F'06

30-01-2008 14:02 4283 berichten
Alle reacties Link kopieren
het is echt te heet en te benauwd om gecontreerd te kunnen werken!

Moet me zelf echt even een flink schop onder de kont geven want er moet nog wel van alles af... bleehhh

En casey dus ook lekker kinderloos vandaag, heerlijk! Heb je jezelf lekker verwend? En bouquet reeks is idd ideaaal voor t vakantiegevoel, of voor in bad, heerlijk!
Ja het is echt viehiessssssssss!!

Heb net de snelweg getrotseert en nu de eigenaar van teakhouten eettafel. Ben er superblij mee en ook wel trots dat ik hem zelf heb gehaald. Zat ik op de terugweg helemaal stoer in de auto: Shakaboona give me a cool corona. Ik moest er zelf van lachen. Triest he .
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Kinderloos zijn is heerlijk! Vooral op hete dagen als dit. Zal ik een bouquetreeksjedeel voor je schrijven over mijn dates? Dacht je trouwens al echt dat ik met mijn benen wijd ging op date 2?
zow, ik had niet door dat t zoooo warm was. hier om het huis staat nog wel lekker briesje, maar in het centrum echt bloedjeheet!

probeer vriend te bereiken, mss een idee om vanuit kdv via patatboer naar het water te gaan met de jongens, ff afkoelen. al heb ik geen zin meer om de bebossing bij te werken. wat dat aangaande heeft vis het beter voor elkaar.
Ha Vish, ik zie je al zitten

Goed idee cees, patatjes en water, geloof dat wij dat ook maar gaan doen.

En ik vind eigenlijk dat we met zn allen vish aan het daten moeten brengen, met uitgebriede verslagen in de AK, zodat we onze eigen bouquetreeks hebben!
jezus, iris van zoyla heeft weer leukemie!

dat geloof je toch niet, echt te erg.
Hmmm, las het ook net

Hier een druk dagje gehad... heerlijk behang van de muur af staan trekken... Schoot nog niet zo op helaas, hopelijk gaat het morgelijk sneller...

Nu nog even de laatste dingetjes doen, en dan zo lekker slapen... Dat zal wel lukken denk ik...
Jeetje daar schrik ik van..... Ik heb het al heel lang niet meer gevolgd, was ze al schoon of hebben al die behandelingen geen zin gehad? Arme meid...

Heeft iemand toevallig het boek vabn Kluun, komt een vrouw bij de dokter, te leen?
ze was net schoon, sinds een maand ofzo. Maar las net op t topic dat het misschien toch meevalt. Erg onduidelijk allemaal, de dokters kunnen te zelf ook niet verklaren.... brrrr.

Casey, nee boek heb ik niet. Wel gelezen vorig jaar en wat een rot boek! Echt van voor tot achter zitten janken, zo naar, dus weet waar je aan begint. Bleef er echt nog tijden mee in mn hoofd zitten.
Ik las het ook, verschrikkelijk, hopen dat het dan toch nog mee blijkt te vallen.

Kluun is kutboek waarom wil je die lezen?
Ach, arme Iris, arme Zoy. Bah! Hopelijk valt het inderdaad mee.

Vis, op jouw leeftijd gewoon lekker eerste date het bed in hoor, je weet nooit wanneer je weer die kans krijgt

Tieg, hard aan het klussen dus, lekker met die warmte. Maar je kunt wel lekker in de tuin uitrusten natuurlijk, dat is wel fijn.

Gisteren uitgebreid geshopt, dat was wel even fijn. Heul veul geld uitgegeven, dus de kinderbijslag is alweer op Savonds met man uit eten en naar de film geweest, lekker koel hoor in de bioscoop, en lekker rustig, echt ideaal.

Vind het idee van patatjes aan het water ook wel een goed plan eigenlijk, misschien iets voor vanavond.
Op mijn leeftijd

Ik drink mijn koffie op en dan snel even de stad in, het is nu al zo viehieessssssssssssssssssssssss buiten.

receptioniste hier beneden vroeg net wanneer ik uitgerekend ben
Woeps.. das erg! Wat zei je terug?

Ze voelt zich nu vast heel kut

Net goed.
Net terug uit de stad, helemaal geslaagd! Nu lekker beschuitje aardbei eten.

Vanavond eten bij vriendin en die kan zo lekker koken!!
Oh ja Tieg, das wel een partijtje zweten nu, klussen met dit weer!

Heb je foto's van hoe het nu is? Ben wel benieuwd!
Lekker koud sapje dan maar?

Blijf zitten waar je zit want Dirk komt ze brengen!

mooi lijf, krijg het er warm van! ....o nee was ik al.

hier geen zuchtje wind meer, dus ramen maar dicht... ouders vinden het koel hierbinnen.... tis 25 graden..

o lau wat erg.... die voelt zich echt beschaamd, maar idd net goed!

klussen met dit weer???? pffffffffffffffffffffffffffff

ik ga mijn crackertjes op eten!
Ja, ze vond het ook heel erg hoor, werd helemaal rood. Net goed, stom mens en ik vond juist dat mijn kleren zo afkleden vandaag

Oh, doe mij maar zo´n sapje Vis, en ook een beschuitje aardbeien, en die lekkere kerel mag er ook bij

Vanochtend ook bij dietiste geweest, was niet echt een eye-opener moet ik zeggen, maar wel goed om gewoon eens dingen door te nemen. Wel ook over cholesterolverlagende producten gehad enzo. Maar moet uiteindelijk voornamelijk gewoon gezond eten Over vier weken weer een afspraak.
Gezond eten? Ook raar.
tsja...

Maar misschien toch maar eens proberen dan....
Hee, wat heb je gekocht in de stad eigenlijk? Sexy ondergoed?
Panty met open kruis. Lijkt me wel handig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven