Februari 2009

10-06-2008 09:17 5254 berichten
Alle reacties Link kopieren
JOEHOE!!! We zijn zwanger en uitgerekend in februari 2009

Zin om mee te schrijven??
Potverdorie meiden, ik kijk even een dagje niet en kan meteen vier (!) pagina's teruglezen...

Maar goed dat dit weer een slapeloze nacht is, heb ik even tijd om bij te lezen!!

Fesa, wat ontzettend lief van je vriendinnen!

Skoempie, ik heb dit keer geen cursus gedaan. Had er geen puf (hihihi, midden-in-de-nacht-meligheid ) voor. Bij de eerste zwangerschap heb ik zo'n standaard thuiszorg-cursus gedaan. Heel gezellig clubje, paar leuke contacten aan over gehouden en absoluut goede tips gekregen. Ook een heleboel dubbele info, maar ach. Ik riep toen dat ik bij een volgende zwangerschap een actievere cursus wilde gaan doen (zwanger-fit oid), omdat ik dat wat had gemist (had de eerste keer een handdoek en flesje water mee, was iets te enthoudsiast...).

En sorry voor mijn opmerking over borstvoeding in de magnetron. Ik dacht dat ik ergens had gehoord dat het wel kon, maar heb even gegoogled en het lijkt me verstandiger om dat zoveel mogelijk te vermijden. Ik lees allemaal dingen over kans op brandwonden bij je baby en meer engigheid.

Sjaanie, supergaaf die luiers van je! Ziet er heel mooi uit!

Summer, wat een spanning! Ik kan me voorstellen dat je dat in je eentje even heel slecht trekt!! Gelukkig lijkt alles goed, wanneer moet je weer voor controle?

Traktatie kdv, ik ga cakejes (laten) bakken. Gewoon cake-beslag in van die cake-papieren-bakjes, roze of blauwe muisjes eroverheen, in de oven en klaar! Ze schijnen niet te smelten, dus ben benieuwd!! Ik vind inderdaad Frans, dat je iets moet trakteren wat je eigen kind op zijn minst lekker vindt.

Babykamer, wij hoeven niets meer te doen, maar we hebben dan ook niets bijzonders. Het kamertje is gewoon weer even fris geverfd in een wit-tint, er staat een wieg en een commode en een stoel om te voeden en dat is het. Op termijn moeten we nog een rolgordijn, maar omdat de baby eerst bij ons op de kamer komt hebben we niet zoveel haast. Ga het wiegje morgen denk ik even opmaken, voor de gezelligheid!

Cocoonen, check! Heel erg... Het liefste ben ik de hele dag alleen. Maar omdat ik het niet zo goed trek met de kleine meid alleen heb ik ook weer veel behoefte aan hulp en afleiding. Dubbel, dubbel.

*Even nog een glas warme melk met honing maken, zo terug*

*Ben ik weer*

Kabouter, wat heerlijk dat Tessa vrijdag misschien al naar huis mag, of anders dit weekend! Lekker in jullie eigen omgeving aan elkaar wennen en elkaar leren kennen!!

Floor, ik heb ook fruit op het lijstje staan voor na de bevalling. Weet nog dat ik dat bij dochter heerlijk vond!! Verder ook geen bijzondere dingen.

Als jij je er goed bij voelt, moet je gewoon die tripjes blijven maken. Je kan ook tot de bevalling angstvallig thuis blijven, maar daar heb je weinig aan. Inderdaad vluchttas en maxicosi mee. Als de weeën beginnen kan je zo terug naar huis en gaat het te snel, dan is er overal een ziekenhuis in de buurt!

Waarom denkt jouw vk dat het kindje twee weken te laat komt? Daar kan ze toch niets van zeggen? Of zegt ze dat zodat je je niet gaat verheugen en het altijd meevalt?

Juf80, gezellig dat je bij ons op de tribune komt zitten! Zo wordt het voor ons helemaal steeds echter. Laat de babys maar komen!!!

Bluester, ben benieuwd wat die voetreflexmassage voor je doet! Zou toch geweldig zijn als het kleintje nog eventjes draait!!! Voelde je je snel weer wat beter of is de duizeligheid nog lang gebleven? En lekker genieten van je verlof! Heerlijk!!!

He bah Ibbel, dat wilde ik ook niet weten, dat tweede kindjes later komen. Ik dacht ook dat ze juist eerder kwamen. Moet er niet aan denken dat ik nog meer dan drie weken zo rondloop...

Njb, voelde je je kindje minder goed bewegen dat je het niet vertrouwde? Gelukkig was alles goed, weer een hele opluchting!! Fijn dat ze je meteen serieus namen.

Bagheera, wat fijn dat er een datum staat! Wat een gek idee dat je over een krappe week jullie kleintje vast kunt houden.

B12, succes bij de gyn vandaag! Hoe gaat het met de blauwe plekken?

Konela, wat een energie!!! Ik moet er niet aan denken zo te gaan soppen. Dat je geen harde buiken voelt is niet raar hoor. Had ik bij de eerste ook niet. Als je er 1 hebt, herken je m wel. Ik heb ze deze keer alleen de eerste drie, vier maanden gehad.

Mijn man slaapt prima 's nachts, nergens last van! Gelukkig maar, dan heeft in ieder geval 1 van ons energie, hihi. Hij hoort zelfs dochter niet als ze 's nachts komt.

En wat spannend dat ook jij een datum te horen krijgt vrijdag! Wat leuk allemaal!!!

Mara, heel veel beterschap. Hoop dat je je snel weer goed voelt! Vol energie voor de bevalling!!!

Ringel, voedingshemden hebben ze bij H&M. Ik heb ze net via internet besteld.

Ik ga maar even proberen weer wat te slapen. Gelukkig is dochter morgen naar kdv, kan ik even bijkomen!!

Liefs Lein
He Lady, jij ook hier?!?

*Zwaai*
Goedemorgen!

Sjonge, ga je een avond bijtijds naar bed...kunnen jullie niet slapen. hahahaha

Ben gisteravond met gerommel gaan slapen en dat heeft nog even wat aangehouden, maar ben er verder dwars door heen geslapen, dus geen gedoe en geen op handen zijnde bevalling. (helaas)

@Bagheera, ik gun jouw die koppositie hoor. Aan de ene kant wil ik wel graag, maar aan de andere kant mag baby ook nog wel ff blijven zitten.

ga zo kleine meid maar ff wassen en doen. Heeft gisteren van har oer beppe ontzettend leuke en leive kleren gekregen, dus gooi d'r eerst in de knutselkostuum en daarna de mooie kleren aan. Vanmiddag is ze bij de oppas, dus dan heb ik wel 4 1/2 uur het huis voor mij alleen. (hoeraaaaa)

fijna dag!
Njb, ik weet dat een ctg baarmoederactiviteit hoort te registreren. Maar dat doet hij bij mij nooit

Bagheera, spannend!!!

Verder wel gelezen, maar ook weer vergeten, sorry......

Mijn gedachten zijn er even niet bij. Gisteren heb ik de hele avond heel zielig in mijn eentje in het ziekenhuis doorgebracht. Dat is wel een nadeel van al een kleintje thuis in bed hebben liggen Onderdruk was 97, dus dan moet er bloed geprikt worden. En dan wil de medische molen dus ook weer een CTG. En laat mijn ventje net zo'n hekel hebben aan dat ding als ik. Hij heeft het 1,5 uur verstoord met schoppen en trappen Maar ja, dat heeft wel tot gevolg gehad dat ik 2 uur oncomfortabel op mijn rug heb moeten liggen. Dag bekken...... Ik heb vannacht dus ook maar 2 uur geslapen. Deed mijn bekken tot nu toe alleen overdag pijn, nu is het helemaal aan gort. Lang leve het ziekenhuis. En van de stress was mijn onderdruk daar dus nog een tandje hoger Morgen moet ik terug voor een controle. Als dan nog bloed en urine goed is, mag ik toch terug naar de vlos, omdat de vorige keer er ook niets aan de hand was. Duimen jullie voor me??????

O ja, vannacht (ook stress?) voor het eerst gevoeld hoe een buikwee voelt. Ik heb er enkele gehad. Hopelijk betekent dit dat hij eerder komt
Goedemorgen!
You can't have a rainbow without a little rain 🌈
Oh Origineel, wat enorm balen zeg. Toch je onderdruk weer onhoog. Dikke . Was er niemand die even op Neeltje kon passen, zodat je daar iig niet alleen lag? En meeeeen 2 uur op je rug, dat zou ik ook niet kunnen hoor. Moest vorige week bij de echo een kwartier op mijn rug en dat deed al zeer.

Verder voor degenen met een slechte nacht. Hier weer een goede (haha sorry). Ik heb het idee dat de baby wat verder ingedaald is, ik heb nl niet meer zo'n last van maagzuur. Heb al drie nachten niet hoeven overgeven en dat slaapt een stuk beter. Verder is mijn man er niet en dan slaap ik ook beter . Wel wakker voor omdraaien en wc hoor, maar verder niet

Als ik een datum zou hebben, zou ik dat ook echt niet voor me kunnen houden hoor. Ik ben niet zo goed met geheimen . Ben al blij dat ik de naam van zoon nog niet verklapt heb.

Ik vind het wel spannend worden trouwens. Jee we mogen echt gaan beginnen nu. Kabouter heeft al een spannende voorzet gegeven en nu komt de rest. Overmorgen ben ik ook 37 weken en mag ik thuis bevallen, whaaaa. IK geloof niet dat ik daar al aan toe ben. *mijn baby ag nog even blijven zitten hoor*
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Ja het word echt spannend nu hier!!!! Ben benieuwd, straks gaat het ineens allemaal heel snel denk ik!

Verder net een beetje ruzie met m'n vriend gehad. Om niets (ontbijtbordje wat hij niet in de vaatwasser zette). En ik kan daar zo slecht tegen he, hij naar het werk en ik uit boosheid geen doei gezegd. Meteen huilen natuurlijk.... Zometeen komen mijn ouders weer (laatste dagje...) en die zien natuurlijk die traanogen. Pfffff, hormonen....

Over dat ijs... Ik vond nog een Mars ijsje én een Bounty ijsje dus die heb ik op (hoefde ik niet meer terug naar boven, hahaha). En na die 2 ijsjes nog een half pak koekjes met kaas. Het is niet normaal. Sinds deze week zoveel trek 's avonds!!! Ga er echt een beetje opletten. Maar merk nu aan het einde dat ik zo iets heb van "" boeien, nog even genieten hoor...".

Zometeen zijn mijn zwangerschapsfoto's klaar van de bolle buik. Heb van die naaktfoto's laten maken en ben zooooo benieuwd, hopelijk zijn ze een beetje mooi!

Nou meiden, hele fijne dag allemaal en ik ga mezelf omhoog slepen voor de laatste poetsdag.............................
Hoi.. ff snel, moet om 10.15 bij de HA (=VK) zijn.. Maar heb me ff gemeld.. straks meer nieuws denk ik..

Ohja, ik heb heerlijk (uit) geslapen, maar 3x geplast en voor de rest wel oke in slaap gevallen etc.

Groetjes!!
Wat heerlijk, goede slapers!!! Frans, wat goed dat indalen bij jou werkt! Laat hem nog wat dieper zakken

Weet je waar ik nog het meeste van baal? Aan het eind van je zwangerschap wil je lekker uitrusten, beetje tuttelen in de babykamer, en toeleven naar de bevalling. En nu al voor de tweede keer gaat al mijn energie op aan het (nutteloos) bezoeken van de Nederlandse gezondheidszorg. Bahbah. Ik had het mezelf zo anders gegund...........
Oooh spannend Baghera. Volgende week hou je je zoon al in de armen.

Gelukkig was het niks ernstigs Summerbreeze. Dus als de vk iets anders vind moet je weer naar het ziekenhuis en anders kan je gewoon onder behandeling blijven bij de vk. En ook al 37 weken. Super.

Balen dat je onderdruk weer te hoog was Orgineel. En dan ook nog 2 uur op je rug liggen, das niet fijn. Ik duim voor je dat je bloed en urine goed zijn.

Praat me niet van filet american en biefstuk. Het wordt gewoon elke dag lekkerder. Mijn schoonzusje heeft beloofd dat ze tijdens het kraambezoek een bakje meeneemt, dat heeft ze bij zoon ook gedaan. Oh ik heb er zo'n zin in.

Hopelijk is al die activiteit niet voor niks Bluester en is de baby gedraaid.

Ja de bmr prik is erg vervelend. Zoon had er ook zo'n last van. De andere helemaal niet, maar bij de bmr was hij echt ziek. Maar dat kan ook komen door de kiezen die ook maar in dezelfde periode collectief doorkwamen. Zo sneu.

He balen dat je nu net ziek wordt Mararoulette. Hopelijk knap je snel weer op.

Gelukkig nog een paar met enorme snaaizin. Ik ben ook een beetje onverzadigbaar 's avonds. Gelukkig had vriend het goed door en die had gister ook snaaizin. Dus maar een zak chips leeggebunkerd (en snoepjes en koekjes, maar dat wist hij niet ).

Ik wilde ook wel een zwanger en fit cursus doen, maar vond het een beetje te ver rijden. Ik vind het wel apart dat het maar op 1 plaats in de provincie gegeven werd.

Vannacht voor de verandering goed geslapen. Zelfs niet wakker geworden om naar het toilet te gaan. Was ook de eerste nacht dat ik met een kussen tussen de knieën had, want de vorige nachten werd ik wakker van pijn in mijn bekken.

Gister ben ik even naar het dorp gewandeld. Ging prima tot ik tot rust kwam. Echt alles deed zeer. Kan ik dus maar beter niet meer doen. Wel balen hoor dat je na de tijd zo'n reaktie krijgt.

Vriend heeft gister de muren voor de 2e keer gesausd, dat kan ook weer afgestreept worden. Hopelijk is na het weekend het kamertje zo goed als af. Heb ook maar een lijstje gemaakt met wat ik allemaal moet doen en kopen voordat de baby komt. Kan ik mooi gaan afstrepen. Hopelijk kan ik alles op zolder een beetje vlot vinden, want het is er een enorme puinhoop.

Ik zal me ook aanmelden voor hyves. Ben wel benieuwd naar de bolle buiken en verse babykamers. En natuurlijk naar Tessa.
Hmmm,,

Had allemaal uitjes op de agenda staan vandaag, maar volgens mij is gaat er hier vandaag iets spannends gebeuren...

(op het forum dan he, die van mij moet nog 5 weken blijven zitten)

Dus ga een pot thee zetten, laptop op schoot en dan voor de tv.
Hmmmm ben benieuwd wat je bedoelt Skoemp. Ik ga iig niet bevallen (nog ff weekje wachten)

Ik heb ook prima geslapen vanacht. Maar meisje vond het voor 6.00 al nodig om bij ons in bed te willen slapen. Nou ik dus niet. Gisteren was ik naar zolder gegaan en is ze dus ook op die manier bij papa in bed gekropen (de kleine sneakerd) en nu klom ze mooi over me heen en wilde weer lekker tegen papa aankruipen. Helaas voor haar ben ik minder snel om een vingertje te winden, dus heb d'r opgepakt, schone luier, slokje hoestdrank (nogal een nare droge kuchel) en terug in d'r bed (net bed net bed KRIJS!!!!!!!) mooi dat ze wel tot 6.30 is blijven liggen. Tegen Lief gezegd dat hij haar de volgende keer als ze eruit komt weer terug in bed moet leggen (niks zeggen, terug leggen en zeggen wanneer ze wel mag komen) zodat ze ookweet dat papa haar weer terug stuurt. Om 6.30 kwam ze weer, Lief heeft het precis zo gedaan als ik had gezegd entoen was ze r pas weer om 7.00. (ze weet het ok wel, maar met een beetje piepen krijgt ze bij d'r paps alles voorelkaar en dat weet ze donders goed) En dan zit ie tegne mij te zeiken dat ik consequenter moet zijn over een knoop op d'r jas!!!!! Hmm kwestie van prioriteiten stellen lijkt me. Vindt nachtrust toch belangrijker dan een (piep) knoop!

maar goed, badkamer is schoon (euh...gevalletje nesteldrang)

@Konela het zijn jouw ouders toch die alles poetsen? sjeesus! Ik zou er doodongelukkig van worden (vooral het commentaar van m'n moeder achteraf.........)

@orgineel, balen man.......maar was er verder niemand anders die ff een oogje/oortje op neeltje kon houden? Wta moet je, je dan ongeloofloos PIEP voelen......en dat dan ook 2 uur lang op je rug. Hele dikke knuffel.
Huh skoempie heb jij inside information Of is het gewoon een gut feeling. Je maakt mij wel nieuwsgierig hoor.

Dankje iedereen voor de beterschapswensen. Het gaat iets beter ik hoop dat ik er inderdaad voor de 37 weken vanaf ben. Dus ik drink super veel water en dat lijkt wel iets te helpen. Floortje ik hoop dat jij ook snel weer een beetje opknapt die keelpijn is knap vervelend.

Wat balen origineel dat je weer aan de ctg moest..saai he? Zeker als je daarna zo'n last van je bekken hebt. Ik hoop dat alles vandaag weer ok is en je lekker thuis mag bevallen. Ik duim voor je.

Ik heb niet zo heel goed geslapen vannacht maar dat ben ik inmiddels wel gewend. Vervelend was wel dat hondje er helemaal niets van snapte en de halve nacht heeft zitten piepen. Achja alvast een goede voorbereiding voor mijn zenuwen voor als de baby een huiluurtje heeft

Sjaanie die luiers zijn echt mooi geworden. Welke verf had je gebruikt?

Jannes ik heb ook altijd last nadat ik even gelopen heb. Dan bedenk ik allerlei leuke uitstapjes voor mijzelf maar uiteindelijk komt het er op neer dat ik toch liever thuis blijf omdat ik het te vermoeiend vind. Daarnaast vind ik de stad toch vaak net iets te druk, dan ben ik in het centrum en vergeet ik spontaan waar ik eigenlijk ook al weer voor kwam.

Konela, ik kan ook om de stomste dingen boos worden op mijn vriend. Maar dat heb ik eigenlijk van nature al een beetje.. Mijn broertje was van de week bij mij op bezoek en hij denkt dat ik tijdens de bevalling heel boos op mijn vriend ga worden.. Ik geloof dat natuurlijk niet want ik vind mijzelf de redelijkheid zelve maar ergens denk ik dat hij wel gelijk heeft. Ik wil namelijk dat iemand rustig blijft als ik stress en vriendlief is vaak nogal een stresskip. We zullen wel zien.

Hoe was dat eigenlijk bij jullie? Degene die al bevallen zijn werden jullie heel boos of bang tijdens de bevalling?
Huh?? Ben ik dan zo in de war... las toch iets van weeenactiviteit bij Origineel??? Of ben aan't dagdromen, vannacht namelijk gedroomd over bevallingen en dat ik daar nog een nasleep van heb...???

Maar niemand die vandaag gaat bevallen dus???? Wordt toch Bagheera de eerste volgende week dinsdag??? Spannend!!!!
Mara, boos of bang tijdens de bevalling, nee hoor. Helemaal niet. Ik had een cursus zwangerschapsyoga gedaan en ongeveer alle boeken over bevallen gelezen die er zijn, dus ik wist wel ongeveer wat me te wachten stond. Ik vond Lief juist erg lief! Hij maakte kopjes thee, masseerde mijn rug, hielp me onder de douche, belde de vk om te vragen of ze toch niet nog iets eerder kon komen omdat ik aan het hyperventileren en erg misselijk was. En terwijl ik na de ruggenprik lag bij te slapen heeft hij geregeld dat mijn ouders en vrienden die toen helemaal vanuit Het Oosten naar Utrecht waren gekomen zodat ze de baby asap konden bewonderen, bij ons thuis konden wachten tot ze naar het ziekenhuis mochten komen.

Konela, zet eens een lekkere naaktfoto op de hyves

Vriendlief doet de fotoacademie, vorige keer stond ik met 39 weken in m'n blote niksie in een van hun studio's. Komt er iemand binnenlopen, waaaah

Origineel, wat een pech dat je onderdruk weer zo hoog is. Klote!

Bagheera, nog maar een paar nachtjes...

Seppe is nu echt ziek van de prikken, denk ik dan maar, of van de vier kiezen die hij ineens heeft. Koorts, spugen, spuitpoep, dus wij stonden midden in de nacht een enorm hard huilend kind onder de douche te doen. Zo zielig.
Origineel: Heh wat een vervelend avond heb jij gehad... Ik duim voor je dat morgen gewoon alles goed en je terug mag naar de vk!

Fijn al die goede slapers! Hier ook goed geslapen, maar wel wakker geworden met hoofdpijn. Vandaag maar een dagje rustig aan doen.

Mara: Fijn dat je je weer wat beter voelt! Sinaasappelsap schijnt ook goed te zijn voor je keel. Bijt wel, maar daarmee maak je de bacteriën dood.

Kun je je ouders deze kant opsturen Konela als ze bij jou klaar zijn? Ik merk dat ik van alles zie wat er nog moet gebeuren, maar uiteindelijk heel weinig doe Ik wil ook graag kasten uitmesten etc, maar het komt er niet echt van...
Barrel wat balen dat je bloeddruk weer zo hoog was.

Hoop voor je dat je urine en bloed goed blijft en weer terug naar de vlos kunt.

Ik heb weer een goede nacht gehad kwa slapen dan maar 1 keertje plassen.

Vanochtend bij de gyn geweest en kindje lag nog in stuit.

Toen ze begon over draaien heb ik eerlijk gezegd dat ik dat niet zo zag zitten en daar erg tegen op zie.

Toen zei ok dan gaan we het nu proberen hoef je er geen week tegen op te zien.

Ten eerste vond ik het erg pijnlijk op een plek die helemaal beurs aan voelt, de hele zwangerschap al.

En ten tweede was er geen beweging in te krijgen.

Ze is er dan ook mee opgehouden omdat ze er geen beweging in kreeg.

Daarna moest ik aan de ctg en dat was gelukkig allemaal goed.

Volgende week donderdag weer terug en als het kindje dan niet uit zichzelf draait word er een afspraak voor de keizersnee gemaakt.

Nu best veel gerommel en buikpijn maar dat hoorde erbij zei ze.

Ga nu lekker even een uurtje slapen.
Hoi,

Ik ben weer helemaal goed gekeurd bij de vk! Jeujj. Bloeddruk 130-65, gewicht nu + 4 kilo totaal en baby was inderdaad een beetje aan het indalen. Mijn baby heeft steeds heel hoog gezeten, vandaar dat ik zo'n last had van maagzuur. Hij is nu aan het zakken, maar nog niet helemaal ingedaald. Kon gen kwaad, maar als nu mijn vliezen breken, moet ik gaan liggen. Heb nog even gevraagd of dat betekende dat ik mezelf in de supermarkt op de grond moest gooien, maar ik hoefde niet tussen de broden te gaan liggen . Dan zo snel mogelijk naar huis en daar liggen.

Pijn die ik rechts heb, zijn mijn ribben die blauw worden van het geschop. Bergen afscheiding schijnt normaal te zijn, ook die kleurloze, zolang het niet zoet ruikt, is het geen vruchtwater (dat wordt dus broeksnuffelen ). Euh verder niks. En zelfs met al deze vragen stond ik binnen 10 minuten weer buiten

Ik heb tijdens de bevalling helemaal niet op mijn man gescholden. Ook niet op de vk de kraamverzorgster of de baby trouwens . Wel gezegd dat ik nooit meer wilde bevallen, maar ach ben er toch nog een keer ingetrapt. Mijn man was best lief en ik had helemaal geen behoefte om te schelden. Ben ook niet bang geweest eigenlijk. Ook niet tijdens weeenstorm. Iedereen was heel kalm, man en ik hebben tot 9,5 cm de weeen alleen opgevangen en dat ging prima. Precies toen ik dacht van mijn god dit trek ik eeeeeeeecht niet meer, belde mijn man de vk die al voor de deur stond. En toen mocht ik dus gaan persen. En 2 uur later was ze er (dat persen duurde dus heeeeeel lang). Nou das een goed verhaal toch? Had wel een knip en 15 hechtingen, maar van die knip voelde ik niks. Van het hechten wel, maar toen was mijn kind er al uit en kon ik nog wel even op mijn tanden bijten. Knip is mooi geheeld, 4 dagen last van hechtingen en daarna niet meer. Ik wil best nog zo'n bevalling

Zielig hoor die zieke kindjes. Arme Ibbel en Seppe om midden in de nacht onder de douche te moeten. Aaah, hopenlijk is het snel weer over!
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Origineel das balen zeg. Hopelijk zijn de uitslagen van vandaag iets beter en is de onderdruk iets gezakt dat je toch gewoon bij de VK kan. Jij had toch niet zulke beste ervaringen bij de gyn toch?

Mara: beterschap, hopelijk krijg je geen griep!

B12: jammer dat het niet gelukt is met draaien

Baheera: fijn dat je een datum weet, kun je er een beetje naar toe leven. Even afwachten of je de eerste blijft! Ik wou dat ik nu al wist wanneer dochter geboren zou worden. Ik gok zelf op begin feb., grote zus kwam ook pas bij 41 weken.

Gisteren nog bij de VK geweest. Alles ziet er prima uit, dochter is nog meer ingedaald, heb er trouwens geen last van bij het zitten of zo, zit volgens de VK al flink in het baringskanaal, bloeddruk 100-60 dus m'n zak drop per dag is nog steeds geen probleem gelukkig. Wel ongelooflijk k****t geslapen vannacht. Normaal heb ik overdag zo rond het avondeten een uurtje harde buiken maar dat heeft zich nu verplaatst naar 's nachts. Na een uur houdt het ook weer op gelukkig maar ik lag al niet lekker. Zie er nu volgens mij uit als een zombie, heb toch net effe wat meer slaap nodig.

Ga 's effe kijken naar de vorderingen van Marianne op het jan topic.

Engel
Zie je al liggen Frans
Zo ik ben ook weer van de partij..

Na vanmorgen zo vroeg aanwezig te zijn geweest nog even terug in bed gekropen. Veel te vast geslapen (wat schijnbaar wel lukt als manlief niet naast me ligt;-)), dus wakker met hoofdpijn. Uitgebreid gedouchd, ingesmeerd, opgemaakt en nu weer helemaal fris en fruitig om de dag door te komen.

Hebben jullie dat trouwens ook; dat jullie er soms gewoon dagen bij lopen als ma tokkie? Lekker in je joggingbroek, ongewassen (uitgebreid dan), niets willen en hoeven te doen.

Heb mezelf voorgenomen om, als de kleine er is, binnenkort weer netjes mn nagels bij te gaan houden (had altijd acrylnagels), elke maand naar de kapper, nieuwe garderobe, etc etc...

Zo maar eens op zoek naar een boekhouder, ivm belasting aangifte. Die **piep** die we hadden heeft ons mooi laten zitten! Heeft alle originele stukken (zie; salarisstrooken e.d.) nog in handen, maar is in geen velden of wegen te bekennen.

En wachten... op de slotenmaker, die tussen half 1 en half 5 komt... Kortom, daar zit je dan...
Wat is het eerste wat jullie willen gaan eten na de bevalling???
Beschuit met muisjes Met een glas rose en een colaatje

*kwijl*
Ibbeltje kan mij voorstellen dat je niet boos werd met zo'n lieve zorgzame man aan je zijde. Ik weet natuurlijk niet hoe vriend gaat reageren.. wellicht weet hij in een keer wel z'n 'cool' te bewaren en gaat alles prima. Dan ben ik alleen maar blij hihi. Normaal gesproken is het nogal een stresskip en omdat ik die stress niet kan handelen wordt het ruzie. Maar goed mijn moeder is als alles goed gaat (en niet te snel) ook aanwezig bij de bevalling dus dan heeft hij ook nog wat steun voor het geval ik mij onwijs ga misdragen en een zwangerilla wordt.

Ik zit heel hard te denken aan iets wat ik heel graag wil eten na de bevalling maar ik heb geen idee. Het helpt waarschijnlijk wel mee dat ik vegetarier ben en dus het vlees niet hoef te missen
Even heel snel, ga zo bijlezen!

Lein, het is helemaal niet zo'n rare opmerking over de bv in de magnetron hoor! Als je het op een lage resolutie (?) doet kán het ook wel, maar zou het zelfs gewoon niet doen!

Net bij de vk geweest, baby is ingedaald (niks van gemerkt!) NIKS aangekomen ( joehoe!!!) en bloeddruk 110/60 geloof ik vanaf nu iedere week.

Bagheera, super dat jullie de datum weten!!! En de 27ste is een mooie datum!

Ga naar school (lekker met dit weer...) en daarna weer verder lezen! (en warme choco met slagroom maken!)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven