Fototopic....kinderen

21-01-2010 12:13 128 berichten
Alle reacties Link kopieren
In na volging van het inmens populaire topic waar iedereen zich zelf even laat zien, kwamen ook een paar foto's lang waar de kids opstonden. de ahhhh's en de ohhhhh's zag ik langs komen.

Ik en ik denk ook andere zullen vast en zeker ook wel benieuwd zijn naar de kids waar we o zo trots op zijn.
quote:Marielle1410 schreef op 21 januari 2010 @ 12:58:

[...]

Knap hoor! Al die bloeiende planten in hartje winter!

Ja, ik heb groene vingers!

Ook als je naast me ligt, je gezicht opnieuw het mooiste blijkt te zijn
Dan komt er nu een echte foto van Lien, want ik ben toch allang niet meer onherkenbaar op het forum!
quote:blijfgewoonbianca schreef op 21 januari 2010 @ 12:59:

[...]

Laat eerst maar een foto van jezelf zien. Blond en lang haar heeft geloof ik wel zijn voorkeur.Dan zit ik gebeiteld!
Op het fototopic durfde ik niet, tussen al die mooie mensen, maar dit schuilt er achter die mooie voordeur:

Ook als je naast me ligt, je gezicht opnieuw het mooiste blijkt te zijn
En dit is dan echt mijn eigenste, bloedje en mijn allerliefste moppie!
Brum, stoer kind!
AGOSSIE! wat 'n schatje.

Ik laat me nu niet meer op het verkeerde been zetten met dit topic, het vorige foto topic begon ook zo waardoor ik alle leuke foto's gemist heb...
He Toffifee, jij had laatst in een ander topic een opmerking gezet waardoor ik dacht dat wij zomaar eens uit dezelfde plaats konden komen.... Wat is jouw woonplaats??
Waar woon jij?
quote:Marielle1410 schreef op 21 januari 2010 @ 12:44:

Niemand zet hier toch pikante foto's van zijn of haar kinderen op?? Ik zie het probleem echt niet hoor.

Pedofielen verzamelen blijkbaar niet alleen foto's van ontklede kinderen. En een badpakje is zo weggefotoshopt. En topictitel is searchenginegewijs niet bepaald handig gekozen, dat levert hits op bij searches van mensen die je hier liever niet als stille meegluurder wil hebben.

Maar goed, gezien het soort postings wat er inmiddels op het topic is verschenen, zal de animo sowieso wel snel afnemen, vermoed ik .
waarschijnlijk daar waar zij woont toff....
Uhm eerst jij, maar het ging over de lesbische buurvrouwen die al een kind hadden van twee en zwanger was van de volgende.... Tja, ik weet dat er meer lesbische zwangere stellen zijn, maar ik heb/had ook zulke buurvrouwen. Wij zijn net verhuisd.
Ik woon nu in W. Maar woonde eerst in AP....
Mijn woonplaats begint met een D.
Neeee, dan hebben we toevallig allebei buurvrouwen met een hevige kinderwens haha!
En zo te zien dol op worteltjes. Leuk hoor.

Ik heb (nog) geen kinderen, wel foto's van mezelf als kind of ik moet net als anderen grappige foto's van het web halen, maar ik geloof dat TO deze topic niet hiervoor bedoeld had.

Ik kijk dus af en toe mee tussen de andere dingen/bezigheden door en smelt trouwens ook weg bij de poes van poezewoes.

Ik heb een collega die 12 katten heeft en die noemt ze ook allemaal haar kinderen. Helaas is mijn flatje te klein (in mijn optiek) voor een kat.
Ik heb helaas nog maar 1 kind, dus meer foto's kan ik ook niet plaatsen...
quote:kevin8 schreef op 21 januari 2010 @ 13:11:

En zo te zien dol op worteltjes. Leuk hoor.

Ik heb (nog) geen kinderen, wel foto's van mezelf als kind of ik moet net als anderen grappige foto's van het web halen, maar ik geloof dat TO deze topic niet hiervoor bedoeld had.

Ik kijk dus af en toe mee tussen de andere dingen/bezigheden door en smelt trouwens ook weg bij de poes van poezewoes.

Ik heb een collega die 12 katten heeft en die noemt ze ook allemaal haar kinderen. Helaas is mijn flatje te klein (in mijn optiek) voor een kat.slik........ Zal ik nu foto maar weer weghalen dan?

Mijn vrolijke prop

Ta2 speciaal voor mij
Dit zijn mijn bloedjes.

En als Meds nou nog één keer durft te bweren dat ik ze zogenaamd niet gezond eten zou geven, dan doe ik haar wat. Serieus.

Er is geen afbeelding te zien Ainne
Doornroosje

De andere kinders zie ik niet....

klik
Ook niet bij jou doornroosje...
Oh Mardjen, dat is werkelijk een allemachtigst schatje!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven