Eind 2006/begin 2007

18-03-2009 16:14 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve Thijmen,

van harte met je eerste verjaardag!!
wordt toch wel een beetje zenuwachtig....zit chocola te vreten
en?
En?
Niet origineel, maar EN?
MILF in the making ;-)
EN?????????????????

Ga je uit eten of zijn die lui gewoon gek geworden om jou niet aan te nemen???
ENENENENENENEN???? Ja sorry, moet toch origineel blijven...

Lekker relaxte dag gehad vandaag. De man had een receptie en was dus pas om zes uur thuis en moest kwart voor zeven alweer bij de tieners zijn. Ze gingen zwemmen. Toen hij thuis kwam had ik de kids al in de pyjama en lekker gegeten. Hij heeft Thijmen zijn papfles gegeven en naar bed gedaan; ik heb een boekje voor zitten lezen aan Jasmijn en haar in bed gelegd. Vandaag veel was gevouwen, opgeruimd, zomerkleding van Jasmijn opgeruimd (meeste kan ze nog wel aan denk ik dus BARST ze van de kleding ) en de woonkamer gepoetst, gezogen en gedweild. Lekker productief dagje dus. Nu relaxen voor de buis ofzo!
En ook van mij: En???
@Mirjam: Meen me te herinneren dat toen ik 2 jaar geleden een Jottum jurk kocht, jij zei dat je hem daarna over wilde nemen...nou, hij staat nu op MP. Het is een maat 92 maar hij valt echt wel groter, Jas droeg hem afgelopen zomer heel mooi bij maat 98/104. Voel je nergens toe verplicht hoor, maar vond het wel grappig.

PS Is een kreng om te strijken...dat wel...
Nou ik heb een nee........

Ze waren wel heel positief over me en ik zou heel goed binnen het team passen, alleen de rol die ze nodig zijn binnen het team is er 1 van de boel eens even lekker wakker schudden en iemadn die een frisse wind door het bestaande team kan laten waaien.....en dat ben ik niet (was 2e denk ik)

Mijn brief was goed, gesprek was goed.....ze hingen aan m'n lippen toen ik erg enthousiast vertelde over wat ik had gelezen en aan info had ingewonnen over de methode waar ze daar mee werken....maar ze waren bang dat ik te snel zou afhaken. Ben te veel een groepswerker.

Nah ja.....so be it. Heb iig een hoop feedback mee gekregen voor een volgend gesprek. Wat ze ook erg sterk vonden was mijn laatste opmerking....de vraag was:"wat zou je nog over jezelf willen vertellen/ wat wil je nog heel graag kwijt?'

ikke (flapuit die ik ben) "ik ben gewoon erg leuk" en daar waren ze het ook wel mee eens.......

Dus een hoop goede dingen, alleen niet hetgeen waar ze naar opzoek waren.

Wat ik dan ook wel weer tof vond om te horen was dat ik 1 van de 4 was die uit 35 brieven zijn gehaald. Dusseuh.....ondanks de nee toch een heleboel veren in m'n achterste......

Ben er stiekem ook helemaal niet rouwig om, want als ze een frisse wind zoeken die de boel eens even stevig wakker schud, geeft aan dat het binnen het team nogal een hoop verroeste werkers zitten die het altijd zo hebben gedaan en het lastig vinden om het op een andere manier te proberen. Veel eilandjes gebeuren....niet mijn ding. Been there done that......niet mijn kopje thee.
Jammer, maar als het niet jouw kopje thee is, dan beter de volgende baan. Wel fijn al die veertjes.
MILF in the making ;-)
thanx DRP...(moet wel wennen aan je nieuwe naam hoor)

veertjes zijn altijd errug prettig......
@ringel: jammer dat het niks is geworden maar je hebt weer even lekker geoefend met solliciteren en veel positieve reacties gehad.

Ik kan me ook herinneren dat je aangaf dat deze baan niet je voorkeur had.

@mmmoi: meteen even gekeken naar het jurkje en hij is inderdaad erg leuk. Zo grappig om Jas en Thijm op MP te zien.

Mocht je de slaapzak niet kwijtraken dan houdt ik me aanbevolen. Is het een zomer of winter slaapzak?

Floor past trouwens ook nog bijna alles van vorig jaar. Dus met een paar nieuwe dingen erbij ben ik ook weer klaar.

Dat jurkje vaan Jilly heb ik nog gevonden trouwens, ze konden hem bijbestellen. Het is de favoriet van Floor op het moment.

Eindelijk weekend! Ik was er echt aan toe.
@Ringel: Jammerdebammer maar helaas... duimen dat die andere sol. beter voor je uitpakken!

@Pebbs: Haha, grappig, dat je op MP gekeken hebt. Had een avondje niks te doen dus al die zooi erop gezet. De slaapzak is gevoerd maar wel zonder mouwen. Dus mee voor het voor- en najaar dan echt voor zomer of winter. Je mag hem wel hebben hoor, als je er nog eentje nodig hebt.
@mmmoi: Ik gebruik nu ook de gevoerde slaapzakken zonder mouwen maar ik kom er eigenlijk eentje te kort en deze is erg leuk. Volgend najaar en misschien winter past Eva er ook nog wel in.
Hahaha, Mmmoi en Pebbs, lekker aan het handelen!

Ringel, jammer dat het een nee is. Fijn dat het je wel goed heeft gedaan. Ach, er komt vanzelf iets wat helemaal perfect voor je is!

Gisteren naar Chicago geweest in Schouwburg, wow!!! Het blijft zo'n heerlijke musical met ontzettende goede muziek. Moest even wennen aan Mariska van Kolck (of zo) in de rol van Roxy (in de film is dit Zellweger) want ik vond haar een beetje oud. Maar ze deed het wel errug goed zeg!

Nu aan het werk, pffff
@Pebbs: Ik zal hem meenemen volgende week. Heb de bruinwitte jurk ook opgesnord dus die ligt al klaar

Goedemorgen overigens.

Lekker relaxte dag hier. Kids zijn aangekleed en we hebben ontbeten, maar ik zit zelf nog in pyjama. Jasmijn zit te kleuren en Thijmen kruipt overal en nergens rond, die heeft zijn dag niet. Steeds mopperen, wil niet in de box, wil niks eten, nou ja, ik weet het ook niet. Nou schatert hij weer dat hij mij ziet achter een stoel, dus is het ineens weer goed...

@Annie: Gaaf, naar een musical! Blijft altijd leuk.

Ik ga vanavond naar de huishoud- en de 9maandenbeurs. Ben benieuwd, het is al jaren geleden dat ik naar zoiets geweest ben. Ga met mijn beste vriendin en we zijn allebei echte koopjesjagers, dus da's wel leuk.
Voor de eerste keer in maanden ligt Floor ook weer eens in bed tussen de middag. Wat een heerlijke rust

@annie: Chicago vind ik geweldig! Ik ben er heen geweest toen hij in het Beatrix theater speelde met Simone Kleinsma (die ook al best oud was voor de rol).

@mmmoi: volgens mij hebben wij ook nog eens gepland om naar de negenmaandenbeurs te gaan maar het was zo'n gedoe met parkeren dat we uiteindelijk naar Leiden zijn gegaan. Veel plezier vanavond.
Oja Pebbs, haha, dat was ik alweer vergeten! We moeten nu ook belachelijk veel geld betalen voor het parkeren, maar ja, dat moet dan maar. We hebben de entree gratis van het Kruidvat dus dat scheelt weer.

Lekker dagje gehad hier. Thijmen heeft 2 uur liggen slapen en toen was Jas lekker aan het spelen. Ik heb toen de bovenverdieping en de trap gezogen en de wc en de badkamer gepoetst. Nog wat was weg gewerkt en kleine klusjes en we zijn zojuist grote boodschappen wezen doen en gaan tanken. Nu ben ik helemaal klaar voor het weekend, heerlijk!

Mijn moeder komt straks koffie drinken, even proberen te strikken voor morgenavond, dan kunnen wij saampjes weer eens weg...dat is al veel te lang geleden!
Jammer Ringel dat je de baan niet hebt, maar je bent wel een heleboel wijzer geworden en klaar voor de volgende sollicitatie toch?!

Mmmoi; als je eens een dag niks te doen hebt, mag je hier wel komen poetsen hoor? Ik stofzuig eens een keer en ik was veel (met vouwen, strijken en opruimen erbij) en dan heb je mijn huishouden wel weer gehad hoor.... (als ik alleen met de kids ben in elk geval!)

Wij gaan morgenavond naar het theater; Rapalje. Nog nooit van gehoord, weet ook niet waarom we er naar toe gaan (zal wel omdat man het leuk vindt; is Ierse folkmuziek). Volgende week gaan we ook weer; naar Guido Weijers.. die kijkt zo ongelooflijk scheel! Van te voren gaan we dan lekker samen eten. Mijn schoonouders komen in huis en eten dan met de kids zodat wij EINDELIJK weer eens een hele avond voor onszelf hebben.

Nu weer ff sporten (kijken...)
Rustig hier...

Gisteren hhbeurs geweest. Heel veel gekocht, voor beide kids een t-shirt, schoentjes voor Thijmen (leren voor maar een tientje!!!), Playmobil voor Jas voor de helft van de prijs, heeeeel veel potjes fruit voor Thijm á 50 ct, pakjeshouders, Amarula cream 2 flessen met de complete dvd collecties voetbalvrouwen er gratis bij... van alles en nog wat dus.

Mijn man is nu een wandje sauzen bij zijn ouders dus ga ik zo even aan de wandel met de kids en bij míjn ouders op de koffie...verder nog geen plannen vandaag.

@Ris: Haha, mocht je willen, maar ik kom echt niet poetsen bij een ander...heb er al zo'n hekel aan bij mezelf en ben dan altijd reuzeblij als het weer achter de rug is en alles schoon genoeg is naar mijn zin...en ik vind het al gauw schoon genoeg hoor, ben niet zo'n huisvrouw.
@Ris.....Rapalje is geweldig leuk!!!!!! (komen hier uit de buurt) Lopen nog in van die sexy quilts.......grootste hit:"wat zullen we eten 7 dagen lang...wat zullen we eten met elkaar...." is volgens mij wel een cover...maar ze zijn lekker "authentiek" spelen ook altijd op een festival hier vlakbij wat helemaal in middeleeuwse sferen is.....

Lief is nu met Mayte boodschappen doen en vanmiddag gaan we naar het verjaardgsfeest van m'n vader...is 60 geworden (de ouwe bok) en nu ga ik douchen.......
Ik ken alleen de versie 'Wat zullen we drinken, zeven dagen lang, wat zullen we drinken, wat een dorst'.... maar weet niet wie dat zingen.

Zo, man en Jas kijken film op de bank, Thijm ligt in bed en ik heb rust. Heeeerlijk.
nou die rust is doorgeslagen naar hier.....

Wij zijn vanmiddag op het feest van m'n vader geweest....allemaal tantes en ooms die ik een eeuwigheid niet heb gezien (en zij mij en de meiden dus ook niet....er waren ooms en tantes die ze nog nooit hadden gezien....hmmm sterke familiebanden)

M'n broers waren er niet (ziek en op zee) en ik moest de honneurs waar nemen namens de kinderen. Is niet zo heel vervelend, enige wat ik tikkie vervelend vond was dat iedereen me vroeg naar hoe het met m'n moeder was. Sja......wel oke, maar heeft een flinke opdonder gehad van haar laatste scheiding die niet haar keus was...maar verder gaat het wel ok.

En ik moest van iedereen de groeten doen.....

maar wel leuk om veel oude bekenden weer tegen te komen, oude buren van vroeger en vrienden van m'n ouders die me al kennen vanaf dat ik een ukkepuk was...en nu zien ze me dus als volwassen vrouw met eigen kinderen......

Lief is nu naar een ander feestje en ik heb de piep uut en ga zo ook naar bed......
he meiden,

even kort. Mijn schoonvader (oud, dement) ligt op sterven dus mijn hoofd staat even niet naar reageren.

Mmmoi, kijk maar hoor, verkoop de jurk gerust maar via MP (je hebt al aardige biedingen zag ik), geen probleem.

Groetjes!
@Mirjam: Ik zag de mooie foto al in je www. Sterkte meid.

@Ringel: Ook lekker een rustig avondje dus. Niet erg, toch?

Hier ook weinig röring. Verveel me eigenlijk een beetje. We hebben X-factor gekeken dat we hadden opgenomen. Nu ga ik maar lekker een boekje lezen in bed. Thijmen is 's morgens altijd errug vroeg. Vanochtend was hij half zeven wakker en dat is nog netjes voor zijn doen...blergh. Gelukje is dat hij na een fles wel weer een uur gaat slapen. Maar ja, dan ben je al wel helemaal wakker. Hij zal het wel nodig hebben kennelijk.

Welterusten meiden!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven