Full House deel 3
dinsdag 15 februari 2011 om 12:56
naam0 mnd3 mnd6 mnd9 mnd11 mnd14 mnd21 mndMr. J.
7-4-'10399510,7 kg.
78 cmAatje
16-6-'1034655685 gr
61,9 cm6575 gr.
65,9 cm8320 gr.
71,8 cm9455 gr.
75,6 cmLmeisje
10-7-'1039006530 gr
60 cm8080 gr.
61 cm9260 gr.
70 cmOotje
15-7-'1020004975 gr
54 cm5950
60 cm7100 gr.
64 cmJongste
2-9-'1036505420 gr
60,5 cm6950 cm
66,58035 gr.
70 cmRmeisje
28-10-'1036005470 gr
59 cm6965 gr.
64 cmBengeltje
25-2-'113000Umini
2-3-'1129805450 gr
60 cm
Link naar het eerste deel -> een derde kindje in 2010
Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling
Link naar het derde deel -> Full House
Link naar het vierde deel -> Full House deel 2
7-4-'10399510,7 kg.
78 cmAatje
16-6-'1034655685 gr
61,9 cm6575 gr.
65,9 cm8320 gr.
71,8 cm9455 gr.
75,6 cmLmeisje
10-7-'1039006530 gr
60 cm8080 gr.
61 cm9260 gr.
70 cmOotje
15-7-'1020004975 gr
54 cm5950
60 cm7100 gr.
64 cmJongste
2-9-'1036505420 gr
60,5 cm6950 cm
66,58035 gr.
70 cmRmeisje
28-10-'1036005470 gr
59 cm6965 gr.
64 cmBengeltje
25-2-'113000Umini
2-3-'1129805450 gr
60 cm
Link naar het eerste deel -> een derde kindje in 2010
Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling
Link naar het derde deel -> Full House
Link naar het vierde deel -> Full House deel 2
woensdag 8 juni 2011 om 17:00
Knap hoor Uma ! Mooi schema. Wat zijn we toch een lekkere tutteclub.
Dviool belde me dat twee moeders ofzo bezig waren met een feest voor de groep achters. Of ik ook kwam vanavond. Leuk, afwachten of ik weg kan.
Ootje heeft nu (5 uur ) ook bij oppas pas 1 slaapje gedaan maar wil niet slapen. Het is me er eentje. Ik laat haar even huilen in box ( misschien wel goed even mopperen 5 minuten )
En dan bedje poging.
Dviool belde me dat twee moeders ofzo bezig waren met een feest voor de groep achters. Of ik ook kwam vanavond. Leuk, afwachten of ik weg kan.
Ootje heeft nu (5 uur ) ook bij oppas pas 1 slaapje gedaan maar wil niet slapen. Het is me er eentje. Ik laat haar even huilen in box ( misschien wel goed even mopperen 5 minuten )
En dan bedje poging.
woensdag 8 juni 2011 om 17:42
Goeie standen, Uma zal druk zijn
En aatjes was 3465 bij geboorte geloof ik.
Rikst, je kan toch gewoon op volgende of laatste klikken in de lijst bij Iphone? Of heb je de app gedownload? Ik kijk gewoon met safari.. hmm. Nouja, mss moet jij dat ook (weer) doen.
Ben moe! Jemig!
Oh Telegraaf zegt dat het wél mooi wordt dit weekend!!! Fijn fijn fijn.
En aatjes was 3465 bij geboorte geloof ik.
Rikst, je kan toch gewoon op volgende of laatste klikken in de lijst bij Iphone? Of heb je de app gedownload? Ik kijk gewoon met safari.. hmm. Nouja, mss moet jij dat ook (weer) doen.
Ben moe! Jemig!
Oh Telegraaf zegt dat het wél mooi wordt dit weekend!!! Fijn fijn fijn.
woensdag 8 juni 2011 om 18:38
Ik bedoel bij de beginlijst. Gebruik ook safari, maar als ik dan in de lijst "kinderen" zit en ons topic niet op de voorste pagina staat, kan ik nergens meer vinden hoe ik op de volgende blz kom...Snappen jullie het nog???
O, leuk, Viool, hopelijk kun je erbij zijn!
Ik hoop, dat de Telegraaf gelijk krijgt, Amalia! Zou lekker zijn voor jullie weekendje weg!
O, leuk, Viool, hopelijk kun je erbij zijn!
Ik hoop, dat de Telegraaf gelijk krijgt, Amalia! Zou lekker zijn voor jullie weekendje weg!
woensdag 8 juni 2011 om 20:13
Man had al afspraak en ik wil mviool en dviool nog niet alleen thuis, stel dat ze nu ruzie maken en gaan vechten. Nee, geen goed idee.
Ik hoop dat ik wel mee kan doen. Dviool had mn tel nr doorgegeven.
Ik moet wel wennen hoor ben sinds de ziekenhuisopname en met ziekwnboeg en de week ervoor Ootje koorts echt uit mn ritme.
Ik wil mviool echt helpen om zich beter te voelen, het is wel lastig dat hij zo weinig eet en wat hij wil nou dat is nou niet wat ik wil dat hij eet. Gelukkig neemt hij wel melk en kamut cornflakes ( dat is een erg rijk graan ) en gister pannenkoek en smoothie op.
De fysiotherapeut is voor weer balans in zijn energie. Mviool is altijd sprankelend type en hij ziet er nu steeds moe uit, wallen, slechte kleur. En ik vind dat hij anders kijkt.
Ik hoop dat ik wel mee kan doen. Dviool had mn tel nr doorgegeven.
Ik moet wel wennen hoor ben sinds de ziekenhuisopname en met ziekwnboeg en de week ervoor Ootje koorts echt uit mn ritme.
Ik wil mviool echt helpen om zich beter te voelen, het is wel lastig dat hij zo weinig eet en wat hij wil nou dat is nou niet wat ik wil dat hij eet. Gelukkig neemt hij wel melk en kamut cornflakes ( dat is een erg rijk graan ) en gister pannenkoek en smoothie op.
De fysiotherapeut is voor weer balans in zijn energie. Mviool is altijd sprankelend type en hij ziet er nu steeds moe uit, wallen, slechte kleur. En ik vind dat hij anders kijkt.
woensdag 8 juni 2011 om 21:43
Goed schemaaa! Ik had de 7,5 mnd controle niet dus die had ik niet in het schema gezet, maar als de rest die wel had mag die er ook in.
Ooohooh L meisje is een bollie!!! En Ootje goed bijgetrokken he?
Dames van de Iphone; als je hier komt via safari dan klik je na gebruik gewoon de site niet dicht. Ik heb altijd 2 of 3 sites open staan als ik safari open. Klik ik even op laatste en hij laadt gewoon waar we zijn gebleven.
tip?
Of kost dit meer batterij? Mijn batterij is wel altijd snel leeg...
Ooohooh L meisje is een bollie!!! En Ootje goed bijgetrokken he?
Dames van de Iphone; als je hier komt via safari dan klik je na gebruik gewoon de site niet dicht. Ik heb altijd 2 of 3 sites open staan als ik safari open. Klik ik even op laatste en hij laadt gewoon waar we zijn gebleven.
tip?
Of kost dit meer batterij? Mijn batterij is wel altijd snel leeg...
woensdag 8 juni 2011 om 22:08
Amalia, is dat niet gewoon een euvel van de iPhone? Dat de batterij snel leeg is? Heeft iedereen hier trouwens de iPhone, of zijn er ook met een andere smartphone? Ik zit ook al een eeuwigheid te kijken, maar vind een iPhone eigenlijk wel duur (maar ook wel mooi ) maar weet niet zo goed wat de verdere voordelen zijn. Kan het dus ook niet verkopen aan man, waarom de appel, en niet wat anders.
Hier hebben we de 7,5 maand controle overgeslagen. We moesten wel, maar hij was al wat later. Middelste was vervolgens ook gevallen, en kon naar de tandarts op hetzelfde moment dat jongste naar het cb moest, dus cb-afspraak twee weken verplaatst. En toen was ze bijna 9 maanden
Viool, moet Ootje qua groei en ontwikkeling niet nog gecorrigeerd worden, omdat ze uiteindelijk 6 weken te vroeg was? Of hoeft dat niet meer?
Goh, we hebben trouwens gewoon onze vakantie gepland! Ben er bijna beduusd van Gaan een ruime week naar de omgeving van Blois in de buurt van de Loire, en daarna een krappe week naar Nijmegen e.o. tijdens de 4daagse. Ben benieuwd hoe het gaat, ook zo'n afstand rijden met de kinderen.
Oh, Uma, wil je van Tiegertje trouwens gewoon Jongste maken? Anders denk ik telkens "huh, wie is er nog meer op 2 september jarig"
Hier hebben we de 7,5 maand controle overgeslagen. We moesten wel, maar hij was al wat later. Middelste was vervolgens ook gevallen, en kon naar de tandarts op hetzelfde moment dat jongste naar het cb moest, dus cb-afspraak twee weken verplaatst. En toen was ze bijna 9 maanden
Viool, moet Ootje qua groei en ontwikkeling niet nog gecorrigeerd worden, omdat ze uiteindelijk 6 weken te vroeg was? Of hoeft dat niet meer?
Goh, we hebben trouwens gewoon onze vakantie gepland! Ben er bijna beduusd van Gaan een ruime week naar de omgeving van Blois in de buurt van de Loire, en daarna een krappe week naar Nijmegen e.o. tijdens de 4daagse. Ben benieuwd hoe het gaat, ook zo'n afstand rijden met de kinderen.
Oh, Uma, wil je van Tiegertje trouwens gewoon Jongste maken? Anders denk ik telkens "huh, wie is er nog meer op 2 september jarig"
woensdag 8 juni 2011 om 22:43
Tieger leuk de vakantie gepland !!
Dat zal best gaan hoor dat rijden. ( haha zeg ik ter geruststelling van mezelf als we met drie hopelijk vier gaan !)
Ootje corrigeren sommige wel, sommige niet. Dat komt dat de grens rond 6 weken ligt, kinderen van voor die tijd worden altijd gecorrigeerd en Ootje is een beetje op dat randje.
Ik merkdat Ootje vrij langzaam gaat maar man vertelde dat hij ook erg langzaam was.
Dat zal best gaan hoor dat rijden. ( haha zeg ik ter geruststelling van mezelf als we met drie hopelijk vier gaan !)
Ootje corrigeren sommige wel, sommige niet. Dat komt dat de grens rond 6 weken ligt, kinderen van voor die tijd worden altijd gecorrigeerd en Ootje is een beetje op dat randje.
Ik merkdat Ootje vrij langzaam gaat maar man vertelde dat hij ook erg langzaam was.
donderdag 9 juni 2011 om 08:14
donderdag 9 juni 2011 om 15:25