Full House deel 3

15-02-2011 12:56 2599 berichten
Alle reacties Link kopieren
naam0 mnd3 mnd6 mnd9 mnd11 mnd14 mnd21 mndMr. J.

7-4-'10399510,7 kg.

78 cmAatje

16-6-'1034655685 gr

61,9 cm6575 gr.

65,9 cm8320 gr.

71,8 cm9455 gr.

75,6 cmLmeisje

10-7-'1039006530 gr

60 cm8080 gr.

61 cm9260 gr.

70 cmOotje

15-7-'1020004975 gr

54 cm5950

60 cm7100 gr.

64 cmJongste

2-9-'1036505420 gr

60,5 cm6950 cm

66,58035 gr.

70 cmRmeisje

28-10-'1036005470 gr

59 cm6965 gr.

64 cmBengeltje

25-2-'113000Umini

2-3-'1129805450 gr

60 cm

Link naar het eerste deel -> een derde kindje in 2010

Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling

Link naar het derde deel -> Full House

Link naar het vierde deel -> Full House deel 2
Sar, waterpokjes??? Aaaah...
Ik kom ff zwaaien, kwam afgelopen dagen niet aan het forum toe. Morgenavond of donderdag ben ik er weer! Kusjes
-Wat veel van het goeie-
En je make-up ??

ik irriteer me vreselijj ineens. Jajaja ik raak voorspelbaar. Zucht man en ik.. Echt ik ben gek op hem maar hij is soms zo erg ( ik zeg ook niet alles pfff soms net een kind hoor dat ik moet opvoeden haha, dan heb ik 4 jongens, kan je je dat voorstellen ? Gewoon domme sexpraatjes of zo pffff zo suf )

MAAR nou wilde ik even bijpraten zonder grote oren van een kind, dus wij een ommetje prive, loopt man de hoek om" oh de buren oja ze vroegen nog of ik langskwam" ja duuuuh dus je loopt er meteen heen. Dus wijntje, biertje.. Enfin ik ben maar weer naar huis gelopen die zie ik niet meer MAAHAAR ik blijf hangen in mn verhaal, zegt de buurvrouw : ja en ze is dol op ijs he ?! Pardon ?! Ik wacht daar expres mee, terwijl ik natuurlijk nieuwsgierig ben naar haar eerste blikken bij ijs maar ik stel het uit en hou me in. Ben er echt sacho van. Man heeft ook nul ruggegraat, hij weet hoe ik denk.

En zo heb ik geen zin meer om haar bij hem te laten want de ene keer vergeet hij haar avondeten of " maakt dat heus niet uit, ze viel toch in slaap " etc. En dat vind ik ook stom. Ik geef haar altijd minimaal 4x eten. En die drie keer dat hij een keee haar had en voor het eten moet zorgen, doet hij zijn eigen ding, zo van: joh dat kan ze wel missen.grrrrr. Nou ik heb er zo geen zin in om weg te gaan. Dan zegt hij wel omdat ik nooit iets voor mezelf doe van ja maar schat het ligt aan jou, je kan toch iets leuks doen als je wilt ? Ja is zo. Maar ik kan het niet loslaten want ik vind het gewoon niet fijn dat met zo'n heel kleintje het zo anders gaat. Ik heb echt moeite daarmee, laatst had een ( welkome want onverwachte ) oppas bijv haar dochter met haar laten wandelen. Mijn kinderen laat ik niet eens achter de wagen lopen ( is ook heel licht en wendbaar ding ) ja dan schrik ik. Ook van mezelf, dat ik van te voren niet duidelijk ben. Dat zoiets niet gebeurd. Maar daar kom ik niet op. En ze was erg lief en attent onverwacht op te passen en eenmalig. Dus heb het zo gelaten maar vond het echt heel erg. Over zoiets en het ijs, daar kan ik dan wel om huilen. Ik heb ook even helemaal geen zin in werk. Ik ben gewoon erg graag met mn meisje bezig en dat is ook het gevoel erachter, ik had er bij willen zijn en ik wil helemaal nietdat een vreemde haar ijs geeft.

Ehmmmm sorry mn verhaal is lang. Maar wow, dit is niet wat ik wil.
Mopper.... Okee ik reageer te emo maar vind het eigenlijk gewoon het allerfijnste om dicht bij mijn ( jonge ) kinderen te zijn. Puur instinct, oer drang, sterk gevoel hoor. Maar hier komt de climax: ............

Ik wil salsa gaan dansen. In korte workshops voorlopig maar toch.... Nou... Lekker dan.

Man heb ik wel eens mee proberen te krijgen maar hij houd er niet van. Dus zal wel alleen worden.
Viool, zucht, wat een gedoe. Ik snap je, ik vind 't ook stom als ik lees hoe man met ootje is. Alle bladen roepen altijd dat we mannen op hun eigen manier voor de kinderen moeten laten zorgen en niet onze methodes en schema's doordrukken. Maar volgens mij vallen avondeten overslaan en ijs aan een baby geven daar niet onder. Verder hou ik me in wat betreft commentaar.

Hoe gaat mviool?

Zwaai terug naar uma!

Amalia was grapje hoor, van dat zwanger Dat is wel fijn hè, dat we nooit meer hoeven te bevallen (hoewel ik het zo weer zou doen, want de ervaring is zo bijzonder, toch blij dat het gewoon niet meer hoeft)

Waterpokjes en slapen is GEEN combinatie Ze ligt nu wel voor een ochtendslaapje. Zielig hoor, zo'n jeuk, en er zijn er vannacht nog heel veel bijgekomen op haar hoofdje en gezichtje, ziet er echt rottig uit.
Ach arme lmeisje !!!

Heb je er wat voor en helpt dat ?

Ja ik heb vioolman nog wel uitgelegd hoe ik denk maar precies dat " laat vaders het op hun manier doen " verhaal. Dat heerst toch onder de meesten, die zeggen dan, leuk toch dat man voor de kinderen zorgt? Maar waarom doen ze het meteen zo sja.. Man gaat ook meteen uit eten ofzo als hij met de kinderen is, dat doe ik toch ook niet. En het wordt mam met de saaie regels zo... Ik weet dat de jongens dan ook zeggen van nee geef haar ijs, maar niet tegen mama zeggen. Terwijl ik niet saai ben, als moeder kan je het je gewoon niet permitteren.

Ach ik ben het zo zat, mviool is gewoon brak door de opnames, eet weer niks, ik ken hem zo niet. Enfin hij luistert niet naar me ook. Dus ik ben maar even naar beneden gelopen. Hij moet gewoon eten, ookal smaakt het niet.
Viool dat is ook echt niet normaal, ijs bij een baby en eten overslaan. Wanneer gaat je man eens zijn verantwoordelijkheden nemen wb zijn kinderen?

Sardegna, heb je zemelen? Lauw badje, zemelen in een washandje natmaken en uitknijpen in het bad. Helpt tegen de jeuk. En ik gebruikte calendulan emulsie (gelachtig) bij de jongens. Dat verkoelt, werkt tegen littekens en houdt de jeuk tegen. Hier hadden ze geen jeuk.

Net bij oudste op shcool geholpen. Aatje bij mijn ouders, Beetje op psz. Het zou van 9 tot half 1 zijn.

Nou om kwart over 10 begonnen ze een keer en om kwart over 11 was alles wel klaar. Heel suf. Was leuk hoor, maar ze hadden de tijd wel wat beter kunnen communiceren....

Ik moet het trouwens weer ophalen nu.

bah nog steeds zo moe. gisteren redelijk op tijd naar bed, redelijk goeie nacht gehad (1x wakker om te plassen) en 7.15 wakker. Maar toch.. ik wil niet meer zo moe zijn, yek. Word er ook chagerijnig van naar de kinderen toe en dat is echt oneerlijk.

Fijne dag! Zonnetje is helaas weer weg hier :(
Heb je iets van vitamine / kuurtje ?? Of een ontslakkingskuurtje ?? Vervelend zeg.
Amalia leuk, helpen op school. Stom van die tijd idd.

Waarom ben je nou zo moe? Als het aanhoudt misschien even bloedje laten prikken bij de HA? Wie weet zit je wel laag in je Hb.

Viool ik vind mviool echt zielig. Zo te horen zit 'ie zichzelf inmiddels ook goed in de weg (wat wil je, wéér in z'huis) en reageert hij dat een beetje op jou af?

RW hoe is het nou met je nek, of heb ik daar overheen gelezen?

Lmeisje is gisteravond in een zemelenbadje geweest en ik heb waterpokkengel van heltiq. Maar ik heb niet echt het idee dat het helpt. De pokken in en achter haar oortjes en rondom haar ogen jeuken echt heel erg of doen zeer (of allebei). Haar hele luierzone zit ook helemaal onder. Af en toe begint ze ineens moeilijk te kijken, beetje ongemakkelijk te schuiven en dan huilen, volgens mij plast ze dan en brandt dat.

Ik heb eigenlijk geen zin om met een ziek meisje in een tent op ameland te zitten, in de regen (is voorspeld). Denk dat ik maar gewoon niet ga, jammer dan.
Zou ik ook hebben Sardegna. Het is voor haar nu toch al zo anders nu haar lijfje zo oncomfortabel voelt. Sneu hoor zo'n ukkie....

Ik ben nu thuis. Iets koken voor mviool. Hij moet nu gewoon gaan eten en daar een strijd voeren heeft geen zin dus heb gevraagd : wat wil je? En geef dat vanavond aan zn vader mee. Hij wil brocolli, cordon blue en macaroni met geraspte kaas dus heb net boodschappen gehaald en ga zo koken. Er zou een vriendje komen dus dat geeft ook wat lucht.

Zn infuus moest ookweer opnieuw zat niet net meer dus ach, het is ronduit balen voor hem. Hij kan gelukkig nog wel grapjes maken, moet dan alleen lachen en dan huilen want dan heeft hij weer pijn.

Ootje is helemaal dol op de lift in het zh dan gilt ze van de pret ja en ze versierd het personeel ondertussen. Dit is er weer een
Sardegna, vaak in een badje met havermout of zemelen doen, dat helpt wel. En je kunt de pokjes ook nog licht insmeren met sudocreme, dat schijnt ook te helpen bij het indrogen van de pokjes.
Hè Viool,

Sorry dames even inbreken, mag dat?

Wj zitten op dit moment volop in de verbouwing en je raad het al moest aan je denken.

Vroeg me zf hoe het gaat met jullie huis, jou en je kleine hummeltje?

Sorry dames, voor het inbreken, was even benieuwd

Ga weer gauw
Ha ha, die ootje, windt het hele z'huis om haar baby-vingertje.

Hopen maar dat mviool jouw maaltijd gaat eten, slim verzonnen om thuis te koken waar hij zin in heeft.

Tieger, zemelenbadje doe ik, en sudocreme zit al op de luierpokjes. Ik denk dat een paar dagen geduld het beste helpt...

Iemand ervaring met lotio alba?
Hoi vlindertje, hoe is het met jullie ???

Wat lief dat je komt inbreken. De verbouwing oef. We hebben stucers die niet zo vlotten, voor ons stucen ze betaalbaar maar nadeel is dat ze ook andere klussen die beter betalen krijgen. Maar man heeft deze qua budget toch voorkeur gegeven. En heeft ook veel voor deze mensen al gedaan ( ruilhandel.) maar wel meteen klaarstaan hij, altijd, dat is iets wat ik soms zo frustrerend vind. Hij helpt iedereen altijd meteen.

De man voor de gietvloer gebeld en ben nu aan het koken voor 1 van de viooltjes die binnen 10 dagen 2x is opgenomen i v m blinde darm. Ondertussen gietvloeren bekijken. We gaan mij te langzaam maaaaaar we zijn in beweging.

Geld, tijd, verschillende ideeen er op na houden over planning.... Ja het is een hele toestand zo'n verbouwproject op deze manier.. En met een heel gezin en werk.

Mn franse deuren zijn er, wat meubels o a antieke kasten. Dus ik hoop dat er schot in komt. Het huis komt steeds voller te staan met " dingen, gereedschap, nieuwe aankopen.

Vertel Vlinder wat ben je nu aan het verbouwen?
Een voordeel van dit alles is dat mijn smaak heeft kunnen rijpen. Ik heb echt alle opties laten passeren en heb nu echt een eigen mengsel gezeefd. Dat is absoluut wat ik nodig had maar NIET wat ik wil haha, maar ik kan nu met recht zeggen dat ik vrij beslist een eigen stijl heb gekregen. Gek he. Vijf jaar terug wilde ikhet meer impulsief, nu heb ik echt een filter achter de rug en wat overblijft is dat ik duidelijk weet wat ik wil en waarom. Ik ben echt gegroeid qua " styling" joepie. Haha. Niet aan man vertellen dat het eigenlijk ook goed was voor me !
... En of ik nog iemand kan vinden die het allemaal zo wil uitvoeren... Wordt vervolgd
he viool,

Dat van de nadenk tijd ken ik wel, wij hebben er 4jaar over gedaan alleen nu pas begonnen.

Nieuwe dakkapel, nieuwe badkamer, nieuwe toilet, nieuwe zolder, nieuwe bijkeuken, nieuwe vloer, nieuwe trapbekleding, overal dubbelglas. En alles afbreken, opnieuw opbouwen en aankleden

Pfff.

Maar goed

Jij bent ook al een behoorlijke tijd bezig. En jeetje je hebt Een zoon in t ziekenhuis liggen dus, dat is ook niet niks. Mee een bouwhuis en een baby.

Al zal de kleine groot worden.

Hier aat alles goed, zijn nu 1mmnd, ze kruipen, dochter staat de hele dag en zet af en toe een stapJe.

Ik kom als je t goed viund af en toe even vragen hoe t met je gaat

Liefs
Leuk vlinder! Ben jij dan nog wel op het andere forum ? En wat zijn ze ondernemend! Miniviooltje is een echte lachebek, lief en sociaal, blijft op haar billen zitten en mama hoeft er nog niet achteraan. Hoe groot is de tweeling die waren klein toch ?? Oviool is nog steeds klein en rond, past nog in maat 62 zelfs
Ha een meelezerT, gezellig

Boeoehoeheo mag ik even emo zijn; de laatste uren van mijn leven (dat klinkt dratisch he? ) als babymoeder zijn zojuist ingegaan. Morgen een dreumesje in huis. Nooit meer een baby'tje

Mss ben ik toe aan een verse

Not

Ik ga de kinderen achter de DS en Ipad trekken want het eten is klaar. Zit ook nog eens in mijn uppie deze ouderjaarsavond van mijn dochter te vieren. Nouja, genoeg te doen; slingers ophangen en het kado inpakken. Ben benieuwd wat ze ervan vind en of ze doorheeft dat de pop er in kan liggen. Ik denk dat ze er zelf in gaat zitten

Zoo en nog iets; middelste kreeg net bij mijn ouders een koekje, rent ze op haar knieën (dat doet ze nu, gaat ze op haar knieën staan en zijwaarts 'lopen') naar hem toe, steekt haar handje uit, krijgt niets en begint vervolgens te bleren. Lekker portret. Toen kreeg ze een toastje, was ze gelukkig blij mee, pfoei.
Haha wat een druif !! Hoe moet ik je aanspreken op deze vooravond ? Nouja ik denk dat het begrip wordt, want als ik aan de dag voor Ootje haar verjaardag denk voel ik hetzelfde. Vier je het s'avonds ? Met man? Of overdag zonder man?

Overdag zal man ook niet thuis zijn. Dat is meestal op verjaardagen. Maar ik vier het nooit heel groot.

Wat ga je doen ??

Spannend hoor! Vind wel dat je een exemplaar ;-)hebt grootgebracht dit jaar, met humor, pit en zo'n dropje. Maar okee het kan zo melancholisch voelen he.

Leuk hoor RW en Amalia het jaartje rond inmiddels..
hier ook oudejaarsavond! Oudste word morgen 5! Dus ik huil met je mee amalia! Hier ook druk bezig met slingers en balonnen. En man is de stoere beachbike in elkaar aan het zetten
Ach RW ook al ! Mooi hoor.... Een stoere bike. Cool! Gek altijd he. Ze worden zo gauw groot.
Hoeraaaaa voor Aatje!!! Hele fijne dag vandaag!
hieperdepiep hoeraaaaaaa!!

Aatje 1 : cheer:

gefeliciteerd en veel plezier vandaag.

Amalia ik emo stiekem een beetje met je mee hoor. Wat bijzonder he, 1e verjaardag. Maar ook leuk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven