Full House deel 3

15-02-2011 12:56 2599 berichten
Alle reacties Link kopieren
naam0 mnd3 mnd6 mnd9 mnd11 mnd14 mnd21 mndMr. J.

7-4-'10399510,7 kg.

78 cmAatje

16-6-'1034655685 gr

61,9 cm6575 gr.

65,9 cm8320 gr.

71,8 cm9455 gr.

75,6 cmLmeisje

10-7-'1039006530 gr

60 cm8080 gr.

61 cm9260 gr.

70 cmOotje

15-7-'1020004975 gr

54 cm5950

60 cm7100 gr.

64 cmJongste

2-9-'1036505420 gr

60,5 cm6950 cm

66,58035 gr.

70 cmRmeisje

28-10-'1036005470 gr

59 cm6965 gr.

64 cmBengeltje

25-2-'113000Umini

2-3-'1129805450 gr

60 cm

Link naar het eerste deel -> een derde kindje in 2010

Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling

Link naar het derde deel -> Full House

Link naar het vierde deel -> Full House deel 2
Lieve vriendinnetjes van me. Ik ga me afmelden voor de komende 2,5 weken. Ben de hele dag bezig geweest met pakken, voeden, schoonmaken, voeden en poepbroeken verschonen tussendoor.

Kleine domper is dat we geen dakkoffer hebben, omdat die niet paste. We moeten nu dus maar kijken hoe ver we komen met inpakken. We moeten helaas wel de kinderwagen meenemen, en die neemt nogal veel ruimte in. Maar het zal allemaal wel goed komen.

Tot over ruim 2 weken.

Dikke knuffel Bengel
Oké Uma en rikst, ik hen het even geprobeerd wb viva en ons topic.

Als je viva.nl opent krijg je alle blogs te zien. Je scrollt helemaal naar beneden en daar kan je kiezen voor forum. Dan klik je daarna op kinderen en vervolgens ziek je full house in de lijst.

Is nie zo moeilijk nie
Veel plezier Bengel!?
Veel plezier, Bengel!

Ja, dat snap ik, Amalia, maar als ons topic niet op de eerste pagina staat, kun je dus nergens meer naar de volgende pagina.
lieve bengel een fijne vakantie!!!

leuk dat schema met die maten ik ga me er morgen op storten, ik heb een paar keer overgeslagen, ga ook niet naar die van 18 mnd zonde van mijn tijd wat een onzin zeg meten wegen heeft u nog vragen nee ok dan krijg je nog allemaal tips wat je allang weet want nog twee kinderen en dan mag je weer naar huis. Zo en dat allemaal zonder leestekens

net boodschappen gedaan en 10 minuten gesprek op school gehad Oudste gaat met moeite door naar groep 2 zal het verhaal nog wel op hyves zetten misschien heeft iemand nog tips wellicht viool?
Fijne vakantie Bengel
@tuurlijk rw, ik denk mee maar kon je stuk gister niet vinden

Hebben jullie ook dat je met de " groten" praat over de kleine en samen geniet. Van :" oh zo schattig !" en " kijk nou wat ze doet" Dat is echt grappig en gezellig. Een baby/ uk in huis is echt super. Ik ben ook heel blij voor mijzelf en dit gezin dat we er eentje mochten krijgen.
Berichtje vanuit de bakkerij.. Ik zit aan een kopje thee met wat lekkers. Ootje is bij de oppas voor een uur maar zijn al tien minuten van voorbij ( het fietsen )

De jongens hebben vrij en sliepen toen ik wegging. Heb dat maar zo gelaten. En daar zit il dan
Is toch spannend. Het moet goed gaan met ootje maar werkstress is hoog bij mij! Wat miet ik mijn mensen zeggen ? In de zomer heb ik straks niemand ! En ik krijg alleen maar meer verwijzingen.. Dus die dag erbij die bedoeld was als luxe om wat rustiger te werken is nu puur nodig
hopelijk gaat het goed viool! Ik had het stukje nog niet geschreven over oudste

zo lief J zit teletubbies te kijken met een bakje druiven het ziet er zo schattig uit! Sinds deze wk is hij van 2 naar 1 slaapje gegaan soms lukte het niet meer maar nu heeft hij nog wel een dip in de ochtend dat hij moe is, dus maar even een filmpje is voor het eerst! Hij vind het wel erg leuk
heb wat geschreven viool! Nieuw topic geopend op hyves
Waarschijnlijk te laat, maar toch: fijne vakantie bengel, geniet er lekker van met z'n 5-en. Hopelijk hebben jullie prachtig weer en kom je uitgerust en opgeladen terug.

Viool lastig die werkstress, maar wel goed hoor, dat je allemaal verwijzingen krijgt en het eigenlijk te druk hebt. Betekent dat je succesvol bent in wat je doet toch? Nu maar hopen dat het goed gaat bij de oppas, en ondertussen even lekker genieten van je kofimomentje in heerlijke rust

RW ga zo je stukje over oudste even lezen.

Wat leuk dat schema en ja, Lmeisje is een bollie. Mijn spekmeisje noem ik haar ook wel

Amalia ruzie??
Ja ruzie, ik! Ha ha, ben helemaal niet zo maargoed.

bah, Aatje al een paar dagen kwart over 6 wakker! Lekker op de camping

Ik weet het niet met haar slaapjes hoor. Mss slaapt ze teveel. Wellicht moet ik haar al richting 1 slaapje pushen. Als ze normaal slaapt, slaapt ze wel zo'n 16-17 uur per dag. Maar de laatste 2 weken ligt ze zeker 3 kwartier tot een uur te feesten in bed 's avonds en nu is ze dus ook al 3 dagen erg vroeg wakker. Dus mss pakt ze op de dag teveel slaap.

Ik zal haar op de camping wel naar 1 slaapje duwen, en kijken hoe dat loopt.

Ik ben nu dus echt harstikke moe! Ik ga maar even een half uurtje onder de zonnebank slapen denk ik. De spullen staan ingepakt dus ik mag even rusten. Het moet wel nog allemaal in de auto
Ik zie dat Aatje ook het langst is. Raar ik vind haar niet groot. Ze zit precies op de middelste curve.
Veel plezier Amalia ! En rust uit ( pas op met de zonnebank )

Nou ik heb geen oppas. Ootje gaf een snik die overging in een lach bij de deur toen ik kwam dat is echt zo emotioneel, wat een grietje.

Enfin ik ben er nu nuchter in. Dit gaat niet door. De zomer regel ik wel en daarna ga ik zoeken. Eerst even laten bezinken.
Jammer viool, dat het niks is. Na de zomer is ze ook weer in een heel andere fase dan nu, dus misschien loopt het oppas zoeken dan ook wel makkelijker.

Lastig amalia, met de slaapjes. Ik zou ook proberen 1 slaapje denk ik, of 2 kortere (2 x anderhalf uur ofzo? Dat hebben oudste en middelste een tijd gehad weet ik nog). Ik vind zelf 1 slaapje heel handig, kun je weer wat meer weg.

Over lengte: die baby-lengtemetingen kunnen er volgens mij zo een paar cm naast zitten, hoe dat gaat: half gestrekt pootje, verder strekken, trappelt een keer als reactie, ligt dan weer scheef, enz. Kijk maar naar Lmeisje: eerst 1 cm groeien in 3 mnd en daarna 9 cm?? Ik geloof er niks van.

Nachtelijke update: Lmeisje gaat echt vooruit. Laatste nachten 1 of 2 x even een piepje maar dan slaapt ze zelf verder. Wel erg vroeg wakker (ong half 6/6 uur), maar dan neem ik haar bij me om te drinken en plakken we er samen nog een uurtje aan vast. Ook wel weer knus

Ze ligt trouwens regelmatig achterstevoren of dwars in bed tegenwoordig, ze scharrelt haar hele bedje door met slaapzak en al.
Schattig Sar zo door het bed

Als A zo vroeg wakker is mis ik de bv!!!

Onderweg trouwens!
Leuk schema, alleen nu sta ik er niet meer in . Snap het wel hoor, is toch leuk om de groei bij te houden. Maar goed...hopelijk wel volgend jaar haha!

Ik lees dat er nog steeds een aantal meiden willen afvallen, ik ben zelf ook nog steeds zo'n 10 kilo te zwaar (woog normaal altijd tussen de 58-60 kilo bij 1,63) maar dat gaat me natuurlijk nevernooit niet meer lukken dus dat wordt even wachten tot die derde er is. Dan ga ik hopelijk weer wat kwijtraken. Eerst maar eens zwanger raken en flink aankomen haha .

Wij zijn nu weer terug, heerlijk weekje gehad, nu nog een lekker weekend tegemoet. Weer veel wasjes draaien, bleh
Ik ga vast zwaaien, vanavond borrelen met een collega en morgenochtend weg voor weekendje met vriendinnen, zonder mannen en kinderen!! Wel gek, wordt de eerste keer een nacht van huis zonder Lmeisje Maar ook heel veel zin in! Kolf gaat mee, er zijn nog een paar flesjes in de vriezer, die kan vriend opmaken. En dan is de voorraad weg en is de laatste maand bv ingegaan.... Hoewel ik het nu nog fijn vind (en makkelijk vooral) kijk er ook naar uit straks de babyperiode af te sluiten en gestopt te zijn, mijn lijf weer echt van mij.

Amalia veel plezier in zeeland, succes met kamperen, hopelijk valt de regen mee.

5x5 mooi dat je een lekkere vakantie hebt gehad.
Veel plezier Sardegna! lekker er tussenuit !
Wat betreft het afvallen he die extra zwangerschapskilo's was piece of cake maar die slirdigheids snaai kilo's van ervoor ( de ach ik moet toch nog zwanger raken ) die DIE !!! Aaaahh dat lijkt mij moeilijk.

Kunnen we hier niet elkaar supporten ( hoor je hem al haha ik schuif het nu al af )

Maar ik ga het wel doen want ik moet niet zo prutsen met koekjes en lekkere trek, bourgondisch eten mag maar extra onnodig nee eigenlijk heel slordig.
viool wat onwijs balen van die oppas!

hier ook de lekkere-snaai-dingen-kilo's

sardegna een heel fijn weekend!!!

fijn dat het beter gaat s'nachts! En bijzonder he de babytijd afsluiten maar ook weer fijn!

lekker x factor aan het kijken en tegelijkertijd traktatie voor oudste aan het maken, is op dezelfde dag als A jarig. hele feestweek, woensdag zijn feestje, donderdag echt jarig en trakteren op school, en zaterdag zijn grote feest, 11 kinderen en 15 volwassenen

die maten, J wa smet de geboorte 3995 gram en nu 14 mnd 77 cm en 10700 gram tussendoor moet ik nog een keer opzoeken maar dit is het belangrijkste toch!
Ootje en Rmeisje zijn bijna exact even groot zoals ze nu in schema staan.grappig !
Leuke week RW.
goedemorgen!

mmm biologische kruimeltaart met vruchten staat in de oven, J ligt op bed (1 slaapje gaat vandaag niet lukken hij was zo moe ), de kinderen zijn met man naar een campingwinkel voor een luifel.

Vanmiddag komen er vrienden ook met 3 kinderen, altijd erg gezellig maar wel druk! We willen gaan bbq- en hopelijk werkt het weer een beetje mee. Ben nu alvast couscous salade aan het maken. Heb voor op de bbq lamsworstjes, ik ga falafel spiesjes maken (recept staat deze mnd in de allerhande volgensmij erg lekker) maiskolven, kippepootjes voor de kinderen en man wilde van die gore spekspiesen (duits) die mogen er als laatste op

En dan nog meloen, een groene salade, stokbrood en zelfgemaakte kruidenboter mmmm

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven