Ex zonder kinderen op vakantie
woensdag 28 mei 2025 om 07:22
Hoi,
Ik kan wel wat advies gebruiken, ik merk dat ik van mijn vrienden en familie vaak geen neutraal advies krijg, wat eigenlijk heel lief is natuurlijk
Het zit zo, ex en ik zijn na relatie van 12 jaar uit elkaar gegaan. Dat is 3 jaar geleden. We hebben 2 kinderen van 10 en 12 jaar en co-ouderschap.
Nu wil ex volgend jaar met zijn vriendin op vakantie, zonder de kinderen. Gaat om bijna 3 weken en buiten schoolvakantie om.
Hij vraagt of de kinderen in die periode dan bij mij kunnen zijn.
Ik weet niet goed wat ik er mee moet en wil. Er spelen een paar overwegingen:
Hij heeft in de laatste jaren nooit ver vooruit willen afspreken of de kinderen extra dagen bij hem konden zijn.
Als de kinderen die 3 weken bij mij zijn, dan kan ik mijn nieuwe vriend niet veel zien. Die wil ik op dit moment nog niet betrekken in de omgang met mijn kinderen. Kan zijn dat dat nog veranderd in een jaar.
Ik vind 3 weken alleen voor de kinderen zorgen best pittig. Ik ben vrij op mezelf en best gehecht aan wat eigen tijd en ruimte.
En, ik vind als je kinderen hebt en gescheiden bent, dan leg je je er toch bij neer dat je niet zolang zonder kinderen weg kan zijn? Ik zou niet zo makkelijk verwachten dat ex de zorg wel op zich neemt.
Op zijn beurt vind hij dat we elkaar ook wat moeten gunnen.
Ik kan wel wat neutrale meningen en invalshoeken gebruiken...
Ik kan wel wat advies gebruiken, ik merk dat ik van mijn vrienden en familie vaak geen neutraal advies krijg, wat eigenlijk heel lief is natuurlijk
Het zit zo, ex en ik zijn na relatie van 12 jaar uit elkaar gegaan. Dat is 3 jaar geleden. We hebben 2 kinderen van 10 en 12 jaar en co-ouderschap.
Nu wil ex volgend jaar met zijn vriendin op vakantie, zonder de kinderen. Gaat om bijna 3 weken en buiten schoolvakantie om.
Hij vraagt of de kinderen in die periode dan bij mij kunnen zijn.
Ik weet niet goed wat ik er mee moet en wil. Er spelen een paar overwegingen:
Hij heeft in de laatste jaren nooit ver vooruit willen afspreken of de kinderen extra dagen bij hem konden zijn.
Als de kinderen die 3 weken bij mij zijn, dan kan ik mijn nieuwe vriend niet veel zien. Die wil ik op dit moment nog niet betrekken in de omgang met mijn kinderen. Kan zijn dat dat nog veranderd in een jaar.
Ik vind 3 weken alleen voor de kinderen zorgen best pittig. Ik ben vrij op mezelf en best gehecht aan wat eigen tijd en ruimte.
En, ik vind als je kinderen hebt en gescheiden bent, dan leg je je er toch bij neer dat je niet zolang zonder kinderen weg kan zijn? Ik zou niet zo makkelijk verwachten dat ex de zorg wel op zich neemt.
Op zijn beurt vind hij dat we elkaar ook wat moeten gunnen.
Ik kan wel wat neutrale meningen en invalshoeken gebruiken...
woensdag 28 mei 2025 om 16:28
Overigens maakt het allemaal nogal uit qua context.
Mensen hebben het over een ouder die een "droomvakantie" boekt waarbij kinderen niet meemogen. Dat is inderdaad een soort afwijzen.
In mijn hoofd had ik eerder: vader en vriendin willen op het soort vakantie wat voor kinderen niet leuk is, en wat alleen buiten het seizoen kan. (en daarnaast heeft vader nog genoeg tijd en geld voor een gepaste vakantie met kinderen).
Het is op zichzelf niet gek dat je dingen doet met je kinderen en zonder - kinderen gaan toch ook op vakantie zonder vader? (met moeder).
Ook maakt de huidige regeling heel veel uit, hoeveel het nou echt zou schelen.
Mensen hebben het over een ouder die een "droomvakantie" boekt waarbij kinderen niet meemogen. Dat is inderdaad een soort afwijzen.
In mijn hoofd had ik eerder: vader en vriendin willen op het soort vakantie wat voor kinderen niet leuk is, en wat alleen buiten het seizoen kan. (en daarnaast heeft vader nog genoeg tijd en geld voor een gepaste vakantie met kinderen).
Het is op zichzelf niet gek dat je dingen doet met je kinderen en zonder - kinderen gaan toch ook op vakantie zonder vader? (met moeder).
Ook maakt de huidige regeling heel veel uit, hoeveel het nou echt zou schelen.
woensdag 28 mei 2025 om 16:29
Dit schema, en het type regeling is inderdaad van belang.NightNurse schreef: ↑28-05-2025 15:54Voor iedereen die zegt "het is maar een week extra", het kan ook veel meer zijn, afhankelijk van hoe vader de vakantie plant.
Als je uitgaat van week op-week af waarbij vader de oneven weken heeft en moeder de even, zijn er twee opties als vader drie weken weg gaat
1.
week 1 kinderen bij vader
week 2 kinderen bij moeder, vader met vakantie
week 3 vader vakantie, kinderen extra week bij moeder
week 4 kinderen bij moeder, vader met vakantie
week 5 kinderen bij vader.
In deze constructie is het inderdaad maar één week extra.
Maar er is ook optie 2:
week 0 kinderen bij moeder
week 1 vader vakantie, kinderen extra week bij moeder
week 2 kinderen bij moeder, vader met vakantie
week 3 vader vakantie, kinderen extra week bij moeder
week 4 kinderen bij moeder
dan heeft moeder de kinderen twee weken extra plus ze heeft ze zowel aan het begin als aan het eind van de vakantie van vader twee weken, zodat de kinderen in totaal vijf weken non stop bij moeder zijn.
In dat geval zou ik echt wel bij vader aangeven dat dat echt te lang is!
Voor mij zou een week “extra” de kinderen ook qua werk gedoe opleveren. Mijn werk schema is afgestemd op de co-ouderschap regeling. In de week dat de kinderen er niet zijn, werk ik extra (en vaker op kantoor), zodat ik de week dat ze er wel zijn minder hoef te werken en minder naar kantoor moet. Nu valt daar wel een mouw aan te passen en is mijn werkgever flexibel. Maar ik gebruik die flexibiliteit liever voor mezelf als ik dat een keer nodig heb eerlijk gezegd. En ik ga ook geen extra vrije dagen opnemen omdat ex (lang) op vakantie wil. Ik gebruik mijn vrije dagen liever voor mijn vakantie met de kinderen.
Een paar dagen eerder of langer de kinderen gaat hier prima, in overleg. Maar meer zou ik moeite mee hebben. En dat heeft er helemaal niks mee te maken dat ik mijn kinderen niet vaker wil zien.
woensdag 28 mei 2025 om 16:31
Dat vul ik ook zo in ja. En dan met de vriendin een verre/exotische/dure vakantie, en met de kinderen naar de Veluwe.blijfgewoonbianca schreef: ↑28-05-2025 16:22Zullen we wedden dat hij hooguit nog een week gaat, als hij al gaat ?
Aannames inderdaad, maar zo heb ik het meegemaakt.
Toevoeging: jaar in, jaar uit.
En dat is weer een aanname, ben ik me zeer van bewust. Misschien is dit een eenmalige bucketlist actie om te gaan skydiven in Timboektoe. Zou kunnen. Maar als hij nu al zo duidelijk zijn prioriteit bij de nieuwe vriendin legt ipv bij de kinderen, dan geeft mij dat weinig hoop voor de toekomst.
En nogmaals; daar kun je als ex weinig aan doen, als het een zak hooi is, behalve slikken en er zelf onvoorwaardelijk zijn voor de kinderen.
nietveelmaargenoeg wijzigde dit bericht op 28-05-2025 16:40
42.21% gewijzigd
woensdag 28 mei 2025 om 16:32
Vader “mag” prima met vrienden op vakantie, maar dat plant ie maar in zijn kind-vrije week.Liv8 schreef: ↑28-05-2025 16:11
Waarom zou je niet zonder kinderen op vakantie kunnen als de kinderen, al dan niet met een rooster technische aanpassing, bij hun moeder zijn?
Wat als vader met vrienden op vakantie had gewild? Had dat wel gewoon gekund? Of mag hij helemaal niet meer zonder kinderen weg? Of alleen in zijn eigen kind vrije weken? Of maximaal zoveel dagen, omdat het anders "te lang" is?
Zoals ik hierboven al zeg, het gaat me er dan niet om dat ik mijn kinderen niet extra wil zien, maar omdat alles werk technisch afgestemd is op de regeling die we hebben.
woensdag 28 mei 2025 om 16:35
Ik snap wat je schrijft.blijfgewoonbianca schreef: ↑28-05-2025 16:21Ik vind dit soort dingen echt heel naar klinken.
Alsof je met het zat zijn van je partner ook je kinderen ineens een enorme last vindt en er hevig geleird en geschoven moet worden om vooral maar zonder kinderen te zijn.
Ik zie het anders. Sommige dingen gaan makkelijker als je geen tijd hoeft te besteden aan andere dingen.
Kinderen gaan voor, dus die krijgen eerst de aandacht. Zéker als ze niet altijd bij je zijn.
Dus de vloer dweilen, woeste seks met een wildvreemde, de administratie bijwerken, de haren op je tenen een permanentje geven, jezelf verliezen in een spannend boek etc. plan je in de tijd dat de kinderen bij de andere ouder zijn. En die dingen stapelen zich dus een beetje op in de weken dat je de kinderen wel hebt. De kinderen wél hebben geeft de last niet, de dingen die je uitstelt omdat je de kinderen hebt geven de last.
In een relatie waar je beide altijd de kinderen hebt is die drukbelasting heel anders. Daar heb je bij wijze van spreken seks met een wildvreemde als je partner de kinderen naar bed brengt. Bij wijze van spreken hoor

Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
woensdag 28 mei 2025 om 16:36
Dat laatste, inderdaad wat mij betreft.Liv8 schreef: ↑28-05-2025 16:11Waarom zou je niet zonder kinderen op vakantie kunnen als de kinderen, al dan niet met een rooster technische aanpassing, bij hun moeder zijn?
Wat als vader met vrienden op vakantie had gewild? Had dat wel gewoon gekund? Of mag hij helemaal niet meer zonder kinderen weg? Of alleen in zijn eigen kind vrije weken? Of maximaal zoveel dagen, omdat het anders "te lang" is?
Natuurlijk kun je zonder kinderen weg. Of dat nou een citytrip is met een vriend/in, mountainbiken in de Ardennen, een stilteretraite in je uppie of met je nieuwe vlam een weekend je hotelkamer niet verlaten… allemaal prima.
Maar je grote vakantie, 3 weken lang (!!!) die is wat mij betreft voor je kinderen bestemd. Of je nou OP vakantie gaat of niet, maar de hoofdmoot van je vrije tijd zou je naar mijn mening met je kinderen moeten doorbrengen. ZEKER als je ze toch al maar de helft van de tijd ziet.
woensdag 28 mei 2025 om 16:36
>> Voor mij zou een week “extra” de kinderen ook qua werk gedoe opleveren. Mijn werk schema is afgestemd op de co-ouderschap regeling.
In zo'n soort situatie is het dus eerlijk om meteen te ruilen. Als vader voor en na de vakantie een extra week de kinderen neemt, is dat niet alleen gezellig voor de kinderen, maar ook praktisch voor het werk van moeder.
week 0 kinderen bij moeder (volgens schema)
week 2 kinderen bij moeder (volgens schema), vader met vakantie
week 3 Kinderen extra week bij vader (zou bij moeder zijn)
week 4 kinderen bij vader (volgens schema)
week 5 kinderen bij moeder (volgens schema)
met zo'n schema kan hij 2 weken op vakantie (ipv 3 dus) en los je het makkelijk op. Jij kan dan zelf op vakantie voor 2 weken in week 3 en 4, of je gaat 'gewoon' werken , maar je hebt wel meer rust & tijd voor anderen in die weken.
In zo'n soort situatie is het dus eerlijk om meteen te ruilen. Als vader voor en na de vakantie een extra week de kinderen neemt, is dat niet alleen gezellig voor de kinderen, maar ook praktisch voor het werk van moeder.
met zo'n schema kan hij 2 weken op vakantie (ipv 3 dus) en los je het makkelijk op. Jij kan dan zelf op vakantie voor 2 weken in week 3 en 4, of je gaat 'gewoon' werken , maar je hebt wel meer rust & tijd voor anderen in die weken.
woensdag 28 mei 2025 om 16:42
Zo doen we het in de zomervakantie. Maar dat wordt dus aan het begin van het jaar vastgelegd, zodat het ook werk-technisch allemaal geregeld kan worden.aliana schreef: ↑28-05-2025 16:36>> Voor mij zou een week “extra” de kinderen ook qua werk gedoe opleveren. Mijn werk schema is afgestemd op de co-ouderschap regeling.
Maar zomaar even tussendoor, ik weet eerlijk gezegd ook niet of daar in mee zou gaan.
woensdag 28 mei 2025 om 16:44
Dit kan je natuurlijk vragen.Nietveelmaargenoeg schreef: ↑28-05-2025 16:31Dat vul ik ook zo in ja. En dan met de vriendin een verre/exotische/dure vakantie, en met de kinderen naar de Veluwe.
Ik kan me voorstellen dat je zou zeggen: Ik ga jou niet faciliteren om een slechte ouder te zijn. Ik kan je niet dwingen om met je kinderen op vakantie te gaan, maar ik hoef niet te ruilen. Dus: alleen ruilen als je even lang op vakantie gaat met de kinderen als elk jaar.
(en als de dagen / weken direct gecompsenseerd worden)
Wat hij vervolgens doet in die vakantie, dat zou ik dan loslaten. (Misschien wilen de kinderen die exotische vakantie met jetlag helemaal niet, misschien betaalt die vriendin wel de dure vakantie wel of in ieder geval haar helft...)
woensdag 28 mei 2025 om 16:45
Je hoeft er niet in mee te gaan, 3 weken is inderdaad best wel lang, al zal het feitelijk denk ik neerkomen op 2 extra weken. Mijn stiefkinderen vonden het op die leeftijd trouwens ook een te lange periode om hun ouder niet te zien. Heeft hij daar ook over nagedacht?
Als je het wel doet, dan zou ik wel zorgen dat de totale verdeling gelijk blijft. Dus of de kinderen daarna (of op een andere moment) 3 weken bij hem of wat losse weken sprokkelen. Niet omdat het perse gelijk moet zijn, maar wel om het tussen jullie gelijkwaardig te houden. Dat hij niet denkt dat hij ze naar believen extra bij jou kan laten zijn op het moment dat hij daar zin in heeft.
En ik snap best dat je drie weken veel vindt. In je eentje voor je kinderen zorgen, terwijl je waarschijnlijk ook je leven (je werk, je sociale contacten, je relatie) afstemt op dat co-ouderschap wat dus dan weer anders is als het ineens 3 weken is, kan best zwaar zijn. Maar hier op het forum zijn mensen er graag als de kippen bij om te roepen dat het belachelijk is omdat het toch gewoon je kinderen zijn, maar dat zijn vaak ook mensen die überhaupt geen ervaring hebben met co-ouderschap dus doe gewoon wat jij denkt dat het beste voor jullie is.
Als je het wel doet, dan zou ik wel zorgen dat de totale verdeling gelijk blijft. Dus of de kinderen daarna (of op een andere moment) 3 weken bij hem of wat losse weken sprokkelen. Niet omdat het perse gelijk moet zijn, maar wel om het tussen jullie gelijkwaardig te houden. Dat hij niet denkt dat hij ze naar believen extra bij jou kan laten zijn op het moment dat hij daar zin in heeft.
En ik snap best dat je drie weken veel vindt. In je eentje voor je kinderen zorgen, terwijl je waarschijnlijk ook je leven (je werk, je sociale contacten, je relatie) afstemt op dat co-ouderschap wat dus dan weer anders is als het ineens 3 weken is, kan best zwaar zijn. Maar hier op het forum zijn mensen er graag als de kippen bij om te roepen dat het belachelijk is omdat het toch gewoon je kinderen zijn, maar dat zijn vaak ook mensen die überhaupt geen ervaring hebben met co-ouderschap dus doe gewoon wat jij denkt dat het beste voor jullie is.
woensdag 28 mei 2025 om 16:45
Ex probeert het nu te regelen, voor volgend jaar. Dus op zich is hij wel vooruit aan het plannen.Alweernieuw1234 schreef: ↑28-05-2025 16:42Zo doen we het in de zomervakantie. Maar dat wordt dus aan het begin van het jaar vastgelegd, zodat het ook werk-technisch allemaal geregeld kan worden.
Maar zomaar even tussendoor, ik weet eerlijk gezegd ook niet of daar in mee zou gaan.
woensdag 28 mei 2025 om 16:46
belgali schreef: ↑28-05-2025 16:21Zo verdrietig dat je dat zo hebt aangevoeld toen - was dat iets wat beter ondervangen had kunnen worden als er beter over gecommuniceerd was geweest door je moeder ? Weet ik niet, want hoe ze het ook communiceert: ze ging met hém op vakantie die ik ook al jaren wilde. En met mij kon toen niet meer.
En zat dat afwijzingsgevoel enkel in die ene vakantie, of was dat de druppel ? Er speelde zeker meer, en dit was ook niet de druppel. Maar het heeft echt ook geen goed gedaan.
Hebben jullie dat later wel nog kunnen uitpraten ? Ik had er eigenlijk jaren niet meer over nagedacht en door dit topic herinnerde ik me het ineens. En ik kan me eigenlijk ook niet herinneren dat we het hebben uitgepraat, al zal ik het haar zeker voor de voeten hebben gegooid. Ik was en ben niet iemand die dat intern houdt
Natuurlijk is het altijd heftig als je je ouder die je al maar de helft van de tijd meer ziet, dan ook nog eens moet delen met een nieuw iemand. En als zo'n vakantie dan te snel komt, zonder dat je al hebt kunnen wennen aan dat nieuwe gegeven, dan zal dat best een negatieve impact maken. Maar in dit geval is de vriendin blijkbaar al een tijd in beeld ? Het probleem is niet zozeer het 'delen', maar het feit dat je letterlijke op een tweede plek komt. Je wordt aan de kant geschoven voor iets leukers. Wat ik me als volwassene best kan voorstellen, maar als kind niet. Ik werd gedropt bij mijn vader waar ik het prima naar mijn zin had hoor, maar er was niks bijzonders. Ik moest ook gewoon naar school. Dus het was niet zoals iemand anders schreef dat ik gezellig een feestje had logerend bij opa en oma.
Ik denk wel dat de reactie van de andere ouder ook belangrijk is in zo'n situaties. Je kan natuurlijk benadrukken dat "pa per sé moest gaan outbacken met de nieuwe vlam" of je kan positief benaderen dat je er naar uitkijkt om samen leuke dingen te gaan doen in die tijd.
woensdag 28 mei 2025 om 16:49
We kennen inderdaad de situatie niet. Maar uitgaande van Jan Modaal; als je 3 weken op vakantie gaat met je nieuwe vlam dan zal de vakantie met je kinderen heus niet meer zo lang en exotisch zijn. Dan ben je zeker een lul ja.WoolOverMyEyes schreef: ↑28-05-2025 15:13Waarom zou je een lul zijn als je 3 weken zonder (wat oudere) als gescheiden ouder zonder kids op vakantie gaat.
Jeetje
woensdag 28 mei 2025 om 16:50
Maar ik lees nergens dat dit ten koste gaat van die grote vakantie van de kinderen? En als je met 1 week schuiven in de planning, dat voor elkaar kan krijgen. Is dat dan echt zo vreselijk verschrikkelijk? Dat je je kinderen niet een weekje minder ziet, maar een weekje later?Nietveelmaargenoeg schreef: ↑28-05-2025 16:36Dat laatste, inderdaad wat mij betreft.
Natuurlijk kun je zonder kinderen weg. Of dat nou een citytrip is met een vriend/in, mountainbiken in de Ardennen, een stilteretraite in je uppie of met je nieuwe vlam een weekend je hotelkamer niet verlaten… allemaal prima.
Maar je grote vakantie, 3 weken lang (!!!) die is wat mij betreft voor je kinderen bestemd. Of je nou OP vakantie gaat of niet, maar de hoofdmoot van je vrije tijd zou je naar mijn mening met je kinderen moeten doorbrengen. ZEKER als je ze toch al maar de helft van de tijd ziet.
woensdag 28 mei 2025 om 16:52
TO heeft het niet in haar bezwarenlijstje staan, dus het is duidelijk geen probleem.
Don’t let anyone ruin your day. It’s your day.
Ruin it yourself.
Ruin it yourself.
woensdag 28 mei 2025 om 17:05
Drie weken op een leuke camping met veel kids lijkt me voor kinderen een stuk leuker dan rondtrekken in zuid amerika bijvoorbeeld.aliana schreef: ↑28-05-2025 16:44Dit kan je natuurlijk vragen.
Ik kan me voorstellen dat je zou zeggen: Ik ga jou niet faciliteren om een slechte ouder te zijn. Ik kan je niet dwingen om met je kinderen op vakantie te gaan, maar ik hoef niet te ruilen. Dus: alleen ruilen als je even lang op vakantie gaat met de kinderen als elk jaar.
(en als de dagen / weken direct gecompsenseerd worden)
Wat hij vervolgens doet in die vakantie, dat zou ik dan loslaten. (Misschien wilen de kinderen die exotische vakantie met jetlag helemaal niet, misschien betaalt die vriendin wel de dure vakantie wel of in ieder geval haar helft...)
Dat maakt pa geen slechte ouder hoor, als hij met de kids gaat kamperen. Er zijn zoveel manieren om ernaar te kijken en nuances die meespelen.
De slechte ouder/lul kaart wordt wel weer erg gauw getrokken hier. We weten de situatie niet en TO reageert niet.
woensdag 28 mei 2025 om 17:08
Beetje ouder zou dat dan toch als eerste aandragen?
Don’t let anyone ruin your day. It’s your day.
Ruin it yourself.
Ruin it yourself.
woensdag 28 mei 2025 om 17:38
Sowieso, leuk om te zeggen dat hij dan ook op z'n minst 3 weken met de kinderen weg moet, maar dan realiseer je je denk ik niet dat gescheiden ouders (althans, zo zie ik om me heen) korter met de kinderen weggaan dan voorheen, toen ze nog samen waren. Anders zijn de kinderen straks 6 weken weg, de hele zomervakantie dus, namelijk 3 met vader en 3 met moeder. Daar doe je waarschijnlijk niemand een plezier mee. Mijn stiefkinderen widen ook gewoon een beetje rust en thuis aanklooien met vrienden, bijkomen van school en weer een beetje voorbereiden op school, dus waar ze voorheen 3 weken weggingen met beide ouders samen, gaan ze nu ongeveer 10 dagen weg met iedere ouder apart. Ze willen het niet eens anders.
woensdag 28 mei 2025 om 17:55
Ik heb de op gelezen en niet alle reacties maar ik snap het probleem niet zo.
Hij wil een keer op reis met zijn nieuwe vriendin zonder de kinderen hij vraagt het niet ieder jaar hij heeft niet gezegd dat hij in een andere vakantie geen vrij neemt enz.
Als je de zomervakantie 50/50 verdeeld heb je ze toch ook 3 weken wel en 3 weken niet.
Ik heb mijn kinderen altijd omdat mijn ex niet voor ze kan zorgen. Die 3 weken extra volgend jaar overleef je echt wel. Ja het is even druk. Zet er desnoods wat tegenover dat ze na zijn vakantie 2 weken bij hem zijn. Dan kun je opladen en naar je vriend.
Hij wil een keer op reis met zijn nieuwe vriendin zonder de kinderen hij vraagt het niet ieder jaar hij heeft niet gezegd dat hij in een andere vakantie geen vrij neemt enz.
Als je de zomervakantie 50/50 verdeeld heb je ze toch ook 3 weken wel en 3 weken niet.
Ik heb mijn kinderen altijd omdat mijn ex niet voor ze kan zorgen. Die 3 weken extra volgend jaar overleef je echt wel. Ja het is even druk. Zet er desnoods wat tegenover dat ze na zijn vakantie 2 weken bij hem zijn. Dan kun je opladen en naar je vriend.
Terug van weggeweest
woensdag 28 mei 2025 om 17:59
woensdag 28 mei 2025 om 18:04
Dus de relatie van TO is ook bij voorbaat kansloos? Ze immers niet voor niets de ex van de vader van haar kinderen?quasi-onschuldig schreef: ↑28-05-2025 17:59Ik zou denk ik zeggen dat ik heel benieuwd ben wat hij mij allemaal zoal gaat 'gunnen' in de aanloop naar dat gebeuren.
(Best nog kans trouwens dat die relatie om zeep gaat van 3 weken samen zijn, of zelfs voor die tijd.... het is niet voor niks je ex)
woensdag 28 mei 2025 om 18:05
woensdag 28 mei 2025 om 18:11
Want "een ex" kan met niemand meer een relatie hebben?quasi-onschuldig schreef: ↑28-05-2025 17:59
(Best nog kans trouwens dat die relatie om zeep gaat van 3 weken samen zijn, of zelfs voor die tijd.... het is niet voor niks je ex)

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in