Februari 2011 *deel 3*

27-12-2010 20:57 2500 berichten
Welkom op het topic van de Februari mama's!

NaamLftDatumGeslachtGeboren!Fietje953328 janMeisje12-01 Fietje-dochterAnsari3031 janJongen (2e kind)12-02 Ansari-zoon Kookaburra2803 febMeisje08-02 Kooka-dochterMeekletser2904 febMeisje (2e kind)04-02 'Meisje'Kantineke2504 febMeisje31-01 YaraLentebries2906 febJongen (2e kind)07-02 Lente-zoonDouze3007 febJongen15-02 LaurensMikado1233908 febMeisje06-02 Yara NickyKaat773211 febMeisje16-02 LotteSenshi2611 febJongen17-02 MilanJuliet19822811 febMeisje25-12 Ellis LynneKwikzilver3811 febJongen14-02 Kwik-zoonFemfreggel2811 febMeisje18-02 Rianne MilanaPrinsesjeenco793114 febJongen15-02 Robin MikaJennifervd2616 febMeisje28-02 Elinfeb20112617 febMeisje11-02 'Catootje'Kupcake2818 febMeisje20-02 Kupcake-dochterKriwi2518 febJongen19-02 Kiwi-zoonJuuls822818 febMeisje14-02 SaarMissbreezer2823 febJongen (2e kind)17-02 mb-zoonAmelief2428 febJongen (2e kind)23-02 Zoon-lief

Link naar ons 1e deel: *klik*

Link naar ons 2e deel: *klik*
Alle reacties Link kopieren
Dus nog geen senshi-baby... Jij bent trouwens wel op een mooie datum uitgerekend zie ik net! Best veel op die datum trouwens.

Nog plannen voor vandaag? Deze week is senshi-man nog thuis toch?
Ja hij is deze week nog thuis. Ik ga vandaag weer knutselen En straks even naar de kruidvat. Daar krijg je bij 2 actieproducten 500 gram schepsnoep gratis. En manlief zit al 3 dagen te zeuren dat ie dat wil haha.
Goedemorgen

Hier een rustige nacht gehad. Lekker geslapen en geen gerommel. Vanmiddag naar de cesar therapeut en verder weet ik het nog niet.
Ha ha ha, ik dacht ik kom even snel baby nieuws kijken...!

Goedemorgen meisjes!
@senshi: als je dan bij het kruidvat bent kan je meteen babylotiondoekjes meenemen. die zijn nu 6 pakjes voor 6,49.
goedemorgen allemaal

nog geen babynieuws dus... hihi

vandaag om kwart over 10 heb ik liggingsecho.

@amelief: succes straks bij dat gesprek over dat inleiden.

@jennifer:

tot laters vandaag!

liefs mb
@Jennifer: Sorry helemaal over je post heen gelezen. Wat klote dat het zo slecht met hem gaat. Sterkte!

@Mikado: Zijn die babylotiondoekjes hetzelfde als de zwitsal billendoekjes? Want die heb ik pas al een grote doos gekocht.. Pff ik ben echt nog een leek in die dingen
ja dat zijn dezelfde maar dan van kruidvat merk (en beetje boel goedkoper). tip van mijn zus is wel om de sensitive te nemen want van die andere blijft de geur erg aan je handen hangen.

Enne ze gaan er hard doorheen. reken maar uit : elke luier toch wel een doekje of 3 zomaar. in een pak zitten ruim 60 doekjes (geloof ik) dus dat is 20 luiers. 7 luiers per dag (in het begin) dus dat is 3 dagen.... en dan denk ik maar even niet aan die echte poepluiers........... Hmm ik stuur mijn lief morgen maar even langs de kruidvat...
Haha goed uitgerekend ;) Nouja ik heb nu die van zwitsal voor de eerste weken dan. Maar bedankt voor de tip!
ja he en dat op de vroege ochtend.... GAAAP. Die aanbieding bij de kruidvat is er niet altijd dus mijn zus slaat altijd een doos of 4 in. Kan ze even vooruit (maar ze heeft dan ook 2 kinderen).
Goedemorgen
Kom ik aan met mijn ene doos met doekjes haha! Toch nog maar even wat bijhalen;)

Ik heb voor het begin een soort proefverpakking van de nutrilon gekocht. Was 2 euro en er zitten zes sachets met voeding in. Gooi ik geen 10 euro weg als we toch borstvoeding doen. Gaan we over op flesvoeding, wonen we midden in de stad om even snel wat bij te halen.

Gisteren lag ik om 9 uur al te slapen eb om 3.30 was ik klaar wakker! Heb maar de vaatwasser ingeruimd enz. Zelf aan zitten denken om nog een muurtje te schilderen hihi! Om 6 uur weer in slaap gevallen en nu zo brak als wat. Gelukkig wordt de verkoudheid wel wat minder! Duimen dat het snel weg trekt en ik ook snel weer wat hoor!

Jennifer wat naar voor de vriend van je moeder en voor haar en jullie natuurlijk ook! Hopelijk brengt de kleine zometeen wat afleiding! Sterkte ermee!

Amelief succes in het ziekenhuis! Geniet van het kijken van de kleine (echo)

Hier laat beeb wel weer goed van zich horen dus ben er nu wel wat geruster op. Hij is nog steeds rustiger dan anders, maar kan het hem niet kwalijk nemen met zo weinig bewegingsvrijheid:)

Vandaag geen plannen. Misschien een beetje huishouden, maar ik vermoed dat het vooral veel bed/bank liggen wordt en film kijken;)

Fijne dag

(en waar blijven nou die babyyyyyy's??)
Zeg is het tot jullie doorgedrongen dat het vandaag 1 Februari is

We mogen los!! joehoe!!, haha

Jennifer vervelend zeg van je stiefvader, sterkte meid, ook voor je moeder

Veel plezier vandaag met babygluren Amelief en MB.

En spannend voor jou Amelief, vandaag weet je eindelijk meer.

Fijn dat je langzaamaan iets beter begint te voelen Prinses!

Ik mag vanmiddag weer naar de vk. Ik ben trouwens steeds zo duizelig als ik wakker word. Das echt niet grappig. Als ik moet plassen s nachts moet ik eerst even bijkomen op het randje van het bed voordat ik daadwerkelijk opsta. Eens vragen of zei weten wat dat is.

Ik ga straks trouwens ook naar de kruidvat, haha. Ik moet scheermesjes hebben die in de actie zijn. En misschien bezwijk ik ook nog wel voor die schepsnoepjes, haha
Goedemorgen meisjes,

Jaaaaa het is februari!!!! wie bied op de 1e echte feb-baby??

Eerst een knuffel voor Jennifer! Wat rot van je stiefvader en vervelend dat je je ook niet goed voelt. Sterkte meis!

Die scheermesjes moet ik ook hebben, en tja dat snoep is dan ook wel lekker...

@Amelief: Veel plezier bij de VK, ben benieuwd wat ze te zeggen heeft over het inleiden.

@MB en Douze:Ook naar de VK, succes!!

@Mikado het wiskundewonder toch??

@Prinses: Hier ook een bad/bank dagje, maar eigenlijk nog even stofzuigen en dweilen....
Even een korte hallo! Ik ga meteen mijn bedje weer in. Verkoudheid wegslapen en proberen zoveel mogelijk uren te pakken nu het nog kan

Vamiddag aan het eind van de middag de VK, poging tot strippen als er al iets verweekt is en anders bespreken hoe het nu verder gaat... Het liefst wacht ik op de natuurlijke manier, maar als dat betekend dat ik straks een halve kleuter eruit moet werken dan heb ik liever dat ze nu ingrijpen

Ik moet eerlijk zeggen dat ik mijn buik nog niet zat ben... waarom gaat de tijd zo snel!

Ik laat vanavond even weten hoe het ging! fijne dag allemaal
Oo kooka spannend!!! Maar als de natuur er nog niet klaar voor is helpt strippen ook niet hoor! Je geeft het alleen een zetje!!

Hier is een linkje naar een paar van m'n zwangerschapsfoto's. Heb ze zelf nog niet dus kan ze nog niet op Hyves ofzo zetten

http://anitamundt.typepad ... otografie-blue-belly.html
Leuke foto's Prinses!!

Succes Kooka!! Hier ook een grote beeb dus donderdag ook een gesprekje over de beeb eerder halen.
Succes Kooka.

ik mag morgen voor een strippoging
Hi meisjes!

Hier een off-day! Ik ga zo maar even slapen denk ik.

Vanmiddag naar de vk.

Succes Kooka met je strippoging. En Amelief met bespreken van inleiden. En volgens mij moesten er nog meer naar de vk, ik weet niet meer wie. Succes iig!!

Dikke dikke vor Jennifer!
@Kooka Succes met de stippoging.

Iedereen die vandaag weer naar de VK gaat, succes en laat even weten of er nog nieuwtjes zijn
@Kooka/ Mikado: Veel succes met het strippen!

@prinsesje: mooie foto's!

@Amelief: ik ben benieuwd wat de uitslag is van je gesprek. En hoe je kindje ligt natuurlijk...

@Senshi: stiekem wel fijn als de kleine nu komt kijken, aangezien manlief thuis is.

@mb: en hoe ligt jouw kindje?

Bedankt voor alle lieve knuffels!

Ik heb vandaag een heel vreemd warm gevoel. Het voelt alsof ik gloei maar ik ben totaal niet warm. (wel warme handen)

En dat in combi met de vermoeidheid zorgt voor een heerlijke slaapmood...alleen slapen zit er dus niet in. haha

Ik voel me vandaag wel beter! Niet meer zo depri!

Voor de mensen die nog geen kaartje hadden: ik kreeg vandaag een kaartje binnen van: www.jakima.nl Ik vind ze erg leuk! Maar wij hebben al een kaartje.

Tot strakjes!
Heeft ook voordelen zo heel de dag thuis.

Zo heb ik daarnet een bezwaarschrift geschreven tegen een parkeerboete die ik voor de deur kreeg in november.

Tegenover ons huis zitten twee bedrijven en een hogeschool en laat daar nou net de parkeergelgenheid niet op gemaakt zijn. Zo is het dus altijd dat als ik thuis kom in de middag er geen plek is in mijn straat.

Die dag kwam ik om 16.00 uur thuis en parkeerde ik pal voor mijn deur op de stoep om mijn boodschappen binnen te zetten. Na 16.00 uur is er meestal wel plek want dan gaan de meeste kantoren leeglopen dus het was maar voor heel even.

Staat ineens me buurvrouw aan de deur met een boete.

GGRR!! Nu dus bezwaarschrift ingediend met een verklaring van het UWV over mijn bekkenklachten.

Niet geschoten is altijd mis zeg ik maar.

Dames, hoe was het bij de VK

@Lente: Rust lekker uit!
31-01-2011

47 cm 2920 gram

en haar naam is yara
Hmm....t is hier vandaag erg stilletjes! (verdacht?)

Ik ga nog maar even liggen met de catalogus van de H&M.

Daar kan ik straks weer gewoon gaan shoppen...heerlijk.
woohoo kantineke!!! gefeliciteerd!!!1

en wat een mooie naam. geniet lekker van jullie meisje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven