Februari 2009

10-06-2008 09:17 5254 berichten
Alle reacties Link kopieren
JOEHOE!!! We zijn zwanger en uitgerekend in februari 2009

Zin om mee te schrijven??
Klinkt goed Floor!! Moet morgen ook maar veel fruit halen want word wel geinspireerd door jou

Die bedpo heb je alleen nodig als je een thuisbevalling doet? Hij staat namelijk niet op mijn lijstje. Daar staan alleen de klossen op
Beterschap Floortje!

Bluester, wat k*t dat je kindje nog steeds in een stuit ligt. Zo'n draaipoging lijkt mij niet zo fijn.

Intake kraamzorg, moest ik ook achteraan. Nu komt ze donderdagochtend voor een gesprekje. Ben benieuwd.

Heb vanavond informatie-avond bevallen van mijn verloskundige in het gemeentehuis. Hebben meer mensen dit? Heb eigenlijk echt geen zin om te gaan, 2uur lang zitten en luisteren hou ik tegenwoordig echt niet uit. Ik heb 2 inwendige blauwe plekken op de huid op mijn ribben, je ziet de plekken aan de buitenkant zitten (donkere huid) en het is helemaal opgezet. Herkenbaar? Kan amper zitten en moet dan echt even languit op de bank.

Maar goed..ben wel benieuwd!
Ja, die bedpo, dames, nu we het er over hebben.. Bij mij staan dus ook alleen de klossen op het lijstje, en geen ondersteek of bedpo. Maar er staat wel: "extra hoeslaken om po in te kunnen doen"..

HHhmmm?? Hoe zit dat?

Ik ga morgen op pamperjacht.. Dirk zijn boekje kwam net en ze zijn al vanaf gister in de aanbieding..
Ik had met Mayte zo'n compleet thuisbeval pakket, dus een kraambed, klossen voor ons eigen bed, idd een po, matras, en nog een soort van ruggensteun. Na de bevalling (in het ziekenhuis) heb ik idd eerst op zo'n ondersteek (po) geplast, maar als je er voor kiest om te douchen na de bevalling (is dus niet verplicht he) kun je ook onder de douche plassen.

@bluester (geloof ik, forgive me if I'm wrong) jij hebt volgens mij dezelfde kraamzorg als ik (groene kruis?) heb idd ook zo'n bevalbed opmaak schema gekregen en ik snap er de ballen van. Toen m'n vliezen gerboken waren heb ik een poging gedaan om samen met Lief dat bed op te maken (om 5.30 s'ochtends) maar we krgen ruzie over de volgorde van plastic en lakens en hoeveel we nu eignelijk nodig waren.

Heb vandaag idd een baaldag. Heb ook constant harde buiken (voorweeen hoe je die krengen ook wil noemen, ze doen pijn) AL vanaf vanochtend, onder de douche wilden ze niet echt weg trekken (hmmmm toen in stilte al een stille YEEE gedaan) maar echt toenemen ook niet. En vanavond, sinds Lief thuis is, wordt het wel pijnlijker.......ga zo maar even een douche nemen en ontspannen (want met een moe en hangerig en ondeugend wijffie om je heen is dat best lastig) en zien wel ff wat het doet.

Zou toch wat zijn he, dat ik nu al begin met bevallen. Wil nu nog niet........over 2 weken en 3/4 dagen pas.........
He dames,

Zag ook dat de luiers in de reclame waren, hoeveel moet je eigenlijk in huis hebben om de eerste 2 weken mee door te komen?? En dan is 1 maat toch eerst wel voldoende??

Vandaag had ik om 6 uur de wekker, om 7 uur in de auto en kom nu om 8 uur er net weer in. Dus ben echt bekkie-af. Morgen nog zo'n dagje en dan donderdag maar weer rustig aan doen. Men, ben echt toe aan verlof.

Ik hoor veel dames over vocht vasthouden, hier nog geen last van. Misschien komt dit doordat ik dagelijks een heel heet bad neem, dat ik alles er dan uitzweet??

Ook harde buiken heb ik volgens mij nog niet. En las ik nou dat je tijdens de ontsluitingsweeen de houding moet aannemen dat het het meeste pijn doet?? Dan gaat de ontsluiting sneller?? BRRRRRRRRR.... Ik wil niet meer :(

Ga languit op de bank liggen, fijne avond nog iedereen.

Groetjes Skoempie
Skoempie, beetje laat!!! je kunt nu echt niet meer terug, hihi!

De ondersteek is bij mij gebruikt om de placenta in te deponeren. Ik heb niet meteen na de bevalling hoeven plassen, zolang dat maar binnen zes uur (geloof ik) gebeurde. Gewoon onder de douche gedaan.

Ringel, ik heb ook zo'n last van voorweeën, vannacht ook weer een paar uur van wakker gelegen. Hele dag geen last gehad, maar nu begint het weer. Nog anderhalve week, dan zit ik op de 37 weken en mag de kleine komen.
Over die Moxa Therapie > ook in het ziekenhuis in Den Bosch wordt dit schijnbaar geadviseerd. Een draaipoging is zo'n beetje "de laatste optie" begreep ik en met die Moxa kan je eerder beginnen en zijn de slagingspercentages hoger. Plus het feit dat ze niets doen wat pijnlijk is.

Ik vind het echt jammer dat mijn VK me niet op deze methode gewezen heeft, nu ben ik te laat en zou alleen een draaipoging nog kunnen, maar daarvan is de kans van slagen gewoon echt niet groot. Zeker niet bij het eerste kindje.

Begreep vandaag trouwens ook van de VK dat de risico's erg meevallen hoor. Ik heb dit denk ik erger ingeschat dan het is...

Mag nu in elk geval morgen opnieuw voor een echo komen (snap niet waarom, ben gisteren nog geweest....) en dan vrijdag afspraak in het ziekenhuis om te bekijken wat we gaan doen. Ik hoop dat dan meteen de draaipoging plaatsvindt en niet dat je dan wéér een keer terug moet komen...

Nou ik vind het allemaal erg spannend hoor. Please, kan die stoute baby niet gewoon draaien?????
Ik heb ook dat is soms zo raar droom Lady. Vannacht droomde ik dat ik bevallen was en dat vriend de baby een naam gegeven had, waar we het echt nog nooit over gehad hadden. Gelijk kraamtranen. Maar hoe ik erbij kom, geen idee.

Zin in bevallen Ringeling. Wil je die van mij ook doen . Gister op de pufclub het over de bevalling gehad, nou ik heb er nu even helemaal geen zin meer in. Heb er nog niet tegenop gezien, maar nu begint het wel te komen.

Douchen tijdens de weeën mag echt wel Lady. Ik vond het vreselijk, maar dat kwam meer omdat ik niet meer controle had over mijn benen. Wel heb ik meer dan een uur in bad gelegen tijdens heftige weeën. Heerlijk. Behalve als je vliezen gebroken zijn en de weeën nog niet heel heftig zijn mag het niet ivm infectiegevaar.

Irritant he Engel dat leveringen nog niet binnen zijn. Ik heb 2 weken geleden ook iets besteld om de geboortekaartjes te kunnen maken en dat is ook nog niet binnen, terwijl het binnen 7 dagen na betaling verstuurd zou worden. En ik wil het nu wel binnen hebben.

Konela gefeliciteerd met je neefjes.

Balen dat je een glucosemeting moest laten doen Barrel. Hoe is het gegaan?

De ondersteek is de vorige keer bij mij alleen gebruikt om de placenta in op te vangen. Plassen na de bevalling heb ik onder de douche gedaan. Ik had helemaal niet het gevoel dat ik moest plassen, maar toen ik de douchekop erop richtte bleek dat ik toch een volle blaas had. Doordat ik onder de douche plaste had ik er ook niet veel last van.

Zoon was de vorige keer zomaar uit maat 1, volgens mij zelfs al in de kraamweek en in elk geval de 2e week. Dus van maat 1 zou ik niet teveel halen. Ik had ook al luiers op mijn lijstje staan deze week, scheelt toch weer behoorlijk.

Vandaag heb ik wat last van mijn buik. Voorweeën zijn het niet, maar fijn is het niet. Fysio heeft me ook weer goed gekneed, maar ik merk wel dat beter wordt gelukkig.

Gisteren heeft de stucadoor het kamertje gestuuct, dus dit weekend kunnen we los met sausen. Ik heb gisteren het hemeltje en dekbedje afgemaakt, dus dat kan weer afgestreept worden.
Huh, komt de baby echt nog 250 gram per week aan? In mijn dagboekje staat dat echt niet. Of toch wel, ik ga zometeen even kijken.

Ik heb niet echt schoonmaakdrift. Wel dat ik wil dat alles in huis op orde is. Dat alle klusjes gedaan zijn. Het nadeel alleen is dat vriend degene is die de meeste klusjes moet doen.

Floortje, je bent toevallig toch geen ananasharten aan het eten hè?

Bij Etos ook pampers in de aanbieding, 3 halen 2 betalen. Maat 1 heeft Seppe heel kort aangehad, maar zoveel zitten er ook niet in een pak. Maat 2 gaat van 3 tot 6 kilo. De meeste baby's zijn al 3 kilo als ze geboren worden. Ik vond die newbornpampers niet zo heel fijn. Die babydryvariant zat hier beter, maar het heeft er ook mee te maken hoe je kindje gebouwd is. Seppe had vanaf dag 1 al spekbenen. En anders koop je toch gewoon twee pakken maat 1 en een pak maat 2?

Ringel, hoe'st nou? Je bent altijd zo vroeg 's morgens, nu begin ik allemaal wilde verhalen te bedenken hoor....
Week 35

Je baby is nu ongeveer 43,5 cm en weegt ongeveer 2500 gram.

Je kindje komt deze laatste periode nog ongeveer een halve kilo aan. In lengte groeit je kindje een stuk minder hard. Je kindje wordt voornamelijk alleen maar dikker.

In de 35e week ben je 34 weken zwanger en heb je nog 6 weken te gaan tot de uitgerekende datum. In 6 weken tijd komt je kindje nog een halve kilo aan.

Bron: Babybrabbel
Ibbel schreef:

Ik heb niet echt schoonmaakdrift. Wel dat ik wil dat alles in huis op orde is. Dat alle klusjes gedaan zijn. Het nadeel alleen is dat vriend degene is die de meeste klusjes moet doen.

Dat heb ik nou ook!

Floortje, je bent toevallig toch geen ananasharten aan het eten hè?

Ik zou niet durven.

nog geen nieuws, even bijgelezen, ga zo naar VK toe. Geen harde buiken of voorweeen.
van pampers zou ik voor maat 2 gaan van newborn, 3-6 kilo idd. In blije doos van prenatal zat bij mij trouwens een pak maat 1. Daarnaast kuen je grotere maten natuurlijk altijd wel al kopen, die kopen echt op, haha. Maar vergeet niet, winkels blijven gewoon open hoor, als jouw wereld op zn kop staat in de kraamtijd Man, buurvrouw, opa en oma of kraamverzorgster kan dat altijd halen.

Nu ontbijten!

Daaag!
Hahahaha nee hoor gewoon nog baby in buik. Wel een kleine 10 liter zweet verzweet vannacht en kramp in benen en armen, maar verder alles goed.

Gisteravond emt Lief een to-do lijstje gemaakt met alles wat er nog moet gebeuren. Heb nu al 2 dingen kunnen afstrepen. Tekst geboorte kaartje en de afmetingen van het kaartje. Nu gaat Lief zo dadelijk met de adressenlijst aan de gang en dat is weer een ding gedaan. (alleen zorgt wel voor irritaties over en weer, ik ben van het papaier, Lief van het digitale)

ga nmu met meisje boven ff aankleden en wassen enzo.
Hoi,

Hier een beroerde nacht. Mijn arme man heeft er ook last van. Heel jammer dat wij geen logeerbed hebben. Maagzuur, overgeven, rusteloze benen, ik kon niet liggen en algehele chagerijnigheid daarvan. En dan ga ik me lopen ergeren aan ieder geluid wat mijn man maakt. Aaah, dus die heb ik ook 6 keer aangestompt ofzo.

Wij hebben gisteren de geboortekaartjes besteld . Als het goed is, komt vandaag de proefdruk. Ben benieuwd!

Gisteren heb ik het kamertje van de baby in orde gemaakt. Commode ingeruimd (die staat alleen nog op de verkeerde kamer, maar he je hebt nesteldrang of niet he), laatste kleertjes gevouwen en in de kast gelegd, zelfs al een hoeslakentje over het matrasje in de kinderwagen gelegd (haha alsof dat al nodig is maar goed). Met andere woorden, we zijn er klaar voor (alleen nog een hemeltje en gordijnen ).

Milena had wel een tijdje maat 1 van pampers, maar die bleef ook lang klein, heeft 2 maanden in maat 50 gezeten volgens mij.

En inderdaad wat NJB zegt, winkels blijven gewoon open .

Morgenochtend heb ik nog een echo om te kijken hoe de baby ligt. Net als bluester (toch?), is het bij mij moeilijk te voelen blijkbaar. Haha en niet door mijn wasbordje vrees ik .

Barrel, fijn dat je nu in Nederland bent! Kun je lekker uitrusten en je voorbereiden op de baby!

Ringel spannend zeg die weeen van gisteren! Ik ben wel heeeeeel benieuwd wie na kabouter de volgende is!

Ik heb zelfs helemaal geen last van voorweeen gelukkig.
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Goedemorgen,

Beterschap voor de zieke meiden, dat is echt vervelend.

Merk dat ik het zwaarder vind om nu voor kleine ventje te zorgen, die lijkt ook wat te voelen, want vraagt veel aandacht.

Slaap er onrustig, zweetaanvallen en minimaal 4 x eruit om te plassen. Bovendien heeft kleine vent besloten dat half 7 mooie tijd is en roept dan mama in allerlei varianten, tot 7 uur kunnen uitstellen, maar heb meer slaap nodig. Vandaag een KDV dagje, dus heerlijk tijd voor mezelf.

Hebben een duowagen gekocht, zo'n hippe van phil en ted's, erg mooi, komt eind deze week hoop ik.

Vandaag foto's uitzoeken van kleine man, album is pas ingeplakt tot 3 maand en is nu 21 maand, dus mag wel een ker

Gister liggingsecho gehad. Ligt met koppie naar beneden, nog net niet ingedaald, veel vruchtwater, gemiddelde grootte, alleen 2 lobbige placenta met heel dun verbindingsstukje. Dwz, goed controleren na bevalling of alles eruit is.

Ik vond de vorige keer de mini luiers van de kruidvat erg fijn.

Verder 2e bed op zolder klaarzetten, als 1 van ons wat extra slaap kan gebruiken

Intake kraamzorg ook pas vorige week gehad, was tel omdat 2e kindje. Krijg wel wat extra uren ivm problemen van pnd de vorige keer, dus dat is wel fijn.

Nu eerst ff met spannend boek, kop thee en spekjes op de bank.
You can't have a rainbow without a little rain 🌈
bedpo: inderdaad alleen voor thuisbevalling: vangen ze de placenta in op.

Luiers: ik koop ze als ze in de aanbieding zijn, je weet maar nooit wanneer weer. Ik heb 1 pak nr1, 6 pakken nr2, 10 pakken nr3. Van Neeltje weet ik, dat dit ongeveer de aantallen zijn die op gaan. Nr3 is trouwens niet newborn maar active fit. Ook voor Neeltje heb ik standaard een maand of 3 op voorraad. Als ik werk heb ik namelijk geen tijd om de aanbiedingen bij te houden En ik wil alleen pampers. Ik heb een paar anderen geprobeerd, maar vond het helemaal niets. Pampers zijn de enigen (en dan dus active fit, niet de baby dry) die goed aansluiten en niet doorlekken.

Nou ja, Ibbel, heb jij weer een ander aantal gevonden. Mijn ventje was dus 2 kilo bij 30 weken en zou nog ruim 2 kilo aan gaan komen, zeiden ze toen. ruim 2 kilo in 10 weken is ruim 200 gram per week, toch? Als hij dadelijk 3 kilo is, heb jij gelijk. ik hoop het wel

Zweten: check! afgelopen nacht inderdaad volop. En vanmorgen toen ik 10 minuten (!) gelopen had, liep het in straaltjes van mijn gezicht. Maar dat het vochtvasthouden daar minder van wordt? Nou nee dus.

Vannacht ook een baggernacht. 2 keer maalox en 1 keer vanillevla konden niet voorkomen dat ik minimaal 1 keer per uur wakker werd met een mond vol maagzuur. brrrrr. laat hem over 2 weken komen!!!
Konela, inderdaad balen dat de VK je niet geinformeerd heeft over de Moxa-therapie. Bij mij kwam ze er ook niet zelf op en heb moeten vragen naar de dingen die ik kan doen om het draaien zelf te stimuleren. Toen kwam Moxa wel ter sprake. Heb gisteren even op de site (stuitlig.nl) gekeken en toch maar een pakketje besteld want inderdaad baadt het niet dan schaadt het ook niet. Waarschijnlijk komt het vandaag nog met de post en kunnen we beginnen. Ben net geen 35 weken dus het kan nog. Verder ook een voetreflexmassage afgesproken. Ook lekker en schaadt ook niet. Heb ik er in ieder geval van alles aan gedaan en als het dan nog een KS wordt dan is dat gewoon zo.

Summerbreeze, wij hebben inderdaad ook zo'n voorlichting gehad maar daar was ook nog eenn praatje van ziekehuis, gyn. en kraamzorg aan verbonden. Vond het wel een ok-avond maar was minder enthousiast dan over de bv-avond. Hoe vond jij het?

Die bedpo laat ik dan maar gewoon zitten want die placenta komt wel in het ziekenhuis.

Ik zit ook inderdaad bij het Groene kruis Ringelding en kom ook niet helemaal uit dat kraambed opmaken. Is ook niets over gezegd tijdens de intake maar het A4-tje zat wel bij de gemaakte afspraen. Nu denk ik dat het meer een standaardbrief is die altijd verstuurd wordt en dat het ook niet echt voor een poliklinische bevalling van toepassing is (denk ik ) Snap er inderdaad ook niet veel van en zat al helemaal aan grote stukken landbouowplpatic te denken. Brr hoezo huiselijke en warme sfeer??

Harde buiken al wat minder?? Door dat soort dingen begin ik het toch wel spannend te vinden.

Skoempie, pff ik reis niet meer en maak daarom veel kortere dagen en was er ook echt aan toe. Jij ook dus. Kun je niet alvast een beetje rustiger aan doen?
Ben helemaal blij want de kast en de commode worden vanavond bezorgd en die zouden in week 2 klaar zijn. Mooi op tijd dus en geen zorgen. Heb vanochtend dus direct alle beddegoed en luiers in de wasmachine gegooid en mag nu ook gaan inrichten. Voelde toch alsof ik lang in de wachtstand stond vergeleken bij velen van jullie.

De intake met de kraamzorg is echt al weken geleden geweest. Volgens mij was ik toen nog geen 30 weken. Heb vanavond wel een telefonische intake met de lactatiedeskundige en ben benieuwd wat dat exact inhoudt.
Ondanks meldplicht is het er gisteren niet van gekomen om te posten. Hier alles goed gelukkig, beterschap voor alle zieken en degene die zich rottig voelen. Dikke knuf voor jullie.

Gisteren weer wat van mijn lijstje kunnen strepen, gordijnen gekocht moet ze alleen nog maken en jippie mijn matras voor de wieg is eindelijk binnen!!!!!!!!!!! Zo dat schiet weer lekker op met mijn lijstje wat ik nu ook nog niet kwijt ben, scheelt weer. Ook vandaag de enveloppen van de geboortekaartjes opghaald.

Konela nog gefeliciteerd met de geboorte van je neefjes!

Ik zat net de setjes kleertjes eens te tellen en heb eigenlijk nog niet zoveel een setje of 8. Nou scheelt het dat mijn dochter gelijk gaat winkelen als haar zusje geboren wordt (ze weet nog niet dat het een meisje is!) en zoals iemand al schreef de winkels zijn gewoon open.

Vanwege het vele zweten moest ik van de VK regelmatig mijn temperatuur opmeten om te kijken of ik geen koorts heb. Nu heb ik de laatste dagen steeds tussen de 34.4 en 35.2. Is iemand van jullie hiermee bekend? Verder voel ik me goed hoor en het maakt niet uit hoe ik het opmeet, oksel, mond, rectaal allemaal hetzelfde. Heb al een nieuwe TM gekocht omdat ik dacht dat de oude stuk was maar de nieuwe zei vanochtend hetzelfde.

Luiers: ik heb 2 kleine pakken no: 1 en een groot pak no: 2 3-6 kilo. Komen we de kraamtijd wel mee door denk ik.

Frans succes met de echo morgen!

Engel
Landbouwplastic Gezellig . Ik heb ook het zeiltje uit mijn vorige kraampakket gevonden. Ziet er toch wel wat subtieler uit hoor

Engel, ik vind het zooo knap dat jij je mond kan houden! Leuk dat je dochter zich er zo op verheugt om te gaan winkelen na de bevaling. Lijkt me dat je dan meer dan genoeg kleertjes hebt hoor!

Hier juist geen pampers. Ze zitten bij MIlena niet goed. Ik vind Huggies het fijnst, maar Ah eigen merk zit ook prima.

Net lekker op mijn gemak de boodschapjes bij de buurtwinkeltjes gedaan. Auto is kapot, dus die kan ik niet meer volladen bij de AH. Is eigenlijk veel gezelliger om naar de buurtwinkels te gaan. Haha ik had overal een praatje
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Gelukkig ben ik niet de enige die niet slaapt. Ik val tegenwoordig niet meer voor half zes 's ochtends in slaap. Ik ben vannacht om half drie maar uit bed gegaan en heb tot half vijf allerlei administratieve klusjes gedaan en toen nog meer dan een uur wakker in bed gelegen....

Konela, gefeliciteerd met je neefjes! Alles verder goed gegaan?

Bedankt voor de luierles. Ik heb alleen newborns gekocht, maar ze zijn idd overal in de aanbieding, dus ik ga toch nog maar een paar pakken opvolgluiers kopen. Ik heb niet het flauwste idee hoe groot ons kind is. Ik ga morgen naar de vk, ik zal vragen of ze hem kan schatten. Wijzelf zijn allebei niet zo heel groot en aan de hand van de groeiecho met 30 weken zijn wij eigenlijk in de veronderstelling dat we een kleintje krijgen. Maar dat hebben we op basis van enkele uitspraken zelf bedacht, dus dat zou zo maar anders kunnen zijn. Wijzelf waren ook allebei heel klein bij de geboorte (allebei onder de 50cm en 2900 gram), maar ik heb geen idee of dat erfelijk is.

Frans, word je inmiddels niet doodziek van dat maagzuur?

Ik weet niet meer wie het postte van haar lage lichaamstemperatuur, maar ik vind het erg laag. Ik zou toch de vk bellen.

Hier is verder alles o.k. Baby ligt nog steeds in een stuit en ik begin nu serieus vocht vast te houden, merk ik. Al ben ik de afgelopen twee weken maar een halve kilo aangekomen.

Ik heb net van mijn werk (van de -mannelijke- inkopers) een prachtige bos bloemen bezorgd gekregen met een kaartje 'succes met de laatste loodjes'. Lief he?

Ik ga mij aankleden, mijn werkster komt zo en ik moet nog wat opruimen.

Fijne dag allemaal!
En moet je die bedpo dan zelluf regelen of heeft de kraamhulp die toevallig in haar achterbak liggen (standaard?) Of zeg ik nu iets heel lachwekkends? (ik weet het allemaal niet zo goed hoor..) Ach, ik kan ze ook gewoon bellen.. dan weet ik het zeker..

Zo, de luiers zijn binnen, alleen ze hadden nergens meer (in 2 winkels van dirk geweest en vriend ook in 1 winkel in r'dam) maat 2. Dus maar vast maatje 3 ingeslagen, die dingen vergaan niet toch? En zag dat die van 4-9 kilo zijn.. Het scheelde wel erg veel geld vond ik: 3e pak was meer dan gratis.

Ohja en de twixxen waren ook in de aanbieding.. heb 2 pakken gekocht, omdat vriend klaagde dat het vorige pak ineens 'weg' was..

En vandaag voel ik me ook weer wat fitter.. Heb goed geslapen, maar 2x geplast (geloof ik) en niet zoals maandagnacht 3,5 uur beneden gezeten.. Dan vermaak ik me wel trouwens, heb een of ander computerspelletje (zo'n handformaat) met kaarten/rummikub-achtig en ik moet die computer toch kunnen verslaan!! Overigens was de batterij maandag leeg, midden in de nacht, ik naar de auto van vriend (heeft onderdelenbusje) om nieuwe er uit te halen, want we hadden niets geen batterij meer in huis... Hoe verslaafd kan je zijn??

Nou, ik ga even mijn broodje eten, ander gaat het ritme niet meer goed!!
Bagheera wat lief van je collega's

Engel , ik vind je temperatuur ook laag. Van zweten koel je af, misschien een keer meten als je niet aan zweten bent?

Ik hou ook nog steeds vocht vast trouwens. Maar alleen in mijn onderbenen, verder niet.

Dat maagzuur ben ik intussen kotsbeu ja. Maar ik had de afgelopen week niet zoveel last (als in geen gekots snachts), dus ik was het al weer bijna vergeten. Maar sinds afgelopen nacht weet ik het weer . Nee dat zal ik niet missen als ik niet meer zwanger ben
Sjaanie,l haha ik zie je al in je ochtendjas en op pantoffels nieuwe batterijen zoeken .

De ondersteek moet je zelf halen, bij de thuiszorgwinkel geloof ik. Daar moet je ook de klossen halen.
Wat een attente mannen Bagheera!! Vind ik altijd leuk om bloemen te krijgen.. Ik krijg nu de post binnen.. Vind ik ook altijd leuk.. (behalve rekeningen..)

Engel, ik heb ook geen 8 setjes hoor, ik heb ent geteld: 8 shirtjes in 50, 56 of 50/56 en 5 broekjes in diezelfde maten. Wat me wel opvalt is dat sommige kleertjes 56 kleiner zijn dan maat 50 van een ander merk.. En 50 van het ene merk is anders qua grootte dan 50 van het andere merk...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven