Eind 2006, begin 2007

19-06-2007 23:09 8208 berichten
Alle reacties Link kopieren
goedemorgen zonder zorgen!

Het monstertje heeft zijn eerste fles al weer binnen en ik zit nu in de woonkamer. Over een half uurtje maar weer naar bed, dan slaapt Roan nog wel weer een uur, anderhalf uur. Kan mijn lief lekker doortukken en ik kruip er ook nog even in.

Gisteren hebben we een digitale ontvanger voor de tv gekocht die automatisch opneemt waar je naar kijkt. Heel grappig. Als je dan even naar de wc bent geweest, kun je zo een stukje terugspoelen. Met voetbal enzo niethandig, als je dan even terugspoelt, loop je een stukje achter en juichen de buren al als er een doelpunt is terwijl hij bij jou nog niet gevallen is. Hahaha.
Morning meiden,

Wat is het hier druk in het weekend! Ben ik van andere topics veel minder gewend maar onwijs gezellig natuurlijk!

@ Pepiet: You've got mail. Ben zoooo benieuwd naar de foto's!

@ Blindje: Ik vind vooral de bovenste foto best duidelijk. Leuk dat je ze even hebt geplaatst!

@ Niniane: Ha ja wat lastig inderdaad, daar zitten jullie straks mooi even mee. Ik zou het ook met een draagdoek gaan proberen of inderdaad voor tijdelijk iets (duowagen) zoeken op Marktplaats en erop gokken dat je die wagen een paar weken later voor dezelfde prijs weer kunt doorverkopen.

@ Ris: Wat onwijs knap van Ella dat ze al even los kan zitten! Meiden zijn volgens mij ook zo vlug in alles! Hoe ik hier terecht ben gekomen, schrijf op een ander topic op Viva en was alleens komen buurten hier en sommige van jullie bij ons. Op ons toppic is het gezellig maar veel te rustig en hier is het gezellig een heel erg druk dus vandaar.....Wie weet willen die andere meiden van daar ook wel hier komen meeschrijven? Het is maar een idee, of wordt het dan te busy hier??

Oppasperikelen....pfff....Bij mijn ouders heeft Vico nooit last van een moeilijke periode terwijl hij op dat moment toch thuis wel redelijk de draak met me steekt! Niet willen slapen, brullen en LACHEN als ik kom kijken en dat kan wel 1 tot 2 uren zo doorgaan. Maar ok, mijn ouders halen 'm dan gewoon na 5 minuten uit bed onder het motto  'hij had geen zin in slapen hoor dus...' Tja, zit ik thuis met de gebakken peren. Word er soms even niet goed van. En hij kan volgens mijn moeder ook al zwaaien en doet zijn beide armen in de lucht als ze hoera roepen....Ja ja. Gek dat hij er thuis nog niks van snapt. Sorry, maar even een stukje frustratie blijkt. Laatst hadden ze hem Optimel vla gegeven....??!!! OK, GENOEG hierover. Ben blij dat Vico de komende 6 weken bij me thuis is!

@MMMoi: Wat lekker man, dat Jasmijn zo relaxed bij je ouders in haar pyjamatje zat. Heerlijk moet dat zijn. Kon jij inderdaad mooi even shoppen. Vico is nog nooit wezen logeren. Erg hè? Ben er gewoon nog niet aan toe en manlief al helemaal niet. Watjes zijn we! Maar komt vanzelf als de behoefte aan een avondje uit en daarna uitslapen ondragelijk wordt bijv.!

Gave fiets hoor, ik heb 'm net even bekeken en deze is inderdaad ''normaal' te noemen, stukken minder lomp. Ik vroeg meteen al aan C of ze fietsplan hebben, HAHA. Ja dus maar hij kan moeilijk een mamafiets aanschaffen:o. Jammer. Nog steeds geen vakantie gevonden? Wij zoeken hier ook elke avond. Italie, Frankrijk, vliegvakantie. Pfff het is allemaal zo prijzig en druk in augustus.

@ Pebbles: Ik heb Pepiet gisteren een mail gestuurd maar 's avonds geloof ik dus weet niet of ze het al heeft gezien. Zal dadelijk mijn hotmail even lezen. Zodra het kan, kom ik kijken op de groep. Kan ik jullie ook Vico denk ik even laten zien (onze knapperd!!!)! Vico heeft met fruit en groente ook geen last trouwens van kokhalzen bij stukjes maar met brood bijvoorbeeld weer wel. Die periode herken ik maar al ze goed Peblles, van Floor. Dat heeft Vico net gehad. Avonden achter elkaar schreeuwen en doen en hij moest er wel bij huilen trouwens maar wel neppig en als we kwamen kijken, kregen we als beloning een big smile! Meneer wil nl. dan bij ons in het grote bed in slaap vallen en mama vindt dat ook erg gezellig maar wist ook dat we daar geen gewoonte van kunnen maken dus dat we even door deze zure appel heen moesten bijten. En nu weten we wat we aan elkaar hebben en valt Vico weer netjes in slaap in zijn eigen bedje; de boef. Maar wat kunnen ze gillen hè? Vooral 's morgens kan ik er soms ook niet goed tegen. Maar 't hoort erbij. Oh ja, van die 'altijd goed' kleding (leuke benaming). Zo heb ik vorige week bij de Hema een zwarte blouse gekocht. Die kan overal bij. Voor naar mijn werk als ik net moet maar ook leuk privé op mijn spijkerbroek. En niet duur! Net zoiets dus!

Haha, zwetende mannen in strakke pakjes?? Ik had dat vorige week met Wimbledon, Nadal in the game, wat een stoere vent zeg! En die armen!

Kan me voorstellen dat je je even suf koopt nu Floor zonder spreidbroekje mag. Helemaal super toch ook?!

Leuk ook dat jullie elkaar zien af en toe (minimeeting met MMMoi). Ik ontmoet a.s. woensdag ook een hele lieve meid die ik ken van een topic. Ze komt gezellig met haar kindje een dagje bij me. Ik heb er ontzettend veel zin in!

Ik moet je nog steeds de gegevens voor de tabel geven maar heb het ook zo druk met bijlezen en schrijven hier, haha!

@ Krokus: Lekker is dat hè? Dat je na de ochtendfles even kan spelen met je lieveling en dan weer lekker je bed ik kunt duiken. Doen wij hier op zondag ook altijd hoor, als het even kan! Vandaag even niet trouwens want wij moeten dadelijk even schoonmaken, er komt vanmiddag nog kraamvisite (!). Erg laat inderdaad maar die vrouw heeft een levertransplantatie gehad dus heel begrijpelijk kon ze niet eerder.

Oh wat handig, zo'n ontvanger met zo'n harde schijf. Nee niet met een voetbalwedstrijd natuurlijk want dan loop je lekker achter de feiten aan. Ik zie de buren als vreemd kijken als jullie 2 minuten later nog eens uit jullie dag gaan, haha.

Nou meiden, het was weer leuk om jullie verhalen te lezen. Zal dadelijk eens kijken of in al op de groep kan.

Wij gaan misschien even varen zometeen. Gisteren waaide het veel te hard. Zijn toen even bij mijn neefje geweest die geopereerd was aan zijn niet ingedaalde teelballetje, ging allemaal goed. Sneu voor die kleine mannetjes hoor, zulke dingen. Verder heb ik me gisteravond weer suf gezocht naar vakanties en had mijn oog op Corfu laten vallen totdat C vannacht weer over vliegrampen heeft gedroomd dus kan het nu wel schudden, zal wel weer een autovakantie worden * zucht *.

Tot horens allemaal.

Liefs, Marlies
Goedemorgen,

Heb precies 20 minuten over bijlezen gedaan!!! Wat zijn jullie allemaal vroeg zeg! Mats komt vaak pas na 7.30, ik voed hem en een half uur later gaat ie weer naar bed en ik ook!!!

Blindje; moooooooooooi die echo!!!! Leuk hoor!

Ris; gezellig dat je er weer bent!

Pebbles; zwetende mannen in pakjes? Ik vind die wielrenners dus helmaal niks, ze zijn volgens mij niet langer dan 1,60M. Nee, geef mij maar schaatsers!!!! Die zie je niet zweten, wel snotteren, hahahaha

Alles goed hier verder, gisteren lekker wezen shoppen, al is Lief nog steeds niet helemaal de oude. Ik wordt alleen niet goed van mezelf. Ik ben zoveel aan het vreten momenteel, merk echt dat ik met een energieprobleem zit, ik ben weer 2 weken behoorlijk ongesteld geweest, gaat nu weer wat beter, maar hoe zit dat met de andere mama's??? Ik heb al roosvicee met ijzer, slik nog steeds vitamine D, ik blijf met een kilo of 5 teveel zitten en voel me soms zo slap als een vaatdoek, hellup!!!

Krokus; hoop dat het met jou snel wat beter gaat!!!!

Nu voor de mama's die van de zwetende kleine gebronsde beenhaarloze wielrenners houden:

En voor de mama's die van de gespierde schaatsers (ZONDER SNOT) houden):

WAS HET MAAR WEER WINTER!!! Hahahaha
quote:

Goedemorgen,

Mats komt vaak pas na 7.30, ik voed hem en een half uur later gaat ie weer naar bed en ik ook!!!

Grrrrr, meer heb ik hier niet op te zeggen!
Annie, je kiest ook helemaal de verkeerde foto's uit. Deze is veel leuker:

Dat energieloze gevoel heb ik trouwens ook. Ik heb de hele dag honger en ik voel me zo futloos. Roosvicee ferro is misschien wel een goed idee maar dat helpt bij jou dus niet? Volgens mijn heeft het ook wel met de BV te maken en zeker als je ongesteld bent (ben ik ook net geweest).

@flower: als je F5 drukt sta je al in de tabel. Als er gegevens niet kloppen dan hoor ik het wel.

@krokus: alweer zo vroeg. Dat is het wel het voordeel van BV, ik geef Floor gewoon lekker in bed haar eerste voeding.
Heeee, ben weer terug van oma-bezoek, haha ...

@Pebbles: Hartstikke leuk dat je hier een keer wilt komen! Moeten we natuurlijk wel op een dag afspreken dat er mooi weer voorspeld wordt; kunnen we eerst hier thuis een bakje doen en dan naar een strandtent, lunchen bijv. Lijkt me echt heel gezellig!

Wij hebben idd een gedeelte strand waar je niet mag zwemmen maar een heel groot gedeelte gewoon wel. Alleen zit je daar nu echt niet op te wachten hoor, dat verzeker ik je ;)!

Enneh, lekkere vent die je geplaatst hebt idd!!!!! Volgens mij hebben wij echt dezelfde maak en die gaat verder dan Harry Potter alleen...

@Flower: Misschien kun je een fiets kopen en vragen of de fietsenmaker op de bon niet 'moederfiets' wil zetten maar gewoon 'fiets'. Ik weet dat onze fietsenmaker dat wel doet. Is natuurlijk wel illegaal maar scheelt je zó veel geld! En nee, ik heb nog steeds geen vakantie gevonden. Ik ga gewoon een week van tevoren een last minute zoeken denk ik en lukt het niet, dan pech.

@Krokus: Wat vervelend dat het nog steeds niet lukt Roan wat langer te laten doorslapen. Ik heb helaas geen tips meer voor je...Als je hem in bed laat liggen als hij wakker wordt; gaat hij dan heel erg hard huilen?

Dit was het geloof ik weer. CU!

ik ben toch ook meer van de schaatser min snot dan de wielrenners hoor. Hahaha.

@pebbles, ik had het blindje ook al eens aangeraden, misschien zijn vitamine b-12 tabletten wat voor jouw, zorgt voor extra energie

@mmoi, hij houdt het in bed prima uit zonder te huilen, dan doen wij echter geen oog dicht. Hij keuvelt namelijk met een volume, dat is niet normaal meer. Normaal gesproken blijf ik een uurtje wakker en dan slaapt hij wel weer. Kruip ik er ook nog even in. Vanochtend wilde meneer dat echter niet. Heb dus tot kwart over acht beneden gezeten en toen nog geslapen tot kwart voor tien. 

Vanmiddagn zouden we roseetjes drinken bij mijn schoonzusje. We hebben het bij een kopje thee gehouden, haha. Zij had een kater, ik had geen zin.
Vandaag lekker gewandeld in het bos bij Doorn. Daar was het best mooi weer. Kyran heeft lekker om zich heen gekeken en ook nog even geslapen. Werd wel elke keer wakker op de paadjes met veel boomwortels. Daarna nog even vwat gegeten op een terrasje. Daar dacht ik even leuk met Kyran het damespaard, herenpaard, boerenknol rijmpje te doen. Was ook leuk tot ik bij gat in de weg kwam en hem vervolgens met zijn koppie op de tafelrand bonkte. Vol terras, hoor je van alle kanten oe, aaahh, iiieee. Ik: :$ Kyran:;(

Ontaarde moeder. Gelukkig was hij snel getroost en heeft ie er niets aan over gehouden.

Gister uit eten geweest met schoonfamilie. Kyran bij vrienden ondergebracht. Het was best gezellig maar was blij dat we weer naar huis gingen en we Kyran weer op konden halen. Hij had zich goed gedragen en had goed geslapen daar. Nou zijn dat ook vrij rustige mensen dus vond het wel op vallend dat ie dan bij de opa's en oma's (die toch wel de hele tijd met het kind zitten te tutten als hij een kik geeft) niet zo goed slaapt en bij die vrienden wel.

Hou ook niet zo van hardfietsers ook niet van schaatsers of andere sportachtige mensen. Maar die man in ondergoed op schaatsen zag ere wel leuk uit.

@mmmoi Ben niet zo goed in MP. Had laatst een poging gewaagd met een duo-kinderwagen. Had ik dus 3500 euro geboden!!!! En heb ook al eens de ervaring gehad van wel betaald, niet gekregen. Of moet ik helemaal naar groningen oid om het op te halen. Of het ding is al verkocht maar die mensen zijn dan te lui om hun advertentie weg te halen. Maar ik blijf daar nog wel even kijken. En verdiep me ondertussen ook in de dragers.

@pebbles en mmmoi. Ben ook HP liefhebber. En lees de boeken ook het liefst in het engels. Had al bedacht Kyran een paar dagen onder te brengen zodat ik het nieuwe boek in een keer uit kan lezen. Maar gezien mijn tegenzin om hem weg te brengen doe ik er waarschijnlijk wel een paar weken over. Dus niet verklappen hoe het afloopt aub.

Btw Woon ook nog wel redelijk dicht bij mmmoi in de buurt dus zou het wel leuk vinden om ook langs te komen.

Even bij Kyran kijken hij is weer wakker en zo te horen met zijn verkeerde been uit zijn slaapzak gestapt.
jee wat is er veel geschreven.

heb geen bolletje ingedukt!

Marlies; ik heb je al een goedkeuring gegeven. ik had geen tijd om eerder achter de pc te kruipen.

Pebbles; Nee Mees gaat nu nog niet mee op de fiets hoor, pas als ie kan zitten he:) (over 3 maanden?)

ik vind Harry P ook leuk!!! heb alle boeken en heb ook alle films gezien.

wil ook best mee naar de minimeeting hoor, (als ik kan en mag natuurlijk)

gaan jullie nog op vakantie binnenkort?

wielrennen; tja...... ik had het er net over met vriend. van die bruine benen en witte kippenborstjes. (de shirtjes zijn nu open)

ik zie liever een schaatser net als krokus. (maar dan zonder snot)

en verder was het "bere"gezellig bij schoonmonster!!! gelukkig hadden we een excuus om om 7 uur weer naar huis te gaan!:)

we hadden kaartjes gekocht voor de musical de Wizz. geloof dat ze het maar niets vond. ( we hebben een verleden met cadeautjes die niet in de smaak vallen en jaren in de doos staan.we hebben eens een senseo gekocht jaar of 3 geleden, die staat nog in de doos.hetzelfde met een scanner, digifototoestel, en een keukenopknap cheque)

vandaag hadden we Weer een verjaardag, maar dat was gelukkig niet zo ver en zijn we met twee auto's gegaan zodat Mees op tijd zn bedje in kom vanmiddag. Hij is nu gelukkig weer beter, maar wel nog snel vanslag.

Ook is ie ontzettend aan het rommelen met zn fles tijden enzo.
pffff, het kleine monstertje werd net huilend wakker en was niet rustig te krijgen. Mijn hemel, wat krijste hij. Dat hadden we in maanden niet meegemaakt. Raar genoeg bleef ik er heel rustig onder en schoot manlief bijna in de stress of hij misschien iets zou hebben. Ik begin steeds meer het idee te krijgen dat het mannetje ons al heel erg aan het testen is. Hij kan ook echt boos worden als hij zijn zin niet krijgt of als hem iets niet lukt.
@pepiet, wij gaan niet op vakantie. Ik durf het nog niet aan met Roan. We gaan in onze vakantie naar The Wizz (haha). Vraag je schoonloeder even hoe ze het gevonden heeft.

Waarom heb je trouwens zo'n slechte band met haar? Of is dat te lang om uit te leggen. Ik kan het prima vinden met mijn schoonmoeder, met schoonvader ook trouwens. Lieve mensen.
Meiden, even snel hoor (ego-berichtje)

Ik kan op de groep  maar snap er nog niks van dus vergeef me als ik gekke/rare dingen doe...haha.

Ik heb bijv. een snelnaam op msn en die wil ik graag toevoegen bij 'wie is wie' maar ook dat lukt me niet....

Groet, Marlies
Tjeezus wat een geschrijf....

Ik ben ook niet van de wielrenners...en ook niet van de schaatsers..Kijk ik liever naar een tenniser hehe.

Mmmoi kan de volgende meeting dan toch niet bij jou...Strand met al die hummels wel heel leuk moet ik zeggen...En dan is hoogseizoen al geweest haha.

Vriend is gister naar Harry potter geweest met vriendin. Ik mocht oppassen. Verschil moet er wezen kennelijk.

Hier gaat bijvoeden slecht!!!. Ze heeft het alweer gehad ermee. Begint elke keer te huilen als de lepel maar in de buurt komt. Afgelopen dagen maar paar hapjes op. Als iemand tips heeft hoe haar aan het eten te krijgen. En als ze de fles ziet is ze zooooo blij! Mmmm tot je 18de aan de fles kan niet he..

Aimee is laatste dagen wisselend in haar hummetje. Echt een draak af en toe. En krijgt ook kuren. Mopperen tijdens verschonen, aankleden, brullen als ze eten ziet, als iets niet snel genoeg gaat. Gisteren op terras kreeg ze wat water uit mijn glas., Vervolgens krijsen toen ik het wel genoeg vond. Hebben nu maar afgesproken niets meer van ons te geven, schooiertje. Maar eigen beker meenemen. Ze vindt het wel heel leuk om uit een beker te drinken.

Ik ga verder in de tuin. We hebben al bakken vol met onkruid.
@Allemaal: Minimeeting bij mij dus, daarna door naar een strandtent? Wat dachten jullie van eind augustus/begin september? Ik zal deze week wel een aantal data op de groep gooien, nu even geen tijd en morgen en overmorgen ook niet (werken). Joepie, nog twee dagen werken, rapportavond en eindfeest op school en dan is het vakantie!!!

Wij zijn vanmiddag op visite geweest bij mijn collega/vriendin die vanaf de zomervakantie op maandag op Jasmijn gaat passen. We hebben er allebei een ontzettend goed gevoel over. Jasmijn vindt haar ook helemaal lief en dat is wederzijds. Jas gedroeg zich ook voorbeeldig; had vanmiddag thuis goed geslapen en ging daar lekker op een kleedje op de grond spelen. We hebben haar niet gehoord. Toen het eigenlijk al etenstijd was had ik dus geen groente voor haar bij me; de tijd was zó snel gegaan! Ik had wel een banaan bij me en heb die haar in kleine stukjes gevoerd. Ging er achter elkaar in! Nou, Rapley hier niet nodig hoor; stukjes of gepureerd, al het eten is lekkerlekker! Gelukkig is de groente en fruit nog steeds bíj voeding dus gaf het niet dat ze een keer geen groente kreeg, toch? Toen ze thuis kwam hebben we haar gewassen en pyama aan gedaan en nu zit manlief haar nog een grote fles te geven voor het slapen. Anders krijgt ze groente en yoghurt en een klein flesje melk; nu een banaan en een grote fles melk. Moet kunnen toch?

@Krokus: Als je wilt dat Roan wat langer door gaat slapen is het misschien toch een idee hem er niet meer uit te halen als hij vroeg wakker wordt. Als hij toch niet huilt zou ik hem gewoon laten spelen tot een christelijke tijd, zeven uur of half acht ofzo. Dan pas er uit halen en eten geven. Misschien valt hij voor die tijd nog wel even in slaap. Als je dit een tijdje consequent volhoudt, gaat hij misschien de slaaptijd wel verlengen. Of je moet er niet mee zitten dat hij zo vroeg wakker wordt steeds; maar volgens mij vond je het wel vervelend, toch?

@Niniane: Als je MP hulp nodig hebt mag je mij erbij roepen hoor Ik ben er best wel goed in. Heb een broekje van Jasmijn verkocht en een grotere gekocht afgelopen week. Leuk hoor, koopjes jagen!

@Pepiet: Jammer dat je schoonmoeder niet zo'n leuk mens is. Ik heb juist een heel lieve schoonmoeder! Ik kan goed met haar opschieten.

@Flower: Ik ga zo ff op de groep kijken of het je al gelukt is er op te komen en misschien zelfs iets te plaatsen?!?

@Babba: Hier dus niet zo'n problemen met bijvoeding! Jammer dat het bij jullie zo lastig gaat. Gelukkig vormt melk nog het grootste deel van de voeding die ze nodig hebben hè. Jij hebt het niet goed geregeld, manlief naar de bios en jij thuis! En hij ging nog wel met een vriendIN!!! Platonische vriendschap hoop ik toch? Ik doe het beter: ik ga zo meteen bij vrienden eten en mmman blijft thuis voor Jasmijn. We hadden geen oppas...de meiden (je weet wel, die zo ontzettend braaf oppassen...ahum) zijn op vakantie en varen en mijn schoonouders op vakantie. Mijn eigen ouders kregen zelf al visite. Druk druk dus! En ik neem Jasmijn ook niet mee want ze slaapt voor geen meter bij anderen; ligt ze alleen maar te gillen. Dus...geen andere optie!

Dit was het geloof ik weer! Doei!
ach, heel erg vind ik het niet. Ik had het natuurlijk prettiger gevonden als hij tot half acht sliep, maarja. Hij doet het zo goed; geen problemen met eten, prima slapen, hij wordt 's nachts nooit wakker (afkloppen), huilt eigenlijk weinig meer (omdat we hem daarvoor al op bed leggen) dat ik hier niet al te erg mee kan zitten. Ik zal je tip wel proberen trouwens, want nu stap ik er inderdaad vrij snel uit zodat mijn man nog wat kan slapen. Zo leert Roan het natuurlijk nooit.

Hij moest net trouwens poepen, vandaar dat gehuil waarschijnlijk. Hij had vrij harde ontlasting. Zielig.
quote:

quote: Annie Ooi reageerde

Goedemorgen,

Mats komt vaak pas na 7.30, ik voed hem en een half uur later gaat ie weer naar bed en ik ook!!!

Grrrrr, meer heb ik hier niet op te zeggen!Ik ook GGRRRR. Maar toch blijft Kyran een lekker mannetje.

@Annie heb geen nutige tips. Maar vind het wel vervelend dat je je nog steeds zo moe voelt. Ben je al bij de huar geweest? En had je bloed laten prikken of niet?

Ik ben ook nog steeds moe maar dat heeft een andere oorzaak denk ik:D. Zal nu ook wel weer geen energy-boost krijgen maar eerder een dip net als bij Kyran. In ieder geval ik hoop dat je toch snel weer wat energie krijgt. Je gevoel voor humor ben je in ieder geval nog niet kwijt. (zie schaatsers met snot).

@Pepiet wat is dat toch met jou en je schoonmonster? Heb ook niet zo'n heftig goede band maar het kan slechter. We hebben gewoon niet zoveel gemeen en vaak een andere mening over dingen en dan met name over dingen die eigenlijk niet zo belangrijk zijn. Schoonzus zegt altijd je moet gewoon ja zeggen en vervolgens doen wat je zelf wilt. En die strategie werkt wel goed.

@Flower niet iedereen hoeft een wiz-kid (schrijf je dat zo?) te zijn als je er maar plezier in hebt. Ik heb er ook heel lang over gedaan en ik irriteer me nog steeds aan die smiley met die zonnebril op die maar niet weg wil voor mijn naam... Dus als iemand nog een tip heeft?

@mmmoi Mijn eigen MP-helpdesk!!!! Wauw! misschien dat ik inderdaad je hulp maar in moet roepen. Als we eruit zijn wat te doen met ons logistiek

probleem laat ik je wel weten of ik je hulp kan gebruiken. Mini-meeting leuk. In september ben ik drie weken vrij en kan dan dus elke dag anders alleen in weekenden en op ma en di. Mss meer wat voor op de groep om dit af te spreken?

Een van mijn beste vriendinnen heeft vanmiddag een dochtertje gekregen. Ze is thuis bevallen binnen vier uur. Oke de vliezen waren om een uur 's nachts al gebroken maar de weeen begonnen pas in de middag. Echt supersnel. En ik dacht nog wel dat ik het makkelijk had gehad. En ze is ook nog op de uitgerekende dag bevallen. Dat gebeurt volgens mij niet zo heel vaak toch?
He marlies je bent al beter dan ik met je naam op msn. Je heb in ieder geval niet zo'n stomme zonnebril-smiley voor je naam!
MMMoi: Neeheeee het is me nog niet gelukt om iets te plaatsen; ga me er nu flink in verdiepen. Vind er niks aan als ik dingen niet begrijp, aargh:@. Moet even oefenen, denk ik.

Maar kom dus even zeggen dat ik niet meer hier kan reageren omdat ik daar even mijn vrije tijd in ga steken, in de groep.

Voor 00.00 uur heb ik een foto en een bericht geplaatst!

Ik wilde nog iets zeggen.....denken....weet het even niet meer dus, balen.

Kom morgen reageren want kan het geschrijf hier echt niet bijbenen hoor!!!

Oh ja weet het alweer; Babba, jammer dat het niet echt wil lukken met bijvoeding. Maar gelukkig is Aimee nog dol op de melk. Wij hadden het nl. andersom, Vico wilde fruit, fruit en nog eens fruit maar melk, ho maar. En dat is dus helemaal lastig want de melk is nog veel te belangrijk. Het komt vanzelf meid. Maar jammer, natuurlijk!

Iemand (weet ff niet meer wie en kan het niet zo snel terugvinden tussen al die berichten) vroeg wel Bobikezitje ik heb. Gewoon, de zwarte genomen. Raak in niet snel zat van, leek me beter.

Pfff manlief en ik zitten continu in strijd om de pc. Hebben jullie daar geen last van. Ik heb een laptop van mijn werk en boven staat een pc maar daar wil niemand op sinds we gewoon op de bank kunnen internetten. Hij wil een vakantie boeken (wil ik ook!!) dus ik zal wel even boven moeten om 'de groep' onder de knie te krijgen. Daar heb ik ook al mijn foto's btw, op die pc. Nou bla bla bla, dag meiden

Liefs, Marlies
Hoi hoi,

Wat is het warm zeg!!!! Pjieuwwwwww, peentjes!

Zie die ijsblokjes smelten dan!!!!!

Mats lijkt er redelijk tegen te kunnen, zweten die van jullie ook van dat klamme koude zweet?

Niniane; gefeliciteerd met je minivriendinnetje!!! Mooie dage om geboren te worden en volgens mij is het idd maar 4 % bij wie het op de uitgerekende datum gebeurt.

Pebbles; dat was idd ook een mooie man, ik ben meer van de mooie stoere net niet perfecte mannen zoals Eric Corton. David Beckham vind ik maar niks bijvoorbeeld.

Pepiet; ik zou die mooie dingen die je gegeven hebt gewoon terugvragen, man, die zijn gek! (Of op MP zetten, Mmmoi, weet er alles van!!!!)

Babba; Aimee klinkt inderdaad als een pittig dametje!!! Jammer dat de bijvoeding niet lukt, maar het zal vast wel goed komen hoor, voor haar 18e!!!!

Mmmoi, ik ben eind aug, begin sept in Belgie op vakantie, vervelend!!!!!

Flower, ik ga zo eens kijken wat je allemaal al op de groep hebt gezet, we staan ook op hyves!

Nou, ik ga maar eens verder met niks doen!!!! Ben zo blij dat Mats gewoon slaapt!!!
Hai!

Annie, het was idd vreselijk plakweer vandaag, bah. Ik hou daar helemaal niet van. IJsklontjes hadden uitkomst kunnen bieden, maar al onze ijsklontvormen zitten vol met melk (haha).

Ik voel me trouwens ook niet optimaal. Ik heb het gevoel dat ik nog maar net bevallen ben. Futloos, moe, lui (haha). Ik vind mezelf te dik (nog 10 kg te gaan....), zie overal vet, putten en rollen. BAH! Ik hoop maar dat het ooit weer beter wordt....

*;

Ik ben trouwens nog niet ongesteld geweest., Hoe is dat bij jullie? is het heel anders dan voor je zw.schap? (je hoort dat wel eens, ik hoop niet dat dat bij mij zo is, ik had er nagenoeg geen last van) en de eerste keer na de bevalling, was die superheftig?

Hoe zit dat eigenlijk, ik heb vlg mij wel weer een eisprong (kan ik merken aan afscheiding) maar die eieren worden niet benut of afgevoerd, dat moet er toch een keer uitkomen??? (zomaar wat hersenspinsels op zondagavond...)

Babba, maak je geen zorgen over het bijvoeden. In principe hoeven de ukkies pas vanaf 1 jaar echt te gaan eten (niet dat melk niet echt is). Ella doet wel stoer met haar broccoli, maar ze heeft er mss 3 korrels van op (van de 3 keer dat we het aangeboden hebben) en dat geldt ook voor de wortel, boon en aardappel.

Wel balen dat het nu even niet zo lekker loopt met Aimee. Dat gaat vast snel over hoor!

Pebbles, bah wielrenners! D'r klopt iets gewoon niet aan die mannetjes. Hoewel ik het nu wel lekker vind om naar de Tour te kijken. Ik ben zowiezo meer van het sport KIJKEN dan beoefenen... Wimbledon was genieten (Ik vind die Lleyton Heywitt zo'n stuk!)

Ella's ritme is trouwens weer terug hoor, gelukkig! thuis heeft ze al weer elke keer doorgeslapen. Als we 's morgens wakker zijn (ergens tussen 6 en 7) dan voed ik haar in bed en daarna leg ik haar gewoon terug, dan slaapt ze nog lekker even door... heerlijk!

Flower; jij ook 6 weken vakantie? Ook juf??? Haha, alweer één!

Mmmoi, jij ook een Harry Potter fan? Ik ook (en nog meer las ik). Heb vorig jaar de engelse deel 6 gekocht, want ik kon niet wachten op de nederlandse versie. Wil nu ook graag deel 7 in het engels hebben.

Hoef je nu alleen deze week nog te werken en dan ben je vrij? Ik dacht dat jullie nog een week moesten. Wij zaten echt vroeg met vakantie (raar hoor om op 28 juni al zomervakantie te hebben!)

We zaten in groningen trouwens in een huisje. Je zou eens kunnen kijken bij Eurorelais, daar hebben ze soms zomaar ineens een mooi huisje.

Oh ja. ik had toch een tijdje geleden verteld over mijn vriendin die met 26 opgenomen werd omdat ze gebroken vliezen had? Haar zoontje is vorige week vrijdag geboren (31w) en maakt het goed. Hij was best groot voor de zw.schapduur, maar met mijn vriendin gaat het niet zo heel best. Had een infectie; veel koorts etc, ging omlaag, mocht ze naar huis, maar na 2 dagen moest ze weer opgenomen worden, weer koorts en lage bloeddruk en ze weten niet waar het vandaan komt. Ik vind het zoooo sneu voor haar....  Dan prijs ik me errug gelukkig dat het bij mij nogal meeviel!

Zo, nu ben ik weer weg, ga nog even op de groep kijken!

doei
haha, het wordt al bijna geen minimeeting meer als iedereen komt. Maar we moeten het niet tussen laatste week aug. en eerste week sept  doen hoor  want dan ben ik op vakantie. Ik zal wel even naar de data op de groep kijken. Maar het lijkt me super gezellig.

Meer schaatsliefhebbers hier merk ik. Heb ik mooie alle fietsers voor mezelf;).

@babba: Floor eet net zo slecht als floor en is ook constant aan het mopperen de laatste dagen. Het zal er wel weer bijhoren.

Tip voor het eten: geef gewoon stukjes banaan, peer, wortel, rijstewafel etc. Zolang ze het zelf in haar mond kan doen is ze heel enthousiast bezig. Ik moet niet proberen om zelf een stukje terug te doen dat uit haar mond valt want dan gaan haar lippen stijf dicht. Misschien werkt het voor Aimee ook wel.

@krokus: oja, die B12. Dat heb je inderdaad ook al eens eerder gezegd. Ik zal er van de week eens achteraan gaan. Kan ik dat gewoon bij de kruidvat krijgen of moet ik daarvoor naar de apotheek?

@ninane: Ik zal het einde niet verklappen maar ik vraag me af of ik dit boek ook weer zo snel uit heb nu Floor er is. En volgende week is het ook nog steeds tour en ik kan niet alles tegelijk.

Wat leuk dat er weer een nieuwe wereldburger is. Wat zal je vriendin het warm hebben gehad vandaag!

@pepiet: ha, nog een HP fan. We kunnen wel een apart HP topic gaan openen. Wij gaan dus eind augustus een weekje naar Frankrijk, heb er echt al zin in. Nog 5,5 week werken! Het lijkt wel het aftellen voor het verlof van vorig jaar. Jullie geven trouwens flinke cadeaus aan je schoonmoeder, maar erg dankbaar is ze niet dus.

@flower: ik zal zo ff kijken of het al wat is geworden op de groep.

@mmmoi: lijkt me helemaal niet erg hoor om fruit te geven, zeker met dit weer. Dan heb je zelf ook vaak niet zo'n zin in zwaar eten.

@annie ooi: Eric Corton kan ik me zo niet voor de geest halen, naam zegt me wel wat. Ik zal een googelen. Beckham vind ik ook niet echt wat, die is me te ijdel.
Ja het is me gelukt! Ik heb een bericht geplaatst op de groep, een foto van mij en Vico en een discussie gestart maar het laatste is helemaal fout, is ook absoluut geen discussie dus slaat nergens op maar moest even mijn weg vinden (nog steeds.....).

LEUKE FOTO'S VAN JULLIE EN DE BABES!!!

Ook die van de meeting zijn tof!

Nu weet ik wie wie is. Maar wel een paar vragen.

Milou, Eveline en Tine, schrijven die niet meer mee?

Tot morgen, groet Marlies
Men, wat schrijven jullie veel, ik ben net terug van eten bij vrienden en mmman staat onder de douche dus ik wacht totdat ik er onder kan...shit hij is al klaar, even snel dus maar:

@Niniane: Ik ga wat data op de groep zetten maar dat doe ik pas als ik vakantie heb, volgende week, heb het nu zo druk. Heeft toch geen haast... Ik heb ook zo'n zonnebril voor mijn naam en weet niet waarvoor hij staat?!?

@Flower: Leuk dat je ook op de groep kunt. Sommige leden schrijven idd niet meer mee. Pepiet moet de msn groep eens even opschonen Wat oude berichten weg smijten en oude foto's en gegevens van mensen die niet meer mee doen misschien? PEPIET??? Wij hebben trouwens maar 1 pc, geen laptop, maar ik ben er de baas over, HAHA...

@Annie: Ik zet gewoon wat data neer op de groep, misschien zit er een datum bij dat jij wel kunt?

@Ris: Dank voor de tip, zal eens op die huisjessite gaan kijken van de week. Ik ben ook HP fan ja, maar wil het Nederlandse boek pas kopen. Wil wel het Engelse lezen maar vind het zonde om het aan te schaffen...moet ik dus tot eind november wachten!!!! Niets verklappen hoor. Niet dat ik niet Engels wil lezen maar ik wil het Engelse boek niet óók kopen. Heb alle NL dus ik wil de laatste ook in NL hebben... En ja deze week laatste werkweek en dan vakantie!!!!

Ik heb de eerste weken van mijn vakantie eigenlijk ook geen zak te doen, dus als iemand dan nog wil afspreken of hier komen buurten? Je bent welkom! Manlief gaat as zaterdag een week mee als leiding op kamp, heb ik zelf vorig jaar ook nog gedaan, maar nu kan het niet meer ivm Jasmijn. Dus ben een week alleen thuis, boring!

@Pebbs: Jij moet natuurlijk wel kunnen komen op onze meeting want het was eigenlijk als eerst een afspraak van ons samen en de rest is ook welkom! Anders misschien nog in juli, begin augustus afspreken? Lekker naar strandtentje?

Ik ga douchen! Morgen geen tijd dus tot dinsdagavond! Niet teveel schrijven hoor, anders houd ik het niet meer bij!!!!

@ Pepiet,

Huh, snap er even niks meer van. Kan nu niet meer op de groep, dus heb je even opnieuw mijn gegevens gestuurd. Verwijder anders die eerste maar, als je wilt....Sorry, weet ook niet hoe het kan (nb. fijn hè, zo'n stuntelaar??).

Gr. Marlies
pfffft stelletje kletsmiepen zijn jullie zeg! Deed annie er nog 20 minuten over om bij te lezen, heb net wel een 40 minuten nodig gehad om alles een beetje (snel) door te lezen!

Ben ook Harry fan en met een beetje mazzel gaanwe volgend weekend naar de film, ben deel 5 dus maar weer opnieuw aab het lezen, want heb gehoord dat het toch wel handig is. En ga 'em ook niet in het engels lezen (heb hekel aan engels lezen) dus idd ssssssssst! Heb de kids op het werk 3 hoofdstukken van deel 5 voorgelezen, meeen wat eendroge keel krijg je ervan!

Wielrenners vind ik vieze mannetjes, die tijdens het fietsen in hun broek plassen (blegh!) Is ook de reden waarom ze hun benen scheren, anders blijven de urine kristallen in hun beenhaar hangen:P

Schaatsers is ook niks, voetballers ook niet, hou niet van sporters!

@Ris, hebben jullie het een beetje naar jullie zin gehad in het groningse? Jammer van het weer (en ben je weg, gaat de zon schijnen!)

Ben nog niet ongesteld geweest, maar heb wel de hele tijd het idee en gevoel dat het er aan zit te komen.....(maar ook al een week of 4, dus heb werkelijk waar geen idee)

@Pebbles en Baba, bijvoeden gaat niet zo lekker, maar het is natuurlijk nog maar bijvoeding. zou zo 123 niet weten wat je anders zou kunnen doen. Ik heb het idee als die kleintejs eenmaal in hun hoofd hebben dat ze het net willen dat ze daar dan erg eigenwijs aan vast blijven houden. Misschien proberen om ze een andere, nieuwe associatie bij eten te geven (volgens mij zitten jullie kleintjes al in de fase van het verbanden leggen tussen verschillende dingen-> oei ik groei werkboek)

entoen wist ik het ff niet mere, mini meeting die grote meeting gaat worden, mensen bijna met vakantie, omvergereden reeen (met puntjes) schoonloeders en trauma's/ HET IS TE VEEL!!!!!!! ;)

Hier alles dikke prima, heb Mayte gisteravond de aller aller aller laatste bv gegeven en ik hoop dat het goed blijft gaan. Heb er wel een bijzonder moment van geprobeerd te maken.....Was ook wel fijn om het gisteren te doen, omdat ik een enorme kutdag op werk had. Twee kutjongens van m'n groep hebben dus echt geprobeerd om me te vermoorden. 1 van de twee had ik op de grond liggen om dat die me begon te schoppen en te slaan, zegt ie tegne de andere, "pak een mes en steek haar neer!" De andere jongen loopt dus naar de keuken en wil dus echt een mes gaan pakken. Gelukkig dat ik de deur van de kast waar de messen liggen net op slot had gedaan, ging hij in de keuken la rommelen op zoek naar een ander mes. Damn...wat werd ik kwaad! Raakte op een gegeven moment echt buiten zinnen en heb tegen ze geschreeuwd hoe ze het gvdmm in die domme koppen van hun kregen om mijn dochter van haar moeder te willen ontnemen, dat ze het die gore rotharsesen van hun konden bedenken dat zoiets grappig zou kunnen zijn. (het was nl een grapje) dat ik de neiging had om ze helemaal door elkaar te schudden en hun koppen tegen elkaar aan te willen rammen. Nou toen was het janken geblazen bij die 2 omdat het hun aan thuis deed denken toen ik dat zei (komen beide uit nogal problematische gezinnen met mishandleing enz enz enz.) Had ik het weer gedaan natuurlijk......pfffft zo makkelijk om de schuld buiten jezelf te leggen. Heb ze na de tijd heel duidelijk gemaakt dat ze me waanzinnig hebben laten schrikken en dat ik ook enorm geschrokken ben van m'n eigen reactie (zo reageerde ik nl nooit) maar dat ze nu wel donders goed moetne begrijpen dat ze me dit nooit weer moeten flikken omdat ik anders echt aangifte ga doen van poging tot doodslag. (wat het in feite gewoon is!) endat ik evt een volgende keer mezelf niet in bedwang kan houden en ze echt wat aandoe. Die boodschap is wel duidelijk overgekomen geloof ik.

Was het vrijdag de 13e vrij rustig, zaterdag de 14e is niet mijn dag iig.

Vandaag ook weer gewerkt (van 12.00 tot 23.00 hoe verzinnen ze het 11(!!!) uur achter elkaar gewerkt) ben best wel heel erg moe en zit een beetje te twijfelen of ik nu nog moet kolfen of niet. Heb geen zin en het is ook niet mer nodig, maar borsten voelen wel wat gespannen aan......mis vandagg niet doen en mocht het nodig zijn, kan ik altijd de spanning nog weg kolven morgen (moet ik alleen de kolf nog wel ff zien te vinden)

Nog 2 dagen en dan vakantie yihaw!! sorry voorlange verhaal en alles, maar moetn jullie ook maar niet zoveel schrijven hoor.......

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven