Full House deel 2

12-10-2010 19:40 2492 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleeftijduitgerekendleeftijd kinderenbijzonderhedenRoze wolk3122 apr. '104 en 3 Bevallen!!

07-04-2010Amalia366 jun. '104 en 2,5Bevallen!!

16-06-2010Sardegna358 jul. '107 en 5Bevallen!!

10-07-2010Viooltje3326 aug. '1012, 10 en 7Bevallen!!

15-07-2010Tieger3130 aug. '104 en 2Bevallen!!

02-09-2010Pinkeltje81305 okt. '103 en 1Bevallen!!

07-09-2010Rikst3121 okt. '105 en 2Bevallen!!

28-10-2010Bengel368 feb. '114 en 2 It's a boy!!Uma3012 mrt '114 en 2,5 It's a girl!!5x5274 en 2Happy met 2

Link naar het eerste deel -> een derde kindje in 2010

Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling

Link naar het derde deel -> Full House
Wat goed Viool!!!

Ach Rikst... de dag is nog niet om, wie weet wordt ie nog beter

Sardegna spannend even naar je werk vanavond, ik ben benieuwd hoe het bevalt.

Wintersport geboekt in maart! Zonder kinderen. Relaxt
Stoer Amalia! Ervaring mee ??

je kan natuurlijk niet zo terug naar huis.

Ben naar vriendin geweest. Leuk maar half 10 thuis i p v 9 en niet zij maar ik was wel wat onrustig erdoor.. I v m haar bedtijd
Ik kom even gedag zeggen! We gaan dit weekend samen weg, zonder kinderen. Even lekker genieten en leuke dingen doen samen. Kom na het weekend wel weer buurten hier! Fijn weekend allemaal!
Heerlijk 5x5, geniet ervan!

Ervaring zo zonder kinderen op vakantie? Ehh, even kijken, 1x wintersport toen middelste 7 mnd was. Vond ik wel moeilijk toen. Ook omdat we 5 uur stilstonden in een file. Ik werd helemaal naar bij het idee dat we vast zaten en niet terug konden. Maar wel genoten.

Vorig jaar 2x 3 dagen NY. Dat was het. Oja en nog een keer een weekend Barcelona.

Leuke dingen doe ik zeg als ik het zo opsom

Sar hoe was je werk?

Trusten!
@ 5x5 veel plezier !

@amalia ohhh je hebt best ervaring ! Ja ik eigenlijk ook door scheiding daardoor verplicht af en toe zonder kinderen geweest en ook wel weekend weggeweest, niet langer dan 2 dagen alleen. Maar Wat Zal het jullie bijtanken !

Kan je skieen ? Man heeft mij nog niet zo ver gekregen.. Trutje.. Zon zee strand shoppen waren meer mijn idee van vakantie met mn sportievere ervaringen fietsen en bagpacken.
Ik kan niet zo goed skien hoor. Begon pas toen ik 18 was en ben nu 7 of 8x geweest. Maar naarmate ik ouder word en nu ik kinderen heb vind ik het ook enger worden . Ik hou van breeeede pistes waar ik op mijn gemak van af kan. Beetje stijl vind ik dan wel weer leuk, niet dat je halverwege stilstaat zeg maar

Zo, meisje heeft het gesprek op het cb goed gevolgd. Ik hoef haar niet te laten huilen, want ze komt nu netjes rond 5 uur. Hi hi, grappig. Ik zag er tegenop hoor, om haar te laten huilen.

Ik juich niet te vroeg, maar ik ben wel blij tot nu toe de afgelopen dagen.

Jammer van die snurkende man...

Ik dacht dat ik oververmoeid was, maar volgens mij heb ik last van mijn evenwicht. Nu ik weer wat beter slaap tolt nog steeds de hele boel om me heen. Raar en vervelend.

Oudste gaat ook beter!! Hij heeft het zelf ook door. Gisteren zei hij; ik heb vandaag een fijne dag.

Schatje.

Maar ik zit er bovenop, probeer boos worden om te buigen. En het werkt tot nu toe, hoera!

Van de week bracht man middelste naar bed en dan mag oudste heel even 10 min opblijven. Ik keek RTL blvrd. Vraagt hij: slapen die mensen nou ook in de tv?

O, wat lekker, 5x5! Geniet ervan!

Leuk, Amalia, die wintersport! Ik vind het ook heerlijk, hoor, af en toe even eruit zonder kinderen.

Weer een goede nacht gehad?

Viool, goed joh, even alleen naar een vriendin!

En super natuurlijk dat het thuis allemaal goed was gegaan!

Jaaaa, Sardegna, vertel! Hoe was het avondje werken???
O, crosspost, Amalia!

Wat goed van A!!! Super!

En ook erg lekker, dat het wat beter loopt met oudste! Intensief, maar fijn, dat het zijn vruchten lijkt af te werpen.

Hihihi, grappig die tv-opmerking!

Mijn oudste vroeg laatst: waar komt de baby er eigenlijk uit?

Eh...

Zoooo, nu eerst maar even douchen. Goh, best relaxt, zo'n herfstvakantie.
Klinkt goed, trouwens, RW, je shopdagje! Goed geslaagd!
Zo, dat was even gek hoor, weer terug in het 'normale' werkende leven een spreekuurtje draaien. Aan de andere kant is het ook eigenlijk zo gewoon. En het zal denk ik wel helpen bij het sneller weer terug naar je oude ik, voor mij dan. Meisje had maar 30 ml van het flesje op voor ze naar bed ging, ze was erg moe zei vriend en viel steeds in slaap bij het felsje. Nou ja, om half 11 dronk ze goed dus vannacht gewoon rond 4 uur en toen pas na 8-en. Geen gespook dus.

Rikst nog geen baby... betere dag vandaag dan gisteren?

Amalia leuk, wintersport! dan is A een maand of 9 denk ik? Moet kunnen toch. Zal wel dubbel zijn idd, heerlijk maar ook wennen voor het eerst zonder haar. Of gaat NY door? Dat zou toch binnenkort al zijn?

Logisch toch viool, dat je onrustig word als je voor het eerst zonder meisje op stap bent en je mist haar bedtijd. Vind ik niet gek. Ik zat vorige week huilend in de auto toen ik in een mega-file terecht kwam en bang was dat ik de voeding van Lmeisje niet zou halen. Vriend had makkelijk een extra flesje kunnen ontdooien, er staat zat in de vriezer, maar toch voelde dat heel akelig en onrustig. We zijn eigenlijk nog heel hormonaal met z'n allen volgens mij

Lekker 5x5, weekendje weg! Zal jullie goed doen!

Ik zwaai vast, volgende week zondag ben ik er weer (of misschien later vandaag nog eventjes).

Oh, ik ga de Rikst-baby missen! Wat jammer.... als iemand er aan denkt, mag ik dan misschien een sms-je als ze geboren is?? (ben verder heel geduldig type hoor )
Weekend begint al lekker, we stonden om 10.15 op Rotterdam centraal, konden om 10.55 de intercitytrein naar Brussel pakken maar die reed helaas niet. Nu wordt het 11.55. Gelukkig zijn we heerlijk ontspannen zo zonder de kinderen. Geen gestress! Kinderen lekker bij opa en oma achtergelaten, die zullen het ook erg naar hun zin hebben.
Post van viool, lief! Dank je wel.
Ook even een teken van leven van mij. Ik ben nog niet in de positie geweest om bij te lezen, want dit is een te drukke week voor mij en ons. Geeft verder niet, maar het forum schiet er bij in. Hopelijk volgende week een betere week.

Net als 5x5 gaan mijn lief en ik ook samen (zonder kinderen) een weekendje weg (nou ja 1 dag en 1 nacht). Dat is de eerste x dat we samen weggaan sinds onze jongste er is. Wordt dus wel eens tijd voor ons. Ik heb er erg veel zin in.

Ik ga maandag (hoop ik) bij lezen, en meer reageren en vertellen. Fijn weekend allemaal en geniet van buiken, babies en gezin.
Oh ik zie dat Sardegna ook weg gaat, (weet niet waarheen,) maar ik wens je heel veel plezier en tot over een week.
Haaa, de zolder is klaar!!! Mooi joh!

Nouja klaar.... de aannemer is klaar. Nu zijn we nog maaaanden bezig met schilderen.

Zucht

Mijn handen jeuken om aan de slag te gaan, maar waar moet ik de tijd vandaan halen? Gaat niet werken. Maargoed, af en toe in het weekend ofzo een kwast hier en daar en dan is het over een paar weken, maanden richting zomervakantie wel klaar
Ohhh zwijmel o is zo lief! Ze lacht en kletst tegen me.

Het is een schatje. Aan de borst deed ze driftig, er op timmeren ( stampen ) en ik herken dat van mviool ( meer! Meer!) en ik zeg meid wat doe je nou allemaal ? Laat ze los en lacht heel ondeugend. Ik heb ook foto's van haar vandaag.

Verder ben ik moe en een tutje. Omdat man liet merken dat ie moe en ziek was ben ik weggegaan op een gezellige verjaardag. Het was ver lopen en ik nog om via de supermarkt. O ging heel hard huilen en dan voel ik me waardeloos joh ik heb van alles uit de rekken getrokken. Dat was crisis shoppen ik dacht alleen maar gauw weg!! Heet bezweet stond ik af te rekenen. Goh duur ! Wat had ik gehaald man ??? Kom ik thuis is man borrelen ( best vaste prik op vrijdag dus waarom trek ik geen eigen plan sufferd ) nou die boodschappen en omweg en huilemde o voor niets ! Man is er nu maar gaar. Ik ben helemaal op denk dat ik ziek wordr ofzo. Man is ook zo hoesterig.

Maar o is zoooo lief meiden. Ik ben de koning te rijk ! En jullie hadden me moeten zien in de AH pffffff niks voor mij. Dat gebeurd er als ik niet mn eigen weg ga. Ik ben altijd heel inlevend en afgestemd op o

@ amalia oei dat gaat snel ! Wel super zeg.

Heerlijk.

@fijn weekend bengel
Nou achteraf blijkt dat man ook vond dat ik lekker eigen gang moest gaan. Suf he. Moet ik echt leren. Maar ik deed het ook niet met tegenzin naar huis gaan. Man had zoiets van; was gebleven joh als het zo gezellig was!!
Hm fijn mannen ! Man zegt zojuist dat ik toch best gezette vrouw ben en vergelijkt me met vriendin van ruim 80 kilo! Ehhhhh ?
quote:viooltje schreef op 22 oktober 2010 @ 20:30:

Ohhh zwijmel o is zo lief! Ze lacht en kletst tegen me.

Het is een schatje. Aan de borst deed ze driftig, er op timmeren ( stampen ) en ik herken dat van mviool ( meer! Meer!) en ik zeg meid wat doe je nou allemaal ? Laat ze los en lacht heel ondeugend. l

Ooh dat herken ik! Doet A ook! Zo'n enorm grappig hoofd, lippen op elkaar, dikke glimlach, pretogen en guitig. Wil ook altijd dat man dat ziet maar dan kijkt ze naar hem en is het alweer anders. Ik moet altijd heel erg lachen als ze zo kijkt.

En A is de laatste 2 dagen ook enorm onrustig aan de borst. Trekken met de tepel vast en dan haar hoofd naar achter (au!!!), los, pakken, los, overstrekken en weer pakken. Moeilijk. Ik haal haar dan van de borst en dan moet ze huilen, maar ze heeft echt wel genoeg want na een tijdje bedaard ze.

Volgens mij schakelt ze weer om met voedingen ofzo, of veranderd mijn melk. Kan zoiets?
Ja het heeft denk ik te maken met en de voeding en de ontwikkeling van besef hier komt het vandaan!! en een stuk instinct. Ik geloof dat door dat trekken en trommelen ze ook melk eruit krijgen of sneller. Het is grappig he !! prachtig.

Dat ondeugende dat ze krijgen en het intieme kijken, lachen, ongeduldig drinken, vind ik ook echt goud. Ik had vanmiddag ook echt o in dr smiezen en zei mij, klein als ze is was het echt communiceren zo grappig
Krabbels hyves foto van oviool
Vandaag door supermarkt met o ( en beetje de zenuwen dat het herhaling v gister werd brrr)

en kooktijdschrift dat ik net gehaald heb.

3 recepten bijeen gezocht en ik ga lekker heel weekend koken, met 4 kinderen om me heen!

Ben nog niet ziek ( wel irri hoofdpijn ) maar steeds hetzelfde koken zat. Ik maak tagine gerecht en iets italiaans en taart en tapasjes.

Goh druk zeg op zaterdag, ik met o in wagen en karretje en tijdschrift onder neus ... Irriteerde vast iedereen en ik maar bladeren ( want ja ik ga niet 3x terug naar de groenten of vlees ) zo waar niks vergeten. Geen huilende baby. Ik ben supermama
Jaaaa, go supermom, Viool!

Wadizzuthierstil...
Oooh wat heerlijk Viool!!! Jummie, wanneer worden wij uitgenodigd ?

Rikst, kssst ga bevallen mens

Das flauw he?

Haa, vandaag voor het eerst geen deken in mijn hoofd!!! Mss was het dus toch vermoeidheid, hoera. Moet ook zeggen dat ik een druk dagje had. Mss moet ik actiever doen ha ha.

Nouja actief.. ik heb vooral stilgestaan op de A1. Irritant zeg. En ik heb een automaat maar was nu met de auto van mijn man en die heeft een schakel, nou ik kreeg gewoon spierpijn in m'n been van het intrappen van de koppeling! Echt erg.

Zie hiernaast bij de nwe topics; zwanger worden in 2011. Vraag me ineens af; zijn hier nog meiden die voor een 4e (5e igv Viool ) zouden willen gaan? Ik zou het best leuk vinden als ik per ongeluk zwanger raak over een tijdje, maar ga er niet meer voor.

Geloof ik

Vind het wel lekker dat A alweer 4 mnd is geweest en wat steviger word.

Oja, en de bv loopt nu eindelijk zo fijn en pijnloos! Niet dat het altijd nog pijn deed maar echt prettig vond ik het niet. Nu gaat het soepel voed ik natuurlijk ook niet meer zo abnormaal vaak en ik denk dat het toch wel weer lang ga volhouden.

Nou, weer een heel verhaal ter compensatie dat het hier zo rustig is.
Hihi amalia jij durft !! Nou ik ben zo blij met 4 he. Dat is een mooi getal. En doordeweeks 3 kan het handiger

hm net boos berichtje gestuurd naar man misschien niet handig maar hij neemt niet op en ik moet toch mn frustratie kwijt zo ben ik.

Gaat om 8 uur kratje uit auto halen en is nu om kwart voor 10 nog niet terug nou dat is toch vreselijk ongezellig en vooral na een gezellige dag, zegt zelf ook het was zo gezellig! Ja hallo dan kan je het bij mij niet meer verzieken dan zoiets daar ben ik gevoelig voor.

Heel flauw bah. Dus ik heb een soort gezegddat ik morgen de gezinsuitjes niet meega (2 op de agenda ) heb daar dan helemaal geen zin in. Nouja eigenlijk best wel maar ik vind het dan schijnheilig van mezelf want ik ben wel boos en thats a statement

sorry even boos verhaal

was super leuke dag, veel samen gedaan, knus

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven