Full House deel 3
dinsdag 15 februari 2011 om 12:56
naam0 mnd3 mnd6 mnd9 mnd11 mnd14 mnd21 mndMr. J.
7-4-'10399510,7 kg.
78 cmAatje
16-6-'1034655685 gr
61,9 cm6575 gr.
65,9 cm8320 gr.
71,8 cm9455 gr.
75,6 cmLmeisje
10-7-'1039006530 gr
60 cm8080 gr.
61 cm9260 gr.
70 cmOotje
15-7-'1020004975 gr
54 cm5950
60 cm7100 gr.
64 cmJongste
2-9-'1036505420 gr
60,5 cm6950 cm
66,58035 gr.
70 cmRmeisje
28-10-'1036005470 gr
59 cm6965 gr.
64 cmBengeltje
25-2-'113000Umini
2-3-'1129805450 gr
60 cm
Link naar het eerste deel -> een derde kindje in 2010
Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling
Link naar het derde deel -> Full House
Link naar het vierde deel -> Full House deel 2
7-4-'10399510,7 kg.
78 cmAatje
16-6-'1034655685 gr
61,9 cm6575 gr.
65,9 cm8320 gr.
71,8 cm9455 gr.
75,6 cmLmeisje
10-7-'1039006530 gr
60 cm8080 gr.
61 cm9260 gr.
70 cmOotje
15-7-'1020004975 gr
54 cm5950
60 cm7100 gr.
64 cmJongste
2-9-'1036505420 gr
60,5 cm6950 cm
66,58035 gr.
70 cmRmeisje
28-10-'1036005470 gr
59 cm6965 gr.
64 cmBengeltje
25-2-'113000Umini
2-3-'1129805450 gr
60 cm
Link naar het eerste deel -> een derde kindje in 2010
Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling
Link naar het derde deel -> Full House
Link naar het vierde deel -> Full House deel 2
dinsdag 7 juni 2011 om 20:48
@amalia, haha, ik weet het niet, mss ligt het aan mij maar ik denk dat je daar juist sloom van raakt en het is nu 8 dagen terug, als ik keek met de KS liep ik ook weer rond. Maar ik ben wel te erg hoor denk ik. Het zal best loslopen. Nu doe ik een dag rustig aan en een dag wat ondernemen. Morgen rustig, donderdag fysio en misschien vrijdag een halve dag school. Maar daar twijfel ik aan ( is toch 20 min heen alleen al) lastig hoor.
@sardegna hier zelfde gevoel. Ootje wordt ook steeds " groter "
@rw ja daar dacht ik ook wel aan dat ze overprikkelt was, vandaar cb gewisseld, bij de antro arts, leuk mutsje op enzo hemeltje om bedje.. Maar ik heb ook het idee dat ze door de BV erg oplaad, een soort boost zoals red bull ze ligt dan ook 3x op de dag met oogjes dicht en een beetje te dutten. Dus als ik dat optel.....
Andere optie was dat ik te saai doe ?
Mn oppas is veel drukker. Ik moet altijd wennen, even slikken, vind het echt een schat en heel levendig maar ben zelf veel tutteriger met de kleine. Ik mijd veel muziek, veel actie, het is meer : een liedje en dan genoeg.
Ach eigenlijk is er nog geen pijl op te trekken.
De antro cb arts vond haar " een wolk" heel harmonisch en florerend. Jaaahaaa dat merken we.
MAAR ze slaapt wel door. Had ik dat al gezegd? Wel naast mij.. Maar van 11 tot 7.
CHEVROLET.. Aha.. Die ken ik. Onze is een Van, dus hetzelfde idee, je loopt zo naar achter.
Maar een moeder bij school heeft ook de transport. Ik zou niet graag in de bus rijden he..
Jij rijd natuurlijk wel in de transport maar dat is toch kleiner
@tieger ik las je stukjes op het serviesforum. Leuk, alleen de plaatjes kon ik niet zien
Heb je nog steeds die serviezen ?
Nog lekker aan het smikkelen van de bbq leftovers?
@sardegna hier zelfde gevoel. Ootje wordt ook steeds " groter "
@rw ja daar dacht ik ook wel aan dat ze overprikkelt was, vandaar cb gewisseld, bij de antro arts, leuk mutsje op enzo hemeltje om bedje.. Maar ik heb ook het idee dat ze door de BV erg oplaad, een soort boost zoals red bull ze ligt dan ook 3x op de dag met oogjes dicht en een beetje te dutten. Dus als ik dat optel.....
Andere optie was dat ik te saai doe ?
Mn oppas is veel drukker. Ik moet altijd wennen, even slikken, vind het echt een schat en heel levendig maar ben zelf veel tutteriger met de kleine. Ik mijd veel muziek, veel actie, het is meer : een liedje en dan genoeg.
Ach eigenlijk is er nog geen pijl op te trekken.
De antro cb arts vond haar " een wolk" heel harmonisch en florerend. Jaaahaaa dat merken we.
MAAR ze slaapt wel door. Had ik dat al gezegd? Wel naast mij.. Maar van 11 tot 7.
CHEVROLET.. Aha.. Die ken ik. Onze is een Van, dus hetzelfde idee, je loopt zo naar achter.
Maar een moeder bij school heeft ook de transport. Ik zou niet graag in de bus rijden he..
Jij rijd natuurlijk wel in de transport maar dat is toch kleiner
@tieger ik las je stukjes op het serviesforum. Leuk, alleen de plaatjes kon ik niet zien
Heb je nog steeds die serviezen ?
Nog lekker aan het smikkelen van de bbq leftovers?
dinsdag 7 juni 2011 om 20:54
Viool, ik was bij de oudste heel erg van de Rust en Regelmaat (heeel erg... pfff was soms echt geisoleerd!). Bij 2e ook wel hoor. Maar Aatje, tja, ze moet toch mee naar judo, school, ophalen van speelafspraken enz. Ik laat haar wel altijd in haar eigen bed slapen hoor, en ook zoveel mogelijk in het ritme. Maar toch, het is wel altijd druk om haar heen.
En terwijl de oudste 2 beiden Berg hebben gehad, heeft zij dat helemaal niet! Ik heb gehoord dat je Berg kan krijgen van teveel niet verwerkte indrukken.
Nouja, grappig toch? Die kleintjes kunnen veel hebben hoor. Het is maar wat ze gewend zijn denk ik altijd maar. En zolang ze vrolijk zijn en goed groeien gaat het volgens mij prima
En terwijl de oudste 2 beiden Berg hebben gehad, heeft zij dat helemaal niet! Ik heb gehoord dat je Berg kan krijgen van teveel niet verwerkte indrukken.
Nouja, grappig toch? Die kleintjes kunnen veel hebben hoor. Het is maar wat ze gewend zijn denk ik altijd maar. En zolang ze vrolijk zijn en goed groeien gaat het volgens mij prima
dinsdag 7 juni 2011 om 21:31
Ja, we zijn hard aan een nieuw schema toe amalia, in onze hierboven verandert steeds maar niks
Jaaaaaa, leuk, langskomen met aatje! Doen hoor, lijkt me zo leuk om de babies eens bij elkaar te zien (oh, dan zijn ze allang geen babies meer, maar echte dametjes! Lopen ze misschien alrond. Aatje dan iig, Lmeisje zal er wel minstens anderhalf jaar over doen om te leren lopen in het tempo waar zij in bezig is hi hi. Waarom staat dit hele stuk eigenlijk tussen haakjes )
Lekker toch viool, tutten, liedje, lekker overzichtelijk. Misschien overprikkeld zo nu en dan, misschien onrust door jouw onrust over verbouwing, gezinssituatie etc? Wie zal het zeggen. Ze doet het verder goed toch, behalve dan de slaapjes. En DOORslapen van 11 tot 7, hmmm, geniet ervan! Is bij jou ook zo vaak en zo lang niet zo geweest, dus nu dubbel fijn toch?
RW jij rijdt niet zlf toch? Groot ding went best snel trouwens. Ik ging een keer met een soort mini-vrachtwagentje (grootst waar je met gewoon rijbewijs nog net in mag) helemaal naar Zwitserland om een vriendin te verhuizen van daar naar hier. Ging prima, zelfs midden in Bern. Alleen parkeren was echt wel lastig.
Jaaaaaa, leuk, langskomen met aatje! Doen hoor, lijkt me zo leuk om de babies eens bij elkaar te zien (oh, dan zijn ze allang geen babies meer, maar echte dametjes! Lopen ze misschien alrond. Aatje dan iig, Lmeisje zal er wel minstens anderhalf jaar over doen om te leren lopen in het tempo waar zij in bezig is hi hi. Waarom staat dit hele stuk eigenlijk tussen haakjes )
Lekker toch viool, tutten, liedje, lekker overzichtelijk. Misschien overprikkeld zo nu en dan, misschien onrust door jouw onrust over verbouwing, gezinssituatie etc? Wie zal het zeggen. Ze doet het verder goed toch, behalve dan de slaapjes. En DOORslapen van 11 tot 7, hmmm, geniet ervan! Is bij jou ook zo vaak en zo lang niet zo geweest, dus nu dubbel fijn toch?
RW jij rijdt niet zlf toch? Groot ding went best snel trouwens. Ik ging een keer met een soort mini-vrachtwagentje (grootst waar je met gewoon rijbewijs nog net in mag) helemaal naar Zwitserland om een vriendin te verhuizen van daar naar hier. Ging prima, zelfs midden in Bern. Alleen parkeren was echt wel lastig.
dinsdag 7 juni 2011 om 21:53
Ik dacht iets met Word te knutselen en dat kopieren in een nieuw topic. Maar ik ben niet zo goed in Word en tabellen zeg maar bleeegh.
Ik wil wel met Aatje in jouw tuin zitten hoor. Oh ik doe de jongens in de zomervakantie gewoon een dagje naar mijn schoonouders en dan kom ik jouw kant op, dat is leuk!
Ik wil wel met Aatje in jouw tuin zitten hoor. Oh ik doe de jongens in de zomervakantie gewoon een dagje naar mijn schoonouders en dan kom ik jouw kant op, dat is leuk!
dinsdag 7 juni 2011 om 22:00
dinsdag 7 juni 2011 om 22:04
quote:amalia schreef op 07 juni 2011 @ 22:00:
ik ga morgen pumpen Uma.
Vreet me nu nog even vol met pinda´s en pannenkoeken Oooh echt een enoooorme SB dip! Ik wil ook onder de 70!!! Waar is mijn motivatie????
Ik doe mee hoor: heb net chips en chocola op. Waarom eigenlijk? Dat smaakt niet eens bij elkaar. Heb nog steeds snaaiverslaving, bij weinig slaap extra.
Ja leuk, bij mij in de tuin!
Uma aan het pumpen, goed zo. Ik 6.5 km hardgelopen vandaag. Niet heel veel, maar het ging eindelijk weer eens lekker, makkelijk wel. dus er is hoop.
ik ga morgen pumpen Uma.
Vreet me nu nog even vol met pinda´s en pannenkoeken Oooh echt een enoooorme SB dip! Ik wil ook onder de 70!!! Waar is mijn motivatie????
Ik doe mee hoor: heb net chips en chocola op. Waarom eigenlijk? Dat smaakt niet eens bij elkaar. Heb nog steeds snaaiverslaving, bij weinig slaap extra.
Ja leuk, bij mij in de tuin!
Uma aan het pumpen, goed zo. Ik 6.5 km hardgelopen vandaag. Niet heel veel, maar het ging eindelijk weer eens lekker, makkelijk wel. dus er is hoop.
dinsdag 7 juni 2011 om 22:09
6.5 km is weinig als je in het verleden al een stuk of tien halve marathons gelopen hebt En twee keer een kwart triathlon. Boehoe, ik wil mijn oude conditie weer terug. OK, geduld en hard werken dan gaat het wel lukken. Oh het voelt zo fijn om echt fit te zijn!
Waarom bewegen de smileys niet meer?
Spinnen is goed voor je! En leuk. En afzien....
Waarom bewegen de smileys niet meer?
Spinnen is goed voor je! En leuk. En afzien....