Full House deel 2

12-10-2010 19:40 2492 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleeftijduitgerekendleeftijd kinderenbijzonderhedenRoze wolk3122 apr. '104 en 3 Bevallen!!

07-04-2010Amalia366 jun. '104 en 2,5Bevallen!!

16-06-2010Sardegna358 jul. '107 en 5Bevallen!!

10-07-2010Viooltje3326 aug. '1012, 10 en 7Bevallen!!

15-07-2010Tieger3130 aug. '104 en 2Bevallen!!

02-09-2010Pinkeltje81305 okt. '103 en 1Bevallen!!

07-09-2010Rikst3121 okt. '105 en 2Bevallen!!

28-10-2010Bengel368 feb. '114 en 2 It's a boy!!Uma3012 mrt '114 en 2,5 It's a girl!!5x5274 en 2Happy met 2

Link naar het eerste deel -> een derde kindje in 2010

Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling

Link naar het derde deel -> Full House
Het is meteen minder stil hier

ik heb de babywas weggestreken gezien ik toch niks te doen heb dan

sukkel he haalt ie vanmiddag speciaal chocolade in buurstad voor mij ( en van die echte goede nou dan heb je me ) nou en nu laaaaaiende ik
Oh Amalia het dringt nu tot me door wat leuk je wilt misschien een vierde !!! En je man?
Hm ik zit me optevreten he i p v iets met mn avond doen dat heb ik dan als ik eenmaal boos ben wil ik het kunnen zijn ook en niet tegen een bankstel zitten praten.

Nouja ehhh therapeutisch in mn eentje forummen

ik heb dus een tagine gemaakt, lamsgehaktballetjes in erg ingewikkelde kruidensaus met couscous, 2 uur heb je nodig, vond het lekker maar de rest vond het niks

zo'n tagine serveert heel mooi trouwens en het kookt ook gezelliger dan een pan.

Ik hebbook zo'n gietijzeren le crueset vind ik ook altijd zo mooi

morgen ga ik koffietaart maken met lange vingers leuk alhoewel ik lust geen koffie

maar het zag er mooi uit ( voorkant van de delicious ) ook veel meer recepten die ik ga uitproberen
Okee ik heb ineens wel 20 berichtjes gestuurd. Ineens flip ik joh ik snap het gewoon niet meer ik heb gewoon het gevoel dat ik niet besta als je zomaar de deur dicht trekt en uren wegblijft en wat ben ik dan eigenlijk precies ? Ik voel me genegeerd. Bah dat is een rotgevoel joh.

En ik kan er slecht mee omgaan :( ik ben gewoon niet zo en ik snap het niet dat het zo makkelijk gaat :(
zoooo ben ik weer. Nou de verlorene thuis.....daar zijn we weer compleet... een feestje om de hoek en daar gebleven, mn berichtjes natuurlijk niet gelezen en ziet t probleem niet...
Nou ik vind het echt heel stom Viool. Moet me er misschien niet mee bemoeien maar aangezien je je hart hier lucht mag het eigenlijk wel;

Ik vind het eigenlijk dan je man niet echt zijn verantwoordelijkheden neemt ten aanzien van het gezin als ik het zo lees. Hij gaat zijn gang en jij zit ermee. Ik bedoel, jij kan toch ook niet even de deur dichttrekken? Als je even iets uit de auto haalt blijf je toch geen 3 uur weg??? Tuurlijk, onwijs gezellig een spontaan feestje bij de buren, de beste feestjes. Maar dat kan toch niet zonder afmelden? En daaarnaast hadden jullie een hele gezellige dag, die wordt daardoor verstoord en niet leuk afgerond.

Kijk hij was al zo toen jij hem leerde kennen en dat trok je aan in hem, maarja, als je een verbintenis aangaat met iemand (en ik vind kinderen een veel grotere verbintenis dan trouwen) dan moet je daar ook je verantwoordelijkheid in nemen en niet meer zo heel erg je eigen gang gaan. Je bent toch geen oppas??

Natuurlijk -en zo voel ik me ook af en toe- ben je meer een oppas omdat je aan huis zit ivm de borstvoeding en niet werkt. Maar dat wil toch niet zeggen dat de man alles maar kan doen want de vrouw zit thuis?

Ik heb het hier ook hoor, gaat man een lang weekend skien met vrienden, want ik ben er toch voor de kinderen. En als ik een eens weg wil moet ik oppas regelen met mijn ouders en zo. Jaa, hallooooo!

Maar echt Viool, van alles wat ik zo lees maakt jouw man het in mijn ogen wel erg bont....

Ik wil je niet boos maken hoor en als ik me er niet mee moet bemoeien, prima. Maar ik voel met je mee.

Niet leuk.

Zo zonnetje schijnt hier! Fijne zondag!!!
Oooo, Viool, wat irritant! Weet helaas precies hoe je je voelt. Vriend is af en toe net zo...

Bah, wat zit je je dan op te vreten! Ik begrijp het ook niet, hoor. Wat is nou de moeite om het even te laten weten?? Zucht...

Je kookkunsten klinken heerlijk, trouwens!
O, weer crosspost met Amalia.

Tja, dat vind ik dus ook zo suf...Vriend kan te pas en te onpas in en uitlopen, dingen plannen, "want Rikst is er toch wel voor de kinderen". En als ik dan eens iets wil, moet ik het in zijn agenda zetten ( excuuuuuse me???) of oppas regelen. Raar is dat met mannen.
Hm eensch !!

Ik heb er niks aan toe te voegen maar geloof me dat mn man echt vind dat ik overdrijf over zulke zaken want het zijn dan een soort vrijheden want hij werkt toch hard en is toch een echte man / kostwinnaar ofzo ??? Zo iets denk ik. Maarja ik had ook ( een ander ) leven voor dat ik kinderen had. En hij weet dat ik best aandachtsgek ben, type dat liever wilde latten ( dan maak je wel tijd voor elkaar en samenwonem wordt al gauw oh ze is er wel )

dus hij moet niet doen of t uit de lucht komt.

En kijk mn vriendin vind t fijn als haar man opgezouten is maar ik vind t gezellig als hij er is.

Maar eerlijk gezegd wat helpt er nou ? Als je zegt dat het iets is wat je kwetst dan moet dat voor mij genoeg zijn om niet te herhalen.

Zucht. Rikst wat jij ook zegt, over oppas. Ik heb nu t gevoel dat ik oppas moet zoeken maar het is ons kind en als wij beslissen dat we beiden werken moeten we beiden oppas zoeken.

Ik geloof echt in goede relaties ( ben geen pessimist) maar je moet wel beiden de liefde voor elkaar op brengen en quess wat ?? Misschien beetje typisch viool ik vind het dan niet eens" een verantwoooooording " nee ik doe het met plezier nou 99% van de tijd. En ben blij dat ik niet ben gaan latten! Maar ik heb wel de balen als mn relatie gewoon minder wordt door zulke acties ; zo zonde !!

Ik moet vandaag nog dansschoenen zoeken.

Jaaaaaa.... Ik moet gewoon weer even swingen en hopelijk de opstart naar weer meer workshops en lessen en als o groter is samen met man. Ik weet nog steeds niet of t echt tango is. Of salsa of iets anders...
Jullie zijn juist lief ! En ik voel me juist zo stom dat ik hier ( ongewild ) in kom. Ik bedoel tuurlijk zal man wel zo " zijn" maar toen we elkaar eerste jaar kenden reed hij zelfs mee nar mn werk zo verliefd en hij ging mee boodschappen doen en week echt niet vsn mn zijde. We deden alles samen gewoon te ! Maar dit zijn andere uiterste. Kijk het zijn meer mensen om me heen die dan zeggen ja hoor je weet hoe iemand is maar eigenlijk was mijn man in de beginfase veel huiselijker en zo dan ik. Ik heb eigenlijk een heel harmonieuse kijk op relaties, leuk aamdacht maar ik kan me zelf ook vermaken maar met respect: ik laat weten wat ik doe en ik bel als het anders loopt. Als hij 3x per week wil sporten... Doen ! Ik gun echt iemand lucht maar nou eigenlijk steeds minder van zulke momenten wordt je minder leuk

dat ga ik uitleggen ook ...
viool ik vind het ook echt niet kunnen van je man ik snap ook niet dat hij het niet begrijpt hoe kun je nou zonder overleg ineens zo lang wegblijven ik begrijp je frustraties.

Hier heel anders gelukkig, man werkt wel 5 dgn en vaak ook nog een of 2 avonden (en toevallig het hele weekend maar dat komt nooit voor ) maar als hij er is zorgt hij ook voor de kinderen, in overleg gaat hij wel eens weg maar ik ook is allemaal geen probleem, vanmorgen ging ik met dochter zwemmen en naar een kinderfeestje, hij ging thuis werken en voor baby zorgen (oudste is logeren)

helemaal top (hij had alleen vergeten de luier te verschonen haha)

amalia ik zeg precies hetzelfde over een 4de; dat ik er denk ik niet meer voor ga...

ik weet het niet, gevoel zegt kom maar op, verstand zegt zo is het goed. dus lekker antwoord he

ik ga heel even liggen, I love middagslaapje
Wat leuk rw dat je man zolang met de baby was. Gaat hier ook wel komen. Eerst maar eens flesjes oefenen.

Ik ben echt wel duidelijk geweest vandaag maar ja wat ik al zei man denkt anders en makkelijker en vind dat ik erg een punt maak en dan is t een kort gesprek.

Vandaag focacia met een capucijners-champignon- spekjes saus en kippenpootjes

ik heb voor t eersr een kind met bord naar boven gestuurd omdat ze zo slecht luisterden en man lag ziek op bed dus dan maar uitelkaar gehaald voor de rust in huis, dat heb ik ook zo naar ze benoemd. En t is nu rustig. O aan de borst en als ze lief zijn mogen ze zo verder met mobopoly.
mijn man wil trouwens echt geen 4e hoor
Haha jij ???
wat een lekkere dingen maak je klaar viool! jammer dat ze dan zo aan het klieren zijn aan tafel, is hier ook af en toe, en dan elkaar aankijken wie er gaat lachen enzo heel irritant en dan denk ik help straks zit er nog een gangmaker bij haha

amalia nee wil man niet meer? hier denkt man er precies hetzelfde over, niet praktisch maar geen definitieve nee

o ik heb zo'n lieve baby, echt niet normaal wat een ontzettend lief mannetje is dat, vanmiddag een kinderverjaardag, hij heel lief geweest tegen iedereen lachen, om 17.00 zijn groentenhap gegeten, daarna in zijn wipstoel, wij lekker eten, om 19.00 gingen we naar huis, hij nog steeds vrolijk en lekker kletsen enzo, ik doe zijn pyama aan, flesje melk ik leg hem in bed en hij valt gelijk in slaap lief!!! oudste was dan helemaal overprikkeld enzo hij heeft echt nergens last van!
Schattig RW, heerlijk he die 3e kinderen Zijn gewoon al die herrie gewend ha ha.

Nee man wil echt geen 4e. Van de week zei hij nog zoiets van: gaat snel he, zo heel klein zijn ze ook schattig.

Keek me meteen geschrokken aan en zei: wat dus niet wil zeggen dat we er nog een bijnemen hoor, voordat je je wat in je hoofd haalt.

Ik vind het druk zat met 3. En ik sta straks als ik bijna 40 ben met A voor het eerst op het schoolplein. Nou, dan shit zeg, ik schrik ervan nu ik het zeg, ben ik 50 als zij 14 is, hmm. Nou, ik word volgende maand 36 en vind het klaar met de babies. Genoeg, basta, klaar hoor.

Maar wie weet over 2 jaar, als A groter is....

Neeee, het wordt alleen maar makkelijker als ze groter zijn en straks hebben ze allemaal een zwemdiploma en hebben wij ook weer een rust bij het zwembad. Als er nu nog een baby komt moet ik daar nog langer op wachten

Dat is wel een goede rede om geen 4e erbij te willen he, haha.

Even Jan Smit de zomer voorbij kijken. Heerlijk
Rw zegt : wat een lekkere dingen maak je klaar viool! jammer dat ze dan zo aan het klieren zijn aan tafel, is hier ook af en toe, en dan elkaar aankijken wie er gaat lachen enzo heel irritant en dan denk ik help straks zit er nog een gangmaker bij haha

doen ze hier ook ! Met zn 3 tegen 1 he grrr. Dan willen de jongens een front vormen maar ik ben stoicijns

amalia .... Hihi... Serieus ik ben zo ontzettend vervuld van deze baby, heerlijk en precies goed maar ook genoeg ik zie het mezelf nog 1x doen haha dat is deze keer!
Vast te laat, maaaar alsnog: fijne vakantie Sardegna en Amalia!

Het zonnetje schijnt hier, dus hopelijk hebben jullie dat ook!

En Bengel en 5x5, hebben jullie een lekker weekend gehad?

Viool, alles weer ok daar? Heb je de man gezegd hoe je erover denkt? Leuk, dat je zo geniet van jullie 4e kindje! Grappig, dat er een aantal anderen toch ook nog open staan voor nummer 4!

Ben benieuwd!!!

Ik moet zeggen, dat ik momenteel niet echt de leukste moeder ben. Getver heb echt de balen van mezelf. Alles is even teveel en de kinderen hangen daardoor maar een beetje voor de tv...Stom.

Ben blij als de baby er is en alles weer een beetje op de rit is.

Een 4e zou ik overigens stiekem best leuk vinden, maar vriend wil dat absoluut niet. Hij heeft al lang moeten nadenken over een 3e en roept nu al heeeel hard dat ie voor de kerst al langs het ziekenhuis is geweest. Duidelijk dus...

RW, J klinkt echt als een heerlijk tevreden jongetje! Super hoor, dat het zo goed ging tijdens de visite!

Van de week kwam vriend trouwens ineens thuis met een megamega bos bloemen met een mooie vaas erbij. Was helemaal verbaasd. Hahahaha!

Morgen word ik gestript....

Vorige keren niet meegemaakt, dus zie er eigenlijk best wel tegen op....
Rikst spannend zeg !! Maar strippen is okee hoor ( vond ik bij m maar ik was ook ongeduldig )

rikst zegt :Ik moet zeggen, dat ik momenteel niet echt de leukste moeder ben. Getver heb echt de balen van mezelf. Alles is even teveel en de kinderen hangen daardoor maar een beetje voor de tv...Stom.

Ben blij als de baby er is en alles weer een beetje op de rit is.:

Rikst het komt echt goed ! Gun jezelf die extra rust en na de kraamtijd dan wordt je herboren en ben je weer die superleuke rikst mama.

En zie het maar als een faaaaaase

haha erg he als mensen dat zeggen, dat helpt ook echt! Nouja enfin ik geloof gewoon dat je rustig aan moet doen en dat het vanzelf weer makkelijker gaat worden als je baby rond de 4/5 maanden zit dan komt alles in balans. Ik merk nu al dat dat steeds meer en meer is. Oviool begint haar plek te veroveren en dat geeft rust, niks fijner als tevreden kinderen.

Mbt man, hij snapt het wel, jaha. Hij begrijpt me best maar hij heeft niet zo zijn draai. Gister leuke avond met vrienden en hij ook goed met vriend gepraat over de werkstress e d en deze vriend wees hem er nog eens op dat hij een fantastische vrouw heeft die hem aanvult, coacht en perfect team is. Nouja nu nog een keer extrs van man horen met die bloemen en een vaas

Rikst ?????
Joehoeoe, ben er nog!

Goed dat je man nu ook nog even van een ander heeft gehoord, dat ie gewoon een supervrouw heeft, Viool! Af en toe moeten ze gewoon even met hun neus op de feiten worden gedrukt! :-)
Rikst ! Ik dacht de kleine komt

vandaag strippen toch ? Nou misschien kom je vertellen hoe het is .... Of je bent aan het bevallen

vandaag met mn vriendin met babies afgesproken, leuk, zal ik je zeggen dat we dat al weken willen maar steeds geleefd worden . Echt!

Een ander zou ons uitlachen, toch loopt t steeds mis door baby en kinder perikelen
Ik zit nog steeds met werk in maag en ik merk vooral dat dit komt door oviool niet willen missen en elders brengen.

Wel tel nr kdv gezocht en nu wil ik weer vriendin vragen .. Ze heeft 2 grote dochters en ik zie o er al tussen. Ze is erg huiselijk en zou erg met haar tutten denk ik. Misschien vraag ik het wel.
mogguh!

Zo de kinderen naar school, baby in bed en ik even op de bank met een kopje koffie moet kunnen toch!!!?

viool moeilijk lijkt me keuzes maken wat betreft werk enzo, hier het geluk van opa en oma's anders zou ik er ook meer moeite mee hebben hoor!

Als J wakker is gaan we even naar de markt (is hier 2 straten verderop) en langs de kruidvat ik heb allemaal leuke schoenkadootjes gezien doen jullie veel aan sinterklaas? hier word het een keer met schoonouders en 1 keer met mijn familie gevierd ik heb nu voorgesteld dat we met schoonfamilie allemaal 2 kadootjes kopen voor de kinderen, vorig jaar zijn we een middag bezig geweest met uitpakken was echt teveel, als we het nu zo doen krijgen ze 6 kadootjes per kind is volgensmij meer dan genoeg! Ik heb voor zoon al een wereldbol gekocht die licht geeft was een paar maanden geleden 7,50 bij de kruidvat (jaja mijn favo winkel haha naast de hema)

Verder wil ik denk ik beginnen met kapla.

Heeft verder iemand nog leuke tips?
Rw kapla leuk ! Daaraan ben ik niet begonnen maar is wel ook 1 favoriet van me. Ik heb hier brio treinen, lego en haba knikkerbaan.

Je moet ook niet teveel hebben. Ik baal verder van alle plastic rommel maar goh dat komt met bakken. Vooral van die onzin bah. Ik vind het zo erg maar al zo vaak speelgoed weggebrachr en met mooi duurzaam speelgoed doe je dat niet dat bewaar je. Weggooien doe ik niet maar of we de arme kindjes er blij mee maken grapje

masr zo mooi vind ik t niet.

Hier erg veel door de dubbele sint en kerst en verjaardag vieren. Heb nu ook afgesproken houd het daar dan. Maarja soms willen ze dan perse meenemen en bij mviool doe ik het niet maar goed.

Tips ? Ik vind kapla leuk hoor rw!

En mooie kleurpotloden van lyra die dikke. Dat zijn ook mijn favorieten. Prachtig pigment en goede grip voor de jongsten.

Verder vind ik de dierencollectie schleich mooi. Maar duur en niet zo constructief als kapla

Trouwens voor meisjes vind ik sommig plastic wel leuk, mviool speelde vroeger ook met van die dierfiguren en ponys best leuk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven