Full House deel 3

15-02-2011 12:56 2599 berichten
Alle reacties Link kopieren
naam0 mnd3 mnd6 mnd9 mnd11 mnd14 mnd21 mndMr. J.

7-4-'10399510,7 kg.

78 cmAatje

16-6-'1034655685 gr

61,9 cm6575 gr.

65,9 cm8320 gr.

71,8 cm9455 gr.

75,6 cmLmeisje

10-7-'1039006530 gr

60 cm8080 gr.

61 cm9260 gr.

70 cmOotje

15-7-'1020004975 gr

54 cm5950

60 cm7100 gr.

64 cmJongste

2-9-'1036505420 gr

60,5 cm6950 cm

66,58035 gr.

70 cmRmeisje

28-10-'1036005470 gr

59 cm6965 gr.

64 cmBengeltje

25-2-'113000Umini

2-3-'1129805450 gr

60 cm

Link naar het eerste deel -> een derde kindje in 2010

Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling

Link naar het derde deel -> Full House

Link naar het vierde deel -> Full House deel 2
Jij denkt hetzelfde, ik denk dan ook van nou ik ga dan liever niet weg want dat is net als je iets moois maakt en een ander raffelt het af. Misschien moet ik het vertalen naar een technische klus. Ik irriteer me vreselijk en voel me van streek dan. Terwijl hij gaapt me aan of ik van een andere planeet kom.

Nee ik ga daar eens kijken op die sites maar lijkt me niks voor mij ( ik moet echt passen )

Ik heb morgen babyshower, kijken of dat lukt met OV wel heeeel leuk !
Stom Viool, van man. Ben het eens met Amalia. Ik zou op die manier dus ook niet weg durven en Ootje bij hem achter laten. En dat is natuurlijk belachelijk, want hij is haar vader en moet ook gewoon voor haar kunnen zorgen. Vind het raar, hoor, dat hij haar geen luier omdoet of gewoon geen eten geeft. Kan ECHT niet.
Viool het is echt stom. En onverantwoordelijk. En behoorlijk respectloos naar jou toe.Hoe kan hij dat nou niet snappen? Hij moet echt bepaalde dingen gaan veranderen hoor.
Nou het bestaat dus schijnbaar moet er ineens om lachen want hoe kan het dat het voor ons volkomenen duidelijk is en hij vind dat ik onredelijk reageer ??? En dan ben ik al vrij relaxed dus echt geen muts. Ik vind het eheherg!!! Ik ben nml wel met mijn man getrouwd en niet met jullie dus ik heb er niks aan dat jullie het snappen ...

Ik moet hem een auto geven dan gaat het goed maar we hebben een baby.
Ik ben meegegaan naar " de stad" en heb het geweldige idee geopperd om vloerverwarming te halen en met mn pas gezwaaid leuk gezinsuitje naar de bouwmarkt toe

Oehoe met zn allen naar de bouhouwmarkt toe oehoe

.. Enfin...

Waar was ik. We gingen dus gezellig naar de bouwmarkt naar isolatiefolie, stalen vlechtmatten en buis kijken.

Je kan het maar in huis hebben was mijn leus.

Bij de nieuwe aannemer heb ik een goed gevoel.

Hij gaat het gewoon regelen. Dat weet ik ( bijna) zeker.

Deze week wordt spannend. Is voor zondag stuc niet klaar moet de klus ( helaas, jammer zoiets) door naar de andere aannemer die het dan deze week doet. Dan vloerverw. erin. Dat kan man zelf .. Super.. Scheelt zo 500.
Heb je de vloerverwarming gekocht? Van die matten? heerlijk! Als je nog niets gekocht hebt kan je ook bij badkamermarkt.nl kijken.
We hebben buis systeem ( niet elektrisch gekocht) daarover komt eerst een cementvloer en daarna een gietvloer.
Na de veebouwing zou ik graag een gordon training volgen ( positief communiceren in opvoeding) als ouders, lijkt me leuk, elkaar in zo' n stetting te leren kennen!
Veebouwing hahahaha
quote:viooltje schreef op 25 juni 2011 @ 17:43:

Veebouwing hahahaha
Gordon training, is dat je dan hele flauwe grappig gaat maken en glitter glamour?

Hallo meiden

Sorry dat ik er steeds zo weinig ben, is ongelooflijk hectische week geweest met overlijden oma en vandaag begrafenis, weer werken, sporten en ttaktaties voor umidi's verjaardag in elkaar flansen. Ik kom echt zo gauw mogelijk weer even bijlezen (en nieuw topic openen!)
Ja!

Omg zit er nu echt door, puur negative vibes
goedenavond!

Viool alles is al gezegd kan niet zo hoor hoe je man doet ik zou dat dus echt niet accepteren als man mij zou uitschelden met kind erbij! Ik zou echt uit mijn stekker gaan.

uma sterkte met alles klinkt wel heel druk! Ben wel benieuwd naar je traktaties!

Ik heb vanmorgen met de kinderen kaartjes geknutseld voor de juffen, kleinigheidje erbij leuk om te geven volgende wk want dan is al de laatste schooldag! Het mooie weer is maar van korte duur ik baal wil zo graag vrijdag al weg!!!

Als het regent gaan we pas na het weekend heb geen zin om in de regen tent op te zetten en zaterdag moeten we alweer richting huis want dan word schoonmoeder 65 en geeft een high tea. Ga me dus niet laten natregenen en de volgende dag naar een feestje.

Hier gaat het verder redelijk, ongeloof overheerst nog. heb gelukkig wel weer beter geslapen vanacht.

Morgen naar parkpop met de oudste 2, goed voor de opvoeding wilde eerst niet gaan maar afleiding is wel fijn.
Sterkte... Doe vooral fijne dingen voor jezelf.. Rw hoop dat parkpop meehelpt. Zou me misschien juist wat verloren voelen in zo'n uitbundige massa.. Alhoewel was juist erg gaan stappen voor mijn doen na bijv de dood van mn zusje! Dus alles kan!

Wat attent dat je voor de juffen geknutseld hebt met de kinderen.

Uma ik snap dat jij een gekke en heftige week had ja..

Net was ik gaan schilderen voor mn zwangere vriendin. Wil een mooi gedicht ofzo erop maken.

Morgen ga ik naar de babyshower heb ik besloten. Dus leuk kleertjes gekocht en mooie dingen maken. Verheug me er op haar buik nog te zien. We hadden laatst elkaar gezien in Leiden. De meiden van mn studie zijn stuk voor stuk topmeiden en vanwege dr afstand zien we elkaar meestal 2 keer per jaar. Zulke gelegenheden zijndan weer super gezellig
Mviool en dviool zijn ook gaan schilderen. Eerst gaven ze mij complimenten maar toen ze klaar waren, waren die van hen eigenlijk gaver.

En ze gaven elkaar complimenten. Leuk zeg zoiets.
Een kindje klein

Ligt te wachten op

Duizend kusjes

Ontelbaar 

momenten van puur geluk

Babywasjes aan de waslijn

Kleine voetjes in je handen

Lieve woordjes

Aaien over je buik

Wachten op een kindje

Kindje ligt te wachten

Duizend kusjes

puur geluk

Zoiets moet het worden. Nouja heb geprobeerd het simpel en dichtbij te houden.
Veel plezier op parkpop RW. Lekker en beetje afleiding.

Viool, klopt je bent niet met ons getrouwd Maar dat wij allemaal achter je staan geeft toch aan dat je man iets moet gaan inzien/veranderen? Alleen hoe je dat zonder heibel voor elkaar krijgt.... weet ik ook niet.

Amalia mooi plaatje van gordon

Haai uma. Hoe is het om weer te werken? Wat een drukte geeft dat ineens he, weg vrije tijd. Hoe deed umini het op de creche? Alvast gefeliciteerd met umidi.
Wat een lief gedichtje viool Eenvoudig en lief.
Hm ja het is moeilijk hoor. Man is behoorlijk zelfgecentreerd persoon, het is dat hij zo'n sociobeest kan zijn anders zou ik serieus denken dat hij af en toe in zn eigen wereld leeft, zeg ik ook weleens tegen hem. En hij denkt dat gemeen reageren nut heeft, dat is denk echt dat geruzie en gescheld op elkaar van zijn thuis. Ik zie gemeen en laag doen helemaal als een zwakte dat is ook de reden dat ik er vaak toch afstand van kan nemen i p v door te gaan

tegenoverelkaar.

Ik heb vakantieplan op hyves gelanceerd. Iemand nog tips?
Oja en die camping van hyves al mailtje gestuurd
Maar ik twijfel. Er zijn vast nog meer goede opties dus tips ..??
Mooi gedichtje Viool. Veel plezier op de babyshower.

Hai Uma!

Rw pittige week. Leuk knutselen voor de juf. Al vakantie?? Wij pas 22 juli!!

Sardegna wat doen jullie nu met de bouw? Hoe staat het ervoor?
Op weg naar babyshower. Man gooit mij af, perfect. Heb er echt zin in
Zo, iedereen lekker van het zonnetje genoten vandaag?

Viool hoe was de babyshower?

RW hoe was parkpop?

Amalia, de bouw: er gebeurt momenteel niks. We zijn aan het praten met een mogelijke nieuwe partner voorhet project, maar die kennen we maar vaag, dus we zijn nu in de beslisfase ofe we dit alle 4 wel of niet wilen. En dan start het traject pas weer. Als het een nee wordt hebben we een (kort) lijstje van bestaande huizen in de buurt van ons dorp waar we willen gaan kijken. We hebben onszelf een ultimatum van 1 maand gegeven, dan willen we beslist hebben doorgaan of stoppen.

Lmeisje kruipt nu echt Ze schuift niet meer. Komt overal waar ze wil echt kruipend nu, en als ze haar doel bereikt heeft gaat ze er lekker bij zitten, op haar billen of op haar knietjes. Zo leuk! Het gaat nog in schildpaddentempo hoor, maar het lukt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven