Eind 2006, begin 2007

19-06-2007 23:09 8208 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeeej meiden!

Ik vind het nog steeds erg raar hier op het forum en volgens mij moet er ook nog wel het een en ander veranderen want hij klopt nog niet helemaal bij mij. Maar goed, we doen het er maar mee, er zit niets anders op...ik heb net twee flinke borrels op en typ niet helemaal helder meer ! Heeeej mijn smiley icoon is weg??? Trouwens wel goed van je Pebbs, dat je de tabel erin hebt weten te krijgen! Jammer dat je hem niet zo makkelijk meer kan zien...

Jee wat is dit wennen...

Bedankt Ris dat ik je HP mag lenen. Zou je hem ook op kunnen sturen of is ie nogal zwaar? Dan krijg je hem met de meeting terug? Ik lees nogal snel dus als je hem eerder terug wilt kan ik hem ook opsturen weer. Ik ga naar de Katjeskelder; is dat dichtbij jou?

Ik nok weer ff. Het zweet breekt me uit...borrels op een doordeweekse (wel vakantie) dag is toch niet zo goed voor me...ik ga ff op de groep kijken!
@mmmoi: volgens mij moet je bovenin op plaats een reactie drukken anders heb je geen smilies.

Dit zijn trouwens alle kleurtjes

Nou wat een gekut hier zeg... ik kan niet lezen wie er post, 't is dat jullie namen van de kids noemen dan weet ik van wie het is... ik had trouwens nog veel meer gepost van middag, maar dat is allemaal weg! En dan moeten we voor een kleurtje weer een code gebruiken... dat is zo passé jemig, dat was in de steentijd ook zo...

Nu wil ik dus nog weten hoe ik mijn letters kan vergroten, want dit is écht te klein en hoe ik alle berichten helemaal kan lezen (bij sommigen valt vanalles weg). Zou dat liggen aan of je kiest voor de "reageer" button of dat je gewoon onderaan het topic het reageervenster gebruikt??? Dat is nog eens een interessante vraag!

Ik heb vandaag Ella voor het eerst yoghurt gegeven, gewoon naturel en ze vond het lekker! Maar die eerste hap was super! Ze trok een vreselijk zuur bekkie toen ze wat proefde. Ook toen het zomaar haar keel in liep, keek ze ons zo aan met een vragende blik. Maar toen ging ze los! Ze wilde zelf de lepel vasthouden en in haar mond doen Uiteraard heeft ze de lepel ook als drumstok gebruikt en zat de hele tafel en haar hele smoeltje vol Echt zo leuk!

Nou ja, ik ga een kleur proberen (ben mijn code vergeten...)
Jahaaaa en hier zijn de smileys weer...en Pebbsje zit tegelijk online met mij, gezellie! We kunnen beter gaan chatten, dat gaat sneller!

(#)

Dit vind ik van het nieuwe forum:
Dit is een kleur test...
Dit is nogmaals eenkleurtest; ik was het hekje vergeten!
Mmmoi, waar is de katjeskelder? Ik ben niet zo goed in topografie... haha
En nog geen kleur, wat doe ik fout???

Oh, dit wordt lachen, ik ga gewoon codes intypen en dan krijg je steeds een kleur (ik kijk niet in het kleurenschema; dit is leuker!) Ik ben rebels...

Joehoe! Het is me gelukt, de ow was geen ow maar een nul!! Hahahahahah!

Ris, dat mega-burgerlijke-bungalowpark ligt in Oosterhout...
Mmmm, dat was flauw, ik wilde een achtergrondkleur en die deed het niet! Mmmoi, jij bent ook lekker bezig zie ik! haha
Oosterhout is volgens mij toch wel een stukkie rijden. Je rijdt niet langs ons zeg maar als je daar naar toe gaat. En ja... HP is dik dus zwaar!
Jammer jammer... ik had al op het spoilertopic gekeken want ik ben zó ontzettend nieuwsgierig! Ik ben vandaag vergeten die cosmox.nl te bellen dus dat moet ik morgen dan maar doen!

Vandaag trouwens grappig: mijn vader zat met Jas op schoot een lolly te eten, pakte ze hem uit zijn mond en stopte hem in haar eigen mond! Haha en toen zei mijn vader: geef mij ook eens een likje, en stak zijn tong uit, toen stopte ze hem weer terug en dat zelfs meerdere keren! Geinig hè?
He gelukkig, jullie hebben je kleurtjes weer terug gevonden, ik was al helemaal van slag

@ris: ik weet niet of je toevallig ook firefox hebt, dat is de tegenhanger van Internet Explorer zeg maar. Dan is het allemaal een stuk beter te zien en niet zo door elkaar.

Als je de letters groter wil hebben kan dat ook via "Beeld" (boven in de balk) en dan tekstgrootte. Dan kan je ze groter of kleiner maken.

@mmmoi: zit ik zo mijn best te doen om jullie kleurtjes terug te vinden en dan ga je Ow's en 0's door elkaar halen. Hoe moeilijk is het nou?

Die Jasmijn zeg, je vader zal ook wel gelachen hebben.
Pebbsje, jij bent veel te veel een computerfreak; jij weet er veel te veel vanaf!!!

Ik heb me net rot gelachen, kwam via Pebbs d'r profiel op het topic met foute namen en via daar weer op www.foutenamen.nl Ze slaan echt nergens op, omdat de achternamen die er op staan niet eens bestaan; maar ze zijn zó grappig!!! Moet je als je net als ik twee borrels op hebt, ook maar eens op kijken...

Mijn moeder heeft volgens mij een filmpje van die lolly enzo gemaakt; zal ik eens ff vragen of ik die mag. Ze gaan alleen vannacht op vakantie dus voorlopig kan ik het niet vragen...

Ik moet nu echt mijn bedje eens induiken, heb niet zoveel zin, het is zo grappig hier!
Heb ik een profiel? wat leuk

Hoe kom je daar en hoe kom je daar vandaan op die site dan?

Ik weet er niet veel van hoor maar ik kan gewoon niet zonder jullie kleurtjes. Het was zo zwart-wit. Ik werd er helemaal depri van

Nu dus weer

Ik ga ook mijn bedje maar eens opzoeken. Morgen een vrije dag dus dan ga ik lekker knutselen hier.

Ze hebben er sinds gisteravond al flink aan gesleuteld. Mooi zo.

@ringel, Roan krijgt 's middags om 15 uur zijn laatste fles. 's Avonds krijgt hij zijn warme hap en een bak kwark. Daarna hoeft hij geen fles meer. Ik denk dat je het dus rustig kunt laten hoor. Roan zit nu op 2,5 fles per dag.

Wat zitten jullie allemaal te kliederen met kleurtjes zeg! Hahaha.

Zometeen voor de eerste keer naar de psych. Spannend.
Ik had de lettergrootte via "beeld" al vergroot, maar toen kreeg ik alleen jullie reacties in koeienletters, in het reageerscherm blijft het klein.

Maar ik las bij de moderator dat er meer mensen die klacht hadden (gelukkig) dus daar wordt hopelijk aan gewerkt.

Ik wil trouwens ook een plaatje hebben, maar ben er nog niet achter hoe dat moet. Pebbles???? (haah)

Krokus, veel succes (of sterkte?) bij de psych!
Hoi hoi meiden, het ziet er nu al een stuk beter uit, aleen de vorige pagina blijft een zooitje, daardoor is volgens mij ook mijn bericht een beetje ondergesneeuwd. Mats krijgt namelijk een redressiehelm, gisteren zijn we naar het ziekenhuis geweest en de arsten vonden het van dusdanige aard dat het zonde was om er niks aan te doen. Zijn afplatting is niet heel erg maar met helmtherapie krijgen we een heel mooi resultaat. Nu de kogel door de kerk is vind ik het wel minder erg maar ik ben wel blij dat het nog 3 weken duurt voor we het ding hebben.

Krokus, succes bij de psych.

Mmmoi, you naughty girl, drinken op een doordeweekse dag!!! Hahaha, moet kunnen toch! maar jij drinkt ook borrels? Ik drink namelijk graag cola-vieux, beetje een mannendrankje maar ja! Rose en witte wijn vindt ik ook lekker hoor, maar dan meer voor op het terras en bij het eten.

Echt handig dit; je kunt geen wereldbolletje vergeten te drukken

Heb je ook geen smoesje meer als je geen zin hebt om op iedereen te reageren!

Ik begin hier al steeds meer te wennen en het ziet er ook idd al beter uit dan gisterenavond. De kinderziektes moeten er nog uit maar daar wordt hard aan gewerkt las ik al.

@Pebbles: Nou, waar ben je nou? Je ging op je vrije dag toch knutselen op deze site? Vraag me trouwens af wat je hier te knutselen hebt? Je hebt trouwens nog geen profiel, maar je kunt wel zien op welke pijlers je reactie hebt achtergelaten en zo kwam ik op die pijler terecht van rare namen. En iemand had op die pijler weer een link gezet naar die site van foutenamen.nl dus ik heb lekker gelachen!

@Krokus: Wij kliederen niet met kleurtjes; wij wilden gewoon onze oude, vertrouwde kleurtjes terug! Haha... Hoe was het bij de psych?

@Ris: Ergens op de Viva pijler kun je lezen hoe je een plaatje krijgt maar ik snap er nog niet veel van. Digibeet

@Annie: Ik had wel gereageerd op je verhaal van het helmpje; ik vroeg nog welk printje je wilde kiezen? Wel rot dat 'ie zo'n ding moet maar ja het is maar voor even en dan heeft hij een mooi rond koppie! Ik drink trouwens 'borrels' zoals Blue Curacao, Passoa, Pina Colada enz. enz.... vieux lust ik ook wel maar vind het niet onwijs lekker.

Meisje gilt in haar bedje; IK BEN WAKKER! Ga haar dus maar ff halen...
ik snap duidelijk nog niet veel van het forum. hoe bedoel je met wereldbolletje?

ik zie geen tekst van jullie als ik reageer oid??

en hoe plak je een plaatje in je grijze hokje met je naam
Ik ben d'r hoor. Wees maar niet bang.
Goed, ik weet nu hoe je je plaatje moet aanpassen, alleen ligt die funtie er nu dus uit. Ze zeggen dat dat vanaf donderdag werzaam is maar het is dus al een tijdje mogelijk geweest want er zijn al wat mensen die wel een plaatje hebben.

Dat plaatje heet trouwens een "avatar" en je kunt hem aanpassen via "Forum-Profiel aanpassen" (bovenin het scherm).

Ik zat trouwens mijn eigen profiel eens te bekijken. Ik ben al 3 jaar en 33 dagen lid????

@annie: ik had het gezien hoor van het helmpje, en ik had ook al gereageerd. Enig idee hoe lang de behandtijd is?

@mmmoi: mmmmmm, dat klinkt allemaal lekker zeg. Passoa, Pina Colada. Dat heb ik dus echt al jaren niet meer gehad.

@krokus: Als hij het goed doet op minder flessen is het prima toch? Veel suc6 bij de psych straks. Best raar zo'n eerste keer lijkt me.
owww wacht nu zie ik wel tekst van jullie eronder. Handig

ja ik heb al een avatar, maar begrijp dat je hem nu niet kan plaatsen. dan wachten we nog ff

annie; ik had gereageerd op je helmpje hoor

krokus; ja succes bij de shrink! ben benieuwd hoe het je bevallen is.
Hoi hoi, heb toch wat berichten gemist lees ik zo, het ging me niet om de reacties hoor, meer om het feit dat ik ook niet meer wist of het nog ergens leesbaar was. Na 1 jaar hoeven de helmpjes niet meer op, het kan dus alleen maar minder zijn.

Ik moet echt nog erg wennen aan het forum, jammer dat die smilies alleen bij uitgebreid reageren mogelijk is. Pebbles, hoe heb jij het voor elkaar gekregen om de nieuwe beichten vooraan te zetten?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven