Full House deel 3
dinsdag 15 februari 2011 om 12:56
naam0 mnd3 mnd6 mnd9 mnd11 mnd14 mnd21 mndMr. J.
7-4-'10399510,7 kg.
78 cmAatje
16-6-'1034655685 gr
61,9 cm6575 gr.
65,9 cm8320 gr.
71,8 cm9455 gr.
75,6 cmLmeisje
10-7-'1039006530 gr
60 cm8080 gr.
61 cm9260 gr.
70 cmOotje
15-7-'1020004975 gr
54 cm5950
60 cm7100 gr.
64 cmJongste
2-9-'1036505420 gr
60,5 cm6950 cm
66,58035 gr.
70 cmRmeisje
28-10-'1036005470 gr
59 cm6965 gr.
64 cmBengeltje
25-2-'113000Umini
2-3-'1129805450 gr
60 cm
Link naar het eerste deel -> een derde kindje in 2010
Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling
Link naar het derde deel -> Full House
Link naar het vierde deel -> Full House deel 2
7-4-'10399510,7 kg.
78 cmAatje
16-6-'1034655685 gr
61,9 cm6575 gr.
65,9 cm8320 gr.
71,8 cm9455 gr.
75,6 cmLmeisje
10-7-'1039006530 gr
60 cm8080 gr.
61 cm9260 gr.
70 cmOotje
15-7-'1020004975 gr
54 cm5950
60 cm7100 gr.
64 cmJongste
2-9-'1036505420 gr
60,5 cm6950 cm
66,58035 gr.
70 cmRmeisje
28-10-'1036005470 gr
59 cm6965 gr.
64 cmBengeltje
25-2-'113000Umini
2-3-'1129805450 gr
60 cm
Link naar het eerste deel -> een derde kindje in 2010
Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling
Link naar het derde deel -> Full House
Link naar het vierde deel -> Full House deel 2
maandag 27 juni 2011 om 10:20
Een maand om te beslissen, goed ultimatum
Sardegna.
Schildpadje . Man noemt Aatje soms kakkerlak omdat ze als een speer kruipt. Ik vind schildpad liever klinken
Rikst, en?
Viool hoe was de showde?
Net gesport. Wil ik de kinderen ophalen bij de opvang zegt jongste zoon: mama ga nou weg!
nu dus maar aan de cappuccino op het terras
Ieks m'n schoonmaakster belt net af! Trein gaat niet. Oh ik baal!! Want het is echt nodig en ik vind het te warm om het te doen...
Sardegna.
Schildpadje . Man noemt Aatje soms kakkerlak omdat ze als een speer kruipt. Ik vind schildpad liever klinken
Rikst, en?
Viool hoe was de showde?
Net gesport. Wil ik de kinderen ophalen bij de opvang zegt jongste zoon: mama ga nou weg!
nu dus maar aan de cappuccino op het terras
Ieks m'n schoonmaakster belt net af! Trein gaat niet. Oh ik baal!! Want het is echt nodig en ik vind het te warm om het te doen...
maandag 27 juni 2011 om 11:11
Schoonmaakster ophalen met de auto? Oh ja, leuk is dat, ga je je kroost ophalen willen ze niet mee. Vindt Aatje het ook leuk op de sportschoolopvang? Hadden ze dat hier maar. Misschien ga ik binnenkort rondje hardlopen met de kinderwagen proberen. Heel suf, maar ja, wanneer moet ik anders sporten?
Ootje aan de aardbei, lekker he. Vindt Lmeisje ook zo lekker. Vanmorgen stukjes kiwi, is ze ook dol op.
Ootje aan de aardbei, lekker he. Vindt Lmeisje ook zo lekker. Vanmorgen stukjes kiwi, is ze ook dol op.
maandag 27 juni 2011 om 11:12
Wat heeft jouw man met kakkerlakken amalia?? (stucers ook al). Schildpadje klinkt wel heel lief ja Ze is ook heel lief dus dat klopt
Grote L is nog wat slapjes, maar gaat best wel goed nu. Vandaag nog dagje thuis, lekker relaxen en wat aansterken (hij eet nog niet zo veel). Morgen weer naar school.
Viool is mviool weer wat fitter? En het eten, gaat dat een beetje?
Grote L is nog wat slapjes, maar gaat best wel goed nu. Vandaag nog dagje thuis, lekker relaxen en wat aansterken (hij eet nog niet zo veel). Morgen weer naar school.
Viool is mviool weer wat fitter? En het eten, gaat dat een beetje?
maandag 27 juni 2011 om 11:36
Pauze
Babyshower was ontroerend. Door amerikaanse, naar traditie, alle vrouwen moesten een woord van moederschap, vrouw tot vrouw etc richten.
Erg bijzonder. De gastvrouw bracht me tot in de trein. Ik was ontdaan, vond het zo lief
Ootje trekt zich steeds half op en schuift wat op haar billen maar het is nog niet echt voortbewegen. We hebben hier dus schildpadden en kakkerlakken wat krijgen we nog meer ?!?
Man van Amalia is wel beeldend want ik zie Aatje nu echt door de ruimte schieten
Bouw gaat volgens mij vandaag toch verder, stucers komen nu samen. En dan hup de vloerverwarming erin, voordat ik op vakantie ga wil ik een gevoel hebben van YES dit schiet op
Babyshower was ontroerend. Door amerikaanse, naar traditie, alle vrouwen moesten een woord van moederschap, vrouw tot vrouw etc richten.
Erg bijzonder. De gastvrouw bracht me tot in de trein. Ik was ontdaan, vond het zo lief
Ootje trekt zich steeds half op en schuift wat op haar billen maar het is nog niet echt voortbewegen. We hebben hier dus schildpadden en kakkerlakken wat krijgen we nog meer ?!?
Man van Amalia is wel beeldend want ik zie Aatje nu echt door de ruimte schieten
Bouw gaat volgens mij vandaag toch verder, stucers komen nu samen. En dan hup de vloerverwarming erin, voordat ik op vakantie ga wil ik een gevoel hebben van YES dit schiet op
maandag 27 juni 2011 om 12:31
Kakkerlakken, schildpadden...hihihi!
Klinkt leuk, de babyshower, Viool.
En fijn, dat mviool ook weer iets beter gaat!
Goed, zeg, dater weer actie is wbt de verbouwing!!!
Hier vraagt oudste af en toe wNneer ik eens ga werken, want dan kan hij ook naar de NSO. Ook zo leuk...
Balen vd schoonmaakster, Amalia. Vandaag is echt geen schoonmaakdag...morgen ook niet trouwens...
Sardegna, ok, nog een maand om een beslissing te nemen. Ik hoop echt voorjullie, dat het wat wordt met het bouwen ve huis.
Leuk, lmeisje nu echt aan het kruipen!
Heb je het nogleuk gehad bij parkpop, RS? Beetje afleiding?
Willen jullie mij ajb vertellen, dat mijn meisje niet aan meidengedrag doet, maar ws gewoon eindelijk een keer haar 1e tandje gaat krijgen ofzo?
De afgelopen 2 avonden legik haar rond 20 uur in bed en vervolgens is het van 21.00 tot 23.00 brullen. Help, wat is dit???
Vanmorgen gesprek op school gehad. Zal het even op hyves zetten.
Klinkt leuk, de babyshower, Viool.
En fijn, dat mviool ook weer iets beter gaat!
Goed, zeg, dater weer actie is wbt de verbouwing!!!
Hier vraagt oudste af en toe wNneer ik eens ga werken, want dan kan hij ook naar de NSO. Ook zo leuk...
Balen vd schoonmaakster, Amalia. Vandaag is echt geen schoonmaakdag...morgen ook niet trouwens...
Sardegna, ok, nog een maand om een beslissing te nemen. Ik hoop echt voorjullie, dat het wat wordt met het bouwen ve huis.
Leuk, lmeisje nu echt aan het kruipen!
Heb je het nogleuk gehad bij parkpop, RS? Beetje afleiding?
Willen jullie mij ajb vertellen, dat mijn meisje niet aan meidengedrag doet, maar ws gewoon eindelijk een keer haar 1e tandje gaat krijgen ofzo?
De afgelopen 2 avonden legik haar rond 20 uur in bed en vervolgens is het van 21.00 tot 23.00 brullen. Help, wat is dit???
Vanmorgen gesprek op school gehad. Zal het even op hyves zetten.
maandag 27 juni 2011 om 21:18
Maandag aanstaande komt de cementvloer over het vloerverwarmsysteem heen. Die moet wel een week drogen. Misschien kan ik een muur verven voordat we op vakantie gaan.
Gevel dus ook de echte vloer.. Nee dat gaat niet.
Maar we gaan toewerken naar iets wat nu gaat lijken op een benedenverdieping hoor en nog wel met een warme vloer straks luxe luxe
Gevel dus ook de echte vloer.. Nee dat gaat niet.
Maar we gaan toewerken naar iets wat nu gaat lijken op een benedenverdieping hoor en nog wel met een warme vloer straks luxe luxe
maandag 27 juni 2011 om 21:46
hoera actie bij viool! Dat klinkt goed
rikst euh... sprongetje? moeilijk om haar te laten huilen zeker met dit warme weer maar je wil haar ook niks aanleren he.
Vind het ook soms lastig, J heeft dat ook niet maar oudste heeft dat heel vaak gedaan.
J heeft trouwens nu dat hij keihard gaat huilen als ik wegga. ben er natuurlijk wel van gecharmeerd maar ik vind het ook zo zielig!
Wat is het warm he! J ligt in een romper met 29 graden zwetend te slapen in zijn kamer pfffff
wanneer gaan jullie op vakantie viool?
de kinderen tellen al af, nou ja eigenlijk oudste die is al een paar weken 'klaar' met de lange dagen op school (continurooster)
straks 6 wk vakantie wat zal hij blij zijn, school gaat best ok maar hij is nog het allerliefste bij mij!!!!!
vriendjes komen wel hier spelen maar hij is dit hele schooljaar nog nooit ergens anders wezen spelen. Ach mijn moppie
rikst euh... sprongetje? moeilijk om haar te laten huilen zeker met dit warme weer maar je wil haar ook niks aanleren he.
Vind het ook soms lastig, J heeft dat ook niet maar oudste heeft dat heel vaak gedaan.
J heeft trouwens nu dat hij keihard gaat huilen als ik wegga. ben er natuurlijk wel van gecharmeerd maar ik vind het ook zo zielig!
Wat is het warm he! J ligt in een romper met 29 graden zwetend te slapen in zijn kamer pfffff
wanneer gaan jullie op vakantie viool?
de kinderen tellen al af, nou ja eigenlijk oudste die is al een paar weken 'klaar' met de lange dagen op school (continurooster)
straks 6 wk vakantie wat zal hij blij zijn, school gaat best ok maar hij is nog het allerliefste bij mij!!!!!
vriendjes komen wel hier spelen maar hij is dit hele schooljaar nog nooit ergens anders wezen spelen. Ach mijn moppie
maandag 27 juni 2011 om 22:24
Grappig Rw en lief. Mviool was ook zo, alles trok ook naar ons. Rond zn zevende draaide het ineens om en hij zei: sorry mam dat we elkaar nooit meer zien maar ik heb het druk met vrienden
Nog 2 dagen en vakantie. Rond 17 juli gaan we het land verlaten... Heb er zin in.. Met elkaar.. En lekker terrasje, bbq, misschien mooie kunst zien.. Kinderen lekker zwemmen
Rw hoe was parkpop? Hielp het beetje als een lichte vorm van afleiding ?? Stom om te zeggen want zoiets blijft natuurlijk spoken
Nog 2 dagen en vakantie. Rond 17 juli gaan we het land verlaten... Heb er zin in.. Met elkaar.. En lekker terrasje, bbq, misschien mooie kunst zien.. Kinderen lekker zwemmen
Rw hoe was parkpop? Hielp het beetje als een lichte vorm van afleiding ?? Stom om te zeggen want zoiets blijft natuurlijk spoken