Eind 2006/ begin 2007 vanaf 6 maart 2011

06-03-2011 09:17 2499 berichten
Alle reacties Link kopieren
En wederom een nieuw topic

Klik hier voor een link naar het vorige deel

En het topic daarvoor

Hier nog een ouder topic

En het Theehuizentopic!

Flubberbuikjestopic

Noot aan mezelf; excel, photoshop, photobucket....
anoniem_2998 wijzigde dit bericht op 12-12-2011 15:22
Reden: Tabel
% gewijzigd
Hahaha, je kunt wel merken dat iedereen met vakantie is! Ik geniet hier heerlijk van de eerste dag van mijn vakantie. Leuke dag met de kinderen gehad. Alleen rond het huis gerommeld.
Wij genieten hier ook erg van onze vakantie. Prachtig weer en schitterende natuur in de omgeving. Vandaag gaan we naar de stad. We hebben ook al veel uitstapjes gemaakt en natuurlijk lekker gezwommen. Groetjes allemaal!
Heyyyy hoiiii halooooooo

Wij zijn vandaag weer terug gekomen van onze vakantie. En ik kan jullie echt die camping aanraden. Met recht een 5 sterren camping en als je wil heb je geen omkijken naar de kinderen. Maar nu is de pret weer voorbij en de realiteit van het alle daagse leven komt met rasse schreden dichterbij. Volgende week zaterdag (echt belachelijk) ben ik weer aan het werk. de was machine draait overuren en we hebben de achtertuin al weer vol met kinderen (gezellig)

Poes is ook weer blij dat we terug zijn, kan ze gewoon weer lekker in en uit lopen als ze dat wil.

Later meer, moet even een was ophangen.
Volgens mij moeten we eens een keer al die adressen van campings en vakantieplekken aan elkaar doorgeven; kunnen we op eigen ervaringen afgaan ipv recensies op zoover

Ring; ik heb deze week alweer BBQ (van mijn oude werk hihi) en vrijdag eerste voorbereidingsdag van mijn nieuwe werk. Volgend weekend dus laatste vrije weekend, echt raar. De vakantie is omgevlogen! En ook wel bizar... Ella naar groep 3 en Gijs mag die eerste maandagochtend gaan oefenen in groep 1....
Gezellig al die vakantiegangers. Wij hebben ons goed vermaakt in eigen land en een mooie houten vloer rijker. Dat klussen was niet alles (vooral afgelopen dagen . Maandag begin ik ook weer en Aimee de week erop. Wordt tijd, want ze heeft iets teveel een vrije opvoeding genoten en nu plukken we daar na een aantal weken wel de vruchten van ahum.

Zach is Zach, iets is goed of fout. Tussen modus ken hij niet. Gisteren ging hij compleet door het lint op een terras omdat hij cola wou, althans dacht dat hij dat wou. Vanalles werd op de grond gesmeten. Hij was stil toen de friet eraan kwam, hoezo gedrag. Hij heeft in ieder geval karakter, mijn kleine driftkikker. En anderzijds is hij zo'n knuffelkontje. Komt de knuffels ook echt halen en tegen je aan kroelen als een klein babietje.

RIS wel raar 2 kinderen op de basisschool. Ben je ineens wel eens alleen thuis.

Krokus: wow heerlijk 1 maand vakantie. Doe je goed. En dus zeker geen derde voor jou. Toch een soort afscheid, ook al voelt het zo goed. Sneu van je broer, hebben 1 kindje toch?

Ringel benieuwd naar de foto's van je vakantie. Dus heerlijk genoten. Nu laatste paar weken werken toch? Al reactie op je sollicitaties?

Volgende zomer gaan we hopelijk weer kamperen. Ik wil wel weer naar Spanje, vriend Frankrijk. Nog 1 heel jaar.

Nou geniet nog allemaal van je vakantie
Hey Babba! Wat lekker dat de vloer nu klaar is! Ook mooi toch?

En wat stom dat we niet "even" hebben afgesproken! Zitten zo dicht bij elkaar, allebei vakantie en dan gaan we niet even bij elkaar op de koffie!

Krook; wat naar van je broer en schoonzus, een verassing was het niet, maar toch wel vervelend.

Mmmoi en Pebbs; is het al droog in de Ardeche?

Hier niet veel te melden, zit voor de tv OS te kijken, laptop op schoot, spelletje spelen, fotoboek maken, ik kan alles tegelijk

XXX
Heb eigenlijk weinig te melden, behalve dat ik nog een sigaretje ga roken en dat de meiden stierlijk vervelend zijn (met name ons Fenna)
Hahaha Ringel. Hadden ze last van het weer? Ik merk dat vaak wel bij de kinderen, weersomslagen.

Ik ben vandaag met de kinderen naar de dierentuin geweest. Samen met een vriendin en haar kinderen. Helaas was het echt Rotweer. De dierentuin in Emmen heeft 2 locaties. Eentje is overdekt. We zijn dus alleen naar het overdekte stuk geweest waar alleen pinguins en een speelstuk is. Binnenkort gaan we nog maar een keer en dan naar het dierenstuk.

Volgens mij ben ik de laatste die op vakantie gaat, of niet? Aanstaande zondag gaan we. We weten nog niet naar welke camping. Vermoedelijk in Limburg. Weersvooruitzichten zijn in elk geval goed!
Raar hoor... jij gaat zondag op vakantie, ik ga maandag weer naar school!

Hier viel het weer vandaag wel mee, wel een spatje regen af en toe en net een fikse bui, maar dat was het wel.

Vandaag luie dag gehad; kids hebben zich om 3 uur vanmiddag pas omgekleed omdat ze bij oma gingen eten (ik had etentje van mijn oude werk). Ze hebben heerlijk gekeuteld, met de auto's gespeeld, de OS nagespeeld en gekeken. Ella heeft gedanst terwijl Gijs gitaar speelde en ik heb heerlijk gekeken naar ze

Morgenmiddag gaan we naar Arthur - de Musical; openlucht theater; duimen jullie voor droog weer?

Daarna gaan we nog een hapje eten en mag ik door naar de weegschaal op de sportschool. Jippie...

Donderdag wordt het mooi weer, maar ik zit liever binnen tv te kijken. Mss gaan we zwemmen ofzo. Vrijdag voorbereiden op school en dan gaan we er weer tegenaan!

Ring; leuk spel he dat Songpop? Ik ben zoooo verslaafd! En ik ben nog helemaal niet goed... moet nog heel erg oefenen!
Ik ben (nog) niet verslaafd...maar ik vind het idd ook ontzettend leuk. Het enige nadeel van die spelletjes op Fb vind ik dat je zoveel gegevens moet geven.

Ga ff naar de klus outlet om beits te halen voor de commode die buiten komt te staan....(ja we zijn druk aan de klus, de wc is bijna klaar, moet alleen nog even "afgestyled" ) en dan hebben we nog tig fruitkistjes die geschrobd en geschuurd moeten.....(en ik heb nog maar 2 dagen vakantie en ik heb zoooo geen zin om weer te gaan werken...zelfs geen gezonde tegenzin)
Inderdaad Ris. Wij zitten nu pas in de derde week van de zomervakantie. De kinderen genieten er heerlijk van. Het weer is vandaag lekker en wordt vanaf nu alleen beter geloof ik. Heerlijk!
Hallo meiden, lekker rustig hier! Wij zijn alweer bijna aan het einde van onze vakantie, hebben het heel gezellig. Prachtig weer en mooie omgeving. Kinderen banjeren lekker samen rond en gaan veel te laat naar bed, wat voor Jasmijns humeur dan weer niet altijd goed werkt... Ach ja we zeiden het vanavond al, rust en regelmaat straks als we thuis zijn weer. Nog heel even genieten!!!
Mijn vakantie is voorbij....vandaag weer aan het werk...zooooo geen zin!
Succes ringel! Ik ben gisteren voor het eerst op school geweest, was heel raar!

Heb je al andere opties? nogmaals succes ermee!

Mmmoi en Pebbs; heb nog aan jullie moeten denken in het kader van de "campingverkrachter"... ieuw!!!!!

Lekker uitgerust? Ik wil wel meer foto's zien hoor! Nu weer ritme en dan nog even in de genietstand; dat vond ik zo lekker. Na onze vakantie hadden we thuis nog 2 weken, heerlijk!
hoi hoi allemaal,

wij zijn weer terug van vakantie, al sinds donderdag maar we moeten nog even opstarten...hahaha

We hebben het leuk gehad, goed weer, veel leuke dingen gedaan. Was heftig met Sverre, die moest vreselijk wennen. Dat uitte zich in veel driftbuien, paniek en dwarsheid. Maar verder hebben we ons prima vermaakt.

jeetje Ris, maandag alweer beginnen. Ik heb zelf nog een week vrij en de jongens faan begin september pas naar school. Is Gijs toch de eerste die naar school gaat, hhahaha.

Ringel, leuk dat jullie vakantie goed bevallen is! 5 sterren,,,wow, das luxe inderdaad.

O ja, Sverre krijgt een bril....dus toch. Ach, de brillen van tegenwoordig zijn superleuk.

Ook is het nog niet helemaal klaar wat betreft het traject wat we voor hem opgestart hebben...er komt een diagnostisch onderzoek. Best schrikken en heftig...we zullen zien....

Ik stop nu, zit zelf ook weer in de lappenmand. heb iets met mijn schouder, slik nu zware pijnstillers...pfffff. Loopt allemaal niet zo heel geweldig qua gezondheid hiero...Gelukkig zijn lief en ik wel tevreden met elkaar...hahaha
@Annie toch een 4e Dalton???? geintje

Ik ook in lappenmand....vanochtend mega over m'n nek gegaan en wakker geworden met een ouderwetse migraineaanval....dus m'n2e dag werken meteen weer ziek kunnen melden. Voelt zo knullig.....maar ik sta werkelijk te wiebelen op m'n benen en alles duizelt zo lekker in m'n hoofd....(zit vol met pijnstillers dus die hoofdpijn is alleen nog een beetje op de achtergrond te voelen) maar damn dat was lang geleden zeg.....als ik het me goed herinner is de laatste keer (migraine dan) nog voor Mayte's zwangerschap geweest........(we hebben het dus over een dikke 6 jaar geleden) ik kan niet zeggen dat ik het heb gemist.

Heb ook nog aan Mmmoi en Pebbs gedacht met dat nare figuur bij hen in de buurt...brrrr. Blij dat zij weer terug zijn en die vent is opgepakt.

Annie weer terug en volgens mij is Krook nu met vakantie.....Mir is ook al terug las ik op fb....

Ik ga wer plat, de letters beginnen te dansen op het scherm.

Annie een heel dikke knuffel voor de komende tijd met Sverre....
Hallo meiden, daar ben ik weer maar nu thuis in NL. We hebben een heerlijke vakantie gehad en erg genoten! Prachtig weer, schitterende natuur, leuke uitstapjes en een goed gezelschap; een perfecte vakantie dus! En voor herhaling vatbaar.

Nu weer thuis en dat is ook wel lekker. Douchen in je eigen badkamer met heerlijk frisse geur onder een douche die warm is en doorstroomt...wat een luxe

Ik ben nu foto's aan het uploaden op FB dus dan kunnen jullie straks kijken. Er zit niet eens een foto van Pebbs en mij samen tussen! Nou ja zeg. Misschien heeft Pebbs er eentje? Voornamelijk foto's van de kinderen natuurlijk weer...

@Ris: Moet je nou morgen alweer beginnen? Heftig. Morgenavond ga ik voor het eerst naar school om e.e.a. voor te bereiden. Ben benieuwd. Jij sterkte met werken dan.

@Ringel: Sterkte met je migraine, moet zeer pijnlijk zijn...

@Annie: Wat vervelend dat Sverre nog steeds niet lekker gaat. Ik ben benieuwd wat er 'uit' komt. Jasmijn had ook last van het zonder ritme leven op vakantie. Gaan we deze week aan werken, hoewel ze vandaag alweer heel lief was. Vaag is dat. En je hebt tegenwoordig idd heel leuke brillen. Twee zoontjes van vriendinnen van mij hadden met twee jaar al een bril, de ene heeft alweer een nieuwe, dat is echt een superleuke, zo'n zwarte.

Ik ga de kindjes douchen en naar bed brengen. Vanavond komen vrienden op visite, de enige van de vier stellen die deze twee weken niet op vakantie waren. Zullen wel zin hebben om te kletsen,haha.
Mmmoi, ik heb morgen nog vrij, maar de kids gaan wel naar school ja. Ik heb dit jaar andere werkdagen dan eerst. Ma. en do. zijn mijn vrije dagen, werken doe ik op di hele dag, wo en vrij ocht. Is wel lekker lijkt me. Ik had jullie foto's gezien. Zag er geweldig leuk uit!

Annie, idd is gijs dus de eerste die naar school gaat, en Ella de eerste die naar gr 3 gaat! Wow.....vind het toch wel wat hoor, twee mega mijlpalen!

Sneu dat Sverre het soms zo moeilijk heeft. Ik ben ook heel benieuwd wat ze gaan ontdekken. En brillen zijn hartstikke leuk! Beterschap voor jezelf, dikke kus!

Ring, jij ook een beterschapskus op je zere hoofd. Migraine....gruwel!!!!

Hoe is het met Mir? Babba? Aimee ook klaar om weer naar school te gaan?

Pebbs? Hoe was jouw vakantie?
Ik ben er ook weer! 2 heerlijke vakantie weken zitten er alweer op.

Ik sluit me helemaal aan bij de omschrijving van Mmmoi over onze vakantie. Veel mooie dingen gezien en gedaan maar ook lekkere luie dagen op de camping gehad.

Maar nu ik thuis gewoon weer kan doortrekken (geweldig systeem is die riolering van ons toch ), onder een lekkere douche staan en in mijn eigen bed kan slapen ben ik ook weer erg blij om thuis te zijn.

Manlief bedacht vandaag dat een glijbaan in ons opblaasbad wel leuk zou zijn dus die is met een buurman aan het klussen geslagen. Het is een 4 meter lange glijbaan geworden, haha.

Fijn dat iedereen weer een beetje terug is, is toch een stuk gezelliger.

Mmmoi en Pebbles foto's zijn erg leuk. Wil foto's van Pebbles ook wel zien want mis kleine V. Die wordt ook alweer bijna 1, wat gaat het snel he.

Hoe ging dat samen met 2 gezinnen op vakantie. Deden jullie alles samen of niet. En wat betreft eten en zo.

Hoe was de camping, is die voor herhaling vatbaar?

Op de foto's leek het niet zo. In tegenstelling tot de omgeving.

Krook nu lekker op vakantie.

Annie wel wat onrust bij jullie. Gelukkig zijn jullie een sterk team. Wat heb jij voor een gevoel bij Sverre, je hebt vergelijkingsmateriaal. Zitten jullie of anderen al richting evt diagnose te denken. Sterkte, toch wel.

Ja Ris wat een mijlpalen, je bent nu echt uit de kleine kids. Twee schoolgangers. Jij ook veel plezier deze week in je nieuwe job!!!!

Verder weet ik het niet meer.

Aimee morgen weer naar school, ze staat niet echt te springen. Zij houdt wel van dit relaxte leventje
@babba: Ik zal eens kijken of ik foto's kan plaatsen. De meeste heeft mijn man gemaakt maar ik heb er ook een paar op mijn mobiel.

Camping is mooi gelegen en voor de kinderen ideaal vanwege de beperkte omvang en kindviendelijkheid. Hij was alleen nog niet helemaal af, het zwembad was pas halverwege de eerste week klaar om te zwemmen, de douchedeuren konden niet dicht en op de hele camping moest nog veel gebeuren. Het meeste moeite had ik met het eco-gebeuren. Droogtoiletten en een open rioleringsysteem waarbij het afvalvocht gezuiverd wordt door plantjes. Dit systeem lag midden op de camping waardoor overal een putlucht hing (afhankelijk van de windrichting).

Toch mocht dit allemaal de pret niet drukken. De eigenaren waren heel aardig en deden heel hard hun best en de locatie en het plezier van de kinderen maakten een heleboel goed.
@Ris: Zag je foto's op FB. Gaat hard zeg, twee kinderen op school. En ukje Ella in groep 3, ben benieuwd hoe ze de eerste dag vond. Is dat meisje op de foto Gijs' juf? Dat is nl. met recht nog een meisje te noemen!!! Hier is het lekker nog een weekje vakantie, hard genieten!

@Babba: We hebben een heerlijke vakantie gehad. We lieten elkaar helemaal vrij maar hebben het meeste toch gezamenlijk gedaan. Alleen eten deden we met ons eigen gezin. De eerste en laatste avond hebben we met zijn allen gegeten. Ik merk dat vooral Jasmijn het ook echt nodig heeft om zelfs op vakantie nog een beetje regelmaat erin te houden. Dit was voor iedereen het beste Maar het liep allemaal soepel en we hebben het super gezellig gehad samen!! Foto's van Pebbs en kleine V. heb ik wel maar niet op FB gezet als mijn eigen kids er niet bij op de foto stonden. Vind het zo raar om andermans foto's op FB te zetten, vandaar. Verder sluit ik me aan bij wat Pebbs schreef over de camping. Ondanks wat ongemakken hebben we ons ontzettend vermaakt en de kids merken die ongemakken niet eens.

Vanmorgen vroeg naar zwemles met Jasmijn voor haar 29e les. Ze had flink geoefend in de vakantie en het ging dan ook prima. Donderdag moet ze weer en dan mag ze met kleren aan zwemmen. Dan gaat het vast hard want die van mijn vriendin mocht de week daarna al afzwemmen. Super! Als ze daarna gelijk doorgaat voor B kan ze dus makkelijk binnen een jaar A en B hebben. Ideaal.

Na de zwemles hebben we met ons gezin een broodje gegeten bij de Hema. Heb voor Jasmijn een colbertje uit de folder gekocht en nieuwe oorbelletjes. Toen even bij Blokker gekeken bij de uitverkoop. Thijmen wilde heeeeel graag een K3 knuffel (!) en daar lag er nog eentje. Omdat er geen kaartje aan zat vroeg ik aan de kassa wat hij kostte (bij de Intertoys nl. 16 euro!). Omdat het de laatste was mochten we hem voor 2 euro meenemen!!! Thijmen helemaal gelukkig natuurlijk. Daarna nog bij Kruidvat in de uitverkoop wat spulletjes gekocht. Alle dingen met een sticker nu voor de helft van het geld. Heb ponsjes en glitterlijm voor Jasmijn meegenomen (Pebbs!) en voor de mannen een foampijlen pistool (Pebbs!) voor maar 3,50 euro. Haha. Pebbs' en mijn man hebben op vakantie van die foampijlen pistolen van Pebbs man zitten upgraden door ze uit elkaar te schroeven en veiligheidspalletjes etc. te verwijderen dus ze zijn nu helemaal verslaafd, de kinderen.

Vanavond voor het eerst weer naar mijn werk om het eea voor te bereiden. Spannend.
Mmmoi, gijs zijn juf is wel wat ouder. Het meisje op de foto is haar oudste dochter. Voor de vakantie is ze komen helpen en nu weer. Gijs is met haar gaan plassen

Ze hebben het erg naar hun zin gehad. De verhalen komen nog niet echt, maar dat komt straks nog wel. Gijs is nu vol overgave aan het spelen met zijn auto's. Hij heeft gegeten als een bootwerker, zonder praten. Wrijft af en toe in zijn ogen maar is niet moe. Skatje is het.
Fijn dat het zo goed is gegaan! En ik had al zo'n vermoeden dat het zijn juf niet was, maar ze stond er wel zo juf-achtig bij, haha. Ik dacht al, zo lang is het toch nog niet geleden dat ik van de PABO af kwam?!?
Goedemorgen!

De meiden hebben eindelijk de uitslaap modus gevonden! (en lief gaat maandag weer werken)

Verder weinig nieuws onder de horizon...saai he

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven