Full House

09-06-2010 20:21 2505 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleeftijduitgerekendleeftijd kinderenbijzonderhedenRoze wolk3022 apr. '104 en 2 Bevallen!!

07-04-2010Aapjeopeenstokje308 mei '104 en 2 Bevallen!!

10-05-2010Amalia356 jun. '104 en 2,5Bevallen!!

16-06-2010Sardegna358 jul. '107 en 5Bevallen!!

10-07-2010Viooltje3326 aug. '1011, 9 en 6Bevallen!!

15-07-2010Tieger3130 aug. '104 en 2Bevallen!!

02-09-2010Pinkeltje81295 okt. '103 en 1Bevallen!!

07-09-2010Rikst3121 okt. '105 en 1,5It's a girl!!Bengel358 feb. '113 en 2 It's a boy!!Uma2912 mrt '113 en 2 It's a girl!!5x5264 en 2

Link naar het eerste deel, een derde kindje in 2010

Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling
Tieger...hahaha! Wat een bende zal dat geweest zijn met die bodylotion... hoe verzin je zoiets?

HIer vandaag de 32 weken grens bereikt! Ben helemaal happy!!

Wel ook vandaag te horen gekregen dat ik draagster van streptokokken B ben, net als 33% van de mensen. Wat ik begrijp is dat ze bij gebroken vliezen niet te lang afwachten (als mijn vliezen breken is hij er toch zo;)) en mij dan antibiotica geven en het kindje een dag door de kinderarts observeren. Nou dat valt nog mee. Heb er nog maar even niet op gegoogled

Ook vanmiddag naar de huisarts geweest, want ik dacht dat ik een flinke puist in mn lies (binnenkant, dus eigenlijk lekker tussen mn benen) had zitten. Blijkt een flinke ontstoken haarzak te zijn. Uitgeknepen (au en jakkes, wat een pus) en antibioticazalf gekregen. Als het terugkomt, wordt ie even open gesneden...brrr. Sorry voor het smakelijke verhaal...

Vandaag een dus iet wat drukkere dag gehad, Ben wel moe inmiddels, de kids komen straks lekker thuis en mama hoeft dan alleen nog maar de pastaschotel in de oven te zetten Heerlijk...

Sardegna, ik ga even je goede nieuws bekijken!
Fijn Pinkeltje, 32 weken! Wel minder ook van die bacterie, maar op zich wel fijn om dat nu te weten en ook te weten wat ze dan verder doen. Word je nu overgedragen naar je ziekenhuis dichtbij, of was je dat al?

En lekker ook, die puist

Hier is man net terug van de garage, hij had vorige week vrijdag de uitlaat eraf gereden. Lekker balen, want hij is net vorige woensdag teruggekomen van de keuring en een kleine beurt. Nu dus weer een reparatie, en dat terwijl we 'm weg willen doen maar dus nog geen andere hebben. Beetje zonde van geld zo
Sardegna ik durfde je niet te vragen om voor koffie langs te komen. Wilde niet te opdringerig zijn, maar je bent van harte welkom.

En een uur fietsen vind ik helemaal niet erg, als ik er de tijd voor heb, en als de meiden in hun goede doen zijn.

Adl lekker genieten van je vakantie hè. Je hebt het verdiend na alle narigheid van de laatste tijd. Ga lekker uitrusten en van je kinderen genieten.

Haha Tieger, ze hebben er bij jou dus een mooie smeerboel van gemaakt. Grappig voor ons om te lezen, minder leuk voor jou idd.

Joepie Pinkel al 32 weken. Dat heb je em toch maar geflikt hoor meisje. Nog even volhouden hè.Iedere dag is er weer 1.

Uma moest je nou morgen naar de VK. Heel veel succes hè. Laat je het hier weten hoe het was. En kom je dan daarna weer lekker onder je dekbed vandaan? We missen je hier.

Amalia Hoe waren de ridders? Ben je er nog eentje op het witte paard tegen gekomen?

Ik heb het wrs weer gemist, maar wat is een puckababy?

Viool heel slim van je om iemand in te huren om je te helpen. Zo helpt de lamme de blinde toch! En denk erom hè, zelf niet te veel doen.
Oh ik zie ridders staan en een wit paard. Dat klopt dus niet, want bij het witte paard, hoort de prins. Dus de vraag aan Amalia sloeg nergens op.
hoi hoi!

pinkeltje 32 wk hoera!!!

uma heel veel succes morgen ik denk aan je!!!

Ik eet ook veel vooral zoet en vooral als ik een slechte nacht heb gehad, soort verkeerde energie zeg maar...

jemig tieger schaatsen in de bodylotion, dat is erger dan hoe ik dochter vanmorgen aantrof; ze had heel haar benen en voeten met sudocreme ingesmeerd!'

volgensmij krijgt J al zijn ondertanden tegelijk hij zit de hele dag met 10 vingers in zijn mond, kwijlt al zijn truien nat en vanmiddag heeft hij een half uur gehuild echt zoooo zielig hij huilt nooit! Speen kon hij niet in zijn mond houden dus slapen lukte ook niet. Man had uit zijn werk tandenspul gekocht en heb hem ook maar een zetpil gegeven dit was gewoon te zielig. Hopelijk een betere nacht, hij was afgelopen nacht heel onrustig is normaal ook niet zo.
Wat leuk, Bengel en Sardegna gaan een full house meeting doen!! wil ik ook! Dus als iemand bij mij in de buurt is; langskomen hoor. Vooral door de weeks ben ik thuis voor koffie.

Tieger die bodylotion. Geweldig.

Puckababy is een bakerzak Bengel.

Sardegna, zijn ze er niet snel uit? Ik neem die van 3-6 mnd. Met 6 is het wel

Over toch ivm draaien?

Morgen eens shoppen hier in een kinderwinkel. ze hebben Aigle (van die regenlaarzen). Voorraadje inslaan als veel scheelt met NL. Daar zijn ze 25 euro ofzo maar het is een Frans merk dus wie weet scheelt het. En Lacoste hebben ze, ook Frans. En nog meer maar dat kon ik zo snel niet lezen. Ik had in de suup ook al een Sophie de giraf voor 8,40 en die is in NL 15 euro. En 3 petit bateau rompers voor 10 euro, die zijn in NL 15 per stuk. Ha ha ik lijk wel een koopjesjager.

Yek, stomme vliegende mieren hier. En het wordt ook fris nu. Er is gezellig karaoke bij het restaurant op de camping . er mompelt nu iemand We are the world...

Kasteel was super! Jongens zijn helemaal into ridders nu, lachen. En A rechtop in de draagdoek. Erg warm maar wel zo handig met al die tralietjes. Ze viel in slaap, schatje. Ze gaat van hot naar her en moet overal en nergens een slaapje doen, zielig maar ze doet het en ze is lief, zoet, rustig en tevreden. En de jongens verwennen jaar met kusjes en aaitjes en knuffels. Zo leuk.

Dat was mijn dagverslag
Tralietjes??? Rare aaiphone. Trappetjes moest dat zijn.
Ze vallen groot Amalia, die 3-6 mnd. Maar ik heb een oud model (5 jr terug), misschien zijn ze nu iets kleiner? 0-3 mnd zijn ze wel snel uit denk ik. Ik heb er 3, de roze zelf gekocht (kon het niet laten om roze te nemen, echt zo schattig!) En een vriendin bracht er 2 mee. Ik kan dus 1 naar je opsturen om de komende maand te overbruggen? Moet je 'm wel daarna weer terugsturen, want hij is dus niet van mij. Spaart 40 euro uit

Fijn dat A zich niks aantrekt van vakantie-veranderingen, lekker hoor, zo'n makkelijk meisje.

Bengel, volgende keer kom ik zeker langs, bij deze beloofd!

Uma, ik zit alweer voor je te duimen. Als je zin hebt kom je dan even vertellen hoe het gegaan is?

Zielig RW die tandjes, hopelijk zijn ze snel door het tandvlees heen en is de pijn over.

Pinkeltje 32 weken, hoera!!
Sophie de giraf, die is leuk! Goed aan het koopjesjagen Amaal
zo nog maar even teruglezen KIJK blijkt maar weer dat je geen dag van t forum kan, ik kreeg al afkick verschijnselen, lag trillend met iphonepriegelende vingertjes op de bank, maar helaas mn iphone was afgesloten (beetje hoge rekening goh hoe zou dat nou komen) en mn internet kon ik nog niet vinden in mn nieuwe huis maar ik heb nu een kabel en laptop. Een stoffige laptop...

Ik zit alleen niet zo relaxed want ik zit verplicht vanwege de aansluiting en stopcontact zowat onder de wieg en oviool pruttelt zo erg dat ik heel de tijd het gevoel heb dat ik "wat moet gaan doen"

Ze heeft een ongeloofelijke scala pruttelgeluiden, dat ik niet ken van de oudste. Ook van die "help wat heeft ze geluiden"zo kan ze een soort miauwen, trompetteren,knorren, een hele dierentuin. Als ze gaat huilen is het ook echt meteen huilen in de versnelling, dan loopt ze rood aan.

Maar voor de rest, heeeeeeeeeel rare geluiden. Ik denk ook de helft van de tijd dat ze zich verslikt, de hik heeft, benauwd heeft, iets in haar keel heeft en haar keel schraapt maar nee volgens mij hoort het er gewoon bij en ze doet het ook vooral als ze slaapt..

Ik moet nog overleggen over het schoonmaken hier, ik dacht samen gaat het sneller, ook kan ik dus niet alles tillen en schuiven. Daarbij mijn kluslijst die ik de eerste dag toen ik mn huis binnenkwam al in mn hoofd kreeg telt ongeveer twintig punten. Dan wordt ik al helemaal hyper, want 20 punten naast de gewoonlijke huishoudelijke klussen als koken en stofzuigen en de afwas en de was, ... Het lijkt me dus heel fijn als ik hulp heb met al die punten en dan toh naar schoolperiode toe kan werken die start met een aantal dingen die hier thuis in orde zijn.

Whaaaaaahaaaaaa dat schaatsen met die bodylotion..

Gisteren kwamen cviool en mviool nog met potjes "brouwsël"aan . Bleek maar weer dat ze de weg naar mijn cremetjes en dure shampoos hadden gevonden. Het ging volgens hen over een "geweldig schoonmaakmiddel"dat "binnen een seconde alles glanzend wit zou maken""

Jaaa wel nodig inderdaad!!

Toen we cviool afleverden bij de exouders deden we dat dit keer echt ontaard. Ik weet het zeker. We hebben patat, chinees, opwarmlasagna gegeten en zelfs dat vond ik een soort van knap.

wat leuk thee en koffie visites... ik woon niet echt om de hoek ook anders kwam ik zeker even langs.. die even visites zijn vaak zo leuk en praktisch met babies

ik ga later teruglezen, oviool pruttelt zo dus of ik ga even elders in huis rommelen (anders blijf ik reageren)of ik ga haar uit bed vissen en verschonen.. maar ook zonde als ze lekker slaapt eigenlijk
Uma, hoe is het?

Roze wolk, sneu voor J.! Al zijn tandjes tegelijk! Hopelijk gaat het gauw beter...

Oeh Amalia, Sophie de giraf is wel erg leuk... En lekker zo, koopjes jagen

Bengel, al weer wat beter in je vel en niet meer zo moe?

Hier de kinderen vanmorgen heerlijk naar de opvang gebracht, boodschappen voor avondeten zijn gedaan, en het lijstje om dingen te doen ligt ook al klaar. Gisteren gewoon lekker niks gedaan, dus vandaag maar even wat nuttigs doen. Eens kijken of de wieg nu éindelijk op z'n plek gezet kan worden En de box maar eens naar beneden halen, kan die ook vast staan... Even een plekje voor zoeken...
tralietjes haa haa
je zit eigenlijk gewoon in de gevangenis he!!!
Viool, lekker rustig aan joh! Da's het mooie van een afstreeplijstje, kun je gewoon rustig aan gaan afstrepen! Hoewel hier alles nog op het lijstje staat nog niet veel gedaan dus vanmorgen.

Maar ik moet wel wat gaan doen, zit namelijk ook al de hele tijd scheef op een stoel, en da's voor m'n rug weer niet fijn.
Dochterlief is vandaag jarig, ze is 4 jaar nu. Wat is de tijd hard gegaan, al bijna naar school! En zoonlief wordt over 3 weken alweer 2. Wat mij betreft mag je de leeftijden van de kids in het schema aanpassen hoor Uma.

Update over reumatoloog en de opleiding zet ik op hyves!
gefeliciteerd ADL en ik zal later gauw bijlezen!

Gaat dat snel he, raar he, leuk en soms raar tegelijk.

@tieger wat betekent dat eigenlijk van die hippopotamus, is dat een spreekwoord?

Oh dus jij hebt ook een afstreeplijstje... ik kom ook niet ver hoor maar is ook zoveel en elke keer doe ik maar een klein ding zoals de was, of de kasten inrichten, dan ligt er nog een berg (en overal ligt stof op hier in huis van de stuc)

Ik hoop dat ik snel contact met die vriendin heb, als ze kan deze week kunnen we misschien het balkon en de kinderkamer doen. En een commode deze week halen zou ook fijn zijn dan kan ik daar een hoop spullen in kwijt. Op internet al twee leuke gezien, lekker groot, ook wel duur, kijken of we kunnen afdingen..

Is Amalia al terug in NL? Ik ben nog niet teruggelezen..

Ach oviooltje is zo schattig, nu ligt ze weer heel lief te pruttelen. En ze groeit zo hard, ze past haar kleinste maatje al niet meer! Het is een schatje met haar grote ogen! Ik moet er niet aan denken dat ik zou moeten werken straks, ben zo blij dat ik nog paar maanden thuis kan zijn, want ze heeft me helemaal ingepakt!
@tieger nu pas de wieg op de plaats zetten?? Ha ha!! Ik zeg nooit meer wat! Ben blij dat de wieg staat, nouja hangt in ons geval, en nu de commode
ADL, gefeliciteerd met oudste! 't Gaat inderdaad hard he? Gaat ze volgende week voor het eerst naar school, of heeft ze voor de vakantie al een wenmoment gehad? Jullie zitten toch ook in regio midden? (ga zo even op hyves checken hoor )

Nou, net even een uurtje bezig geweest, 1 wasrek en een mand weggevouwen, de box van de bergzolder gehaald en die meteen maar even gereorganiseerd (waarom staat de verhuisdozen zo voor het grijpen, en staan het kinderledikant en de box helemaal achteraan ?) Nu alleen wel last van mijn rug, omdat je de hele tijd gebogen staat. En ik ben de pinnetjes kwijt om de box op hoogte te zetten Straks man maar even mailen, die zal wel weer mopperen dat ik dat gisteren niet aan hem gevraagd heb om te doen Maar hij had de hele vloer al geboend op de kamer van jongste...

Nu eerst maar even lunchen, heb m'n vertrouwde lunch weer bij de appie gehaald, een maaltijdsalade met huzaren Was er de laatste weken voor mijn verlof helemaal aan verslaafd... naast de turkse pizza's, kapsalons en broodjes kip
hahaha, ja, hij staat al een week op onze kamer in de weg. Punt is dat dan het nachtkastje weg moet, het bed opgeschoven moet worden en man dan zijn bed eigenlijk niet meer uit kan. En het is zo'n klusje dat je vast zo gedaan hebt. Tenminste, dat hoop ik maar...

De commode staat dan weer wel, inclusief gewassen kleertjes enzo. Dat hoef je tegenwoordig toch niet meer te strijken? M'n moeder vond van wel, ik vind het een beetje onzin (naast dat ik strijken een takkeklus vind en helemaal met die priegelige kleertjes )

Ik moet alleen de onderste plank van de commode nog een beetje ordenen, de boxkleden wassen enzo. En een ziekenhuistas klaarzetten, en een tas voor de kinderen. En dan mag het kind écht komen van mij Alleen van de rest van de familie nog niet
Oh, en voor m'n motto moet je even hier kijken.

Doorklikken naar clips, en dan de trailer. Heb je 'm aan het einde

De kinderen zijn helemaal fan van Charlie and Lola, jongste helemaal.
ff heel kort, ben zo weer weg

ADL, gefeliciteerd met je meisje!

Alles was goed hier!!!! Aaaaaaah hij is mooiii Haha super zeg, bewoog zo lekker! Ze hebben de uitgerekende datum 1 dag bijgesteld naar 13 maart. Nu ga ik echt proberen te genieten!

*happy*
voor Uma en Umini! Wat fijn dat het allemaal goed is!
Haaaaai!

Ik lees nog mee, hoor. Ben de hele tijd in de weer met...ja, met wat eigenlijk...??? Pfff, ben echt te zwanger...doe van alles, maar het resultaat is nop...

Nou ja, ben er dus nog, maar reageren schiet er af en toe even bij in...

Uma, wat ontzettend fijn voor je! Alles goed! Ik hoop echt dat het genieten nu een beetje voor jou kan beginnen!

Tieger, tjonge jij bent maar druk bezig daar! Spannend hoor! Kan nu niet lang meer duren!!!

En die bodylotion...whaaaaaahahahahahahaha!I Ik lag echt in een deuk hier!

Sardegna, wat lekker, even tijd voor jezelf op de mountainbike!

Aaaah, zielig voor J, RW....Hopelijk komen de tandjes snel door en heeft hij er niet zo'n last meer van...Echt sneu!

Viool, goed dat je hulp hebt gevraagd. Want idd...je hebt nog maar net je ks achter de rug...RUSTIG AAN!

Zo te horen geniet je volop van je meisje!

ADL, gefeliciteerd! 4 jaar alweer! En dat betekent dus straks naar school! Spannende tijden! Heeft ze er een beetje zin in?

Amalia, goed bezig daar! Lekker op koopjesjacht!

Goh, heb ik me even laten afzetten met die Sophie...Hier was ie idd 14,95....

Pinkeltje, 32 weken! Hoeraaaaaa! Nog even en hij blijft tot 42 weken zitten!

Lekker verhaal van die "puist"...brrrr

Bengel, hoe gaat het daar? Nog steeds lekker zwanger bezig...hihihi, moet stiekem wel een beetje lachen om vergeetachtigheid en ongelukjes enzo...Zooooo zwanger!

Aapje, ben benieuwd hoe het met jullie gaat? Doe je nog een keer een update op hyves op je topic daar?

Hier alles dus chaotisch....Geen idee waar ik mee bezig ben, maar ben de hele dag in de weer op 1 of andere manier.

Het huis gaat op zich ok. Schoonvader en vriend zijn nu aan het schilderen en vloer leggen. Volgende week komt er nog wel een paar dagen een schilder helpen met het verven van de kozijnen en deuren enzo...Anders lukt het niet op tijd allemaal.

IEmand nog een tip voor een monster van bijna 22 maanden die echt OVERAL mee gooit en smijt? Word er zoooo moe van...

Het schermpje van mijn Iphone is dus eergister kapot gegaan daardoor. Dus nu steeds alles hoog gelegd. Zit oudste vandaag op de Itouch te spelen, wordt die door jongste door de kamer gesmeten...ook een barst in het scherm...AAAAAAARG!
uma wat een super goed nieuws ik ben heeeel blij voor je!!!!!!

adl gefeliciteerd! Zet even op hyves naar welke school ze gaat ben benieuwd! Zal ik ook zetten waar zoon naar toe gaat (nog een halve week slik)

Ben alleen met mijn twee jongens en oudtse vraagt echt zooooveel aandacht, zelfs in zijn spel vraagt hij steeds mijn aandacht door het dan tegen mij te hebben, of steeds te vragen wist je dat niet mama etc. pfff zo vermoeiend het slokt je echt op. Maar ook wel gezellig hoor we gaan zo samen kwarktaart bakken
Hoera voor Uma en baby!!!!!!!!!!!!!

Hoeveel weken ben je nu? Ben erg blij voor je dat alles er goed uitzag.

ADL gefeliciteerd met je kleintjes, 2 en 4, groot al hoor.

Rikst je mag je toch ook heel zwanger voelen en gedragen? Jij schiet ook al op toch, 30 weken ofzo?

Ben met de drie kinderen naar het kermismuseum 10 km verderop geweest, erg leuk. En heel ontspannen eigenlijk. (was m'n eerste echte uitstapje alleen met de 3) Ook nog even in de hema geweest. Pak rompertjes maatje 62 gekocht, want 56 is alweer bijna te klein. Schattig, met roze bloemetjes en vogeltjes enzo. Bennog steeds weg van al dat meidenspul dat ik nu mag kopen Morgen CB, ben benieuwd hoeveel ze gegroeid is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven