Fototopic....kinderen

21-01-2010 12:13 128 berichten
Alle reacties Link kopieren
In na volging van het inmens populaire topic waar iedereen zich zelf even laat zien, kwamen ook een paar foto's lang waar de kids opstonden. de ahhhh's en de ohhhhh's zag ik langs komen.

Ik en ik denk ook andere zullen vast en zeker ook wel benieuwd zijn naar de kids waar we o zo trots op zijn.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 21 januari 2010 @ 14:22:

[...]

Ja, maar je hóeft ze niet het world wide web op te gooien om dat te tonen, hoor.

Heb je gelezen over de wellicht niet zo handige topictitel? Dat dat verkeerde mensen aan zou kúnnen trekken?Ach ja, maar moeten we dan niet bang zijn voor zowat alles in de wereld? Niemand zet hier zijn kind in rare plaatjes neer. En als mensen echt kwaad willen, dan kunnen ze dat ook van mijn hyves halen. Incl. badpak en naaktfoto's (niet van mezelf) en altijd koosjer. We leven in een veel te benauwd land. Echt waar. Ik ga die duivelin van mij van bed halen, eens kijken wat ze nu weer te verkondigen heeft.
Foto van Kruimel is al te vinden in het draagdoeken topic...
inderdaad knallen die ogen eruit. mooi hoor.

Ik kijk zelf nog regelmatig naar mijn kleine zijn babyfoto's. Heerlijk vind ik dat. Heb de mooiste in een album gezet dus als schoondochter/zoon later komt weet ik wat ik het eerst zal laten zien, hahahahahahaha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven