F'06

30-01-2008 14:02 4283 berichten
Alle reacties Link kopieren
Maandag al, lekkerrrrr!

Goeiemorgen trouwens!

Vanochtend heerlijk gedouchet met kolonie pissebedden, gezellug!

Jezelf niet overbelasten hè Lau! Is het een probleem op je werk als je over 2 weken toch besluit 6 weken eerder te stoppen? Gezien je klachten met vocht, lijkt me dat niet verkeerd hoor.

Hoest met de jeuk bij Tim? Jesse wilde telkens nog zijn rug ingesmeerd hebben, terwijl jeuk al over was!

Stucadoors zijn weer in da house= lawaai. En hond blijft grommen en blaffen. Dus mijn mannetjes zullen zo wel wakker zijn. Silvan was net weer ingedommeld na de ochtendfles en Jesse laat naar bed. Maar met beetje geluk is vandaag laatste dag.

Vriend heeft wel wat klachten, dus ben benieuwd hoe dat afloopt....
Morgen!!

Cees, .. heb je wel nodig met die stucadoors. We hebben dit weekend een planning zitten maken voor de verbouwingen (al zijn die niet zo radicaal als bij jullie). Als het goed is gaan we aan het eind van de derde week juni al verhuizen... zo rond de 20ste..

Nic, ook hier op kdv heersen de waterpokken. Wel in een babygroep, maar toch.. Hoe gaat het met Tim??

Marius had gisternacht opeens koorts, maar was gisteren niks van te merken. Heeft gisteren wel heel lang tussen de middag geslapen.

En op dit moment hebben we weer kijkers. Ben heel benieuwd. Huis is opnieuw aangeboden op Funda met een lagere prijs.. hopen dat dat helpt.
Oh Dok, lekker vakantie. Zou ook wel even weg willen, maar ja... in plaats daarvan gaan we verhuizen .. misschien dat we in december of januari nog een weekje naar de zon gaan..

Lau, balen van dat vocht. Ik had er bij Marius ook heel veel last van. Snel mijn ringen afgedaan en met mijn benen omhoog. Al hielp dat op een gegeven moment ook niet meer, leek wel een olifant bij mijn voeten (en met de rest van lichaam ook, maar goed ). Misschien helpt die thee wel wat Nic zei. Heb ik nooit geprobeerd. Kreeg wel van iemand een thee uit zo'n speciale kruiden winkel, maar die heb ik nooit gedronken. Ze kon me niet vertellen wat er in zat en dat wilde ik toch weten. Hou vol....
Jeetje Marlee, spannend. Van de kijkers van vorige week niks meer gehoord?

Cees, balen zeg, met die stucadoors. Hopelijk is het nu snel klaar. Moet er nu nog veel gebeuren, of is het allemaal nog te overzien? Want jullie zijn al weer bijna een jaar verhuisd toch?

Dok, lekker zeg, vakantie, ikwilookikwilook. Maar hoogstwaarschijnlijk wordt het dit jaar wéér lastig om te gaan Wel balen, maar goed. Is Maartje al weer een beetje opgeknapt van haar prikken?

Lau, rustig aan hoor. En goed dat je besloten hebt om eerder te stoppen. Veel drinken, dat werkt ook vochtafdrijvend, en geen koffie meer.

Nitro, lamakome hoor, als niemand wil! Daan is op het moment een scheet, alhoewel hij nauwelijks eet. Gewoon lekker gezellig en vrolijk. Vanmorgen was hij alleen wel wat aan het dromen, met als resultaat dat het tergend langzaam op de trap naar beneden ging, en hij op de hele weg naar het kinderdagverblijf zo'n 4 keer gevallen is (waarvan 1 keer op de trap ) Gelukkig niet ernstig allemaal, maar toch vervelend.

Nic, heeft Tim veel last van de jeuk, of valt het nu al weer wat mee? Ik heb Daan vorig jaar soms wel eens twee keer op een dag in bad gedaan, lekker indrogen die boel. Gaat het thuis al wat soepeler met het huishouden, Tim, en R?

Ik ben inmiddels weer druk aan het solliciteren. Vanmiddag een intakegesprek bij een Randstad, en vrijdag bij Tempoteam. Hopelijk komt daar wat uit, ik ben erg benieuwd. Straks ook de reïntegratiecoach nog maar een keertje bellen, om mijn inschrijving te verlengen. Het blijft wel een gedoe zo.

En ik ben de afgelopen twee dagen heerlijk aan het shoppen geweest. Kleren voor Daan en Tessel gekocht, alvast de cadeautjes voor de verjaardag van man, en maandag ook de foto's van het eerste kwartaal af laten drukken en meteen maar uitgezocht voor de hele familie. Dus dat ligt nu klaar om ingeplakt te worden, moet ik vanmiddag alleen nog even een paar fotoboeken en lijm halen, en dan kan ik aan de slag. Een leuk klusje voor vanavond of zo.

Hoe hebben jullie trouwens de zomertijd overleefd? Op zich gaat het wakkerworden hier wel goed, nadeel is alleen dat het 's avonds langer licht is, waardoor je de tijd snel vergeet. Resultaat: Daan ligt er de afgelopen dagen standaard om half 9 pas in, eigenlijk best vervelend. En voor Tessel worden de dagen ook best lang zo.

Nu nog even snel de stofzuiger door het huis halen, ik krijg zo de mevrouw van de Felicitas op bezoek. Gelukkig heb ik al erg veel geld uitgegeven de afgelopen dagen, dat ik dat bij haar niet meer kan doen
Vraagje: Ligt het aan mij, ik kom niet meer in de AK?? Wilde foto's plaatsen.
Ja, ligt aan jou Marlee, Ik kan er gewoon in.

Lau, voor ik het vergeet. Hoorde gisteren van de yogamevrouw dat brandnetelthee niet zo goed is tijdens de zwangerschap tenzij in overleg met vk. Haar man is acupunturist en die zegt ook dat je het beter niet kan gebruiken. Juist omdat het vochtafdrijvend werkt en je het vruchtwater wilt houden. Zei haar al dat ik het raar zou vinden als het vruchtwater daar ook minder van werd maar geef het toch maar even door.

Marlee, lekker dat je al plannen aan het maken bent voor de verhuizing. Nouja al het is zo half juni. Lekker dat het opschiet. Heb je de makelaar gezegd dat hij vandaag gewoon jullie huis moet verkopen.

Dok, duim heel hard dat Lisa de waterpukkels niet krijgt. Ik wil ook nog op vakantie. Vriend wil niet eens een nachtje met z'n 2-en weg. 1 nacht vindt hij te kort maar 2 nachten Tim bij een oppas weer te lang. Knuppel.

Ik ga denk ik toch nog een dagje oppas regelen voor binnenkort zodat wij er even met z'n 2-en op uit kunnen. Lekker lunchen en eten en nog iets voor tussendoor verzinnen.

Tieg, hoe was de felicitas muts? Heeft ze je nog dingen kunnen aansmeren. Hoop dat je snel een leuk baantje vindt.

Tim is vandaag weer naar de opvang. Heeft vannacht nog wel onrustig geslapen tussen ons in. Ook pas laat (11 uur). Hij werd dus superchagerijnig wakker. Meteen een paar driftbuien waar je u tegen zegt. Ga hem zo weer lekker ophalen en hoop dat hij dan weer een beetje in zijn ritme zit. De jeuk is volgens mij wel een heel eind weg.

Zelf ook lekker druk geweest vandaag. Weet vanavond pas of ik te druk ben geweest. Vanmorgen alle voorraden in huis weer aangevuld zodat we altijd eten en drinken hebben. Je weet maar nooit wanneer de bevalling begint h . Toen wel een poos lekker op de bank gezeten voor het verplichte rustmoment. Daarna nog de klerenkast uitgemest en schoongemaakt. Heb weer een vuilniszak vol en een opgeruimd gevoel. Morgen nog even wat verder op de slaapkamer opruimen maar dat is niet veel meer (alhoewel, mijn nachtkastje zit behoorlijk vol met zooi).

Morgen wil ik even lekker de stad in. Kan ik mooi wat kadootjes kopen voor de komende tijd en misschien stickers plakken bij de vroom.

Nu eerst nog maar even aardappels schillen voor het eten en dan kan ik zo Tim halen. Hoop dat ze nu nog even snel mijn laptop komen brengen want die zou vandaag komen. Zal je net zien dat ze komen als ik even 10 minuten weg ben.
Ha Felicitas, hoe was het Tieg? Ze is hier vorige week geweest. Echt een ongeinteresseerde troel die alles er snel doorheen joeg, de helft niet eens liet zien en na iets meer dan 5 minuten vertrok ze alweer! Was niet zo erg, maar zo verkoop je natuurlijk niks! Als je geen werk kan vinden kun je dat ook nog gaan doen

Maartje werd nog 2 keer huilend wakker, waarvan 1x met een temp. van 39, ze lag helemaal te zweten. Nog maar een half paracetamolletje gegeven en toen sliep ze snel weer. Vandaag slaapt ze wel veel, maar is verder wel ok.

Marlee, ben benieuwd hoe het gaat met de kijkers, wij gaan morgen weer kijken. Is het 12e huis geloof ik.
Goedemorgen!

Dok, blijft spannend hoor. Kijken naar een huis. Nog niks gehoord van kijkers oftewel makelaar. Vind het maar een stel eikels die makelaars ..

Tieg, heb je nog wat gekocht??

Lag inderdaad aan mijn computer, was iets met mijn instellingen.. Maar dat is opgelost!

Bij Marius op kdv hebben ze eieren onder zo'n warmhoudlamp in een speciale bak. En vanmorgen is er een kuikentje uit gekomen. Echt te schattig, een zwarte met een kuif. Marius had vanmorgen toen hij wakker werd de hele tijd over kuiken in ei...en nu was hij er. Stond hij bij de bak... en zei hij 'goedemorgen kuiken'

Maar nu eerst eens koffie...
Wat leuk Marlee!!!! En gelukkig kan je de ak weer in.

Dok, hoe is het nu met Maartje?

Ik ga nog eens een bezoek brengen aan de wc. Baby in mijn buik protesteert omdat de buik te vol wordt. Zit ineens verstopt dus ben al 3 dagen niet meer geweest

Daarna even lekker shoppen en nog wat nestelen.

Oja, Tim vond trouwens dat ik geen toetje meer hoefde te eten omdat ik een dikke buik heb Ben benieuwd wanneer hij vindt dat de baby eruit moet komen nu ik hem steeds minder goed kan tillen en vooral minder lang.

Oja, na veel drama gisteravond heeft hij toch in zijn eigen bed geslapen. Hoop dat het vanavond soepeler gaat, vooral zonder driftbuien want het is niet leuk om hem zo krijsend alleen in bed te laten liggen.

Hmm, zeg wel vaak oja, zou ik vergeetachtig zijn
"$%$#_#$&#$% takkeuwv

Heb ik Daan voor de Teletubbies staan, Tessel ligt te slapen, dus ik maak snel mijn aanvraag voor de ww af. Kennelijk moet je dat dus weer opnieuw aanvragen als dat tijdelijk is gestopt. Gisteren was ik al bezig met een nieuwe inschrijving bij het cwi, alleen dat ging nogal traag en ik moest naar het uitzendbureau voor een afspraak. Dus vanmorgen ww afgemaakt, komt er in beeld dat je moet bellen met een cwi vestiging. Doe ik netjes, leg de situatie uit en dat ik doorverbonden wil worden met de reïntegratiecoach. Is het vervolgens "nou mevrouw, we hebben uw aanvraag niet ontvangen. Wel uw inschrijving, maar de aanvraag moet u weer opnieuw doen" Door de eerste medewerker zou ik doorverbonden worden en werd de verbinding ineens verbroken, de tweede medewerker hield gewoon vol dat ik de aanvraag nog niet ingediend had.

Zal ik gewoon een open sollicitatie sturen als klachtenadviseur? Kunnen ze vast wel wat mee

Gisteren viel het nog wel mee bij de mevrouw van de Felicitas. Heb alleen een boek gekocht over kinderen en alle voorkomende kinderkwaaltjes en wat je er tegen kunt doen, en ik twijfelde over zo'n Sesamstraataanbieding. Maar die is eigenlijk toch niet leuk genoeg voor het bedrag dat je ervoor moet betalen, dus dat gaat over.

Nic, lekker bezig geweest dus. En lekker, zo'n kind dat vind dat je wel genoeg gehad hebt. Als het andersom nou ook zo werkte, dat wij mogen vinden dat zij nog niet genoeg hebben gehad...

Dok, is Maartje nu gewoon wat grieperig, of heeft ze nog steeds last van de prikken? Nee toch? Hoe was het huis?

Marlee, al iets van de kijkers gehoord?

Waar is de rest trouwens?

Hier maar eens de boel inpakken en nog even naar de V&D. Ik wil nog fotoboeken hebben om de foto's van Tessel in te kunnen plakken, en voor onze trouwfoto's. En vandaag was er iets met stickers plakken of zo, zal zo even op de site kijken hoe dat precies werkt. Uwv bel ik dan wel weer als ze vanmiddag allebei liggen te slapen.

Groetjes!
hallo allemaal!

Dus de meeting was leuk? Aan de foto's te zien was het wel gezellig! Volgende keer bij Cees? Is het voor mij ook niet zo'n pokke eind rijden(als ik dan wel durf).

Hoe is het met de waterpokken van Tim. Is ie al weer een beetje opgeknapt?

Wat betreft het belasting gedoe: wij hadden(als ik het goed gezien heb) recht op zowel de combinatie korting als de kinderkorting. Dat ligt aan het gezamelijk verzamelinkomen als ik me niet vergis. Een fout die ook wel eens gemaakt wordt, is dat men dan de beide BRUTO salarissen bij elkaar optelt, i.p.v. het verzamelinkomen en dan kom je al gauw boven een aantal drempels uit. Ik krijg nog behoorlijk veel terug ondanks dat ik maandelijk voor ons huis al een bijdrage krijg voor de hypotheek. Zijn de ongehuwd samenwonenden onder ons ook fiscale partners van elkaar? Daar snap ik dus weer niet zo veel van. Ik heb het wel eens op die manier voor ons beide ingevuld, maar dat maakte helemaal niets uit. Leuker kunnen ze het niet maken.....

Volgende week heb ik een intake gesprek bij een psychologenpraktijk...de meneer die ik aan de lijn had, klonk een beetje als een...tsja....geitewollensokmeneer, dus ik kan niet wachten

Lau, hier hebben we ook een kind dat 's avonds al tijd begint te rekken. Alle knuffels moeten nu twee kusjes, dan nog een extra liedje, brullen als er geen twee liedjes worden gezongen etc. Nog een keer vragen om drinken. Ze weet het wel....dikke boeven zijn het!

Dokkie heerlijk op vakantie! Ben jaloers! Hebben jullie al plannen voor de zomer? Wij zijn nog steeds aan het nadenken over de zomer, onze gedachten gaan uit naar Denemarken(ik weet ook niet waarom hahah). Iemand toevallig ervaring met een vakantie in dat land?

Marlee, wat nog een gedoe om je huis te verkopen zeg....hier in de buurt staan ook veel van dezelfde huizen te koop, sommige al heel lang. Als wij al van plan zou zijn om te verhuizen, dan is het bijna kansloos.

Tieg, wat een gedoe met al die instanties zeg....kan me voorstellen dat je daar zat van wordt op den duur. Ik word al zat van al die verplichte gesprekjes met bedrijfsarts, huisarts, etcetc. Maar goed, ik ben voor 75% weer beter gemeld, dus het gaat de goede kant weer op.

Ik wil ook lekker shoppen!!!! Maar moet eerst nog onder de douche. Wij zijn altijd een lekker sloom stel, Emma en ik. We keutelen hier nog rond in pyjama. Ik moest net de deur open doen voor een postbodemeneer dat is dan weer wat minder charmant. Hij lachte me wel heel erg toe namelijk hahah.

Goed eerst maar eens onder de douche en dan lekker een stukkie lopen naar de stad.

Toedels!

Groetjes, Josje
Hey Josje, hoe was je weekend? Hebben jullie het gezellig gehad samen? Misschien krijg je wel een hele leuke psych die alleen klinkt als een geitenwollensokkenman. En wat goed dat je alweer voor 75% beter bent gemeld.

Tieg, volgens mij is het uwv niet echt een leuke plek om te werken. Wat kan er daar veel fout gaan zeg. Het viel me al mee dat mijn verlof goedgekeurd is.

Heb niet veel kunnen shoppen, weinig leuks gevonden. Alleen een nachtlampje van Lief! die is dan wel weer leuk. Als het weekend het hemeltje hangt en het kastje uit de babykamer is zal ik eens een foto maken. Vind het zo'n leuke kamer!!

Ik ga mijn broodje garnalen lekker opeten en dan nog even lekker op de bank hangen en daarna maar eens op de thee bij de buuf. Wordt tijd om eens fatsoenlijk kennis te maken na ruim een jaar
oh ja haha, bijna alweer vergeten wat stom. Het nachtje weg was heerlijk! Luxe hotelkamer, met sauna, tweepersoonsdouche en whirlpool voor twee. Lekker gegeten, boswandeling gemaakt. Echt even helemaal niets en dat was errug fijn! Ik voelde me zondagmorgen zo ontspannen, dat gevoel heb ik heel lang niet gehad. Jammer dat die nachtjes zo duur zijn, anders zou ik elke week wel zo'n nachtje weg willen.....

Emma deed het ook prima bij opa en oma, het was heel gezellig geweest, dus ook dat was geen enkel probleem! Gelukkig maar.
Leuk idee, die kuikentjes! Maar waar gaan ze daarna heen? Bij jou in de tuin zeker? Of heeft Cees nog kipjes nodig? Tijdens mijn opleiding hadden we ook een practicum met kuikentjes (over huisvesting, nummertje in de vleugel zetten en dergelijke) en na afloop werd gevraagd wie er kuikentjes mee wilden nemen, anders zouden ze doodgemaakt worden. Dus ik in de trein naar huis met een zacht piepende kartonnen doos met 15 kuikentjes.... Eerst bij mijn ouders in een verwarmd hok opgevoed en daarna naar mijn schoonouders die een grote tuin met kippenren hadden. Helaas waren er 9 haantjes bij... ze waren wel lekker...

Fijn dat je weekendje zo heerlijk ontspannend was Josje!

Huis was het weer niet. Erg ouderwets met veel schrootjes en donkere tegels, moest heel veel aan gebeuren. Krappe slaapkamers en bouwplannen achter de achtertuin. En dan wel erg duur.

Tieg, gaat weer lekker! Ik zal mijn zwangere werkneemster ook maar eens gaan melden anders krijg ik vast ook veel te laat mijn geld voor haar (en ik betaal natuurlijk wel braaf door!)

Ik hoop dat onze accountant al die regelingen goed toepast, kan echt veel schelen!
goodmorning chica's

Josje, dat klinkt heerlijk zo'n weekendje weg! Daar knap je van op he! En succes en sterkte alvast bij je intake, misschien valt het wel heel erg mee.

Dok, ik zie je al zitten met die kuikentjes! Wel lief dat je ze hebt gered hoor. Zoeken jullie echt een huis met praktijkruitme er aan vast? of dat niet perse?

Nico, is de kamer dan ook bijna af? en hoe gaat t nu met R? Al goede gestprekken gevoerd?

Tieg, fijn dat uwv, not! is het uiteindelijk nog goed gekomen?

marlee, wat super zoet van marius! en echt leuk dat ze dat op t kdv doen. Bij ons gaan ze volgende week 'school'-foto's maken. ook leuk.

Casey, hoe is t afgelopen met je stucadoors?

Hier een ziek meisje. al een paar dagen was ze niet lekker, en ik kwam dr gisterne ophalen, toen barste ze echt in tranen uit zodra ze me zag. en een enorm wit bekkie. Thuis even voor de dvd en toen wilde ze slapen, dik 39 koorts. Arm kind.

Vanmorgen leek t wel wat beter te gaan, en opa en oma passen op dus dat is sowiesofeest. Hoop alleen dat ze milan niet aansteekt.

En joepie, lief komt vanavond thuis!!

Zo, nu eerst koffie!!!!
Stil hier!!

Nitro, fijn dat manlief bijna thuis is... Blijft hij dan voorlopig even thuis? En zielig voor Ella.. Marius vindt het ook altijd helemaal geweldig als opa en oma komen, dan is hij nooit ziek

Hier ook erg druk op mijn werk, gisteren tot 19.15 uur gewerkt. Marius tussendoor opgehaald, langs de mc-drive voor een happy meal voor hem (die hij op kantoor onder het genot van Ernie en BErt heeft opgegeten). Voelde me een beetje een ontaarde moeder. Maar goed, ik denk dat Marius pas zo'n 3 keer in zijn leven bij de Mac heeft gegeten dus valt nog mee. EN vanmorgen weer kijkers gehad, ben benieuwd. Vorige waren enthousiast, maar dat zijn er meer. Dus eerst eens een bod zien.....
hallo!

Nitro, lekker dat je man weer thuiskomt vanavond! Ik zou er ook niet veel aan vinden als lief zo´n tijd weg is hoor.

Tieg, wat een gedoe weer zeg. Kan me voorstellen dat je dat wel zat bent. Had je nou nog wat leuke vacatures gezien?

Dok, lekker zeg, maandag al op vakantie. Jaloers!!!

Ik kan niet in de AK komen. Marlee, jij had dat probleem toch opgelost met internetinstellingen? Wat heb je gedaan? Misshcien werkt dat hier ook.
He Lau,

Nou, hier komt mijn IT oplossing:

Heb in mijn cookies instellingen zitten rommelen.

Daarna alles aangevinkt in Norman Ad-watch en wat zitten aan en uitvinken in mijn Norman virus controle.

Computer opnieuw opgestart en ik kon erin...

Sorry, .. Dit is werkelijk wat ik gedaan heb en ik heb echt geen idee wat nou geholpen heeft....
Klinkt niet echt als een nerd-oplossing Marlee

Maartje wil vandaag niet echt goed drinken (alleen om 9.00-15.00 en 20.00u) tussendoor is ze gewoon opgewekt en slaapt ook goed. Vannacht waarschijnlijk elk uur.. wat doe ik nog hier???

We hebben de knoop doorgehakt: Na mijn verlof gaan de beide meisjes allebei naar de gastouder die we al eerder hadden. Is gewoon veel praktischer. Voor Lisa's sociale contacten kunnen we haar nog op de speelzaal doen. Gaat een van jullie dat doen?

Oh, ik ga trouwens a.s. zondag naar mijn ouders en oma en maandag vertrekken we voor 2 weken naar Italie (had ik dat al gemeld?) Dus misschien kom ik pas weer na 20 april buurten, als jullie je nou een beetje inhouden met schrijven....
Goedemorgen!

Poging 2, gelukkig was ik net begonnen toen de computer besloot om even opnieuw op te starten om updates te installeren.

Dok, we moeten je dus wel een tijd missen. Je hebt geluk dat ik van plan ben om 24 april te bevallen en dan ben je al terug

Volgens mij heb ik meer kans op 3 weken later maar ja, moet het toch ergens inplannen.

UHm, als ik nu eerst nog even teruggelezen had was handiger geweest.

Gisteren weer voor controle geweest en ze liet me weer gaan. Mijn bloeddruk blijft gewoon erg laag, 100/60. Mijn hb is ook weer beter, is nu 7,2 dus mijn spinazie dieet heeft goed geholpen. Nu maar weer over naar de roosvicee laxo, kijken of dat ook weer normaal kan.

Gisteravond zijn we met vrienden uit eten geweest. Dat is even lekker. Allemaal even zonder de kids dus we konden gewoon lekker kletsen. We werden er wel erg melig van dus kreeg gewoon pijn in mijn kaken van het lachen. Heel erg geslaagd dus, zeker omdat het eten ook erg lekker was en goedkoop.

Onze superoppas heeft Tim op tijd in bed gekregen, tanden kunnen poetsen zonder problemen ipv in de houdgreep en hij ging meteen slapen ipv na een 3 kwartier driftbui

We wilden vandaag even wat in de tuin doen maar het giet. Ga straks toch maar even plantjes halen en vanmiddag lijkt het droog te worden dus kunnen we dan even aan de slag.

Ga zo eerst een stip zetten in de babykamer dan kan R het hemeltje ophangen

Oja, het gaat trouwens weer veel beter hier. Had R al gezegd wat me dwars zat. Hij liet ineens ook overal zijn spullen slingeren maar daar ging hij ook op letten. En krijg ook weer mijn kopje thee 's ochtends, hihi. We zetten altijd thee en koffie voor elkaar maar sinds mijn verlof moest ik dat ook zelf doen. Gaat waarschijnlijk ongemerkt maar vond het wel irritant. Maar is nu weer helemaal goed dus.

Tim is vervelend dus hij moet even aan het spelen gezet worden.
Cees, dvd gaat vandaag met de post mee.
Sjit goed dat je het zegt!! Ik had de dvd's gister al in de drives gedaan, maar dus niet gekopieerd. Handug...

Marlee, joe spiek mij lenkwitsj!

Dok heeeeel veel plezier! Geniet ervan met je dametjes en man. Als Maartje goed groeit verder, dan is het lekker dat er zoveel tijd tussen zit nu, heb je weer wat meer tijd voor jezelf/ andere dingen.

Nic, goed van je hb, besef dus ook nu pas weer dat ik floradix was vergeten mee te nemen naar meeting. Heeft iemand mss pillen tegen vergeetheid? wat verschrikkelijk...

O en nic, ik heb t idee dat bij mij moeizame stoelgang mss wel komt door chocola.. kan dat bij jou ms sook zo zijn? (afgezien van al t ijzer?)

Gedoe gehad met stucadoors (vooral over eindprijs), eentje kwam later terug met forse kerel om verhaal te halen. Gelukkig hadden we toen net collega van vriend op bezoek. Ik was behoorlijk pissed en heb me echt in moeten houden. Hopelijk blijven ze nu weg!

En ben weer autoloos, dus hopelijk gauw ander. Silvan op fiets wegbrengen lukt niet (ja mss met buikdrager, maar dat mag toch niet?)

Josje, klinkt lekker je nachtje! Hoe is het tussen jou en je man nu? Denemarken ben ik geweest (denk 15 jaar geleden) en is mooi land. Wel duur land geloof ik. En herinner me dat ze weinig suiker gebruiken in gebakjes!

Heb 1 glas apfelkorn op, maar het hakt erin. Ben het niet meer gewend... eerst dronk ik een halve fles leeg vóór het stappen! Zou nog wel eens weer ouderwets willen doorzakken en gein willen trappen met vriendinnen. En sjans willen hebben. Maar ik denk dat die tijd voorbij is! (na 1 glas al aangeschoten, vriendinnen hebben agenda's ook vol, en sjans; wasda? En tot 14uur in je bed blijven liggen....pas als de jongens de deur uit zijn denk ik)

Trusten!
Cees, man en ik zijn weer tijdelijk gescheiden van tafel en bed

Hij ligt weer in het ziekenhuis(weer een infectie). Ik heb er een stukje over geschreven op hyves. Wat een (h)ellende! En ik werk ook nog dit weekend, dus hals over de kop opa en oma geregeld voor oppas etc. Ik ben net thuis, wil nog douchen, ook nog even slapen graag en dan gaat de wekker weer om 6.30.

Emma slaapt dus bij opa en oma, aangezien ze een half uur hier vandaan wonen en ik dus niet morgenochtend haar 'even' kan brengen. En nu ben ik dus home alone. Niks aan.

Zo, ik ga eerst doen wat ik moet doen, forummen komt andere keer wel weer. Trusten!

Liefs, Josje
Goedemorgen!

Mannen liggen nog te ronken in bed. IN hetzelfde bed, Tim is weer eens bij ons beland. SOms baal ik wel dat R eerder bij Tim is dan ik want hij krijgt Tim heel vaak niet meer terug in zijn eigen bed. Maar ja.

Cees, denk niet dat het door de chocola, hooguit gebrek eraan. Ik snoep de laatste weken nauwelijks, heb er gewoon geen zin in (daar maak ik me wel zorgen over trouwens).

Geen idee wat het is, ik drink wel af en toe laxo en dan komt het wel goed.

Wat een gedoe met de stucadoors zeg, even terugkomen met een flinke kerel. Dat slaat toch nergens op, ze moeten gewoon normaal werk afleveren!!!

Josje, ga zo even je hyves bekijken. Wat balen dat je man weer in het ziekenhuis ligt. En dan ook nog moeten werken.

Ga nog even met de namen aan de slag. We hebben allebei een andere voorkeur, dus wel lastig.

Babykamer is helemaal klaar, straks even foto's maken en dan zal ik ze in de ak plaatsen, samen met die van de meeting.

Hè bah Josje, das minder... Hoe lang is de verwachting dat hij daar is? Is het in het zelfde ZH als jij werkt?

Nic, vind je het een groot probleem dat Tim bij jullie slaapt dan? Komt het heel vaak voor? Wij pakken Jesse altijd bij ons in bed als ie 's nachts ineens wakker is. Krijgt ie warme melk en meestal valt hij dan gelijk in slaap (bij ons) En anders weer terug in eigen bed (vaak zonder gemopper) Is ongeveer 1x in de week en vaak als ie drukke dag heeft gehad. Het lijkt niet dat ie het expres doet, dus vandaar dat we vrij makkelijk zijn. (ook voor eigen nachtrust en om Sil niet wakker te laten janken)

En Silvan draait op zijn buik!!! Vind het al vrij vlot voor mijn gevoel, maar mss lijkt dat zo, omdat we er met Jesse veel meer mee bezig waren.

Nitro, is je man nu voor lange tijd weer terug?

O en dat vergeet ik steeds; Ella vertelde dat Milan "papa's kleine jongen" is, vonk zo lief!

Net als dat Marius tegen Marlee zei "goed zo mama" toen ze ook een blokje duplo in het krat gooide! En ik aan Nina wel kon merken dat mama normaal al het lekkers op eet!

Mooi hoor, dat geklets van onze peutertjes!

En Tim en Marius zo behulpzaam met opruimen, geweldig.

O ik moet junior junior ff terugdraaien (leuk hoor zo'n mijlpaaltje )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven