Eind 2006, begin 2007

19-06-2007 23:09 8208 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haha Niniane, hier gaat het goed hoor. Ik hoor hopelijk morgen of ik inderdaad op gesprek mag bij dat leuke bedrijf. Ben benieuwd. Het bureau heeft in totaal vier cv's doorgestuurd. Maar het bedrijf dat iemand zoekt heeft zelf ook geadverteerd op Monsterboard (maar hun advertentie werkte niet; of alleen bij mij niet; ik kon de tekst niet lezen dus hopelijk vergaat dat anderen ook zo en geven ze het op; heb ik weer minder concurrentie..).

Dat verhaal van die 17 weken was van een oud-studiegenootje van Babba, dus niet het verhaal van hier op het forum.

We zijn vanochtend naar de kerk gefietst met zijn allen; heerlijk. Buggy mee en daar heeft Hanna in geslapen bij de kinderoppas. Geweldig dus; dit gaan we vaker doen. Ik ben gek op fietsen en de benzine is duur genoeg; wij vinden het wel een sport om zoveel mogelijk op de fiets te doen. Zoon sputtert ook niet meer tegen nu hij zijn geweldige nieuwe fiets heeft. En Hanna vindt het natuurlijk ook super. We zetten haar wel altijd een fietshelmpje op voor de veiligheid; ziet er zo grappig uit.
Hey meiden,

kwam hier ook weer even bijlezen,

Pebbles; klinkt goed je vakantie!

Mmmoi; dank je, lief dat je aan ons denkt.Stikzenuwachtig voor morgen, zus en ik gaan met m'n ouders mee naar de arts. Het weekend bewust leuke dingen gedaan om de zinnen te verzetten. Nova heeft gelogeerd bij m'n ouders, daar had m'n moeder zo'n zin in.

Moest net met bijlezen wel weer even grinneken; Nova heeft ook de parelmoerroze crocs Leuk dat die kennis zulke mooie foto's gemaakt heeft, ben benieuwd! Wij hebben een hele gave foto laten maken toen Noof 6 weken was. Foto staat volgens mij op de site. Krijg er altijd complimenten over van mensen die m nog niet gezien hebben (is ook wel een blikvanger boven de bank haha).

Mirjam; weet je al wat meer over die baan?

Ik lees dat je nieuwe foto's op je hyves hebt? Ga straks even kijken

Niniane; ik begrijp uit je berichtjes dat je bij een scanapparaat werkt? Nova is voor haar arm vorig jaar door de scan gegaan. Dat was de eerste keer dat ze onder narcose moest. Vond het zo'n raar idee dat er dan anderen met haar bezig zouden zijn en ik die mensen nog nooit gezien had. Met de narcose daarna had ik daar geen moeite mee omdat je dan toch ziet bij wie je haar achter laat.Werk je in een academisch ziekenhuis? Nova is vaak in het LUMC (voor haar arm) en AMC (voor haar immuunafwijking)

Jammer dat je trouwens thuis kwam terwijl het nog zo'n bende was, en zelf nog de jongens moest badderen. Soms zien mannen het ook gewoon niet, zo irritant *zucht*

Andere meiden; *zwaai*

Ik ga zo m'n bedje in, de letters dansen op het scherm.
Grappig Niniane dat je kinderloos wilde blijven haha Zo zie je maar. Ik heb altijd wel gedacht ze ooit te willen. Maar tot mijn 27e absoluut niet. Daarna begon het idee te groeien. Daarvoor heerlijk student geweest, in het buitenland gewoond. gewoon vanalles gedaan wat niet handig is met een kind. Als ik toen zwanger was geraakt, zal abortus wel in mijn gedachten zijn opgekomen. Weet niet of ik het had gedaan. Heel erg de visie...van uiteindelijk wordt het een kindje, een baby...Dus gelukkig ook nooit voor de keuze gestaan.

Van die studiegenoot begrijp ik het niet. Aimee voelde ik ook al met 16 weken. Met 18 weken wisten we al dat we een meisje krijgen. Het wordt dan ook operatief verwijderd, onder volledige narcose. Je wil er niet eens bij nadenken hoe dat wordt gedaan.

Verder is het geen vriendin. Ze schijnt ook vrienden hierdoor kwijt te zijn geraakt. Dus weet ook niet de ins en out.
Baba; sterkte morgen bij je collega.

Wat een naar verhaal trouwens, ik wist niet dat ze dat nog deden na 13 weken.
he dames,

@mirjam, wij doen op dit moment ook zoveel mogelijk op de fiets. Komt natuurlijk ook doordat we geen goede auto hebben, maar het bevalt me eigenlijk prima. Moet wel zeggen dat ik een mooi-weer-fietser ben. Ik moet een half uur fietsen naar mijn werk, en als het regent pak ik dus de auto.

Ben niet naar mijn oude werk gegaan. Ze heeft het nu zelf opgelost. Heb haar nog wel even telefonisch wat uitgelegd. Het is een beetje vreemd. De boel loopt een beetje in de soep daar. Er is geen sturing op de receptie, en dat was nou juist mijn taak. Ergens wel prettig om te weten dat ik mijn werk wel goed heb gedaan.

Breng je Hanna naar de kindernevendienst of naar een eigen oppas?

@babba, wanneer begin je nu met je nieuwe baan? Moet je je nog wat inlezen vantevoren?

@niniaan, wij hebben een min of meer gelijke verdeling van taken thuis. Eigenlijk is mijn man een stuk netter en schoner dan ik ben. Hm, shame on me. Hij kan het ook beter, en ziet het ook beter. Hij is op dinsdagmiddag vrij, en dan kom ik altijd in een piekfijn huis thuis. Op maandag en vrijdag doen we niets aan het huishouden. Dan werken we allebei de hele dag, De andere dagen is het altijd netjes omdat 1 van ons thuis is.

@pepiet, wat leuk dat je samen met Bram weggaat. Hoe gaat het nu op je werk? Heb je al verlenging gekregen?

@pebbs, welkom terug. Je werd gemist. Hahaha. Fijn dat je het naar je zin hebt gehad.

@ringel, popje. Wanneer gaan we nou een keer koffiedrinken. Haha. Het komt er maar niet van he. Binnenkort!

Dikke kus van mij.
Jee wordt er eerst dagen niets geschreven.

Niniane: collega heeft 1 dochter van net 1 jaar oud. Dus zelfde leeftijdsverschil als Kyran en Myrdinn. Gelukkig heeft ze haar andere meisje nog. Want is echt 100% een reden om weer door te gaan. Zegt ze zelf ook.

Ze is tijdens de zwangerschappen extreem misselijk geweest. Vooral bij eerste dochter. Dus nee dan is zwangeren geen hobby.

Raar he hoe verhaal van vreemden je soms kan aangrijpen. Ook omdat je je kunt indentificeren met het verhaal. Heb ik ook.

Mette: sterkte morgen...voor jouw hele familie... Ik las het net....

Mirjam: spannend nieuws morgen...Jullie lijken mij trouwens echt een leuk gezin. Veel dingen samen doen...happy family!
Haha, Mirjam, ja zo'n helmpje heeft Kyran ook. Vind altijd dat hij dan op een champignonnetje lijkt. (een beetje die op die van supermario voor de gamers onder ons). Zal ff een fot op hyves zetten.

Ik zal voor je duimen morgen!!!!

Oh babba hou maar op ik wil het eigenlijk liever niet weten hoe ze dat doen. Onder volledige narcose en dan akelig dingen, bbrrrrrrrrr. Werkelijk de rillingen lopen hier over mijn rug. Ik ga nu dus lekker de kop-in het-zand methode toepassen. Ik vind het nu dus ook raar dat ik vroeger zo makkelijk ove abortus gedacht heb.

Nou Mette ik werk dus in het LUMC. En volgens mij worden die scans voornamelijk op woensdag gemaakt want dan staat de anesthesie bij ons ingedeeld. Heb je er nog nooit gezien. Maar ik ben dan ook alles opgeteld ruim een jaar niet geweest. En ik werk niet elke dag op de ct-scan maar ook op ceh, of bij de gewone foto-kamers. Heb je ook een hyve? ben wel benieuwd hoe jij en nova eruitzien.
Jaaa Niniane ik hou erover op...wil er ook niet mee bezig zijn...

Opvallend trouwens dat je veel vaker komt schrijven hier. Juist nu je weer begonnen bent met werken. Lijkt me interessant werk. Je maakt dan wat mee.

Zie jij tijdens het doen van die scans ook al of er iets mis is? Of is dat echt artsenwerk?

Krokus: ja begin 1 juli al. En nog heel druk op huidige werk qua afronden. Wordt nu wel soms zenuwachtig...
Ja ik kom veel vaker langs hier. In opdracht van het CB. Ik moet meer dingen doen die ik zelf leuk vind. En ik vind fotografie erg leuk. En sinds ik een digitale camera heb ben ik dan dus ook vaker achter de computer te vinden. Maar een nadeel is dat dat dus alleen in de avond kan en ik na een tijd achter de computer niet direct kan slapen. Dus ga ik eigenlijk elke avond dat ik hier ben te laat naar bed....

Over rontgen. Laat ik het zo zeggen de grote dingen pik je er natuurlijk zo uit. Bijvoorbeeld op foto's: een gebroken been of een klaplong, of kinderen die iets van geld of spijkers gegeten hebben. Op scans: grote tumoren, bloedingen (grote), fracturen. Ja dat zie ik nu wel maar de echte subtiele dingen daar hebben de artsen voor geleerd. Je heb daar echt wel wat meer tijd voor nodig dan die vier jaar die mijn opleiding duurde. Maaaarr als ik collega's zie die al zo'n twintig dertig jaar in het vak zitten, die zien echt veel meer. Dus elk jaar leer je weer bij en leer je ook meer dingen te herkennen. Ik word ook altijd een beetje nerveus van die patienten die direct vragen zie je al wat? Soms zi eik wel wat maar dat mag ik gewoonweg niet zeggen. Daar ben ik niet voor opgeleid en ik kan ernaast zitten. Dan maak je dus mensen of onnodig ongerust of juist blij terwijl er van alles aan de hand is.
Meiden,

Gezellige avond gehad hier, we hadden oppas en zijn bij vrienden wezen eten. Wel zelf Jas gebadderd en in bed gedaan, ze is daarna niet meer wakker geweest. Net murmelde ze wat. Slaapt beetje onrustig.

Morgen weer een werkdag. Daarna gelijk door, Jas ophalen bij de oppas en naar een verjaardag; zoontje van mijn vrienden wordt 2.

Dinsdag een cursusdag met workshops; lijkt me wel leuk. Samen met alle scholen van hetzelfde bestuur.

Vandaag verder niet veel bijzonders gedaan. Kerk, bij oma op de koffie en toen Jas in bed lag in de tuin gezeten. Lekker weertje! Toen Jas weer wakker werd ook nog in de tuin gezeten en zij in de zandbak. Lekker rustige maar gezellige dag dus!

Sorry, maar ik ga verder niet reageren. Ben errrrrrrug moe...

Alleen: @Mette: Duimerdeduimderdeduim...ik denk aan je!!!

x
Hoi allemaal,

We zijn er weer, heerlijk weekend achter de rug in Brabant. Hotel was netjes, met Mats op de kamer slapen was...ehhh...apart. Hij bleef maar kletsen, werd veel wakker en was echt een beetje van slag. Maar tis zo'n grappig mannetje, hij wind iedereen op zijn vingers, krijgt alle aandacht van iedereen.

We hebben weer wat spullen voor de baby gekocht, aankleedkussen, deken, enz. Leuk!

We waren vrijdag overigens op weg en toen had ik echte voorweeen. Ik stiekem de tijd in de gaten houden, wilde lief niet ongerust maken. Maar echt last van mijn rug en harde buiken zo rond de 5 minuten. Pas toen het weer wat afnam heb ik lief flink laten schrikken. Hij wilde bijna rechtsomkeert maken maar heb hem verzekerd dat er in Brabant wel wat beschaving te vinden is, hahahahaha (lief is zelf ook Brabander hoor, dus Mats is half Brabants, hihihi)

Maar goed, we gaan wel zien hoe lang deze uk op zich laat wachten!

Abortus, pfff, ik zou het zelf nooit doen, weet wat voor verdriet het met zich meebrengt, zelfs jaren later. Maar ik ben wel blij dat de mogelijkheid bestaat. Ik zie het juist vanuit het perspectief vanuit het kind. Die is misschien beter af bij iemand die wel van dat kind kan houden. Ik vind overigens de grens van 24 weken om bij een gezond kind de zwangerschap af te breken veel te lang. Met een ziek kind is dit geheel wat anders natuurlijk.

Pebbles, fijn dat jullie weer terug zijn. Kan me voorstellen dat je weer naar je eigen bed verlangde. Hoop echt zo voor je dat je bekkenpijn gaat afnemen naar mate de zwangerschap vordert!

Mirjam, hoop op goed bericht voor je vandaag! Spannend hoor!

Niniane, sorry, moest even lachen om je perikelen met je man. Lijkt me niet fijn dat je het gevoel hebt dat alles op jou aan komt. Maar, eh, misschien moet je het wat meer los laten. Ik denk dat mijn man een beetje kribbig wordt als ik zeg dat dit en dat gedaan moet worden en dan al voor de helft klaar is. Als ik aan lief vraag of hij wil koken of Mats in bad doen oid, dan doet hij dat gewoon lekker op zijn manier. Misschien wel totaal anders dan ik het ooit maar zal doen, maar hij doet het. Dan heeft Mats wel combi's aan die ik nooit zou kiezen, of eten we veel te duur maar wel lekker.

Ringel, lastig van je oppas. Maar je hebt toch wel heel veel tijd om naar iets anders te kijken toch? Ik zou zelf ook alleen maar voor een creche kiezen, gewoon gevoel.

Nou, ga even een stinkluier verschonen. Mats loopt lekker rond te banjeren in een mooi oranje voetbalshirt!!! Leuk joh, jongens, hahahahah!!!!
nou wijffie ligt eindelijk te slapen, is de laatste dagen echt drama het slapen. Ze wordt sowieso 1 keer per nacht helemaal in paniek wakker en heeft dan ruim een uur nodig om weer rustig te worden. Heeft ze nog noooooooit gehad. (moet nu meteen aan mmmoi denken die ws zoiets heft, van:" peanuts")

@baba, wat ontzettend....weet-niet-woorde-schieten-even-te-kort-voor-wat-ik-bedoel. zou het never nooit niet van m'n leven met die termijn nog kiezen voor een dergelijke ingreep. Heb wel eens gehad dat met een toenmalig vriendje (wat op dat moment wel serieus was) onveilige sex gehad maar toch een voor het geval dat, een morning after pil gehaald. Dat ik na een paar dagen redelijk heftig begon te vloeien (in een vet dure winkel in Laren!) en dat er in de toiletpot een klein zachtroze flubbertje lag. Zou zomaar kunnen dat het een eerste begin was van een kindje. bet naar om er zo over na te denken.

@Mirjam, hopelijk goed nieuws!

@Niniane, vind het wel gezellig dat je nu regelmatig komt langs hobbelen hoor en heel goed dat je meer tijd voor jezelf neemt. Maar volgens mij voreg je dat laatst of onze kindjes zichzelf dan vermaken. Mayte kan goed zelf spelen en dat stimuleren we ook best wel. Maar zat me af te vragen of jij dan bezig bent om de hele dag je kindjes te vermaken?

verder weinig boeiends. Gewerkt en nu moe en ga zo slapen.
is iedereen al voorbereidingen aan het treffen voor voetbal?

Ik wel, ga dus ook ff niet reageren want we hebben straks het huis vol!
Nee hier geen voetbal voor mij ik ga even met een boek in de tuin denk ik. N-man kijkt wel natuurlijk.

Onze computer staat boven op zolder. En die staat in het enige toegangkelijke hoekje. Het is echt geen omgeving om kyran rond te laten scharrelen. Dus vandaar dat ik dus nooit overdag achter de compu kan. En Kyran kan zichzelf prima vermaken maar ik laat hem natuurlijk niet onnodig lang alleen in de huiskamer. Wel even bv om een was in de machine te doen. Maar dat vind ik tegenwoordig al een beetje te lang vooral nu hij overal op wil klimmen. En verder is het wel enigzins afwisselen tussen de twee mannen hoor. Mijn dag indeling is zo'n beetje als volgt:

6:30-7:00 opstaan. Myrddin aankleden en fles.

Kyran aankleden en samen ontbijten.

9:00 uur dan liggen ze vaak allebei weer even te bed en kan ik zelf douchen.

10:00 uur Myrddin weer fles.

10:30 Kyran fruithap.

11:00 Of naar buiten of samen spelen bv boekjes lezen. En alleen spelen en ik huishouden.

12:30 Kyran en ik lunch.

13:00 Kyran middagdut Myrddin fles.

daarna even rust voor mij als ze allebei slapen. Dus huishouden,koken wassen ed.

15:00-15:30 mannen worden weer wakker.

kyran een tussendoortje Myrddin weer fles. Om de dag Myrddin in bad. Om de andere dag Kyran in bad.

dan weer spelen. Op dit tijdstip van de dag is alleen spelen geen succes dus tot N-man thuiskomt ben ik dan tussen Kyran Myrddin en de pannen aan het hen en weren.

18:00 eten

19:00 Kyran naar bed Myrddin laatste fles en ook naar bed. Eindelijk rust....

Wel een erg lang verhaal geworden. Dit schema is natuurlijk gemiddeld ik hou me er natuurlijk niet heel strak aan maar globaal klopt het wel. Ben ik nou zo langzaam met alles of doen jullie alles gewoon in een sneltreinvaart? Of hebben jullie tips om hierin meer tijd voor mezelf over te houden? En dan bedoel ik ook echt voor mezelf en niet voor het huishouden.

@Annie Spannend hoor die voorween. Ik weet dat ik die ook altijd verborgen probeerde te houden voor N-man.

Oh en, mijn man vraagt zelf of ik dingen voor hem op een briefje wil schrijven en spullen wil klaarleggen. Het kan bij hem zomaar voorkomen dat hij de kinderen niet in bad heeft gedaan omdat hij bij wijze van spreken geen handdoek kan vinden.

@Ringel Echt vervelend is dat als het slapen niet goed gaat. Wij hebben er tot nu toe nog geen last van gehad. Merk nu wel dat Myrddin snel wakker wordt als wij gaan slapen. Het wordt dus tijd dat hij naar zijn eigen kamer gaat. Maar ik vind het nog zo gezellig nu die nog bij ons slaapt. Nog een weekje... En dat zeg ik dan alweer twee weken.

@Mirjam En? Mag je op gesprek?
Haha, lief hoor die belangstelling. Maar ik heb nog niets gehoord; die man is net terug van vakantie dus er zal wel heel wat meer op hem liggen te wachten dan dat stapeltje cv's van het uitzendbureau.

Ik ga ook voetbal kijken, leuk hoor.

Mette, heb je inmiddels al nieuws over je moeder??
hahaha Niniane ik denk dat het grootste verschil is dat de meesten van ons er nog maar 1 hebben ronddartelen. En dat stuk van jou waarin beide jongens lekker liggen te tukken dan ben ik meestal aan het forummen (en we hebben de pc beneden staan dat maakt het ook wel verleidelijker om even achter de pc te kruipen)

Hier geen voetbah, Lief is ergens in de Stad aan het kijken. heb een hekel aan voetbah! ga lekker satc kijken of iets wat totaal niet met voetbah te maken heeft. Enneuh. krook ja dat koffie daten van ons dat schiet niet echt op he. tssssk ennieweey jij bent meestal op donderdag vrij toch (en dan ben ik juist altijd aan het werk!) laat maar weten of je binnenkort ergens een periode een paar dagen vrij hebt en dan prikken we wel 1 van die data om echt bij te kletsen (wat de anderen niet hoeven te weten! HAHAHAHAHAHAHA ) jullie snappen natuurlijk wel dat, dat een geintje is.
Pfffff, wat is het warm.

Vandaag weer gewerkt en ik had er echt geen zin in. Mijn hoofd zat nog in Griekenland volgens mij.

Wel in de pauze nog kleertjes via Olliewood besteld (ik kon het echt niet laten). Nu vooral voor de baby en 1 shirtje voor Floor.

Gisteren kwam ineens het besef dat ik bijna 30 weken zwanger ben en dat we nog niks geregeld hadden behalve een dubbele kinderwagen.

Ineens sloeg de nesteldrang toe en moest alles geregeld worden. Vandaar ook de babykleertjes die ik vandaag heb besteld. De naam zijn we ook wel zo'n beetje uit (als het wordt wat we denken) en ik had al een tijd geleden een geweldig geboortekaartje gezien maar ik vond hem erg duur.

Vandaag bedacht ik me dat ik (waarschijnlijk) maar een paar kinderen krijg dus dat zo'n mooi kaartje best moet kunnen.

Dat is dus ook geregeld.

Van het weekend gaan we met de babykamer aan de slag.

Tot mijn verbazing zijn de sandaaltjes en de schoentjes die ik ongeveer een maand geleden voor Floor heb gekocht al bijna te klein. Vooral in de sandalen zie je dat heel goed.

Is er al ergens uitverkoop? nee toch? Best balen want het waren dure schoentjes en nu moeten er al weer nieuwe komen.

Misschien dat ik ze nog op MP zet, de dozen heb ik er nog bij.

@babba: wat een naar verhaal weer in je omgeving. Vorige week het verschrikkelijke nieuws van een heel gewenst kindje en deze week dus heel naar nieuws over een ongewenst kindje. Ik wil me er ook niks bij voorstellen, 17 weken is echt al een kindje en geen klompje cellen meer.

Onvoorstelbaar dat het tot 24 weken nog kan, in sommige landen kunnen ze baby's met die leeftijd al in leven houden.

@krokus: Hier zijn geen voetbalfan's in huis maar voor dit soort wedstrijden maak ik meestal wel een uitzondering. Manlief zal wel niet mee willen kijken maar ik zet hem straks wel aan.

@ringel: volgens mij had Floor dat ook een paar weken terug, dat wakker worden. Ik hoop voor jullie dat het snel weer over is.

@mette: ik heb even op het december topic gelezen. Dikke . Wat moet dat verschikkelijk nieuws zijn. Hoe ging het vandaag?

@annie: haha, ik zie jou al zitten puffen in de auto terwijl je man onverstoorbaar doortuft. Gelukkig waren het maar oefenweeen. Heerlijk dat jullie nog even weg konden.

Het op dezelfde kamer slapen hebben we deze vakantie ook gedaan maar dat was voor Floor eigenlijk wat te gezellig.

Hoewel het "eej mama" zelfs om 5 uur 's nachts best schattig is.

De bekkenpijn is al wel wat beter trouwens. Het is veel erger geweest. En nu na 2 nachten in mijn eigen bed is het ook alweer stukken beter. Ik kan nu in ieder geval weer lopen zonder constant pijn te hebben. Bij jou ging het ook beter toch?

@mmmoi: ik heb jullie ook gemist hoor . De schoentjes die je liet zien zijn leuk! Waar heb je ze gehaald? Ik zoek voor Floor ook zoiets maar dan in maatje 21 (denk ik).

Ik ben benieuwd naar de proffesionele foto's, leuk dat je zo iemand kent. Heb je ook een foto van Jas in haar nieuwe jurk?

Ik zal op de groep wat foto's van de vakantie zetten. Ik heb ook een super leuk filmpje dat Floor naar Bumba aan het kijken is op vakantie maar dat kan niet op de groep dus misschien dat ik die op Hyves zet (als ik nog weet hoe dat werkt).

@Niniane: leuk advies van het CB! Voor ons ook erg gezellig.

Heftige verhalen kom jij tegen op je werk.'

Ik zie me Kyran bij de geitjes helemaal voor me, arme jongen. Die heeft voor de rest van zijn leven een trauma voor geitjes.

@mirjam: en en en, mag je op gesprek komen?

De thuiskomst was voor Floor helemaal geweldig. Ze zette al grote ogen op toen ze door de autoruit de straat herkende en ze wist niet hoe snel ze binnen moest komen. Binnen een half uur had ze al haar speelgoed, zowel binnen als buiten, gepakt en mee gespeeld. Concentratiespanne van een seconde of 5 en dan weer naar wat anders.

Op vakantie vond ze alles even mooi. Er liepen kippen en poesjes (waarvan 1 met kittens) over het terrein wat ze prachtig vond.

Vandaag paste mijn schoonouders op Floor omdat mijn ouders op vakantie zijn en die zijn met haar naar het buitenzwembad gegaan. Morgen begint voor haar het "gewone" leven weer want dan moet ze weer naar de creche. Dat vindt ze nu vast ook weer leuk omdat ze het speelgoed en de kindjes daar een tijdje niet heeft gezien.

Ondertussen heeft de baby zich een weg naar mijn ribbenkast gewerkt en ligt de hele dag te draaien en te schoppen, wat een druktemaker zeg. Ik vraag me echt af of er nog wel eens geslapen wordt in mijn buik.

Ik las op een ander topic dat Bloempje eind deze maand waarschijnlijk al een keizersnee krijgt vanwege een stuitligging. Die heeft over een week of 2 a 3 dus gewoon haar kindje al.

Nu even aan de slag met de foto's en straks voetbal kijken.

Ciao! (niet grieks, ik weet het)
Ik geef dus helemaal niets om voetbal.

Pebbles: fijn dat je weer terug bet. Hopenlijk gaat het bekkenverhaal alleen maar beter worden. Wow dan heb je over paar weken alweer verlof.

Ps. mijn horrorverhaal over abortus is alweer iets van 2 jaar geleden.

Mirjam: nog even geduld dus....

Ringel: en voel je je al wat meer zwanger? Je hebt deze week toch echo?

Vanmiddag bij collega op bezoek geweest. Was wel fijn, ook foto's gezien van het meisje.

Ze hebben trouwens een oorzaak gevonden. Het was streptok. B. En dan heel veel pech erbij. Kindje was dus al doodziek in de baarmoeder en kon daarom bevalling niet aan. Als bevalling dag had laten wachten, dan zou het in de baarmoeder zijn overleden. Heel veel vrouwen dragen deze bacterie bij zich, maar meestal met betere afloop. Maar in feite in gezond kindje en door heel veel pech besmet in de baarmoeder paar dagen ervoor.
he getver.......hoe kom je daar ook alweer an. Wel goed dat ze onderzoek hebben laten doen, zodat ze in iedergeval een aanwijsbare reden hebben waarom het is gebeurd en dat ze er zelf iig niets aan heeft kunnen doen. Want met name het schuld gevoel (wat had ik anders kunnen doen, niet/ wel enz) lijkt me zoooooenorm killing. Ze kunnen nu ws met het echte rouw proces beginnen.....poterdikkie wordt er echt naar van. BAH

Heb idd deze week echo. komende vrijdag om 13.10 ben benieuwd of er wat te zien is, ik moet vandaag 6 weken heen zijn. hoop dat het dan wel wat echter begint te voelen, want zo vind ik er ook geen klap aan natuurlijk (okeeeeeey ik ga zooooo ontzettend hier op terug komen over een x aantal weken)

Ben lekker satc aan het kijken, maar ga zo naar bed, vanochtend om 5.00 opgestaan (vanmiddga nog wle geslapen) en ben er vanacht dus ook nog uitgeweest om meisje te troosten.

We zijn trowuens bezig om haar de laatste fles af te wenne, maar zoooo blij als ze hem dan nog wel krijgt (is nu om de 2 avonden) ze huppelt helemaal naar de bank (en tijdens het maken krult ze zich helemaal om je benen als een poesje) en gaat er echt helemaa lklaar voor zitten, Als je zit kruipt ze helemaal bij je op schoot mondje open en hoppa laat die fles maar komen.

Wie van de kindjes krijgt nu nog een slopk melk voor het slapen gaan?
Ik heb bijgelezen maar voetbal begint weer, dus ik ben weer weg.
hoeraaa, 2-0 al!

@ringel, Roan krijgt ook wat opgewarmde melk hoor. Ik ben nog niet van plan om ermee te stoppen. Hij geniet er nog enorm van.
't gaat wel goed met het voetbal volgens mij.

@babba: wel prettig om te weten wat er mis is gegaan. Het blijft anders altijd zo'n vraagteken.

Ik heb een filmpje op m'n hyve gezet en er staan foto's op de groep (wel een beetje veel, sorry, ik kon niet kiezen).

Ff uit mijn hoofd...

Pebbeltje, fijn dat jullie het leuk hebben gehad. Leuk he, nesteldrang. LOL

Mirjam, ze moeten je gewoon aannemen. Zeg maar dat wij hebben gezegd dat jij de ideale kandidaat bent!

Mette, even gemist wat er precies is, maar dikke knuffel voor jullie.

Babba, ik heb ook een of andere bacterie bij me, maar tot nu toe geen problemen gelukkig bij de ukken. Wel prettig dat ze duidelijkheid hebben denk ik.

Ringel, ik ben benieuwd wanneer je je meer zwanger gaat voelen. Ik voelde me bij Tessa eigenlijk helemaal niet zwanger. Kotsmisselijk enzo, maar zwanger niet. Apart gevoel is dat.

Annie aan de oefenweeën. Je maakt het wel spannend hoor!

Bloem, een keizersnee? Ik ga zo even op het andere topickijken.

Krokus, voetbal! Het is nu al drie nul. Hier een in tranen Ian. Ze mochten kijken, maar na de eerste heflt waren ze zo moe en druk dat we ze naar bed hebben gegooid. Mag ook wel om kwart voor tien op een schooldag. Gelukkig spelen ze vrijdag pas weer. Zaterdag vrij, dus dan kan het wel.

Niniaan, wat een schema! Ik zal ons schema eens uittikken (neem hierbij ons huis in gedachten met maar liefst drie trappen en veeeeeeeeeel heen en weer geloop):

Zes uur of kwart over zes de wekker voor manlief.

Half zeven/zeven uur opstaan, douchen en aankleden.

Tessa en Max voederen, verschonen en aankleden.

Ian en Des van drinken, eten en kleding voorzien (kleden zichzelf aan).

Zorgen dat de tassen en spullen klaar zijn voor school

Kwart over acht inladen, half negen naar school toe.

Kwart voor negen: schoolbel.

Naar de winkel, rond half tien weer thuis.

Max doet een dutje, Tessa een fles.

Dan de was, afwas, eten voorbereiden, stofzuigen etc. wat er maar gedaan moet worden.

Half twaalf, Max uit bed, verschonen broodje geven.

Twaalf uur: Des uit. Wachten tot kwart over want dan is Ian uit. Naar huis. Eten en dan om kwart over een weer bij school staan. (Ondertussen dus kleintjes in en uit de wagen sjouwen, trap op en af, op en af).

Rond een uur thuis. Overige huishoudelijke klussen, Max drinken en fruit geven, Tessa fles geven. En uiteraard luiers verschonen.

Kwart over drie: jongens uit school. Half vier/kwart voor vier thuis. Eten koken, Max doet een dutje (alleen als hij moe is, anders niet). Ondertussen Ian en Des aandacht geven, helpen met huiswerk enzo.

Rond zes uur eten. Tafel dekken en afruimen, vloer schoonmaken (Max eet zelf LOL). Tessa wil ergens ook nog eten. Ian, Des en Max klaarmaken voor bed (douchen of badderen, tanden poetsen etc.)

Acht uur: alles in bed, afwas, bak koffie, manlief wil ook aandacht enzo.

Uurtje of tien: Tessa laatste voeding en dan allemaal naar bed.

En dan is dit dus een normale schooldag. De CB bezoeken, artsbezoeken voor Max, de GGZE bezoeken, visites, verjaardagen, sollicitaties en alle andere afspraken en verplichtingen staan er dus nog niet bij. Ergens tussendoor gaat ook Tessa in bad, maar die heeft geen vaste baddertijd. Of vaste eet en slaaptijd trouwens. Ze gaat zoals ze gaat. Max moet tegenwoordig wel mee in het schema. Ik kan niet anders met de schooltijden.

Dat ik nog te zwaar ben is mij een raadsel... LOL
Tessa is heel erg verkouden, arm meisje. Koorst, hoesten, niet lekker, snotneus. Vannacht heel slecht geslapen (en ik dus ook). Ik hoop maar dat het snel weer overgaat.

Allemaal geknipt vandaag, dus alle haren zijn zomerkort. De kapster komt bij ons, dus lekker makkelijk.

Ik ga zo naar mijn mandje. Zwaai zwaai....
Jippie, gewonnen!!!!! Was wel een leuke wedstrijd. Wij zijn ook niet van het voetballen maar dit is altijd wel leuk!!!

Baba, heftig hoor.

Pebbles, oeh, dat klinkt als een superheerlijke vakantie! Mooi voor jullie! En ook alweer 30 weken, tsssss, wat gaat het hard.

Niniane, tsja, druk schema idd. Volgens mij doe je het gewoon helemaal goed zo, tis gewoon wat drukker met 2 kleintjes. Daar voor in de plaats is het over een paar jaar veel rustiger, of zelfs als je al een paar maanden verder bent. Groot voordeel van 2 kinderen dicht op elkaar!!!! Zet hem op meid!

Ringel, niet te druk maken. Ik had in het begin van deze zwangerschap ook nergens last van. Best raar omdat er zoveel in je lijf gebeurd. Komt goed meisje! Wacht nou maar rustig die echo af!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven