Februari 2009

10-06-2008 09:17 5254 berichten
Alle reacties Link kopieren
JOEHOE!!! We zijn zwanger en uitgerekend in februari 2009

Zin om mee te schrijven??
Maar in ieder geval Ibbel, gefelciteerd met Seppe! Zo'n eerste verjaardag is heel speciaal he?
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Ooow en ik voel mijn hormonen weer. Ik had ze even in de ijskast gezet ovm overlijden schoonvader enz. Maar oooow we hebben gedoe met sint, wanneer bij wie enzo. En ik kan me er zooo vreselijk over opwinden, dat ik zin heb om met cadeaus, zak, pepernoten of weet ik veel wat te gaan gooien enzo. GRRR. Wij moeten altijd maar overal heen en alles opschuiven en we hebben het al zo druk. Vent moet binnenkort ook weer twee weken weg. Babykamer ligt nog op hem te wachten (moeten spullen uitgesjouwd worden en dat kan ike cht niet). En ik wil nu dat er gewoon iets gebeurt in de kamer. En eigenlijk moet het al af zijn. Pfff terwijl ik zelf ook wel snap dat dat helemaal nog niet moet omdat het pas november is.

*probeert hormonen weer terug de ijskast in te krijgen*
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Ow ja en zeep, dat helpt volgens mij omdat je voeten dan snachts gaan 'spelen' met die zeep. Dat voorkomt de kramp. Maar ik weet niet of dat waar is hoor, heb ik ergens gelezen.

Men, nu hangt kind ineens in een lamp. Ga Kind er maar eens uitplukken, in de hoek zetten en in bad doen.

Doeii
Haha, frans. Wat een leven he met kind. Mijn vriendin was hier dinsdag met zoon van 16 maanden. Dan ben je dus de hele tijd bezig. Daarnaast is mijn huis natuurlijk helemaal niet kindproof dus kastjes open/ dicht en aan de planten trekken etc. Ik kan er voor 1 dagje wel om lachen maar als je er alle dagen mee zit heb je inderdaad geen tijd voor jezelf.

Ik ga de verloskundige maar eens bellen wb de kramp, gisteren nadat manlief mijn kuiten uitgebreid gemasseerd had was het even over maar na vannacht zijn ze weer zo gespannen als een elastiekje. Beroerd loopt dat joh!

Dat van dat korte lontje herken ik wel. Van de week was ik in mijn oude woonplaats en daar was de een na de andere omleiding. Grrr, ik was gewoon woest.

En van de alles-moet-vandaag-klaar-zijn-stress ook. Pff, vermoeiend hoor, manlief is er al zeker een maand lang ieder weekend druk mee. En nu heb ik voor dit weekend ook nog met hem besproken dat de keuken een grote beurt moet hebben. Hij vindt alles oke. Maar als we bezig zijn ben ik soms echt niet te genieten omdat alles me pijn doet, bah!
Mooi aankleedkussen: wij hebben het heel lang zonder hoezen gedaan. GEwoon een hydrofiel erop en klaar. En zo kun je blijven genieten van de mooie bloemen! Sinds ze echt heel erg beweegt, is een hoes handiger, helaas. (oeps, mosterd, maar het gaat dus wel Floor )

Brr, kramp, afkloppen, gelukkig nooit gehad.

Moedervlek weghalen: ik dacht dat dat niet mocht tijdens zwangerschap. Ik heb een heel rare vlek op mijn been, maar ik wacht toch maar lekker een tijdje hoor. Zo'n vaart loopt het toch niet, hij is al een hele tijd hetzelfde.

Frans, hou de hormonen onder controle

Ik heb het alleen maar heel druk, dus het blijft bij dit berichtje. Tot laterrrrr.....
Over kinderen entertainen... Kwestie van negeren vanaf het begin ;p Ik heb zoon echt moeten leren om zelf te spelen, dan ging ik gewoon in de keuken wat doen terwijl hij in de box lag. Of buiten de was ophangen, uiteindelijk ging hij wel zelf spelen hoor!

(terwijl ik dit typ komt hij naast me zitten mekkeren,haha) Maar het kindje van de buren ook, mén die lopen dus op zondag al om half 9 naar de speeltuin toe 'omdat hij dat wil' en niet meer speelt binnen... Hij is net zo oud als zoon.

Dan hebben mijn kinderen een verkeerde aan me hoor! Heb heel erg tijd voor mezlf nodig! Dat betekent dus ook dat als ik een boekje aan het lezen ben ik hem niet opzij leg om voor hem voor te lezen, dat doen we dan er na! (klink ik zo erg als een horror moeder?!)

Hier ook een vent die geen tijd heeft om dingen te doen voor d babykamer... Niet goed voor m'n humeur en hier ook veel kans op ontploffingsgevaar.
quote:Bokito schreef op 13 november 2008 @ 09:50:

Dan hebben mijn kinderen een verkeerde aan me hoor! Heb heel erg tijd voor mezlf nodig! Dat betekent dus ook dat als ik een boekje aan het lezen ben ik hem niet opzij leg om voor hem voor te lezen, dat doen we dan er na! (klink ik zo erg als een horror moeder?!)

Oh dat vind ik helemaal niet hoor. Dit is het enige waarvan mijn moeder vind dat ze het verkeerd gedaan heeft. Ze heeft altijd haar boekjes weggelegd en zegt nu nog steeds dat als ze het over mocht doen dat niet meer zou doen. Dus ik hou mij mooi aan mijn moeders advies en ga ook lekker door lezen daarna kunnen we leuke dingen doen.

@frans

Ik begrijp je frustratie met sinterklaas echt volkomen. Hier is het ook zo'n drama vooral met vriendliefs ouders. (Die hier overigens zelf een frustratie over hebben met hun eigen ouders en nu het graag met hun eigen familie willen vieren en ons dus met precies hetzelfde opzadelen als wat ze zelf niet wilden.. Ironisch. Maar goed als je zoon 25 is en zelf vader wordt vind ik kiezen voor je eigen familie op z'n minst een beetje laat.) Ik heb nu al duidelijk gemaakt aan beide kanten dat ik volgend jaar mooi zelf besluit wat ik ga doen en dat ik dan wel laat weten of zij er bij zijn of niet. Daar ben ik dan wel een eigenwijze tante in.
Jeeetje jullie hebben wel weer heel veel geschreven. Ben hier zelf een paar dagen niet geweest want heb het heel druk gehad. Merk dat ik tegen mijn grenzen aan begin te lopen. Reizen, lange dagen en dan ook nog achter elkaar¡Khet lukt me niet meer zo goed. Ik krijg dan niet voldoende energie van het slapen om er weer volledig tegen aan te gaan. Kortom ik loop tegen dezelfde dingen aan als waar een aantal van jullie ook tegenaan lopen. Ik moet nu echt meer voor mezelf (en de baby) gaan kiezen en me daar niet zo ontzettend schuldig over voelen. Haha zit trouwens wel weer het woordje moeten in die zin ƒº Zegt al weer genoeg¡K.

Reed trouwens gisteravond naar huis en had de hele tijd een soort menstruatieachtig gevoel onder in mijn buik. Weet iemand wat dat kan zijn geweest?

Floor, midden in de verhuis-/klusperikelen¡KZo te horen wordt het heel erg mooi en kun je er redelijk goed tegen op dit moment.

Ringel, wat een gedoe. Dat is wel het laatste waar je nu op zit te wachten. Kun je inderdaad de verloskundige niet inschakelen als deskundige zodat de Arboarts niet anders kan? Ai, lees net over je gesprek met de arboarts. Ik kan daar heel kwaad over worden. Het is toch te gek dat er zo gereageerd wordt !!!!!!! Alsof je zelf niet graag wilde dat het anders zou zijn.

Vanaf begin december ben je lekker met verlof. Daar ben je dan ook wel aan toe zo te lezen.

En eh¡Kik kom ook alleen maar aan. Heb het idee dat ik deze week weer een sprong heb gemaakt. Niet zozeer qua gewicht maar wel qua omvang van mijn buik.

Bokito, dat zijn inderdaad vreemde tijden om rond te spoken thuis en hier op het forum. Ik slaap inderdaad ook een stuk minder. Niet zoals jij trouwens dat ik er ook echt uit ga maar een stuk onrustiger zodat ik niet uitgeslapen opsta.

Sjaan, fijn dat je kiespijn verdwenen is. Heeft de tandarts nog rekening moeten houden met je zwangerschap i.v.m. verdoving ofzo? Ik heb volgende week dinsdag een afspraak staan dus ben benieuwd.

Ibbeltje, gefeliciteerd met Seppe!! Beleefde je de dag van vorig jaar nu ook weer?
Hoi,

Milena moet ook zichzelf entertainen hoor. En ik zet dan dus ook mijn computer niet uit voordat ik gedaan heb wat ik wilde doen. Alleen kan ze zichzelf pas entertainen nadat ze minstens een kwartier gejammerd heeft. En daar kan ik nu even heel slecht tegen. Sowieso heeft ze een zeur/jammer/drein dagje, dus het was net ook weer erg gezellig in de supermarkt. Ze vroeg om 12 uur zelf of ze naar bed mocht, dus ik denk dat ze heel erg moe is, of mij ook zat

Bluester, uitkijken hoor. Mijn weeen begonnen met dat mestruatieachtige gevoel. Heb je het nog steeds? Anders was het misschien een harde buik?

Lastig he je grenzen bewaken. Ik ben er ook zo slecht in. Zo liep ik net weer met zware boodschappentassen te zeulen. Moet ik gewoon niet meer doen, want ik vole het in mijn buik. En uiteindelijk zijn ik en de baby natuurlijk belangrijker dan die stomme boodschappen. Maar ja, ik denk ook al gauw van even snel dit en even snel dat. (niet dat ik nog erg snel ben trouwens )

Sint, is nu bij ons al erg beladen omdat schoonvader er niet meer bij is. Heb er al helemaal geen zin in eigenlijk. Ik denk niemand. Vind het ook rot dat het plezier om Milena's eerste bewuste sint dan weg is. Maar das eigenlijk wel erg egoistisch. Nu kan ik sint al niet met haar ophalen omdat we dan precies een weekend weggaan met schoonmoeder en schoonzus. Nou ja, wij hebben eigenlijk gewoon teveel gepland en normaal vind ik dat allemaal wel leuk, maar nu kan ik er erg slecht tegen.

Ik zie er ook enorm tegenop dat vent 2 weken weggaat. Ik zal blij zijn als die weken voorbij zijn.

Nou ja, ik heb gewoon mij dag niet. Ik denk dat ik maar ergens in een hoekje ga zitten wachten tot deze dag voorbij is
hmmmmmm dat vind ik nou zo leuk aan het met elkaar schrijven op zo'n maand topic. Jullie gaan precies het zelfde door en maken mee als ik. Heerlijk die herkenning!

Hier ook een bommetje, zowel die van het ontploffings gevaar als de waterbom. Kan om het minste of geringste in tranen uitbarsten (op het werk van de week al 3 keer) en die irritatie omdat het kamertje af moet is ook een trigger voor ontploffingsgevaar. Nu gaan we zaterdag eindelijk de commode ophalen! en dan gaan we behang, verf en andere troepies halen en dan kan lief los (of ik, kan best wel goed verven) hier gaan we in eeste instantie voor creme met bruin.....en dan nog even kijken wat voor gekleurde accesoires erbij komen. Vind groen met blauw altijd wel mooi bij creme en bruin.....we zien nog wel ff.

Enneuh Frans.......het komt wel weer goed met die hormonen maar soms zitten ze je zo in de weg!
o ja het sint gebeuren. Dat omzeilen we door iedereen (de opa's en oma's) hier uit te nodigen......wij bepalen hoe laat we beginnen en hoe laat we stoppen. wie er niet komt, komt niet. Heerlijk! Het is dan ook Mayte's eerste bewuste sinterklaas dus we willen een leuke traditie gaan opbouwen.....dit stap 1.

En wat betreft kerst, hebben we ook geen gedoe, we vieren kerst zoals wij dat willen en hebben dan ook aan de omgeving gezegd dat we zelf uitmaken of we langs komen of niet. Ik heb er een vreselijke hekel aan om braaf te zitten en pootjes te geven (zou een zeer slechte reincarnatie van een hond zijn denk ik) het moet leuk zijn en blijven. zo doen we het al een paar jaar en bevalt prima.
Die menstruatieachtige krampen zijn nu wel weer weg maar het is wel wat gevoeliger allemaal. Ben toch wel even geschrokken en moet inderdaad ook echt beter voor mezelf gaan zorgen.

Ben het helemaal met je eens Ringel dat het heerlijk is om zoveel herkenning te hebben met de verhalen van alle meiden hier. Je weet niet wat "normaal" is en wat niet en die verhalen zetten het dan toch weer in het juiste perspectief.

En ach ja de commode. We hebben niet zo'n hele grote kamer voor de baby en tot nu toe ook nog geen haast om er iets aan te doen (want hoefden niet te verven) maar nu lijkt het erop dat we een commode en kast laten maken. Dus druk aan het tekenen en ik maak het vriend daarbij niet gemakkelijk omdat ik allerlei eisen stel aan het huidige gebruik maar ook aan eventueel toekomstig gebruik Dus...het tekenen is inmiddels even gestopt en pakken we later wel weer op.

Ben ook nog niet zo bezig met sinterklaas. Ik verwacht een uitnodiging voor een feest bij mijn zus omdat haar kinderen natuurlijk wel heel erg met sinterklaas bezig zijn. En ach de volgende jaren zien we het wel. Bij ons is het altijd zo'n lastminute actie
brrrr last minute sinterklaas dingen doen. En dan in de grote grote meute je inkopen nog moeten doen en dan van de stressigheid niet weten wat te kopen en dan eindig je standaard met een geur pakketje........

We zijn nu al in de zomer begonnen met het kopen van kleine dingetjes voor meisje. dus de zak vult zich gestaag. nu nog wat chocolade letters en perpnoten en wamre chocolademelk en het feest is klaar.

Ga met het eten beginnen.......

O ja, ik hoef nog maar 3 weken te werken (15 dagen in totaal) en dan is mijn verplichte vakantie....mijn lijf zegt ook heel hard dat ik rustig aan moet gaan doen.......nog ff doorbuffelen en dan is het eind in zicht.........
was ik alweer, ben al vanaf 4.00 wakker en ben aan het piekeren geslagen. En heb alweer een grote waterbom gedropt.

En dat allemaal om dat stomme pieperige piep werk van me. Ik ben er nu eigenlijk wel helemaal klaar mee. Ik ben nu wel akkoord gegaan met het feit dat ik 5 dagen per week 4 uur ga werken van 7.00 tot 11.00, maar dat kon ook alleen maar als ik dan ook de dinsdag ochtend ging werken. Als dat niet zou kunnen dan kon het niet (is de boodschap die ik heb gekregen) Dinsdag is altijd mijn vrije dag geweest sinds jaar en dag en ik weet ook wel dat je daar geen rechten aan mag ontlenen, maar het voelt wel alsof ik met m'n rug tegne de muur ben gezet. En eerlijk gezegd zie ik het niet zitten om elke ochtend om 5.30 op te staan, met een beetje mazzel heb ik de auto, maar die heeft Lief ook nodig. Anders ga ik met de vouwfiets en de trein. met de trein betekent 5.00 op staan en om6.15 op de fiets en om 6.30 in de trein zitten (kan natuurlijk iets later opstaan maar ben bang dat ik het dan vanwege traagheid niet red) dan werken tot11.00 nu hoef ik dan niet veel te doen en alleen het ontbijt te begeleiden. en daarna de rapportages te doen en wellicht een verslag hier of daar, maar 9 van de 10 keer ben je voor 11.00 neit klaar. Plus dat het veel zitten is.

Klinkt simpel en peace of koekje(is het infeite ook, als je gewoon normaal kan functioneren) mar het is toch pittiger dan dat ik het zo opschrijf.

Het is nu alleen zo dat ik er als eenberg tegenop kijk, en het gevoel heb dat dit een schaduw over dit laatste stuk van m'n zwangerschap brengt, voel me doodongelukkig en weet eigenlijk niet zo goed waar ik met mezelf naar toe moet. Ik geef grenzen aan, mar daar wordt over heen gedenderd. Ik wil best mee werken en nadenken over mogelijke oplossingen, maar die moeten lijftechnisch gezien wel haalbaar zijn. Ik ben bang dat ik me op deze manier behoorlijk in de kreukels werk en letterlijk met veel pijn en moeite die laatste 3 weken doorkom en instort op het moment dat ik eindelijk met verlof kan.

GA vanmiddag naar de vk en wil het ook met haar overleggen wat wijsheid is.

Wat ik eigenlijk zou willen is voor een x aantal uur in de ziekte wet (gen gedoe met loon en uren tekort en weet ik veel wat voor ongein nog meer) en de overige uren werken op een manier die voor alle partijen prettig is.

Voel me net een geknakte zonnebloem.........
Hey Ringel, ze kunnen je niet verplichten om op je vaste vrije dag te gaan werken hoor! Als je niet meer in staat bent om te werken moeten ze juist kijken naar wat je wel kunt! Zet je VK erachter of de arboarts. Ze lossen het maar op.

Hier slaat de vermoeidheid weer toe, viel gisteren om 21.00 uur op de bank in slaap, heb ik lang niet meer gehad.

Bokito: wat nou horror moeder, ik heb altijd gezegd ik was er eerst dus ik moet het zelf ook naar mijn zin hebben toch? Dochter is er niet slechter van geworden hoor.

Ibbel en Seppe: van harte!

Sinterklaas: doen dit jaar nog maar gewoon kerst en pas als nieuwe dochter er iets van begrijpt doen we weer Sinterklaas.

Bluester: beetje rustig aan hoor, je moet nu echt voor jezelf kiezen!

Fijne dag allemaal Engel
Goedemorgen!

Mijn goede humeur is weer terug gelukkig!

Ringel, wat een gezeik met je werk zeg. Ik denk dat het bij jou nog het meeste het gevoel is dat er niet naar je geluisterd wordt en dat je het gevoel hebt dat jou dingen opgedrongen worden. Helemaal niet leuk. Als jullie dit samen bedacht hadden, dan was het heel anders geweest.

Bluester, leuk zelf een commode en een kast tekenen. Wij hebben ook niet zo'n grote kamer. De kast blijft in Milena's kamer en de baby krijgt een klein kastje en de commode (die trouwens wel erg groot is voor zo'n klein kamertje).

Vannacht eindelijk weer eesn goed geslapen. Hoefde maar 1 keer te plassen, werd niet wakker van gesnurk van vent enzo. Nu voel ik me weer heel goed. Haha krijg ook meteen weer zin om dingen te doen dan. MIlena is ook weer een gezellig zonnetje. Gister was een mopperdagje en vandaag maken we het weer leuk!

Vanmiddag ga ik met mijn zusje mee naar haar 20 weken echo. Leuk! Daarna bij vrienden op bezoek. MIleen blijft bij mijn zusje logeren, want wij gaan zaterdag en zondag weg.
Hey Ringel!

Ik wil je even een hart onder de riem steken. Het lijkt mij ontzettend zwaar om iedere dag voor 4 uurtjes zover te moeten reizen voor je werk. Ik snap wel dat 4 uurtjes niet veel lijkt maar met z'n reistraject ervoor en erna ben je toch bijna een fulltime dag in touw om er uberhaupt te komen.

Ik zou toch echt de verloskundige erachter zetten of de arboarts. Ik weet niet precies wat voor een werk je doet maar is het niet mogelijk dat je 2 van de 5 dagen thuis werkt bijvoorbeeld? Dan heb je toch iets meer rust dan dat je 5 dagen heen en weer moet reizen.

Veel succes in ieder geval! En een dikke knuffel
Hey Ringel: sterkte. Het ontbijt begeleiden kan heel lastig zijn met al die kinderen. Ik ken het. Ben momenteel smorgens erg chagarijnig dus dat begeleiden kost me nu veel meer moeite dan eerst. Daarnaast is het reizen niet echt ideaal, je doet er best lang over en het kost je te veel energie. Balen zeg dat het zo opgelost wordt.

Ik zie soms ook behoorlijk tegen mijn werk op, zoals de (laatste) slaapdienst van morgen. Ik heb namelijk nog steeds onwijs veel pijn in mijn kuiten en strompel de trap op. De kinderen die van het weekend blijven slapen hebben allebei hulp nodig en slapen boven. Dat wordt behoorlijk wat trap lopen, waar ik ook haast geen energie meer voor heb. Maar goed, ik probeer het maar en hou me vast aan het geweldige idee dat het de allerlaatste keer is voor mijn verlof!

Zoals velen al aan geven. het wordt nu lichamelijk wat lastiger allemaal. Ik voel m'n rug, m'n kuiten en m'n buik goed. Ook ben ik sneller chaggie en moe en krijg ik hoofdpijn.

Vervelend maar het enige wat helpt is rusten.

De vriendin van Eddy zoey is maandag bevallen van een dochter: Teuntje. ze is alleen wel 9 weken te vroeg bevallen.

ENG. Alles gaat wel goed maar ze ligt natuurlijk wel in de couveuse.
O dat vind ik nou ook wel een leuke naam. Maar het dochtertje van euh.......god-hoe-heet-ze-nou heet ook al zo. Maar 9 weken te vroeg is euh....met 31 weken! meen dat is echt vroeg.

Hoorde gisteren een verhaal van een collega dat een vriendin van har 5 maanden geleden is van een meisje maar dat was al met 28 weken! (ongeveer zover als een aantal van ons nu zijn)

vertel straks verder nu eerst naar vk.
was ik weer. Bij de vk alle goed, bloeddruk 130/60. volgende afspraak is op 3 december

Ook de vk vondt het idd maar belachelijk van leidingevende ne heeft me dan ook weer rust geadviseerd ivm met harde buiken. Ook daar had ik en knoeterharde buik. En ik moet m'n urine laten controleren op blaasontsteking (want ook daar kunnen de harde buiken vandaan komen) heb thuis dus meteen maar een afspraak bij de ha gemaakt en dat ik maandag een plasje ga in leveren. nu dus werk nog bellen dat ik naar de ha ga en niet kom werken. *zucht* ik baal wel van al dat gezeik (letterlijk en figuurlijk)

Maar ik zou nog even mijn verhaal af vertellen, is niet leuk hoor, dus bij deze een waarschuwing vooraf.

dat meisje wat dus al met 28 weken geboren is ging op een gegeven moment steeds slechter drinken en doen. Het ging juist erg goed en ze was thuis uit het ziekenhuis en ouders helemaal blij. Maar omdat ze zo slecht begon te drinken zijn ze weer naar het ziekenhuis gegaan en blijkt dat het kindje helemaal "op" is Hoe zeg je dat......geen fut, geen energie meer heeft om goed te kunnen drinken en nu krijgt ze dus sonde voeding. Ook blijkt er iets neurologisch neit helemaal in orde te zijn en de prognoses zijn niet zo gunstig eigenlijk...... brrrrr daar wil je toch helemaal niet over nadenken?

Ze hebben dus geen idee hoe lang het allemaal nog zou kunnen gaan duren......maar het is afwachten geblazen.
Jeetje wat een fanatieke mensen hier allemaal.

Ben zelf even niet meer in de gelegenheid geweest om in te loggen en heb gelijk pagina`s terug te lezen!

Zelf vanmorgen weer bij de vk geweest. Nu 27w5d wat gaat dat toch snel! Al 20 weken verder dan ik de eerste keer daar kwam.

Bloeddruk was 125/75, prima dus.

Mocht van de verloskundige gaan bellen voor een extra echo, of eigenlijk 2, voor de groei van de baby. Volgens haar niets aan de hand, just incase.. Altijd leuk natuurlijk!

Ook een uitgebreid bloed onderzoek laten doen...

Hartje klonk weer prachtig, en eindelijk wat kilo`s aangekomen! Dat had even op zich laten wachten.

De rest van de dag maar wat rustiger aan doen. Mn borsten worden zwaarder, meer last van mn rug. En die kleine ligt ook zo lekker op mn blaas te drukken, terwijl hij druk aan het spartelen is...

Wat is zwanger zijn toch heerlijk!!!
quote:Lady108 schreef op 14 november 2008 @ 14:49:

Wat is zwanger zijn toch heerlijk!!!

hihi je valt wel buiten de boot hier met alleen maar meiden met klachten oa ikke

ben vanochtend weer eens op de weegschaal gaan staan

Heb ook besloten volledig in "denial" te gaan (is te pijnlijk)

Volgende week weer naar de gyn voor mijn groeiecho, ben zooo benieuwd. Heb wel het idee dat de kleine meid goed groeit.

Ze is iig levendig genoeg AUW AUW.

Seppe nog GEFELICITEERD!!!!! (beter laat dan nooit toch?!)

Hier is Sinterklaas meer dan welkom Hidde is er meer dan klaar voor hij zit nog net niet bij de voordeur. Hij denkt dat hij elk moment kan komen met zijn kadootjes!!!

We vieren het niet maar wel schoen zetten. Playmobiel erin en geslaagd feestje.

Vandaag even ontaarde moeder . Kind naar kindergarten en wij boodschappen doen. Waren alleen vergeten om ons nieuwe gsm nummer door te geven. Blijkt bij het ophalen dat ze meerdere malen geprobeerd hadden ons te bereiken omdat hidde zo ziek was geworden en al 2x had gespuugd. meeeeen wat voel(de) ik me slecht. Hij is zooo zielig, ligt nu gelukkig te slapen op de bank.
oooooo Barrel, jij ontaarde moeder! nou ja, je kan niet alles weten toch, puur toeval dat hij juist nu ziek is geworden. (murphies law)

hahahahaah ben nu toch wel nieuwsgierig hoe zwaar je bent hoor. Ik weeg nu 85 kilo, ben in de afgelopen.........euh.........3/4 weken 4 kilo bijgekomen. Geen idee wanneer ik voor het laats op de weegschaal heb gestaan voor vandaag. Gewoon niet moeilijk over doen, dik wordt je toch.

Heb werk gebeld dat ik maandag niet kom en afwacht wat de ha gaat zeggen, nu hoop ik dat ze een beetje op m'n hand is.....maar de vk vondt het eignelijk maar stom dat mijn leiding gevende zo moeilijk doet hierover.

maar genoeg hierover gezegd.....wil en kan me er niet meer druk om maken en ik wil jullie allemaal een dikke knuffel geven en bedanken voor de raad en knuffels en alles......Voel me af en toe zo'n piepdoos.

Wie van jullie hebben eigenlijk allemaal het kraampakket van de zorgverzekeraar binnen? Ik denk dat ik er toch maar eens achteraan ga bellen, heb geen idee of ze weten dat ik in verwachting ben. Had hem eigenlijk al wel verwacht (en idd weer schrikken cvan die mega verbanden!!!! )

verder weinig nioeuws aan de horizon, Meisje zit nu in bad en ik ga d'r zo nog een verhaaltje voorlezen en daarna mag ik weer languit op de bank (ook niet bevorderlijk voor de kilo's of eigenlijk wel, maar dan niet goed)
Barrel, hoe gaat het nu met Hidde? Weer een beetje beter?

Ringel, ik vind je geen piepdoos. Ik vind het juist goed van je dat je grenzen stelt en er niet overheen gaat.

Ik weet nog niet of wij iets aan Sinterklaas gaan doen. Vriend wil er pas over na gaan denken na de verhuizing. Morgen is de grote dag. Na twee weken fulltime werken en klussen gaat de grote verhuizing beginnen. Als kers op de appelmoes had vriendlief hier in Het Oosten vanmiddag ook nog even een sollicitatiegesprek. We zitten nu echt in een stroomversnelling.

Seppe's kamer is nog niet af. Er ligt nog geen vloer. Tot die tijd mag hij zijn zusjes kamer gaan inwijden.
@ Ringel,

Ik heb nog geen kraampakket en kan er ook pas een krijgen vanaf 1 januari. Aangezien ik van polis moet veranderen en ik dan wel een kraampakket krijg. Ik zou dus ook graag weten wat er zo allemaal in zit dan weet ik in ieder geval dat ik die dingen niet meer hoef aan te schaffen Ik wacht dus even af op de rest.

@Ibbel Veel succes met verhuizen morgen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven