Full House deel 3

15-02-2011 12:56 2599 berichten
Alle reacties Link kopieren
naam0 mnd3 mnd6 mnd9 mnd11 mnd14 mnd21 mndMr. J.

7-4-'10399510,7 kg.

78 cmAatje

16-6-'1034655685 gr

61,9 cm6575 gr.

65,9 cm8320 gr.

71,8 cm9455 gr.

75,6 cmLmeisje

10-7-'1039006530 gr

60 cm8080 gr.

61 cm9260 gr.

70 cmOotje

15-7-'1020004975 gr

54 cm5950

60 cm7100 gr.

64 cmJongste

2-9-'1036505420 gr

60,5 cm6950 cm

66,58035 gr.

70 cmRmeisje

28-10-'1036005470 gr

59 cm6965 gr.

64 cmBengeltje

25-2-'113000Umini

2-3-'1129805450 gr

60 cm

Link naar het eerste deel -> een derde kindje in 2010

Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling

Link naar het derde deel -> Full House

Link naar het vierde deel -> Full House deel 2
@amalia, haha, ik weet het niet, mss ligt het aan mij maar ik denk dat je daar juist sloom van raakt en het is nu 8 dagen terug, als ik keek met de KS liep ik ook weer rond. Maar ik ben wel te erg hoor denk ik. Het zal best loslopen. Nu doe ik een dag rustig aan en een dag wat ondernemen. Morgen rustig, donderdag fysio en misschien vrijdag een halve dag school. Maar daar twijfel ik aan ( is toch 20 min heen alleen al) lastig hoor.

@sardegna hier zelfde gevoel. Ootje wordt ook steeds " groter "

@rw ja daar dacht ik ook wel aan dat ze overprikkelt was, vandaar cb gewisseld, bij de antro arts, leuk mutsje op enzo hemeltje om bedje.. Maar ik heb ook het idee dat ze door de BV erg oplaad, een soort boost zoals red bull ze ligt dan ook 3x op de dag met oogjes dicht en een beetje te dutten. Dus als ik dat optel.....

Andere optie was dat ik te saai doe ?

Mn oppas is veel drukker. Ik moet altijd wennen, even slikken, vind het echt een schat en heel levendig maar ben zelf veel tutteriger met de kleine. Ik mijd veel muziek, veel actie, het is meer : een liedje en dan genoeg.

Ach eigenlijk is er nog geen pijl op te trekken.

De antro cb arts vond haar " een wolk" heel harmonisch en florerend. Jaaahaaa dat merken we.

MAAR ze slaapt wel door. Had ik dat al gezegd? Wel naast mij.. Maar van 11 tot 7.

CHEVROLET.. Aha.. Die ken ik. Onze is een Van, dus hetzelfde idee, je loopt zo naar achter.

Maar een moeder bij school heeft ook de transport. Ik zou niet graag in de bus rijden he..

Jij rijd natuurlijk wel in de transport maar dat is toch kleiner

@tieger ik las je stukjes op het serviesforum. Leuk, alleen de plaatjes kon ik niet zien :(

Heb je nog steeds die serviezen ?

Nog lekker aan het smikkelen van de bbq leftovers?
Leuk dat de poppenwagen er is Amalia en dat het kado past. Ootje kijkt nog niet naar poppen om dus ik vraag me af....
Viool, ik was bij de oudste heel erg van de Rust en Regelmaat (heeel erg... pfff was soms echt geisoleerd!). Bij 2e ook wel hoor. Maar Aatje, tja, ze moet toch mee naar judo, school, ophalen van speelafspraken enz. Ik laat haar wel altijd in haar eigen bed slapen hoor, en ook zoveel mogelijk in het ritme. Maar toch, het is wel altijd druk om haar heen.

En terwijl de oudste 2 beiden Berg hebben gehad, heeft zij dat helemaal niet! Ik heb gehoord dat je Berg kan krijgen van teveel niet verwerkte indrukken.

Nouja, grappig toch? Die kleintjes kunnen veel hebben hoor. Het is maar wat ze gewend zijn denk ik altijd maar. En zolang ze vrolijk zijn en goed groeien gaat het volgens mij prima
Precieze maten: 76,5 en 9,455 kilo.

Mss is het leuk om een schema te maken (op Hyves??) met alle kinderen en maanden en dat je daar kan invullen wat de maten zijn. Kunnen we goed vergelijken.

Ik zal eens knutselen...
Ja, we zijn hard aan een nieuw schema toe amalia, in onze hierboven verandert steeds maar niks

Jaaaaaa, leuk, langskomen met aatje! Doen hoor, lijkt me zo leuk om de babies eens bij elkaar te zien (oh, dan zijn ze allang geen babies meer, maar echte dametjes! Lopen ze misschien alrond. Aatje dan iig, Lmeisje zal er wel minstens anderhalf jaar over doen om te leren lopen in het tempo waar zij in bezig is hi hi. Waarom staat dit hele stuk eigenlijk tussen haakjes )

Lekker toch viool, tutten, liedje, lekker overzichtelijk. Misschien overprikkeld zo nu en dan, misschien onrust door jouw onrust over verbouwing, gezinssituatie etc? Wie zal het zeggen. Ze doet het verder goed toch, behalve dan de slaapjes. En DOORslapen van 11 tot 7, hmmm, geniet ervan! Is bij jou ook zo vaak en zo lang niet zo geweest, dus nu dubbel fijn toch?

RW jij rijdt niet zlf toch? Groot ding went best snel trouwens. Ik ging een keer met een soort mini-vrachtwagentje (grootst waar je met gewoon rijbewijs nog net in mag) helemaal naar Zwitserland om een vriendin te verhuizen van daar naar hier. Ging prima, zelfs midden in Bern. Alleen parkeren was echt wel lastig.
Waar is bengel eigenlijk? Al op vakantie, ik dacht volgende week pas? Toch niet weer computerproblemen hoop ik.
Amalia waar zit jij te knutselen? Ik zie niks op hyves... Volgens mij kun je daar ook geen tabel kwijt?

We kunnen een nieuw - extra- topic maken: full house babymaten. Is wat overdreven misschien...
Lukt niet grrr
Heeft pinkeltje zich hier in deel 3 al eens laten zien?
Ik dacht iets met Word te knutselen en dat kopieren in een nieuw topic. Maar ik ben niet zo goed in Word en tabellen zeg maar bleeegh.

Ik wil wel met Aatje in jouw tuin zitten hoor. Oh ik doe de jongens in de zomervakantie gewoon een dagje naar mijn schoonouders en dan kom ik jouw kant op, dat is leuk!
zie een voorstukje van Fortuinlijke Vrouwen, dat kijk ik altijd. en ik moet nu altijd aan Bengel denken
Hoi! pff uurtje pump zit er weer op... man wat ga ik gespierd worden

Ik kan ook heel andere dingen in de tabel gaan zetten of toevoegen hoor! Zeg het maar.
Heb Pinkel zojuist vw desinteresse van Hyves gehaald. Vind het niet leuk; ze heeft niet hier gereageerd, daar niet meer en heeft niets meer van zich laten horen bij het etentje.

Toch?
ik ga morgen pumpen Uma.

Vreet me nu nog even vol met pinda´s en pannenkoeken Oooh echt een enoooorme SB dip! Ik wil ook onder de 70!!! Waar is mijn motivatie????

Als jij die tabel doet moet je het steeds aanpassen, zo'n gedoe joh. Maar kan jij zoiets op hyves doen? wel moeilijk he?
Op Hyves kan dat volgens mij helemaal niet..? Geen verstand van in ieder geval. Wat wil je in de tabel hebben?

Oooh pinda's en pannenkoeken Ik wil ook
quote:amalia schreef op 07 juni 2011 @ 22:00:

ik ga morgen pumpen Uma.

Vreet me nu nog even vol met pinda´s en pannenkoeken Oooh echt een enoooorme SB dip! Ik wil ook onder de 70!!! Waar is mijn motivatie????

Ik doe mee hoor: heb net chips en chocola op. Waarom eigenlijk? Dat smaakt niet eens bij elkaar. Heb nog steeds snaaiverslaving, bij weinig slaap extra.

Ja leuk, bij mij in de tuin!

Uma aan het pumpen, goed zo. Ik 6.5 km hardgelopen vandaag. Niet heel veel, maar het ging eindelijk weer eens lekker, makkelijk wel. dus er is hoop.
Hoeveel moet je nog om onder de 70 te komen trouwens?
6,5 km is in mijn ogen echt wel veel!

Ga donderdag weer spinning/pump combinatie doen, eerste half uur is dan spinning en tweede half uur pump. Spinning hou ik ook echt niet lang vol trouwens hoor!
Ik wil onder de 60 Telt dat ook?
Puh... jij mag niet meedoen
6.5 km is weinig als je in het verleden al een stuk of tien halve marathons gelopen hebt En twee keer een kwart triathlon. Boehoe, ik wil mijn oude conditie weer terug. OK, geduld en hard werken dan gaat het wel lukken. Oh het voelt zo fijn om echt fit te zijn!

Waarom bewegen de smileys niet meer?

Spinnen is goed voor je! En leuk. En afzien....
Ja maar ik ben veel kleiner dan jullie! Dus het idee is hetzelfde, qua kilo's (toch?!)
Spin and shape doe ik ook!

Althans... Tot voor kort. Zucht. Ook een sportdip.
Nou, leuke tabel gemaakt, gaat het niet leuk met plaatsen..
quote:sardegna schreef op 07 juni 2011 @ 22:10:

Ja maar ik ben veel kleiner dan jullie! Dus het idee is hetzelfde, qua kilo's (toch?!)

yeah right...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven