet bij. Maar anders zit hij er nu midden in. Man o man wat een driftkikker. Het moet precies gaan zoals hij wil, anders een woede-uitbarsting inc hoofdbonken. Bijvoorbeeld zit hij een koekje te eten en ziet dan borrelnootjes, koekje wordt weg gesmeten en hij wil nootjes. Wat hij niet krijgt.

Andere jongens-meisjes mama's merken jullie verschil tussen de geslachten qua temperament?
dat is wel een heel leuk kapsel!

Mijn ervaring met kort haar is dat het wel went om er elk dag rotzooi in te gooien. Ik föhn het dan niet, maar dat is het voordeel van mijn "ik kom net uit bed en het maakt me geen drol uit" kapsel. Ik spuit er een beetje wax in, gooi de boel doorelkaar en klaar.

Ik ga nu mijn haren verven en de grand foulard in de was gooien. Sollicitatie brief is klaar en kan verstuurd. Maar voordat ik dat doe dus eerst die andere dingen en dan nog even na lezen.....

Laters!
Ben ik weer en mijn haar is toch niet kort geworden.

Het kapsel op de foto hierboven kon nog niet met de lengte van mijn haar en korter was voor mij geen optie.

Ze heeft wel een mooie pony geknipt en mijn haar heeft nu een hele natuurlijke kleur waar ik erg blij mee ben.

@babba: supermarkt hoeft er voor mij niet bij maar 's ochtends verse broodjes horen voor mij echt bij het vakantiegevoel. En een zwembad vind ik toch ook wel erg lekker, zeker nu met de kinderen.

@ringel: lekker dat je je haar zo makkelijk kunt doen 's ochtends. Dat kan ik nu met het staartje ook maar met kort haar gaat dat echt niet.

@mmmoi: weeronline vind ik leuker dan weer.nl ;)
Ben ik ook weer, na nog een dagje strand. Heerlijk weertje zeg, echt genieten. Het was dan ook erg druk daar! Nu liggen de kids lekker gebadderd in bed, maar slapen doen ze niet echt...Jasmijn had het zó heet op zolder dat ze in ons bed mocht inslapen, maar ook daar lukt het slapen niet echt. Het is gewoon te warm. O, o, hoe gaat dat in Frankrijk worden? Ach, daar gaan ze ook een stuk later naar bed denk ik.

@Pebbles: Ik kijk altijd op weeronline maar weer.nl zag ik net even en die voorspellen toch ook mooi weer? Hier in NL wordt het iig niet fantastisch volgende week, voor ons is dat helemaal niet erg! Ik ben heel benieuwd hoe je haar geworden is, maar ik zal het zondag wel zien.

Ik zag op FB een foto van iemand die nu in de Ardeche zat met de beentjes in het water, het zag er prima uit! Ik moet alleen nog voor ons waterschoenen hebben, voor man en mij, heb jij die al? Zag op de foto dat je die wel echt nodig hebt, al die stenen...

O en kleding, ik neem gewoon alles mee wat kort en bloot is voor zowel ons als de kids. Dat is wel meer dan 7 stelletjes denk ik, maar ik weet niet zo goed wat ik moet kiezen anders. Hoorde al van mijn vriendin dat je geen hemden mee hoeft te nemen voor de kinderen en als ik hier in huis al zie, zijn pyjama's ook niet nodig, haha!

@Ringel: Waar ga je op solliciteren nu?

@Babba: Ook lekker in de tuin gezeten dus. Verschil in temperament herken ik wel, al is onze dochter een stuk temperamentvoller dan onze zoon! Zoonlief blijft een makkelijke drol.

@Annie: Wat een vervelende situatie voor je man. Mocht het je helpen, mijn moeder werkt bij het U.WV dus als je vragen hebt kan ik die evt. weer doorspelen, misschien heeft ze tips?

@Mirjam: Mooie foto's van Hanna idd, wat wordt ze alweer groot. Nog steeds een smal poppetje, of niet?

Ik ga nu strijken. Helemaal geen zin, het is er ook geen weer voor, maar ik heb het te lang uitgesteld en de kleding moet toch weer mee op vakantie....
iedereen de vakantiekriebels volgens mij. Behalve Babs dan. Leuk. Bij ons duurt het nog ruim 2 weken. We weten nog niet wat we gaan doen. Ik denk met de tent naar Limburg. Dan moeten we echter wel een beetje mooi weer hebben. Ik heb geen zin om met 18 graden in een tent te zitten. Dan huren we wel ergens een huisje.

Pebbs, ik vind die korte koppies juist heel leuk. Hahaha. Heb het zelf ook vaak. Heb het nu iets langer en dan fohn ik het vaak naar buiten. Je haar "doen" raak je wel aan gewend. Wat ik het nadeel vind van die hele korte koppies is dat je vrij snel weer naar de kapper moet om het toch leuk te laten zitten. Dat komt er dan bij mij niet van waardoor ik net een paar weken te lang doorloop en m'n haar eigenlijk niet leuk zit.

Hier ook de oudste die een stuk pittiger is dan de jongste, maarreh, dat weten jullie wel . Jesper zit trouwens wel een kop op hoor. Alleen hij weet eerder te stoppen. Roan kan "dol" worden zoals we dat noemen. Dan krijg je hem niet uit z'n bui. Dan gaat het niet eens om dwars gedrag ofzo, meer om flauw gedrag. Gekke of vieze woorden zeggen en daarin doorslaan. Niet kunnen stoppen. Sowieso hebben we nu een viezewoordenfase.

Mir, het gaat super met de jongens. Ze kunnen heel goed samen en zijn goed tegen elkaar opgewassen. Leuk is dat. Merk je wel duidelijke verbetering nu met de ad? Wat kun je je onrustig voelen he, wanneer het wat minder gaat.

Annie, je hebt weleens genoemd dat het niet zo lekker liep op het werk van je lief. Wat vreselijk lijkt me dat. Je man is waarschijnlijk ook zo'n calvinistisch type wat veel telang heeft doorgelopen of niet? Hoe gaat het op jouw werk? Heeft zijn onrust ook effect op jullie relatie? Dat kan ik me namelijk wel voorstellen.

Hier dus alles relaxed en op orde. Werk geeft wel wat onrust ivm wijzigende wetgeving. De wet werken naar vermogen is uitgesteld / gaat niet door maar tegelijk zitten we nu in een soort tussenperiode omdat wel bekend is dat de hele wetgeving op de schop gaat. Mijn functie is 100% anders dan waar ik 4 jaar terug voor aangenomen ben, en ik weet niet of ik blij ben met de nieuwe inhoud. Ik begeleid nu een aantal mensen op de werkvloer maar weet niet of ik wel de leidinggevende kant op wil. Ik mag meedoen aan een training op mijn werk over hoe je je loopbaan een boost kunt geven. Wat zijn je kwaliteiten, in welke omgeving kom ik het best tot mijn recht enz. Leuk. Begint na de vakantie.
lijkt me trouwens wel heerlijk hoor, om dicht bij de zee te wonen. Volgens mij heb je dan heel snel een vakantiegevoel, zo'n dagje aan het strand. Ik zit nu in onze prachtige tuin te genieten van het uitzicht. (check fb). Wijntje, telefoon, laptop. Laat die vakantie maar komen!
Ik heb gesolliciteerd als consulent bij M.E.E heeft me altijd al een erg interessante job geleken, maar voel me er nu pas klaar voor. Verder net nog een andere vacature gezien waarbij een oud collega de contact persoon is (das dan wel weer grappig)

Gisteren een heerlijke dag gehad. We zijn gisterochtend naar het Stadspark gegaan, lekkers en een wegwerp bbq mee. Daar afgesproken met vrienden en op het heetst van de dag lekker in onder de bomen in schaduw gezeten. Al kletsend kwamen we op het blote voeten pad. Voorgesteld om daar dan die middag nog maar naar toe te gaan. Zo gezegd zo gedaan....heerlijk met zijn alles door de blubber gelopen, iedereen zo zwart als maar kon zijn. de meiden hebben daarna nog in de blote kont in een poel gespetterd om de dikste smurrie er af te spoelen, maar de kleren die ze aan hadden zijn reddeloos verloren.....(note voor vakantie, vooral wegwerp ondergoed meenemen) Mayte had in het park al een dikke scheur in haar rok, maar door de blubber (blauwe drek) zitten er vlekken in die zelfs de ossegal er niet uit krijgt. Gisteravond pas tegen een uur of 7 terug. Maar wat een heerlijke dag!
@Krokus: Hier ook de vieze woorden fase, Jasmijn heeft heel goed door dat ze Thijmen daarmee in een deuk krijgt dus dat wordt vaak herhaald...zucht...

@Ringel: Klinkt als een leuke dag...en ik zal weer duimen voor je sollicitatie!

Ik heb vandaag een relaxed dagje. Vanmorgen naar zwemles geweest. Meester zei dat ze nog een les of vijf nodig heeft voor ze voor haar diploma A op mag. Lekker! Maar daarna gaan we ook nog door voor B hoor.

Daarna heb ik alvast de kleding ingepakt voor de vakantie. Twee koffers vol voor vier man, ik heb het gered. We zien het wel of het genoeg zal zijn, we kunnen daar ook wassen. Morgen de rest inpakken en trust me, dat is nog heel veel!

Zo dadelijk komen mijn schoonouders op de koffie ook om gedag te zeggen en vanavond ga ik nog boodschappen doen voor de vakantie, de eerste levensmiddelen zeg maar, de rest koop ik daar wel.

Morgen alles in de auto laden, nog even naar een verjaardag (nichtje wordt 2) en dan de kids van 18 uur naar mijn ouders om ze lekker te laten afpeigeren...(wij even rusten; slapen zal wel niet lukken) en dan om 22 uur halen we ze op en gaan we rijden! Ik start met rijden omdat ik een avondmens ben en zodra ik het niet meer trek neemt mijn man het over.

De Ipad gaat mee dus we zullen jullie wel op de hoogte houden!
Ben benieuwd!

Hier gaat het ook weer lekker. We hebben vanochtend de laatste dingetjes gehaald voor mee op vakantie. Nog even bij Lief zijn moeder langs geweest. Komen we terug, een heel natte plek daar waar de auto eerder heeft gestaan. Lief kijkt onder de motorkap en blijkt dat de radiateur stuk is. Hij halsoverkop naar de garage (want mijn sjoefke hebben we voor de komende week uitgeleend aan schoonzusje) dat was vanmiddag rond 15.30 en hij is nu nog niet thuis. Lekker grapje.....

Mijn telefoon is overleden...is nu met de laatste stuiptrekkingen bezig maar is binnenkort echt dood.

*zucht* en ik heb alleen Fenna's koffer nog maar gepakt.....

Waarom maak ik toch ook een planning? Het loopt toch nooit zoals ik het zou willen!
Hai meiden! Nog even op de valreep de groeten uit Frankrijk! Morgen rijden we al weer terug, het was heeeeeeeeerlijk! Later meer uiteraard... Bereik is hier niet zo best.

XXXXX
Hallo allemaal, vanuit de Ardèche de zonnige groeten van ons!

We zijn in een of andere ecologische bouwput terecht gekomen, maar het gezelschap maakt alles goed. De tenten zijn wel mooi en ruim maar niet erg luxe. De voorzieningen zijn behoorlijk primitief.

Vanmiddag hebben we aan de rivier doorgebracht op een prachtig en rustig strandje. Nu gaan we aan de borrel en genieten van het prachtige uitzicht over de mooie natuur hier en de bergen, wat dat betreft zitten we goed. Groetjes!
Haha; lekker primitief dus, zou niks zijn voor mij!

Ik vond onze "mobil home" (sjieke versie voor stacaravan) al klein en primitief. Douchen moest in 3 partijen (ik dan he...) water uit de geiser, was of bloedheet of ijskoud of bijna op.... En zo weinig ruimte! Maar ja. het was fantastisch!

De kinderen hebben zo genoten! Het was lekker weer, bijna al het campingpersoneel sprak Nederlands (ook fijn) en er waren dus ook veel Nederlanders. De tweede week kregen we hele leuke buren met kids; Ella heeft er een nieuw vriendinnetje bij hoor. Gijs hangt er zo'n beetje tussen. Door de meisjes wordt hij niet "zoet" (als in prinsessenspel) genoeg bevonden en door het buurjongetje (klein van stuk, maar wel 8 jaar) was hij niet stoer genoeg. Maar goed, ze hebben ondanks dat, wel lekker gespeeld en gezwommen. We hebben twee keer gezamenlijk gebarbecued en zijn zaterdagavond ook nog met zijn allen naar de karaoke avond geweest; echt gezellig!

We hebben zelfs afgesproken om volgend jaar tegelijk te boeken en homes naast elkaar te regelen!
Mmoi en pebbs. Veel plezier! Zo leuk dat jullie samen gaan!

Ris, leuk dat je zo'n contact hebt gehad met de buren! En wat grappig dat je volgend jaar samen wilt gaan.

Ik moet nog 1 dag werken en ben dan een maand vrij! Heerlijk. Roan is er ook echt aan toe. Die is bekaf. Hij heeft natuurlijk wel vakantie, maar door de drukte van bij oma een dag en 2 dagen vakantieopvang (vorige week en deze week) is hij nog niet echt aan z'n rust toegekomen. Jesper dartelt lekker door.

Jesper is trouwens zo'n draak met het eten. Iedere avond feest. Krijsen dat hij niet wil eten "lust ik niet". Soms maken we er een spelletje van. Hapje van de vrachtwagen, garage open enz. Meestal negeren we het. Maar ben er eigenlijk wel klaar mee. Ik hoop dat hij snel het licht ziet. Roan heeft dit nooit gehad. Niet op deze manier in elk geval.

Ben steeds meer babyspullen aan het verkopen. Vandaag ledikantje verkocht via MP. Toch wel met een beetje pijn in mijn hart hoor. Vroegah wilden we graag 3 kinderen. Maar met onze twee donders is het goed zo. Heb eigenlijk nooit een rustige babytijd gehad met mijn kinderen. Roan was natuurlijk erg onrustig, en bij Jesper was hij zo jaloers dat ik Jesper nooit rustig kon vasthouden. Dat was ook de periode dat we hulp ingeschakeld hebben met Roan. Zou ergens nog wel een keer in alle rust een babietje willen. Denk dat Roan het nu aan zou kunnen, en Jesper zou het fantastisch vinden. Maar ach. Ik realiseer me ook dat ik zwanger zijn niet zoveel aan vind en dat ik het eerste jaar best zwaar vind. We krijgen nu net weer wat meer de handen vrij. Ik blijf gewoon genieten van mijn 2 kindertjes.
mijn broertje en schoonzusje zijn nu trouwens definitief uit elkaar. Sneu hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven