Full House deel 3

15-02-2011 12:56 2599 berichten
Alle reacties Link kopieren
naam0 mnd3 mnd6 mnd9 mnd11 mnd14 mnd21 mndMr. J.

7-4-'10399510,7 kg.

78 cmAatje

16-6-'1034655685 gr

61,9 cm6575 gr.

65,9 cm8320 gr.

71,8 cm9455 gr.

75,6 cmLmeisje

10-7-'1039006530 gr

60 cm8080 gr.

61 cm9260 gr.

70 cmOotje

15-7-'1020004975 gr

54 cm5950

60 cm7100 gr.

64 cmJongste

2-9-'1036505420 gr

60,5 cm6950 cm

66,58035 gr.

70 cmRmeisje

28-10-'1036005470 gr

59 cm6965 gr.

64 cmBengeltje

25-2-'113000Umini

2-3-'1129805450 gr

60 cm

Link naar het eerste deel -> een derde kindje in 2010

Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling

Link naar het derde deel -> Full House

Link naar het vierde deel -> Full House deel 2
Echt wel 70

Trusten
Oooh ik slaap zo slecht de laatste tijd . Kan gewoon niet in slaap vallen. Dan zie ik er al tegenop om naar bed te gaan. Vannacht ook weer na 1en, half 2 ofzo, en half 8 aatje wakker . Nu ben ik moe.

Niet verwacht Uma, jij ziet er echt heel slank uit!

Hmm hier een sb en sportdip, moet er weer even de schouders onder zetten want voel me zoveel beter zonder extra kilo's
Amalia, maak je daar maar geen zorgen om, ben qua energie zo opgeknapt de afgelopen maanden, anders had ik ook niet aan die dansopleiding durven beginnen want die is heel intensief, dat was ook de enige reden dat ik een zwangerschap nog even wilde uitstellen maar nu die opleiding niet meer door kan gaan staat ons niets meer in de weg. Op dit moment slik ik trouwens helemaal geen medicatie tegen de reumaklachten en ik moet zeggen dat dat redelijk gaat. Ik heb dagen dat het slechter gaat en dagen dat het beter gaat maar reuma is zo onvoorspelbaar. We zien een zwangerschap iig wel zitten .
5x5, ik moet eerlijk zeggen dat ik ook dacht wat amalia zei over een eventuele zwangerschap voor jou. Maar als het lichamelijk goed genoeg gaat en jullie weten het zeker dan gun ik het je natuurlijk van harte. Spannend weer.

Amalia niet kunnen slapen? Hoe kan dat nou? Lig je te malen/piekeren? Of ben je 's avonds te actief? Vreemd hoor, en balen lijkt me. Al kan ik me er momenteel niks bij voorstellen, ik benut iedere minuut dat Lmeisje stil is met genieten van de rust en slaaaaaapen, zzzzzzzzzz.

Middelste vannacht wel ziekjes, maar nu een heel eind opgeknapt. Gelukkig, want ze hebben morgen schoolreisje. De jongens spelen samen ruimtevaarders van catan nu. Zijn ze zeker wel 2 uur zoet mee

Onweer hier! en regen, was kletsnat vanmorgen na m'n rondje hardlopen.

Uma ik vond je ook behoorlijk slank. Maar je bent lang, dus dan is 70 helemaal niet zo gek toch?

Ik denk dat ik mijn laatste 3 plakkilo's nooit meer kwijtraak, of pas als Lmeisje iedere nacht lekker slaapt en niet meer bij mij drinkt, dan verdwijnt mijn onbedwingbare snaaibehoeft misschien vanzelf weer (wishful thinking).

Viool hoe is het met m?
Oh ja, grappig: ik vroeg vanmorgen aan middelste of 'ie nou nog een beetje had kunnen slapen vannacht, tussendoor. Antwoord: nee, ik heb bijna de hele nacht wakker gelegen, ik heb maar één minuutje geslapen.
1 minuutje is wel heel kort

Ik maal niet hoor Sardegna, maar ik kom niet tot een ontspannigspunt lijkt wel. En dat wordt zo'n vicieuze cirkel; ga je al bedenken dat je niet kan slapen, dus dan lukt het niet. Zal wel weer een x over gaan hoor

5x5, fijn dat het zo goed gaat! Hopelijk is het snel raak.

Pff is het weeeeeken mooi weer; gaan wij dit weekend naar Zeeland kamperen, wordt er regen voorspelt. Lekker irritant zeg. Voor de jongens vindt ik het nog gaan, maar voor Aatje...
@amalia Volgend weekend ? Balen zeg ! Nou hier is vandaag ook regen. Gisteren weg was toch teveel voor mviool, dus vandaag thuis en van de week ook nog even hoor. Ik heb trouwens geen idee van de narcose maar mviool zei wel dat hij last had van felle kleuren sinds de operatie.

En met dat slapen. Ik heb weleens dat ik hyper ben. Raar he als je niet kan slapen. Kop thee en wat ontspannenwat kan je meer ?

@sardegna ruimtevaarders ? Wat knap! Het spel ligt hier ook. Ik moet me nog verdiepen. Zal de winter wel worden.

@5x5 wat een goed nieuws!
@uma dat had ik dus ook! Mn wens vervuld, gezin compleet ...

Een goede kans om op een rij te zetten wat jewilt. Dat geeft niet dat is toch normaal ? Je was zo gefocused.

Heeee ineens voelde ik mezelf pas weer echt ...raar maar ook fijn. Die wens was gewoon " sterker dan mijzelf "

Ik wil nu weer gaan schilderen, heel graag nieuwe technieken ontdekken , later met grotere kinderen, me af en toe in atelier opsluiten en ik heb gisteren ontdekt dat ik meer op het water zou willen zijn !
Zwaai, en weer weg... Oudste is wat knullig uit de schommel gevallen, dus nu voor de zekerheid naar de huisartsenpost. Tot later!
Tieger hoe gaat het daar
Nog even een tieger check, nouja het is daar altijd druk en je bent zo drie uur verder in het ziekenhuis he. Sterkte en ik hoop dat je metde schrik vrij komt.

Ik ga zo roze koeken eten... Fout fout
We waren weer over tot de orde van de dag, en ik heb geen aaifoon

Oudste had geen pijn meer. Zei hij in de auto naar de HAP al, maar goed, "het was wel goed om naar de dokter te gaan". Dokter vond het verder niet zorgelijk, hij gebruikte zijn arm en hand wel weer wat, gaf niet aan pijn te hebben, de dokter vond het in ieder geval niet op een breuk lijken. Mocht oudste nog last krijgen, dan zou het gekneusd kunnen zijn, en dan kunnen we morgen altijd nog naar de dokter. Met de schrik vrij dus...

Voel me dan helemaal zo'n overbezorgde moeder, die bij iedere kik naar de dokter rent

Gisteren verjaardagsfeestje gehad, was erg leuk. Ook wel erg druk, maar goed, dat halen we onszelf natuurlijk op de hals uiteindelijk erg gezellig, niet extreem laat geworden, en de komende twee dagen eten we de leftovers nog

5x5 spannend, gaan voor nr 3! Hopelijk blijf je je goed voelen, en zit er een stijgende lijn in je persoonlijke rust.

Viool, een wat rustiger dagje gehad? Hoe gaat het nu met Mviool, na het drukke vaardagje gisteren? En hoe staat het met de stucers, zijn ze al klaar?

Amalia, wordt er nog steeds in de tuin gekampeerd? En mogelijk werken met je oude duo, zou je dat willen? Jij bent alleen gestopt vanwege je zwangerschap van oudste toch?

Sardegna, maar 3 plakkilo's? Je wil vast niet middelen met mij

Ik ga nu nog even op banenjacht, eens kijken of het wat aantrekt...
Wat een heerlijk weekend was het weer.

Net fijn zitten brullen bij: Komt een vrouw bij de dokter. Wat lijkt me dat verscheurend als je je kind(eren) achter moet laten.

Morgen zijn man en ik 5 jaar getrouwd, feestje!

Oh Uma ik wou dat ik nog maar 2 plakkilo's had. IK ben nu net sinds dit weekend onder de 90 kilo. IK val steeds wel iets af, maar het gaat erg langzaam. Maar goed mag ook niet zo hard met de bv toch!

Sardegna als ik weer begin met werken ga ik ook gewoon kolven hoor. Wil nog lang niet stoppen met de bv.

Amalia wat lastig dat je niet kunt slapen. Je hebt de slaap zo hard nodig hè?

Tieger fijn dat alles ok was met je kind. WAt een brokkenpiloten kunnen het toch zijn.

5x5 Ik hoop voor je dat je snel zwanger bent. Ook al dacht ik er ook precies zo over als Amalia en Sardegna.
Tieger beter overbezorgd toch ?? Je lijkt mij nuchter hoor, geen neuroot. Stel dat het wel wat was. Maar je moet wel ondersceid maken ( vind ik) maar dat is nu enger. Toch denk ik dat er een midden is. Maar het is niet makkelijk. Je moet geen onnodig risico lopen e geen bange kinderen kweken .. Zoiets.

Ik heb net 4 slokjes van een rosebiertje ofzo op, dan denk ik, mag ik ootje er nog wel bij pakken, snachts? Ook ik kan doorslaan hoor. Nouja dat weten jullue, schoolreis, fietsen, zulke dingen.

Ouderschap pffff.

Bedankt voor jullie reacties op hyves. Ik denk dat we een goede stap maken. Het vertrouwen is er bij mij in elk geval en man geloof ik meer rust.

De stucers gaan dinsdag tot donderdag (?) verder. Dit keer niet erg. Ik wil morgen lekker thuisblijven met mviool. Hij heedt savonds dus het meest last. En ik kan er slecht tegen, vind het zielig maar moet sms ook even weglopen omdat ik dus ook niet goed er tegen kan.

Nou en arme vioolman toen hij krukken had: hij maakte me geeeeek

Nee maar bahwat is het rot als je je kind zo gaar ziet enals het dan dwars wordt, pillen niet wil en je er een soort ruzie om krijgt terwijl je lief wil zijn !

@ rw goed daar ???

@tieger de bbq was dus geslaagd ?

@amalia nog bedankt je zwemverhalen hebben me geinspireerd !

@rikst hoe is het met jouw drietal ?

Oehhhh mijn bed in... Zzzzz
Onee ik wil Sardegna nog een goede nacht wensen en nog wat vertellen over Ootje.ik lees kikker voor. Bij de tweede pagina moet ik zo lachen. Kikker en varkentje gaan dan dansen. Bij het woord dansen gaat ze meteen zingen en dansen. Smelt
Ikzie nu bengel pas, zeker samen gepost !

Bengel wat goed dat je gaat kolven, houden ze op het kdv daar rekening mee ?

Goh ik kijk heel soms naar zulke progamma's maar niet teveel, daar raak ik echt van overstuur.

Gisteren stukje over Guusje Nederhorst dan vind ik dat ook zo erg, dat leek me zo'n lief vrouwtje.
Goodmorning!

Hier ook bewust de film niet gezien. Had hem in de bios gezien destijds en 1x is wel genoeg

Idd Guusje Nederhorst, Frederique Huydts, vreselijk. Maar niet te lang bij stil staan.'

Tieger beter een keer teveel dan een keer te weinig hoor!

Heeft iemand hier ervaring met permanente make-up? Lijkt me zo makkelijk voor de zomer!
Goeiemorgen,

Tieger gelukkig niks aan de hand met oudste.

Viool balen dat mviool dwars is met pillen enzo, maar ik snap het wel, hij wil natuurlijk gewoon weer helemaal de oude zijn, zo snel mogelijk.

Leuk dat je doorgaat met bv bengel. Ik ben zelf ook heel pro-bv

Die film... nee hoor, niks voor mij, zeker nu niet (ben nog een beetje hormonaal af en toe ) Ik heb ook bewust de tv uitgelaten gisteravond. Durf het boek niet eens te lezen (watje ben ik )

Uma ik heb geen ervaring met permanente make-up. Bedoel je wimpers verven, of nog meer? Ik ga straks richting jouw provincie rijden, wil even naar h en m, tsja, daar moet ik dus een half uurtje voor in de auto. Dat mis ik soms wel van oude woonplaats, daar kon ik alles op de fiets, zelfs bijenkorf (beetje tuttig van mij misschien, maar ik hou van bijenkorf)
I love Bijenkorf, ben vrijdag met Umaxi en Umini zelfs naar Groningen gereden om naar de Bijenkorf te gaan! Online bestellen doe ik ook wel eens daar. Je komt niet in de buurt van hier zeker?

Ik wil eyeliner laten zetten, gaat ongeveer twee jaar mee volgens mij.

Hoe ging het vannacht?
Nou, 't is aan de zuidkant in jouw provincie, zal even kijken hoe ver van jou af op google maps, moment....
45 km, 39 min. ga ik niet halen om even gedag te komen zeggen, moet op tijd weer hier zijn om de jongens op te halen van school. Die trouwens op schoolreisje zijn vandaag. Gelukkig middelste koorstvrij vanmorgen, hij wilde zooooo graag mee. Snap ik ook, maar liever had ik hem thuis gehouden en een dagje rustig aan laten doen. Misschien morgen. Oh nee, dan werk ik. grrrr, stom werk.
Eyeliner laten zetten? Hoe doen ze dat dan? 2 jaar, da's lang zeg.

Vannacht, ging wel, relatief gezien dan. 3 x wakker, maar zelf weer in slaap gevallen toen ik haar knuffelhondje aangaf. om half 6 eruit om te drinken, bij mij nog tot 7 verder geslapen. en midden in de nacht 1x middelste aan m'n bed

Hoe gaan de nachten bij jou dan? Umini nog steeds zo voorbeeldig?
Wil iedereen een fijne (en hopelijk nog een beetje droge) week wensen, wij gaan op vakantie, over een uur zijn we ong. weg!

Tot volgende week!
Umini slaapt sinds de afgelopen drie nachten tot een uur of 7-8 aan een stuk door, vanaf negen uur 's avonds

Ja en als je middelste dan ook nog gaat lopen spoken 8-p Wel fijn dat je er in ieder geval niet uit hoefde.

Heb eigenlijk geen idee hoe ze dat doen met die eyeliner, heb inmiddels afspraak gemaakt. Ben benieuwd.

Waar zijn ze heen op schoolreisje?
Oh, wat een heerlijke nachten!! Hopelijk blijft dat zo. Gek eigenlijk, ik dacht er laatst over na dat Lmeisje het eerste half jaar eigenlijk veel beter sliep. Dat gespook is pas met een maand of 7/8 begonnen. Heeft 't toch te maken met dromen, ontwikkeling en bewustzijn denk ik.

Schoolreisje oudste naar koningin julianatoren (pretpark/speeltuin-achtig), jongste naar sprookjeshof.

We kunnen wel een koffie-/lunchdate doen als ik een keer in groningen of leeuwarden ga shoppen? Lijkt me leuk. Maar dat doe ik niet zo vaak, dus dat kan nog even duren

5x5 fijne vakantie. waar ga je heen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven