Fototopic....kinderen

21-01-2010 12:13 128 berichten
Alle reacties Link kopieren
In na volging van het inmens populaire topic waar iedereen zich zelf even laat zien, kwamen ook een paar foto's lang waar de kids opstonden. de ahhhh's en de ohhhhh's zag ik langs komen.

Ik en ik denk ook andere zullen vast en zeker ook wel benieuwd zijn naar de kids waar we o zo trots op zijn.
Misschien moeten ze samen een keer spelen Misschien kunnen jouw dochter de mijne bezweren.
Sorry BGB, maar bij al deze plaatjes valt mijn voordeur in het niet

Heb de camera ook niet bij de hand, maar ik kan je wel vertellen dat hij groen is. Met zo'n ruitje erin waar je doorheen kunt kijken, maar daar hebben wij een gordijntje. En er zit ook een slot in en zo'n zilveren ronde knop om de deur mee open en dicht te doen.

Of ben ik nu te herkenbaar? Misschien haal ik deze post dan over vijf minuten weer weg
Ook als je naast me ligt, je gezicht opnieuw het mooiste blijkt te zijn
Hier een foto van mijn neefje. (ik heb geen kinderen, maar ben supertrots op mijn neefje)

Ze vinden dat ie lijkt op een beroemdheid. Hoe heet ie ook al weer...?

Nou ok, eentje dan. Hier is Kitty:

oh that purrrrrrrrrfect feeling
Gollum uit LOTR
En dit is mijn voordeur

quote:traincha2 schreef op 21 januari 2010 @ 12:51:

Misschien moeten ze samen een keer spelen Misschien kunnen jouw dochter de mijne bezweren.

Heeft ze dat immens gemene van haar moeder of vader? Bij ons komt het natuurlijk allemaal via de vader. Dat scheelt nog wel eens mannelijke of vrouwelijke invloeden!

Ik heb trouwens ook nog 1 wel heel erg goed gelukt kind. Die doet niet aan bezweren en bloed en duivels. Fotootje?
En mijn hond

Appeltjesgroen heet jij toevallig Patsy???
Ach, vooruit, na zo'n voordeur durf ik de mijne er ook wel in te gooien. Heb de camera opgezocht en een prachtig kiekje gemaakt. Fuck de herkenbaarheid:

Iemand schreef(volgens mij BGB of Emaille)

Doen we op de relatiepijler een topic waar je je partner kunt laten bewonderen , op de sexpijler je bedpartners ( zouden zomaar eens héél verschillende kunnen zijn

Ik moest ineens hartelijk lachen want stel je voor dat er bij een paar mensen de ZELFDE partner staat!!!

Dan ben je mooi in de aap gelogeerd nietwaar hihihihihihi!!
quote:Marielle1410 schreef op 21 januari 2010 @ 12:53:

[...]

Heeft ze dat immens gemene van haar moeder of vader? Bij ons komt het natuurlijk allemaal via de vader. Dat scheelt nog wel eens mannelijke of vrouwelijke invloeden!

Ik heb trouwens ook nog 1 wel heel erg goed gelukt kind. Die doet niet aan bezweren en bloed en duivels. Fotootje?Volgens haar vader heeft ze al die duivelse eigenschappen van haar moeder
Ik heb anders massa's kinderen langs zien komen op de 'plaats een foto' topics hoor, dus zo raar idee vind ik het niet van TO.
quote:Marielle1410 schreef op 21 januari 2010 @ 12:53:

[...]

Ik heb trouwens ook nog 1 wel heel erg goed gelukt kind. Die doet niet aan bezweren en bloed en duivels. Fotootje?ja!
En dit mijn boodschappen autootje

Kostte nogal wat, vadaar de voordeur die nodig vervangen moet worden.

Tja.. keuzes maken he?
Zie hier de reden van Patsy!
Ik ben toch niet te herkenbaar nu he?
quote:Marielle1410 schreef op 21 januari 2010 @ 12:54:

Appeltjesgroen heet jij toevallig Patsy???Nee. Priscilla.
Mijn schatje:

Stressed is just desserts spelled backwards
Appeltjesgroen, ik heb een prachtige voordeur, maar ik rij hierin. Keuzes inderdaad:

quote:xDoortjex schreef op 21 januari 2010 @ 12:55:

Ach, vooruit, na zo'n voordeur durf ik de mijne er ook wel in te gooien. Heb de camera opgezocht en een prachtig kiekje gemaakt. Fuck de herkenbaarheid:

[afbeelding]Knap hoor! Al die bloeiende planten in hartje winter!
Jongste wil alleen onherkenbaar

Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Mal, ik zie je schatje niet!
Mijn prachtkindje:

quote:Marielle1410 schreef op 21 januari 2010 @ 12:50:

[...]

Zozo, BGB! Hoe oud is hij? Anders moet ik maar een keer langs komen!Laat eerst maar een foto van jezelf zien. Blond en lang haar heeft geloof ik wel zijn voorkeur.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven