F'06

30-01-2008 14:02 4283 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja doet het nu weer wel Nitro, gek hoor dat hele schermpje stond er niet bij net.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Nitro, 5 oktober, is dat niet mannetjes verjaardag ook? Of ben ik nou in de war?

Nina weer helemaal beter hoor, denk gewoon even last van de warmte of teveel gedronken ofzo.
anoniem_785 wijzigde dit bericht op 01-07-2009 12:59
Reden: Sorry Nitro :-)
% gewijzigd
voor de AK verhalen... pittig allemaal...

Nitro, Vent heeft zijn verjaardag toch op de 9e?

Lau, fijn dat Nina weer helemaal beter is. Toch vervelend, ziek zijn met dit weer. Vooral met spugen, het is al zo warm, dan moeten ze niet nog meer vocht kwijt.

Hier zijn we druk spullen aan het inpakken, straks de auto in en dan hebben we om 2 uur de overdracht! Vind het best spannend, dat we straks een echt eigen huis hebben (naja, van de bank dan ) Nu dus veel klusspullen mee, kunnen we morgen de auto volladen met spullen voor de kinderen, en vrijdag metd e kampeerspullen. Ben benieuwd hoe het er uit ziet....

De komende tijd dus weer wat minder online, meld me maar even netjes af
Tieg, heel veel succes de komende tijd met overdracht en verhuizen!! Heb je genoeg hulp?

En hoe vind Daan het? Succes in iedergeval

Mannetje is idd de 9e jarig, dus dat zit vlak op elkaar, duimen dat het niet dezelfde dag is!
Spannend Tieg!!! Dan gaat het echt gebeuren!!!

Waarom nou he, als je een afspraak maakt met een bedrijf tussen 8.30 en 12.30, waarom komen ze dan altijd als laatste bij mij . En waarom denk ik toch altijd weer dat ze als eerste bij mij zullen komen...
Omdat als je denkt dat ze als laatste komen (dan doen ze tenslotte altijd...) ze dan ineens als eerste voor de deur staan, terwijl je net lekker rustig op de wc zit
Spannend Tieg, alvast gefeliciteerd met jullie nieuwe huis!! Ik kom snel even langs om te kijken hoor, moet je wel even preciese adres in de ak zetten anders zoek ik me suf.
Ik denk ik bel ze even, ja we komen om 14.00.

Oh.
lekker handig, not! maar goed, dan weet je dat in ieder geval.
Het zal je enige vrije dag zijn, lekker verpest dan.
Had Nemo beloofd om naar het strand te gaan zodra ze geweest waren, die zeurt nu ook al 3 uur de oren van mijn kop
strand klinkt goed!

meis is net op de bank in slaap gevallen en mannetje ligt in bed, al anderhalf uur dus dat zal niet lang meer duren, maar toch... wat een rust!!
Nitro, geniet van die zeldzame minuten.

Tieg, veel succes/plezier met je nieuwe huis.

Ga snel weer verder, heb nog een hoge stapel om door te werken de komende 3 uur. Morgen lekker vrij en dan naar ikea en shoppen met een vriendin. Heb er echt zin in.
lekker zo´n dagje Nic. Heb je de kinderen uitbesteedt? Ik heb morgen ook vrij genomen, ga even voor mezelf de stad in en heb een afspraak met de pedicure. Verder beetje rommelen en wat vakantiespullen in huis halen.

Zijn ze al geweest Vis? Of ben je nu al naar het strand?
De kids gaan gewoon naar het kdv. Moet ze wel op tijd ophalen en snel even afspoelen voor het eten want dan komt de oppas weer omdat wij allebei een etentje van het werk hebben. Maar toch bijna een hele dag voor mijzelf.

Troep opgehaald en toch nog heerlijk op het strand geweest. Alles onder het zand dus even lekker onder koude douche.

Mijn moeder had foto's gemaakt van mij, van achter, in bikini. Dat het erg was wist ik...maar dit was afschuwelijk!!! Ik ga direct weer actief op dieet want het was echt gruwelijk
Wat een rotstreek van je moeder!
Oh, dat is wel een goede motivator, foto van achteren laten maken. Zal vanavond even aan man vragen of hij het aankan
Of hij het aankan? Of jij het aan kan, man je schrikt je dood

Ben ook nog verbrand en moet 4 sollies de deur uitdoen vandaag en ik zit niet zo lekker. Rotdag dus.
Dikke knuffel voor Vish!

en idd, rotstreek!

Lau en Nico, lekker genietne van jullie vrije dagen!

hier rotnacht. Mannetje werd om 12 uur wakker en wilde dat ik bij hem bleef. Ging heel lief liggen, oogjes dicht, maar elke halve minuut even kijken of ik re nog wel was en anders heeeel hard brullen (meis ook wakker). Even laten brullen hielp helaas ook niet, dus uiteindelijk heb ik er maar een matras bij gepakt en ben ik bij hun op de kamer gaan slapen.... maar mn eigen bed slaapt toch beter. Vorodeel bij de kids staat een ventilator op de kamer, dus dat is wel weer erg fijn!
Arme Nitro, en dat met een dikke buik. had je man niet op de grond kunnen slapen of wil mannetje perse jou?

en Vis, wie haar billen brand,....

...Denk eerlijk gezegd dat ik heel depressief zou worden van een foto van mijn achterkant
He gets Nitro, dat klinkt idd als een rotnacht!

Ja achterkanten zouden verboden moeten worden Lau.

Nemo riep gister op het strand heel trots naar een mevrouw: Heey kijk es naar mijn moeder, ze is een walvis!!!! .

...rotjong...
Nee!! Vish dat is echt te erg!

lief had gisternacht nauwelijks geslapen door oa meis, dus toen ben ik maar gegaan. En matrasje is opzcih best aardig hoor, maar ideaal is t niet.
Sil zit ook in mama fase, alleen mama kan de dingen goed doen (logisch, maar wel vermoeiend!)

Hahaha Vis, bijdehandtdte zoon heb je hoor. Ik moest laatst ergens tussendoor en toen zei Jes 'past dat wel met je dikke billen?' Of als ik patatjes eet "mag dat wel van Sanja?" (sonja B) Dus mijn zoon is degene die me op de rails houdt!

Dat van die foto's heb ik paar jaar terug al eens gedaan, maar denk dat als ik die weer zie, dat ik dat lichaam wel weer wil hebben!

Waar ben je verbrand? Ook door je date? Of zijn jullie nog niet op 4e honk?

Ik ook ff lekker kinderloos, afgelopen dagen waren de (gast) kinderen nogal rebels en hardhorend. Zeeeeeer vermoeiend. Vooral als het zo warm is. Heb nu ook ontzettende snaaibui en ben bang dat ik zometeen er aan toe geef. Even op terrasje denk ik, flink stuk gebak oid. En heb al dagen zin in grote pannekoek met warme kersen, ijs en slagroom......

Ik ga nu maar ff naar winkelcentrum, bouquet boekje scoren. Geeft me zo'n heerlijk vakantie gevoel...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven