F'06

30-01-2008 14:02 4283 berichten
Alle reacties Link kopieren
ook junior is hier verslaafdaan diego :-o Als ie het hoort, draait zijn hoofd gelijk ri TV...

Zo mijn werkdag zit er weer op... ben doodop, vanaf 5 uur al wakker. Wil de finale wel kijken, maar denk niet dat ik het trek...

Wat goed hee Jos, zo'n end fietsen. Ik heb weer ff gewandeld, maar wel lastig met tegenwind.

nu spinazieomelet bakken, voor ik zo'n gruwelijlk lekkere vette pizza bestel
Dit wat voor je?
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Ik vind dat Lau iets te hard lacht na haar opmerking over sportieve voornemens
Lau wat voor stof zoek je precies? Met van die kussende setjes ofzoiets? Hier vlakbij mij zit een zaakje daar hebben ze dat soort stofjes. Kan er wel er wel even fotootje maken en sturen?

En in Den Haag is toch ook een enorme stoffenmarkt??
Oh, dan ben ik wel een heel ontaarde moeder, hier staat de tv bijna standaard aan. Tis ook zo makkelijk. Hoewel, nu het mooi weer is, zijn ze ook veel buiten, vandaag hebben ze in het badje gespeeld buiten. Lars met blauwe lippen, maar plezier dat ze hadden.

Jos, wat klink jij een stuk beter zeg, als een paar maanden geleden, wat een verschil. Je klinkt alsof je de hele wereld weer aan kan. Voel je je ook zo?

Tieg, mooi dat het zo soepel loopt allemaal, enne, dat bad past hier ook niet altijd in het dagritme, dus vaak maar 2 keer in de week, jammer dan hoor, de rest werk ik wel met een washandje bij. Je moet je niet drukker maken dan nodig, anders wordt je hartstikke gek. Wat klinkt Daan lief met die lieve woordjes, echt schattig, en smeltmomenten he. Heeft ie echt niet eerder gesnoept? Mmm, dan ben ik wel een heeeeeele slechte moeder, die van mij weten precies welke soort snoepjes er allemaal zijn en zelfs Koen piept al als de andere 2 een snoepje krijgen, dan krijgt hij nog rozijntjes. Zolang als ie dat nog pikt.

Van de week in Plopsaland had ik keurig een potje bruine bonen met appeltjes warm gemaakt daar. Nou, meneer bliefde niet hoor, die zag die andere 2 kindjes frietjes eten en daar had meneer ook meer zin in. Mmmm, kind is pas 11 maanden, maar ja, hij at in ieder geval wel, en anders had ie niet gegeten. Lekker verantwoord he.

Morgen weer beginnen met werken, nieuwe job, wel bij dezelfde bank maar nu marketing, heb er eigenlijk wel zin in. Ga zo maar naar bed, ben ik misschien nog eens uitgeslapen morgen. Als er niet weer eentje wakker wordt. Net was Koen nog wakker, die ligt er nu weer in en meestal is Lars er nog wel een keertje 's nachts.
quote:Nicolette80 schreef op 29 juni 2008 @ 17:32:

Lau, als je zin hebt kan het weer hoor. Geloof dat dok de vorige keer heel snel was.

Goeie reputatie heb ik....

De zwangerschap was ook al zo sexloos dat ik ondertussen opnieuw ontmaagd moet worden.

Maar sex kan weer als je geen pijn meer hebt en alles weer normaal aanvoelt. Hangt dus af van hoe de bevalling gegaan is, en hechtingen en zo. Bij mij beide keren weinig 'schade' en snel herstel (ook van de zin) en na een week of 2 weer gesext. (Ook al was slapen erg verleidelijk! Dat beetje nachtrust kon er ook nog wel af)

Josje, ziet er al goed uit hoor! Wat je zelf al zegt, nog een beetje aan de foto's prutsen. En geeft naast stress ook extra energie toch, iets helemaal van jezelf?

Ik dacht trouwens dat ik haast de enige was die haar kinderen niet elke dag braaf in bad deed... Om de dag is de planning, lukt meestal wel. Laatst was Maartje pas na 3 dagen weer aan de beurt, gewoon vergeten . Maar ze stonk nog niet echt, hoor! Ze spuugt gelukkig een stuk minder sinds ik op dieet ben. Ze krijgt nog wel regelmatig schone kleren aan en een washandje langs haar nekje

Het gaat nu trouwens wel al een hele week goed wat betreft buikpijn/huilen. Vanochtend een eitje geprobeerd, ben benieuwd. Nog geen last gehad.
Hahahaha, en ik maar denken dat ik ook slecht bezig was met Silvan en badderen. Wat een opluchting dit, hadden jullie dat niet eerder kunnen vermelden???

Jesse moet wel om de dag onder de douche, want die zweet veel.

Nog ff wat kinderwijsheid:

We (Jesse en ik) hebben het kleine opblaasbad bij de varkens in de wei gelegd, zodat die met warmte kunnen afkoelen. We willen m vullen met de tuinslang, maar ik krijg de kraan niet goed los. Ik zeg hardop dat ik de waterpomptang nodig heb. "O Jesse pakt hem wel" zegt Jesse. En hij rent weg naar achter. Raar, want die tang ligt naast me. Komt ie terug; "Hier mama" En geeft me de luchtpomp aan (waar het badje mee opgeblazen wordt) Haha!

Daan, met dat eten zal hier ook wel gebeuren met Silvan, ik merk al dat ie niet zo meegaand is als Jesse op die leeftijd. TV gaat hier 9.30 aan, tot ong 12 uur (als er geen oppaskindjes zijn) en dan meestal pas tegen 17.30.

Sex, wat is dat ook alweer? En ik slaap ook liever, omdat de nachten zo kort zijn. Maar gemiddeld is het maar half uurtje toch? En na de sex slaap je ook beter in. Tis gewoon ff een knop omzetten. (beetje zoals het huishouden; ik zit liever achter de pc, maar als ik eenmaal aan de slag/ klaar ben, geeft t wel voldaan gevoel!)

Is het erg triest dat ik het huishouden met sex vergelijk?
Sex...? wat is dat? En wij hebben nog maar 1 kind, moet je nagaan....
Haha, sex vergelijken met het huishouden.

laat ik maar eens voeden, kom ik straks nog buurten als Tim dan snapt hoe hij zijn oren moet gebruiken.
Middag allemaal!

Vanmorgen een nekplooimeting gehad en alles zag er op de cho heel goed uit. Moet de uitslag in combinatie met bloedprikken nog wel afwachten, maar alles was aanwezig. Tien vingertjes, tien teentjes, neusbotje, gevulde maag en blaas. Goed ontwikkelde hersentjes, dunne nekplooi en mooie foto's meegekregen. Ben helemaal blij en de eerste 3 maanden hebben we ook weer achter de rug.

Daan, fijn dat de dagen zo leuk zijn geweest.. dat heb je wel verdiend en veel succes vandaag met je nieuwe baan..

Sex...tja... staat nu even op een laag pitje.. ben nog steeds OF misselijk OF te moe om maar iets te doen...

Josje, je klinkt inderdaad veel beter. Volgens mij gaat het hartstikke goed met je

Lau, heb je volgende week of die week erop nog een gaatje voor visite? Kom ik je man even bewonderen!

Cees, lekker geen kindjes... En die Jesse, lief hoor...

Eerst even dit plaatsen en dan teruglezen
Nic, misschien toch eens naar laten kijken van Tim z'n lies. Marius had dus dat waterbreukje en daar hebben we eigenlijk nooit wat aan gemerkt. Totdat het opviel op het CB... Alleen die koorts hoort daar volgens mij niet bij.

Dok, hoe is het met Maartje afgelopen en het ei, nergens last van??

Tieg, .. klinkt heel gelikt bij jullie dat 's morgens opstaan. Heb maar 1 kind en hier is het lichtelijke paniek 's ochtends
nic, geen blaasontsteking? dat het auw doet door de plas?
argggghhh wordt gek... we moeten nu de tegels voor badkamer uitzoeken en doen op sommige plekken tegelstroken

http://www.mosa.nl/data/f...600h300cw1999ch999_ft.jpg

http://img.archiexpo.com/pdf/repository ... 479_4b.jpg

in ieder geval achter de wastafels, maar ook in de douchecabine. nu wil vriend het zo breed als de glaswand excl deurtje en ik over de hele breedte (dus incl deurtje)

Zo irritant, want normaal zijn we het wel eens/ zelfde smaak, maar de douche blijft terugkerend probleem!

marlee, 3 maand alweer....... wat gaat t hard. maar heel fijn dat alles ok is. Hoe is het in huis? Hoe slaapt Marius in zijn nieuwe kamer, heb je er foto's van?

Morgen tropisch hoorde ik, bad maar weer oppompen (ben zo slim geweest om nu zo'n elektr te kopen, anders sta ik een uur te pompen!)
ha ladies, I am back!

Heeft iemand tijd voor een samenvatting, want ik geloof niet dat ik dit bijgelezen krijg.

Zag wel dat Marlee een goede echo heeft gehad! Super gefeliciteerd, en nu maar hopen dat de misselijkheid snel voorbij is En zijn jullie indertussen ook over.

En hoe is het met Lau en haar kersverse spruit?

En verder met iedreen?

Hier een lekkere vakantie gehad. Eerste week nog veel regen maar daarna lekker weer. Zo heerlijk niets doen op de camping, beetje boekje lezen, met kindjes spelen en de laatste week heel veel zwemmen.

In t begin vond ella alleen t pierebadje leuk en in t grote zat ze als een aapje aan me vastgeklemd. Maar na een week dreef ze zelf met armbandjes om los van de ene naar de andere kant van het grote bad. En milan vond t water ook heerlijk.

En dan was er ook nog een trampoline waar Ella heel wat uurtje op door heeft gebracht.

Kortom was erg leuk. Alleen weinig slaap. Ella werd bijna elke nacht wakker en milan wil nog steeds snachts drinken....

En toen kwamen we thuis en kwam ik met het haren wassen tot de fijne ontdekking dat ella LUIZEN heeft! blehh, en ik zelf ook, echt super vies idee... en dan mag ik ook die luizenshampoo niet gebruiken ivm borstvoeding. lekker handig allemaal. dus nu met alternatieve dingen aan t klooien.

ok, ik ga er nog even een was (de tig-ste) ingooien. Kom straks hopelijk nog even kijken. En morgen weer werken.
Ha Nitro,

Ook weer boven water? Mooi te horen dat jullie vakantie lekker was. Waarom mag jij die shampoo niet gebruiken. Waar je je haar mee wast, dat komt toch niet in de bv? Of snap ik het dan niet? Wel onhandig hoor.

Ben zelf ook op vakantie geweest, dus helaas geen update van mij, want bijlezen is mij ook nog niet gelukt. Waar zijn jullie eigenlijk geweest?
ha daan,

het schijnt dat dat spul echt heel giftig is, en dan dringt door je hoofdhuid je lichaam binnen. Bij testen op dieren kwam het ook in de melk terecht, vandaar. Net bijna anderhalf uur lang ella dr haar gekamd, al die k-neten eruit... pff, maar ze bleef superlief zitten (voor een dvd met ponkel en met rozijntjes).

Waar zijn jullie geweest Daan? Was het leuk, en nog erg ziekenboeg of ie iedereen nu inmiddels weer gezond?

Wij waren in frankrijk, bij de loire.
Hee Nitro! Ben je alweer terug! Bummer van die luizen, en dat je dat spul niet kunt gebruiken... Hopelijk heeft t zin om alleen te kammen, die beesten zijn nogal hardnekkig. Ik weet nog dat mijn broertje en zusje ze hadden en toen de shampoo uitgespoeld moest worden het hele bad vol luizen dreef. Krijg er weer jeuk van!

Jesse vertikte het gister weer te slapen, en was vanochtend vroeg. Nou ik kan het vernemen hoor, hij is strooooont vervelend. Dus weer op tijd erin zo! Das ook in zijn voordeel, dan kannie de hele middag buiten spelen.

Weer een wijsheid (hij blijft bezig!)

Hij mocht vanochtend bij me in bed, maar toen ging ie springen. Toen ik zei dat mama's bed geen springkussen was, had hij de oplossing; Hij pakte papa's kussen en ging daar op springen. :-o Hoe bedenken ze het!
Haha Cees, leuk is dat hé.

Tim is hier aan het uittesten. Als ik zeg dat iets niet mag dan doet hij het toch nog een keer om te zien wat er gebeurd. En dan boos zijn als hij zijn knuffel kwijt is of op de gang moet ofzo.

Nitro, welkom terug. Wat een ellende die luizen. Hebben Milan en man er geen last van? Dan moet je ook de hoes van de autostoel even uitwassen hé want anders heb je het straks weer. Fijn dat jullie wel zo heerlijk hebben kunnen genieten.

Daan, gefeliciteerd met je nieuwe functie. Leuk om weer net iets anders te gaan doen.

Wel fijn dat iedereen hier niet zo frequent is met badderen. Ondanks dat ik 3 dagen alleen ben met Floor gaat ze ook maar 2 keer in bad/onder de douche. Tim wel vaker want anders moet ik zijn bed zo vaak verschonen.

Haha Dok, heb het onthouden omdat je na Lisa zo snel was dat ik van verbazing van mijn stoel ben gevallen toen.

Heb een heerlijk nachtje gehad. Floor had voor het eerst bijna 7 uur tussen de voedingen dus heb 6 uur aan 1 stuk kunnen slapen en daarna ook nog 2,5 uur. We moesten Tim vanmorgen zelfs wakker maken. Floor slaapt nu nog. Heb ondertussen een weekje vakantie geboekt naar belgie in september, kunnen we gaan aftellen.

Ga nu eerst maar een beetje puinruimen hier beneden want na het weekend en een dagje met 2 kids is het een beetje een chaos.

We hebben het vermoeden trouwens dat Floor niet tegen noten kan. Ik had zaterdag wat noten (pinda's) gegeten en gisteren is zondag is ze de hele dag van slag geweest en 's avonds echt aan het krijsen geweest. Zelfs de borst werd ze niet helemaal rustig van. Zodra ze losliet was het weer paniek. Ga nu dus een paar dagen geen pindakaas en noten eten en dan een dagje wel wat noten. Even testen. Gisteravond was ze al veeeel rustiger. Ze wilde niet echt in haar bed slapen, tenminste niet lang maar als ze bij me was dan was ze heel rustig. Hoop wel dat ze snel een beetje rustig wordt 's avonds en dan ook in haar bed wil slapen want dan kan ik weer gaan sporten. Heb er echt zin in, even een uurtje helemaal voor mijzelf en mijn lijf (waar ik trouwens al supertrots op bed, voel me zo megaslank terwijl je met maatje 42 nog niet eens echt heel slank ben).
Morgen!!

Nitro, welkom terug. Fijn dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad en nog een zooitje huisdieren meegenomen als aandenken aan de vakantie . Luizen, jakkie... Hoop dat de shampoo helpt, maar balen dat je dat zlef niet mag gebruiken. Zijn er nog andere middeltjes voor? Schijnt trouwens heel veel voor te komen, luizen..

Cees, ok hier laat slapen en vroeg wakker. En dus af en toe niet te genieten... Vandaag gaat hij ene half dagje naar kdv en vanmiddag moet ik wat dingen doen dus moet hij mee. Ben benieuwd hoe dat gaat. Badje voor buiten ligt nog in Utrecht dus die ga ik vanmiddag, denk ik, ook nog maar even halen.

En zo geen zin om vandaag te werken, te mooi weer!!
quote:Vishnu schreef op 29 juni 2008 @ 20:12:

Lau wat voor stof zoek je precies? Met van die kussende setjes ofzoiets? Hier vlakbij mij zit een zaakje daar hebben ze dat soort stofjes. Kan er wel er wel even fotootje maken en sturen?

En in Den Haag is toch ook een enorme stoffenmarkt??Ja, zoiets bedoel ik wel, beetje delftsblauw maar dan leuk voor kindjes dus...misschien kom ik binnenkort wel even kijken dan bij dat winkeltje bij je in de buurt
Ga eerst ff de stad in nu, kom later nog wel langs!
Hmm, heb net afgekolfde melk van zondag gegeven en nu is het weer een beetje paniek. Veel krampen ineens. Was niet zo slim, even niet bij nagedacht. Heb toen dus duidelijk iets gegeten wat ze niet goed verdraagd. Nu nog achterkomen of het echt de noten zijn geweest.
wat een uitvinding zo'n acculuchtpomp!!!! bad stond binnen no-time! hopen dat de zon t water opwarmt, zodat ik niet met die zware emmers heen en weer hoef!

balen van floor, ik hoop voor jou dat het eenmalig was en dus geen allergie oid.

en met mt 42 ben je superslank hoor, kijk maar naar mij

gisteravond op terrasje gegeten, wel vegetarisch, maar helaas wel 0.5 kilo extra.. maar wel genoten. Volgende keer maar eens zonder kids.
Hey Nitro, welkom thuis(met of zonder luis... ) Wat een toestand! Ik weet nog wel dat ik vroegah ook es luizen had, wat een ellende! Vieze shampoo, bah, stinken!

Mmmmm, ik heb het al door....er zijn meer schatjes van febr 2006 in de uitprobeer fase terecht gekomen. Onze meid is ook volop bezig en kijkt dan met een arrogante kop van : kijk mij es, ik doe het lekker toch! Dan krijgt ze een retourtje gang en als ze de kamer weer in mag, veeg ik haar krokodillentranen weg, zegt ze: sowwiee en krijg ik een dikke knuf die ik natuurlijk graag beantwoord. .

Oh en lau als je die stoffen echt niet in een winkel kan vinden kan ik je nog wel een paar websites aanraden, die ze wel verkopen. Je zit dan alleen wel met verzendkosten.

Nico wat vervelend van de reactie van Floor op je melk. Wel 'prettig' dat je de waarschijnlijke oorzaak zo al achterhaald hebt.

Marlee meid, fijn om te horen dat de echo goed was!!!

Ik kom net bij de peut vandaan. Wat zet die man me toch altijd aan het denken! Is natuurlijk ook de bedoeling, dat snap ik wel. Maar soms gaan de weken zo snel om, dat ik nog maar amper kan bevatten wat ie vorige week heeft gezegd en dan sta ik vervolgens al weer op de stoep voor een nieuwe afspraak. Ik voel me inderdaad beduidend beter dan een paar maanden geleden. Ik moet nog wel steeds goed om mezelf denken(rust, reinheid en regelmaat). Maar alleen al door het feit dat ik me daar bewust van ben, gaat dat wat makkelijker.

Emma is op de creche...tot 16.00 heb het rijk alleen. J. is op zijn werk(nog steeds een hoop gezeik over zijn herstel. Hij heeft echt een ongekende k*t manager als hoofd).

Ik moet nog naar de KvK(help...) maar dat red ik vandaag niet meer. Ik moet straks Emma ophalen en wacht nog op telefoon van J. zodat we wat meer weten over zijn reintegratie toestanden. En ik moet natuurlijk het eeuwige slagveld nog opruimen: oftewel ons huis. Genoeg te doen, maar heb geen zin...

tot later!

Josje
casey, geweldig he al die wijsheden. Ella zat gisteren op de fiets en toen zei ik dat we zo weer d'r haar moesten kammen omdat er beestje in zaten. zegt ze: 't moet niet gekker worden' :-) wijsneus.

En lekker gepoedeld in t badje, was jesse vanmiddag beter in z'n hum?

Nico, wat fijn dat floor al zo lang slaapt! Ben stik jaloers.. .milan nog steeds niet. Maar wel weer ontzettend balen dat ze ergens niet tegen kan. Noten klinkt wel erg waarschijnlijk. of heb je ook nog andere dingen gegeten die je normaal niet eet>?

Marlee, is t goed gegaan, marius mee vanmiddag?

Ella is nu wel in de gezellige -fase. Wil overal graag mee naar toe. gezellig samen boodschappen doen, samen afwassen, samen naar de wc. dolle pret.

En tussendoor ook enorm uitproberen. Gewoon niet luisteren .Of oostindische doof. heel irritant. En ik merk dat het slaapgebrek me nu ook wel op begint te breken dus krijg wel een iets korter lontje. (nu maar hopen dat de onveilige sex in de vakantie niet tot nog meer vermoeidheid leidt..)

Josje, wel goed dat je er zoveel baat bij hebt. Dan zijn er toch gewoon dingen waar je echt doorheen moet he. Wel heftig. Vriend gaat morgen ook voor een doorwerzijing naar een peut. Ben benieuwd hoe dat zal gaan.

Wij hebben vandaag te horen gekregn dan milan de 16e al geopereerd gaat worden... brrr. ben gelijk weer helemaal zenuwachtig. Maar opzich wel lekker dat het nu al kan en niet pas in okotober ofzo, dan zijn we er maar vanaf.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven