Full House deel 3

15-02-2011 12:56 2599 berichten
Alle reacties Link kopieren
naam0 mnd3 mnd6 mnd9 mnd11 mnd14 mnd21 mndMr. J.

7-4-'10399510,7 kg.

78 cmAatje

16-6-'1034655685 gr

61,9 cm6575 gr.

65,9 cm8320 gr.

71,8 cm9455 gr.

75,6 cmLmeisje

10-7-'1039006530 gr

60 cm8080 gr.

61 cm9260 gr.

70 cmOotje

15-7-'1020004975 gr

54 cm5950

60 cm7100 gr.

64 cmJongste

2-9-'1036505420 gr

60,5 cm6950 cm

66,58035 gr.

70 cmRmeisje

28-10-'1036005470 gr

59 cm6965 gr.

64 cmBengeltje

25-2-'113000Umini

2-3-'1129805450 gr

60 cm

Link naar het eerste deel -> een derde kindje in 2010

Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling

Link naar het derde deel -> Full House

Link naar het vierde deel -> Full House deel 2
Wij gaan naar fysio, voor oppepper mviool, wat sofischer dan dat broodje gister

Volgende week zwemmen met Ootje en dan mag ze na de zomer in een vast groepje instromem!
Fijn S van een beterende L
RW
Leuk viool, zwemmen.

Zal ik ook een verjaardagsjurk voor Lmeisje gaan zoeken? Met nieuwe schoentjes... Leuk. Maar ze heeft al heel veel jurkjes... 1e verjaardag is speciaal, dan mag er eigenlijk nog best 1 bij toch

Rikst, ik las dat je meisje al een boterhammetje eet! Leuk. Jee, ze gaat ook hard zeg. Wat kan ze al? Beetje zitten/tijgeren/schuiven/rollen? Of is ze net zo lanzaam als Lmeisje
Wat een verhaal RW

Viool broodje falafal, ooh lekker! Ben dan wel blij dat ik niet meer in Amsterdam woon ha ha. In dit dorp hebben we geen shoarmatenten om de hoek om dat even te halen. De snackbar vind ik vaak al te ver weg. Beter dus voor mij.

Rikst, is Rmeisje al 8 mnd? Dat gaat hard!!! Oh dat mag ze wel een boterhammetje ja. Aatje is zo'n knoeierd. Haalt alles uit haar mond, bah. Ik ben klaar met de appelstroop. Ben nu overgestapt op de vegatarische smeerworst. Dat geeft wat minder troep.

Oh, vraagje; Aatje loopt de halve dag met haar tong uit de mond. Naast dat ik het nogal dom vind staat ( ) vraag ik me af of dit iets is?

Sardegna, er kan altijd een jurkje bij natuurlijk

Ik was net bij Sissyboy, en daar hadden ze onwijs leuke jurkjes in de uitverkoop. Maar die waren voor kinderen vanaf 4 jaar. Al vallen ze erg klein hoor. Maar ik had er bijna een paar gekocht. Maar dan moeten ze 2 jaar in de kast liggen, dat ging me te ver. Ze hadden ook schattige petit louie t shirts maar die heb ik ook maar niet gekocht Nu al spijjt

Wel een mooie zijde wikkelblouse voor mezelf
Eng hoor, Sardegna, van grote L! Fijn, dat hij nu weer wat opknapt!

Poeh, schrikken, zeg!

En jaaaaa, tuurlijk kan er nog een nieuwe verjaardagsjurk bij!

Leuk, datze zo aan de hand stapt!

Lekker, falafel!

Ik zou ook voor de bolero gaan, Viool. Staat altijd zo lief, vind ik.

O jee, Amalia, dat wordt nog is wat met Aatje! Hihihi, dat wordt idd vast een schoenentic later!

RW, hoe gaat ie daar???

Eh...R. trekt hier nog geen hele boterhammen weg, hoor. Paar stukjes en dan is het klaar en maak ik maar weer wat pap.

Ze is echt van de relaaaaaaaax. Zitten doet ze als een dubbelgevouwen pannenkoek en binnen een paar tellen kiept ze om. Als ik haar op de grond leg, verplaatst ze zich wel. Maar dus achteruit, zijwaarts, draaiend. Iig niet vooruit. (en ze eindigt ALTIJD onder de bank....). Nou ja, komt vast vanzelf. Ze is wel nog steeds zó makkelijk, vrolijk en lief! Echt een cadeautje (ok, dat vind ik altijd heel stom en suf klinken, maar het is gewwon echt zo. :-) )
Ja kadootjes zijn ze

Leuk gewoon doen Sardegna jurkje erbij

Draagt Lmeisje al schoentjes ??

Amalia, tong van inspanning?? Of een nog wat slappe mondmotoriek bij de kleintjes ?? Of de nieuwstecontdekking, tong er uit hangen ?

Of ze doet broers na ( doen zecmisschien ook naar elkaar ?)

Leuk Amalia wikkelblouse en petit louie spullen

Dat vind ik ook schattig spul en die schoentjes ook.

Rikst och ook Ootje is nog van rollen, beetje optrekken aan mij en soms bilschuifke erbij maar echte aktie? Nee ?!
Vind ik ook suf klinken maar mijn meisje is ook een kadootje .

Wel een druk kadootje

Knap dat Lmeisje aan het handje loopt!!!!
Deze dus. Stoer spijkerjurkje, past bij haar! afh van weer roze legging en wit shirtje eronder. Maar als het net als vorig jaar meer dan 30 graden is kan die gewoon zo aan.

Zwaai!

Even uitproberen, heb nu ook en aaifoon
Hoera voor tiegers iPhone!!! 4g? Ik ben jaloers, ik heb een 3GS maar die vind ik langzaam. Als ik met de 4g van man vergelijk...
Ja leuk jurkje sardegna!!!
Nee, geen echte aaifoon, maar de htc wildfire s. Maar wel met aaien
Foei tieger aaikloon he. Geintje. Ik wil de nieuwe, die nog uit moet komen. Ik hou van sneller sneller mn viva posten ofzo, heeeeel importante

Ootje heeft duby rietjesbeker gekregen. Stond bij dA. Maar wat ik ook doe. Ze kauwt erop.

Sardegna leuk dat strookjesjurkje. Loopt Lmeisje ook echt plat op haar voeten? Ootje nml meer

op tenen. Ook staat ze ergstevig al maar niet uit

zichzelf.

Rikst Ootje at laatst 3 boterhammen.. Maar normaal 1 of 1,5
Aaikloon

3 boterhammen!!!!???? Ik ben zelf wel klaar na 1 tot 1,5 om aan tafel te zitten met haar. Is dat erg? Als ze echt nog trek heeft krijgt ze pap maar meestal is ze na 1 wel klaar. Met korst dan hoor
Tsss ontaard.. dat kind loopt natuurlijk met haar tong uit haar mond van de honger
Duh korstjes zijn toch ook brood? Hier eet jongste 1 boterham, waarvan een deel op de grond beland.

Un, het is wel even wennen hoor, zo'n aaikloon vooral het schuiven met het beeld is anders.

Had ik trouwens al verteld dat jongste ook al druk bezig is te gaan staan? Ze zet heel handig haar voeten tegen de spijlen aan, maar trekt zich nog net niet op.
honger??? I don't think so!

Gaat ze staan Tieger? Knap!!
Haha wat is dat dan toch met dat tongetje Amalia, is het soms een kleine ondeugd

Ootje heeft ook wel iets ondeugends trouwens

Stuc update, vandaag niks maar ze zouden dit weekend verder gaan.

Nieuwe aannemer zei de basislaag vloer en stuc komende week te kunnen doen.

Maar goed als het zondag niet klaar is dan gaat die klus naar de ander want de cementvloer MOET erin. Moet alleen de vloerverwarming erin.
Ook al aan de aaifoon tieger? Ik heb volgende week de aaipad aan de praat als het goed is (dan komt de nieuwe wifi modem, vandaag gebeld). Knap, staan!
Duim duim iemand op hyves??
Check viool
Pff inderdaad Amalia.

Nou man kan ook niks hebben. Gister gaf ik kritiek dat hij ootje zo op bed legt ( ze viel in slaap") geen luier, slaapzak, pyama, tanden poetsen ) dan kijkt hij mij aan of ik gek ben en begint mij aan te spreken dat ik net zo'n zeur ben als zn ex. Nou ik heb me echt ingehouden. Dit zijn voor mij van die punten... Pffff kan ik nuks mee. Ontbijt geven op zaterdagochtend, nee dat wil hij niet. En geeft hij een sesambroodkorst zeg ik nee dat is de verkeerde gaan dviool en hij elkaar aankijken: zeikerd zeggen en lachen. Nou daar ga ik hem nog op aanspreken. Makkelijk om iemand een zeikerd te noemen natuurlijk.

Ik geloof dat ik nu erg opsom wat me irriteert. Zou ik een polder mentaliteit krijgen ???

Heeft iemand een tip voor elegante laarsjes?

Hak niet te hoog. Niet te hoge schacht. Vrij smal. Bruin.
Zwijmel een schattig Ootje op krabbels! Ik moet zo lachen om haar gezichtjes
Viool dat kan toch niet Ootje zo op bed??? Hoe kan jij nou ooit een dagje weg als hij haar zo verwaarloosd? Want dat is het vind ik. En echt niet aardig dat hij je zeikerd noemt, helemaal met D erbij. Respectloos hoor

Laarzen bij O'moda bekeken of Zalando (online)?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven