Fototopic....kinderen
donderdag 21 januari 2010 om 12:13
donderdag 21 januari 2010 om 12:29
quote:emaille schreef op 21 januari 2010 @ 12:27:
Of een foto van je oma.Doen we op de relatiepijler een topic waar je je partner kunt laten bewonderen , op de sexpijler je bedpartners ( zouden zomaar eens héél verschillende kunnen zijn ) , bij thuis plaats je dan je voordeur plus straatnaambord, .....
Of een foto van je oma.Doen we op de relatiepijler een topic waar je je partner kunt laten bewonderen , op de sexpijler je bedpartners ( zouden zomaar eens héél verschillende kunnen zijn ) , bij thuis plaats je dan je voordeur plus straatnaambord, .....
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
donderdag 21 januari 2010 om 12:30
donderdag 21 januari 2010 om 12:42
Naar aanleiding van de vele geplaatste kinderfoto's op het andere fototopic was er discussie of zulks niet erg onverstandig is met het oog op pedofielen e.d. De meesten, mijzelf incluis, vonden dat toen wat al te vergezocht. Als je, als pedofiel, al uit zou zijn op huis-tuin-en-keuken-kiekjes van voetballende en sleeënde kleuters en peuters, dan zijn er tientallen sites veel geschikter dan een viva forum waar er af en toe, te midden van honderden andere foto's, gedurende 5 minuten een kleuter in skipak te zien is.
Maar een topic getiteld "fototopic kinderen" lijkt me een heel ander verhaal, dat via een googlesearch, heel wat onfrisse types zal aantrekken. Niet zo verstandig, dus, denk ik.
Maar een topic getiteld "fototopic kinderen" lijkt me een heel ander verhaal, dat via een googlesearch, heel wat onfrisse types zal aantrekken. Niet zo verstandig, dus, denk ik.