Fototopic....kinderen

21-01-2010 12:13 128 berichten
Alle reacties Link kopieren
In na volging van het inmens populaire topic waar iedereen zich zelf even laat zien, kwamen ook een paar foto's lang waar de kids opstonden. de ahhhh's en de ohhhhh's zag ik langs komen.

Ik en ik denk ook andere zullen vast en zeker ook wel benieuwd zijn naar de kids waar we o zo trots op zijn.
Ik heb er nog wel meer maar ukkie is een nudistje dus mag hier niet :(
Verschrikkelijk???? Ik vind het werkelijk een prachtige naam! Echt waar! Die van mij heeft een ordinaire boerennaam, niks in vergelijking met jouw V.!
quote:coeberghmetijs schreef op 21 januari 2010 @ 14:07:

Ik heb er nog wel meer maar ukkie is een nudistje dus mag hier niet :(Nee dat kan niet!
quote:koeka schreef op 21 januari 2010 @ 13:08:

[...]

Pedofielen verzamelen blijkbaar niet alleen foto's van ontklede kinderen. En een badpakje is zo weggefotoshopt. En topictitel is searchenginegewijs niet bepaald handig gekozen, dat levert hits op bij searches van mensen die je hier liever niet als stille meegluurder wil hebben.

Maar goed, gezien het soort postings wat er inmiddels op het topic is verschenen, zal de animo sowieso wel snel afnemen, vermoed ik .Dus niet.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Heel even dan, ik haal hem zo weer weg. Dit was 3 maanden geleden.

*helaas te laat, fotolink is alweer weg*
Die is ook weer om op te vreten Mirjam! Je had hem ook niet groter hoeven doen hoor hahahaha!
Och BGB, iedereen is toch trots op zijn of haar eigen kids?
mooi dochter heb je mirjam.
Oi! Bedoelde je deze lekkertjes, Ainne?
mahna mahna tuduuuudududu
Ainne, foei! Je weet toch dat die andere snackbarketen beter is!
Oei, hij is wel erg groot he. Nog een paar minuten, dan haal ik hem weer weg.
oke dit is pure kindermishandeling
quote:Marielle1410 schreef op 21 januari 2010 @ 14:14:

Ainne, foei! Je weet toch dat die andere snackbarketen beter is!lol
Ik wil nu toch even officieel protesteren! Die zijn niet van Ainne maar van mij! En dit is in onze eetkamer, die wij in McD-thema hebben ingericht (met ballenbak). Heerlijk, sindsdien zijn het zulke makkelijke eters.
mahna mahna tuduuuudududu
Mirjam, wat leuk dat ik net op tijd was, wat een mooi klassiek gezichtje!! Ook een beetje rossig? Mijn dochter ook alleen dan bruine ogen. Leuk!
Gniffel, dat geloof ik best hahaha! Wat ga je met zoon 1 doen? Laten solliciteren voor spotje bij Michelin? Moet nu naar boven, want demonische dochter (1 van tweeling) sloopt haar bed....
Verbeter... Laat bed door haar kamer zweven en tegen de muur rossen.

(Tip: begin nooit aan kinderen)
quote:Marielle1410 schreef op 21 januari 2010 @ 14:12:

Och BGB, iedereen is toch trots op zijn of haar eigen kids?

Ja, maar je hóeft ze niet het world wide web op te gooien om dat te tonen, hoor.

Heb je gelezen over de wellicht niet zo handige topictitel? Dat dat verkeerde mensen aan zou kúnnen trekken?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Bedankt iedereen. En inderdaad Schuddebuikje, ze is een heel klein beetje rossig, met knalblauwe ogen. Dat kun je hier zien:

*en weer weg*
deze werkt niet?
ja nu wel ahhhhh lief!! Die ogen in combi met dat blauw wat ze aanheeft! mooi!
(en de ogen van mama gok ik?)
Het is echt mijn favoriete foto van haar, zo'n opvreetkoppie. Ze was daar 6,5 maand.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 21 januari 2010 @ 14:22:

[...]

Ja, maar je hóeft ze niet het world wide web op te gooien om dat te tonen, hoor.

Heb je gelezen over de wellicht niet zo handige topictitel? Dat dat verkeerde mensen aan zou kúnnen trekken?Natuurlijk kán dat, maar eerlijk gezegd maak ik me daar nou niet zo druk over. Kinderfotos zat te vinden, dus die idioten gaan zich echt niet meer of minder aangetrokken voelen tot kinderen door een foto meer of minder.
quote:schuddebuikje schreef op 21 januari 2010 @ 14:25:

(en de ogen van mama gok ik?)Inderdaad. Ze lijkt enorm op mij. Iemand die mij als kind kende, en nu haar weer ziet, zegt dat ze een kloontje van mij is. Echt zo grappig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven