Elastisch inzetstuk?

01-01-2009 19:26 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Misschien dat ik het over het hoofd heb gezien bij de viva zoek functie en is het allang een keer besproken, maar ik ben op zoek naar het juiste woord voor het volgende:

Ik ben bijna 11 weken zwanger en m'n broeken zitten nét even iets te strak, dus ben ik op zoek naar zo'n elastisch ding wat je tussen je knoop en de knoopopening zet.

Volgen jullie het nog? Ik heb dus geen idee hoe zoiets heet en na een uur google-en ben ik het zat

Wie oh wie weet wat ik bedoel?
gewoon stuk elastiek met knoopsgatopeningen halen bij de fournituren zaak?
Ja, bedankt. Dat is ook nog een optie maar ik ben niet zo erg handig en aangezien ik dacht dat zoiets bestond...
Ik maakte gewoon een lus van een stukje elastiek (knoopje erin). Haalde dat door het knoopsgat heen en dan door de lus en dat stuk weer om de knoop. Snap je hem nog? Niemand die het zag. En toen ging het zo hard dat ik aan de zw.broeken moest... Succes ermee!
Volgens mij gebruikt iedereen gewoon haarelastiekjes...
Kijk, dat is ook een goeie tip, haarelastiekjes

Ik dacht toch echt dat zoiets bestond.....gat in de markt! (voor luie mensen zoals ik dan)
haarelastiekjes idd, maar je kunt ook met knoopsgatenelastiek hetzelfde geintje uithalen, blijft ietsie beter zitten is mijn ervaring
Een expander belt?
Er is eerder een topic over geweest zie ik ; pixymama in "Hoe heet het en waar te koop?" (weet niet of dit werkt)
Jaaaaaaaa! Bedankt!
Hey Nikkie!

Hoe vind jij dat soort dingen met de zoekfunctie? Want ik weet dat er een paar topics zijn die ik nog eens wil doorlezen, maar ik weet niet precies hoe ze heten en ik krijg ze niet gevonden!

Enne, OT:

Die expander belt is niet meer te koop. Haarelastiekjes vond ik niets, die blijven op de één of andere manier niet zitten bij mij. Dus toen heb ik toch maar positiebroeken gekocht. Was 'n letterlijke verademing!
quote:krissie16 schreef op 01 januari 2009 @ 19:38:

haarelastiekjes idd, maar je kunt ook met knoopsgatenelastiek hetzelfde geintje uithalen, blijft ietsie beter zitten is mijn ervaring Kijk, dat is dus precies wat ik bedoelde!
Ik heb hem net besteld.....bij borstvoedingswinkel.nl!
enne, gefeliciteerd he :D
Bedankt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven