Eind 2006, begin 2007

19-06-2007 23:09 8208 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zo, Jasmijn heeft geslapen tot acht uur dus ik was hartstikke blij! Vervolgens wilde ze vanochtend niet meer naar bed, maar ik heb haar om half een gelegd en toen ging ze wel gelijk slapen. Al bijna een uur nu dus; ben benieuwd hoe lang ze het volhoudt. Moet vanmiddag naar CB dus dan horen we weer hoeveel ze gegroeid is! Ik denk heeeeel veel; jullie horen het wel. Jasmijn kruipt trouwens bijna! Ik zal er eens een filmpje van maken. Ik ben nu al bezig met nieuwe foto's en een filmpje van Jasmijn op de schommel op Hyves te zetten (mijn eigen Hyves), moeten jullie maar even kijken. Ik zal zo ook wat nieuwe foto's op onze MSNgroep posten.

@Pebbles: Het is maar goed dat je niet gekomen bent, het wordt nu steeds meer bewolkt en het is drukkend, benauwend warm. Geen zon meer. Geen strandweer dus. Nu kon ik je filmpje wel zien; heel erg leuk! Ook al zo'n lekkere brabbelkont die Floor.

Later meer, ga nu met foto's bezig!
oeh de eerste keer reageren op het nieuwe forum! weet alleen nog niet hoe ik nu m'n kleurtje moet instellen. Volgens mij kan dat nog niet.

Wat vinden jullie ervan?

smileys zijn wel enorm leuk!

Ja de smiley's zijn leuk. Maar geen kleur idd en het duurt uren voordat ik eindelijk wat kon schrijven.

Ga zo naar verjaardag neefje dus ben weer weg. Was alleen even nieuwsgierig naar de nieuwe site.
nou, dat wordt nog even goed puzzelen. In eerste instantie vind ik het nieuwe forum heel onoverzichtelijk maar dat komt ongetwijfeld doordat ik het nog niet ken.

Ik ben een beetje van slag. Zonet gebeld door mijn werk. Officieel mogen ze me niet bellen van mijn manager maar een collegaatje wilde wel laten weten dat ze aan me dachten. Lief van haar. Ik zit hier nu toch met hartkloppingen. Vervelend is dat. Hoop dat dit snel voorbij gaat. Dat hele overspannen gedoe bedoel ik. Ik baal ervan.
Hmmm, even wennen hoor en het gaat ook wel traag,

Helemaal niet aan gedacht dat mijn berichten niet meer mee zouden gaan, Muts die ik ben!!!

Mats krijgt een helm, het is niet andes, deze ochtend zijn we naar het ziekenhuis gegaan en over 3 weken is het ding klaar, even wennen hoor!!!

Maar ja, nu ligt ie in bed, alweer, hij is helemaal uit zijn doen, vroeg opgestaan, slaap van vannochtend overgelagen omdat we in het ziekenhuis waren. Tsja, ik ga hem masar even vewennen, dit is niks!!! Hij hulit de hele tijd al, tijdens drinken viel hij in slaap maar eenmaal in zijn bedje is het weer mis. Arm knulletje!!!

Voor de zekerheid maar even Copy-Paste!!
~
  1. ~
    • ~
      • ~[/li]

~[/li]

~[/li]
        Dit is een test!!!!Hmmm... had vanmiddag rond 1 uur nog wat gepost, maar dat is kwijt. Was niet zo heel belangrijk (gelukkig)Ik ga zometeen eens even zien wat hier allemaal wel en niet kan. Ik vind de letters wel heeeeel mini!!! (ik zie al zo slecht)~
      ~
    ~
Ik ben benieuwd; ik heb gewoon op een paar knopjes gedrukt
dat was dus totaal onzinnig! IK WIL MIJN KLEURTJE TERUG!!! dat gebruik ik altijd om te zien waar ik was gebleven....
HUH???? Nou is het weg!
Wat een bende met het forum zo zeg!!! Jammer dat het niet meteen wat beter is, het lijkt nu wel of we een of andere proefversie voorgeschoteld hebben gekregen zoveel is er mis!!!

Dit was even testen waar al die knopjes voor dienden, maar ik weet het nu nog steeds niet!!

Hoe komen jullie aan die smilies???? Ik snap er niks van!!!

Even kijken of ik nog wel plaatjes kan plakken;

Nee dus, of het gaat heel traag!!! Kleurtes willen ook nog niet!
MMmm, dat laatste had ik, Annie Ooi getypt, maar om de een of andere duister reden is het in het bericht van Ris terecht gekomen.
Hoi meiden,

Ook maar even in de uitprobeerfase vanaf hier...ziet er wel leuk uit op zich maar ik moet toch nog behoorlijk wennen! Kun je hier niet het laatste bericht bovenaan laten zetten? Ik snap het nog niet helemaal; nog even uitvinden! Nu nog een paar leuke smileys neerplempen:

deze gebruik ik voortaan voor mijn meisje!

whahaaha deze is leuk!
Aaaahh, dat heb ik alvast voor elkaar. Laatste bericht staat nu bovenaan. Mooi zo! En nog wat leuke smileys....

\\:-)//
jeeee dit is wel ff wennen.

en staat de tabel nog ergens of heb ik die gemist??

k heb een update nl. we zijn vandaag op het CB geweest.

Mees is nu 7310 gram!! eindelijk over de 7 kilo :-D

lengte is nu 67.5. ze waren zeeer tevreden over hem. hij liet daar ook ff zijn kunsten zien. hij loopt erg voor zij de dok. maar dat zegt verder niets hoor.

we mogen ook naar drie flessen nu. hij heeft nu de fles van 17 uur niet gekregen en hij kreeg een potje groente. dat eet ie helemaal leeg (200gram) en een toetje. en dan zometeen de laatste fles. ben heel benieuwd of die de nacht doorkomt.

Annie; jee een helmpje. wij hebben kennissen die ook een kindje hebben, en het went heel snel. zal je het weblog adres eens geven. welk motiefje hebben jullie genomen? gelukkig dta ie het nu moet zeg maar en niet als ie veel groter is. hij kan er zich later niets van herinneren en wordt dan ook niet gepest. als het maar helpt!
hahahahahahahaha volgens mij hebben jullie allemaal op citeer geklikt en staan nu alle berichtjes in het bericht van Ris!

Wij zijn vandaag ook naar het cb geweest. Mayte (ff icoontje zoeken) (ik zie ook geen tabel) en ons wijffie is 69,5 cm lang en 8200 gram zwaar.
Nou, wat een zooi zeg! Ik weet niet wie wat geschreven heeft, maar tis niet best allemaal!!! Ik wil het oude topic terug!!!!!! Maar wel deze smilies houden, die zijn zo leuk!!!

Mats ligt te wawawawawa-en in bed! Wat een toestand allemaal!!!

doet dus niksah dit heeft Ris ook gedaan doet dus niks.....null dit is dus een tabel, maar die doetut nogniet ooooh en met dat pijltje maak je, je reageer venster groter.

\\:-)// jeutje dat deze mag van de viva!

ik heb wel een paar rode letters.
ik vind er nog niks aan hoor, dat nieuwe forum.

Wat was er nou weer mis aan ons oude vertrouwde forum?

Ik vind het een stuk minder overzichtelijk en veel minder vrolijk. Mijn mooie tabel is helemaal foetsie.

Alleen de smilies zijn leuk. Gelukkig hebben ze de oude vertrouwde smilies er ook in gehouden

Ik ben wel een boer wat dat betreft hoor, van mij hoeft er nooit zoveel te veranderen.

@Annie: Ik had het vanmiddag al gelezen over die helm. Balen hoor. Maar gelukkig heeft Mats er zelf geen last van en heeft hij er de rest van zijn leven plezier van. Ik weet nog hoe ik me voelde toen ik had gehoord dat Floor een spreidbeugel en daar baalde ik flink van. Ineens was mijn mooie meisje een medisch geval. Het went gelukkig snel. Al enig idee hoe lang het helmpje op moet? Voordeel: hij kan flink gaan rondrauzen zonder dat je bang hoeft te zijn voor zijn hoofd.

@mmmoi: ik weet niet of je het bericht van Ris nog hebt gezien vanmiddag maar zij woont in brabant en je mag haar HP lenen als je wil.

Floor krijgt haar eerste tandje! Ik heb al een ieniemienie puntje gevoeld. Ze is wel heel zielig hoor. Ze is al een week of 2 heel zeurderig en ik vind dat ze niet zo goed drinkt en nu is ze er ook een beetje koortsig bij. Hopelijk komt ie snel door, hoe lang duurt dat meestal?

Ik ga nog maar eens verder neuzen op het forum. Even kijken op het moderator topic of er al iets voor de tabel is verzonnen.
tis hopeloos, he is dat je Mats noemde anders had ik niet gweten dat jij het was Annie. Maar ik had wel paarse letters!!! (nu ook?) m'n profiel nummer is iig wel paars
test
ff kieke wat deed ik nou ook alweer?

nou ik heb geen idee wat dit gaat doen, nog ff proberen.

Mayte wilde haar fles vanavond niet, misschien toch iets te veel eten gegeven? Heel potje met wortels, kip en rijst en en half toetje (danoontje achtig spul) dikke poepbroek na het eten en ook nog een beetje terug gegeven.

Anyhoe, ze was vanavond ook al bij me op de arm in slaap gevallen en ze ligt nu ook lekker in bedje (van Lief moet ze een fles, maar vanmij hoeft ze niet zo nodig) of heeft Lief nu wel gelijk?
Joepie ik kan kleurtjes maken.

Ik zal jullie kleurtjes even opzoeken. Na het tikken moet je dan selecteren en op het icoon met de "T" en de kleurtjes klikken. Daarna moet je # en de code van de kleur intikken.

Roze:FF00CC

Oranje:FF6600

Paars:990099

Blauw:0000FF

Groen:00FF00

En dan zijn er nog tig tussen kleurtjes

zie
ff kijken of de tabel er nog in kan

hmmmm, ziet er nog niet uit als een tabel
Jaaaaaa, we hebben weer een tabel. Volgens mij ben ik 1 van de eersten op het nieuwe forum die dat is gelukt.

Je kunt hem nu alleen op pagina 1 in het openingsbericht zien.

Ik zal meteen even de nieuwe gegevens erin zetten

Er moet gewoon weer F5 gedrukt worden voor de nieuwe tabel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven