Full House

09-06-2010 20:21 2505 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleeftijduitgerekendleeftijd kinderenbijzonderhedenRoze wolk3022 apr. '104 en 2 Bevallen!!

07-04-2010Aapjeopeenstokje308 mei '104 en 2 Bevallen!!

10-05-2010Amalia356 jun. '104 en 2,5Bevallen!!

16-06-2010Sardegna358 jul. '107 en 5Bevallen!!

10-07-2010Viooltje3326 aug. '1011, 9 en 6Bevallen!!

15-07-2010Tieger3130 aug. '104 en 2Bevallen!!

02-09-2010Pinkeltje81295 okt. '103 en 1Bevallen!!

07-09-2010Rikst3121 okt. '105 en 1,5It's a girl!!Bengel358 feb. '113 en 2 It's a boy!!Uma2912 mrt '113 en 2 It's a girl!!5x5264 en 2

Link naar het eerste deel, een derde kindje in 2010

Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling
Ach ja, beter dan "'t is een lief kind" nietwaar?

En Viool is vast onder invloed van Oviool

Hier een lekker rommeldagje vandaag. Man wilde nog wel wat leuks doen om de vakantie af te sluiten, maar ik heb er eigenlijk niet zoveel zin in Is dat heel gek, dat ik die behoefte niet heb? We hebben niet zoveel bijzonders gedaan deze vakantie met oudste, dat is misschien wel jammer. Alhoewel, de dagen bij de bso zijn ook druk en leuk geweest voor hem.

Hormonen zijn bij de Hema niet gelukt... Mevrouw was erg onverbiddelijk met d'r binnen 30 dagen terugbrengen. Dus nu maar even kijken hoe we dat ding toch kunnen monteren, want zo is het ook niet handig.

Bij de garage was het waarschijnlijk toch een sticker, uiteindelijk rook het al niet meer zo. Dus dat scheelt weer...

Pinkeltje, leuk, even zo'n 3d plaatje. Hebben wij met 30 weken ook even gehad, vond het wel bijzonder. Ben ook wel benieuwd of je eerder gaat bevallen dan ik, denk het haast wel Hoewel, ik voel me ook wel anders dan anders, plus dat m'n haar anders zit. Maar misschien moet ik dat gewoon even wassen, helpt dat ook weer wat

Nu maar eens even bedenken wat we verder gaan doen vandaag, 't is wel mooi weer. Ik denk dat we de kinderen gewoon lekker naar buiten sturen, mogen ze lekker buitenspelen. Komt morgen ook weer niks van gezien de weersverwachting
@tieger niet raar! Ik vind een in en om t huis rommel dag vaak heerlijk na een tijd van vakantie, hip doen en cultureel etc gewoon lekker buitenspelen - old school - niks bijzonders.

Hm raar van de Hema. Probeer een andere ?

Ik had eenbportomonee waarvan de rits brak en hij was al heeeel oud ( paar maanden ) ik ging erheen en kreeg een nieuwe. Ik had ook een keer iets zonder bon. Ook geen probleem.

@sardegna als ze zeggen wat een pukkelige baby zonder haar, dan gooi je ze in de houtgreep over de kinderwagen en sla je ze knock out! Toch ??
Oh ja, dat doe ik zeker, want ze is natuurlijk wel het mooiste meisje van de wereld hè

Samen met O en A natuurlijk, hi hi
Tieger ga je bevallen?! Wie weet, voelt het in je buik ook 'anders'? Spannend hoor...
Neee tieger moet gewoon haar haren kammen

Zit nu op terras italiaan gordijnen hangen half op en commode staat midden in kamer .. Man was gaar.. Nu met maxi cosi met oviool erin onder parasol. Morgen dan maar klussen..

Hoezo mediterane instelling.
Ben er weer, nu vanuit België . Nogal druk met mijn familie dus ga later bijlezen en reageren.
Hoi belgie !
goedenavond!

Amalia in belgie! Ook leuk blijf je daar nog een paar dagen? Wat een wereldreiziger is a al!

Tieger kan me voorstellen dat je geen zin hebt in uitjes enzo hoor je bent hoogzwanger! Doe maar lekker rustig aan!

Viool lekker op het terras wat heb je gegeten?

Man is naar een feestje, ik heb de kids kant en klare poffertjes gegeven en die liggen nu in bed, ik heb net een halve pizza op, ben ongesteld dan heb ik altijd zo'n vol gevoel krijg echt niet meer op.

En al de hele dag hoofdpijn bah niks aan.

Jullie gaan vast lachen maar zit te denken om met baby naar de kapper te gaan. Zijn haar is zo lang ook boven op zijn hoofd, vind lang haar bij jongens erg leuk hoor heeft oudste ook maar bij een baby toch niet zo, als ik het naar voren kam is het net een toupetje ziet er zo raar uit dan vind ik stekeltjes wel leuker. Het krult ook maar omdat hij nog veel ligt word het snel plat aan de zijkant, en dan van die lange plukken bij zijn oor, wat zouden jullie doen?
@rw he wat vervelend die hoofdpijn !

M b t het haar als je niet vreest voor spijt gewoon doen ! Ik ken zat die met kleintjes gaan hoor. Ik ben zelf vaak degene die niet wil omdat ik t dan zonde vind.

Oh man is naar groot disco feest ik zei ga jij maar ik geef er toch niet om! Dus hij is met de buuf en veel vrienden zijn er. Nu drie uur later denk ik nou ik had ook wel kunnen gaan.

Ik hoor heel de tijd muziek en nouja het is helemaal niet alleen disco - pff

maarja typisch iets voor mij dit
Ik heb ravioli crema op, was wel goed gemaakt, heb heel de tijd trek in pasta's
Oh RW heb je een vaste kapper ? Ik zou wel eentje nemen die je vertrouwd !

Nou ik heb man gebeld / gesmst maar door herrie muziek niet te verstaan en ik weet niet of we nou nog wisselen. De vraag is ook of ik er nog inkom nu iedereen tuurlijk al uit zn dak is.

ik wacht wel af. Ik had ook niet per se zin erin maar als ik iets hoor of zie is dat toch anders

trouwens mviool begon uit zichzelf dat hij auditie wil doen voor de theaterhavo.

En ik zat me net af te vragen wat hij niet dit jaar maar het jaar erop zal gaan kiezen of na de middelbare. Hii kan nml best vwo maar ondanks dat hij een exacte vakken type is dacht ik dat t misschien te droog is voor hem.. En ja hoor .. Hij zegt dat hii het liefst wil proberen om later audities etc te doen of films te maken etc.

Ik denk probeer het dan maar. Kijk hij is niet de enige met die ambitie waarschijnlijk nog een hand of tien vol. Maar het is missch so wie so leuk om een school te doen met 8 uur extra les in die vakken en toch havo te doen.

Ik heb ook het idee dat hii dan misschien leuke vrienden maakt qua zelfde type etc.

Alhoewel hij so wie so makkelijk vriendjes maakt tot nu toe. Ik zei wel dat hij waarschijnlijk dan in zn eentje er heen gaat en niet met vrienden uit zn klas naar de meest plaatselijke havo / vwo maar dat maakte hem niet uit zei hij nu. Dus dat verbaasde mij toch. Nou we zullen zien, vond het toch wel leuk om te zien dat hij er over nadenkt en toevallig ik net ook, dat ga je toch krijgen richting groep 8

kijk dviool is al helder voor me. Daar ben ik ook erg blij mee, die is van" matig / zwak " op vorige school naar " zeer goed " gegaan. Ik weet dat dat is omdat ik gezien heb dat hij slim is, de leerkrachten destijds niet, mn man en zn ex ook niet en van anti school en leren is hij veranderd in een kind dat wil studeren op de universiteit. Dat vind ik echt leuk, dat hii de wereld nu tot zn mogelijkheden ziet, of hij nou uiteindelijk gaat vakken vullen of studeren maar dat het wel tot zn keuze mogelijkheden behoort. Het was nml al vroeg een stempel op een kind en dat is vaak ook school / beeldvorming / ouders en projectie op het kind etc

cviool nog steeds geen rapporten van. Ik heb me voorgenomen er niet bovenop tegaan zitten, wat heeft het voor zin, het is bewust zo gedaan en dan kan je hemel en aarde bewegen.

Oviool ligt na borst weer lekker te slapen.

Ik wou dat ik kon slapen ! Maar door de muziek kan ik niet meer slapen. Drie kwartier verder dus die wissel wordt hem niet meer. Zat net te denken dat het ook niet kan, want ik vind zeker babies en drank niet samengaan. Teminste vroeger als we weggingen of er een feest was, zorgde ik ook altijd dat er 1 altijd nuchter was. Ikke dan en ik ergerde me aan stellen die dat niet deden.

Pas toen mn zoon 5 was en ik bij mn familie op vakantie was was ik een keer aangeschoten toen we smiddags gingen barbequeen hadden ze wijn meegenomen ( serieus alleen wijn he )

nou ik heb aan 1 glas genoeg. Toen we terugliepen naar de tent dacht ik nog, lekker dan, want ik schaamde me rot. Mn familie had het waarschijnlijk niet eens door;-)

ik ontaarde moeder ohhhhhhh

verder mn weekenden als gescheiden ouder mocht ik weleens uit van mezelf maar goed, nu ben ik alweer zo dat ik na een keer of twee een kater zoiets afleer he. Niet zo' n geestig karaktertrekje haha een carnavalskraker wordt je zo niet en een feestbeest ook niet. Maar het bespaart een hoop ellende want die spaarzame twee keer was genoeg drukte voor de komende jaren

ik hoop dat mn kinderen ook niet van die stapbeesten worden. Het lijkt me zo erg als ze gaan drinken! Hier het buurmeisje, viel kotsend uit de auto, papa had haar opgehaald bij feestje en een ander buurkind, zn vriendje in coma.

Ik zie soms tieners die doen niks (dochter vriendin ) en anderen die gaan helemaal los.

Ik denk dat ik heel boos zou worden..
Laaaang verhaal
gezellig hoor viool!

Ik zal wel foto's maken van baby met haar moeten jullie zeggen wat leuk is (zoon was kaal, dochter had ook veel haar maarja een speldje erin en dan is het leuk natuurlijk)

tja moeilijk he die feestjes, dan klinkt het zo gezellig heb je er ook zin in. Vind jij sowieso dat er altijd een ouder nuchter moet blijven ook thuis?

Wat stoer zeg dat mviool denkt over de theaterhavo lijkt me heel gaaf! Leuk dat hij daar zo over nadenkt en zijn eigen richting lijkt te gaan en niet die van vriendjes te volgen.

Inderdaad alcohol en jongeren, lijkt me niks, mijn zusje zat ook altijd vroeger op zondag kotsend aan het ontbijt echt erg!!! Lijkt me trouwens ook erg als ze straks een vriendje/vriendinnetje krijgen en dan willen blijven slapen enzo is gelukkig nog een ver van mijn bed show maar toch haha

Zoon gaat morgen voor het eerst naar de basisschool pfff ik ben zenuwachtiger dan hij, hij heeft er gewoon zin in.

En nu gaan we lekker ontbijten!
Oeh, stappen... Zelf al heel lang niet meer gedaan, ook al erg lang geen alcohol meer gehad. Mis het ook niet, behalve als ik het niet mag (zoals nu met de zwangerschap). Helemaal als man dan wel een keer een glas whiskey pakt of zo.

Tja, en het stappen van de kinderen... ik hoop ze wel mee te kunnen geven dat ze niet hoeven te drinken, en dat het vooral niet stoer is om je helemaal klem te zuipen maar dat ze hun eigen grens moeten bepalen. WAt ik dan enger vind, zijn de verhalen van jongeren die in elkaar getikt worden na een avondje stappen, dan ga je nog leuk en gezellig weg :s En dat zijn dan zowel groepen jongens als meisjes die dat overkomt.

Hier gaat oudste morgen ook weer naar school, hij lijkt er ook weer zin in te hebben. Ik zie er vooral een beetje tegenop, om hoe dat praktisch ook al weer gaat... Is weer vroeg opstaan, voor mij ook

Pfff, zo nog even een uurtje liggen, man is er ook uit. Vannacht begon 06/05 om 12 uur, en die wilde ik toch wel even kijken... Was dus na 2 uur dat we erin lagen, en dan is 8 uur wel weer vroeg...
goeiemorgen!

Leuke romantische avond gehad bengel? Heerlijk, af en toe even oppas en dan erop uit zonder kinderen.

Lang verhaal idd Viool, maar wel leuk dat mviool aspiraties in die richting heeft. En dat 'ie er zelf mee komt ook. Geen 'meeloper met de groep' dus, maar eiegn ideeën, daar hou ik van. En dat bewonder ik ook in kinderen, dat ze dat al durven zonder angst voor er niet bij horen enzo.

Tieger niet bevallen... wel haren gekamd ? Ja, school geeft weer structuur aan de dag straks, maar vroeg eruit en hup hup alles in de kleren, ontbeten, tanden gepoetst en appeltjes mee. Dat levert af en toe wat ochtend stress op he...

RW lekker naar de kapper gaan joh. Ik kan me er niks bij voorstellen trouwens, baby met veel haar. Bij mij hebben ze alledrei hetzelfde baby-modelletje: we beginnen met weinig, en dat valt dan na 1-2 maanden ook nog uit Vanaf 1-2 jáár begint het hier pas te groeien.

Amalia hoe is belgië? Kom je vandaag weer thuis? L zal ook wel naar school moeten morgen? Hier nog 1 week vakantie.

Gisteren de schrik van m'n leven: kinderwagen kieperde om en Lmeisje viel eruit, zo op de straatstenen, voorover. Kwam omdat oudste viel en in zijn val de stang mee naar beneden trok. Gelukkig gebeurde alles in een soort slow-motion, dus ze schoof er meer uit dan dat ze echt viel. Maar sjonge jonge wat schrik je daarvan zeg, je kleine meisje, zo kwetsbaar nog, op straat! Brullen natuurlijk (gelukkig, niet suf ofzo). Wij alle 5 enorm geschrokken.

Gelukkig vlak bij huis (we kwamen thuis na een gezellig etentje op het terras van het plaatselijke eetcafé, lekkere thuiskomst), dus meisje gelijk mee naar binnen, even snel een beetje nagekeken en toen lekker aan de borst, dat vond ze fijn. De rest van de avond gedroeg ze zich helemaal als ik van haar gewend ben, dus dat stelde extra gerust. Lekker in een warm badje ontspande ze helemaal. Verder goed gedronken en vannacht ook lekker geslapen en vanmorgen wederom lekker wakker en vrolijk, dus niks aan de hand gelukkig. pfff, dat beeld van een vallende wagen plus meisje is echt nog wel 100x voorbijgekomen gisteravond/vannacht.
Ook een heeeel lang verhaal

Pinkeltje??? Alles nog binnen of nu echt 'los'?
Sardegna jeeeeee ik schrik me rot ! Eng he.

Gelukkig alles goed gekomen.
Zioooo nee he ! Lekkage naar de nieuwe verdieping toe. Keuken ??! En straks nog kortsluiting ook.
Jemig Sardegna!! Wat een schrik!!!

Gelukkig is alles goed afgelopen, maar OMG wat zul jij geschrokken zijn!

Viool, neeeeeeeeeeee!
Vaatwasser ;-(
Aaah Viool nee toch, wat balen zeg

Wat stoer van Mviool dat hij precies weet wat hij wil, zo te horen komt 'ie er wel!

Sardegna jeetje wat zullen jullie geschrokken zijn! Gelukkig dat alles nu goed lijkt!

Pinkeltje hoe gaat het nu? Ben zo benieuwd! Ach, misschien zit je al wel midden in de weeen, wat spannend!

RW ik zou ook naar de kapper gaan met J, vind dat bij baby-jongetjes altijd veel leuker, dat korte haar. En anders groeit het zo weer aan!

Tieger vakantie zit er weer op dus, word idd weer wennen en vroeg op! Maar ook wel weer lekker rustig in huis

Amalia zo te horen moet jij straks ook weer bijkomen van de vakantie, volgens mij heb je het nogal druk met leuke dingen
Hier echt rotnacht gehad, had de hele nacht krampen (au!), ik droomde dus ook continu dat het misging en vanochtend bij opstaan... bloedverlies. Bummer.

Mijn ouders hadden als verjaardagskadootje vorig jaar een angelsound voor me gekocht, maar die lag nog steeds bij hun in de kast omdat het toen misging. Dus vanmiddag dat ding opgehaald met het idee dat als ik hem niet kon vinden, ik toch de vk maar even zou bellen morgen. En: HIJ DEED HET! Jeej! Had het hartje zomaar gevonden (kaboemkaboemkaboem), en dat met 10 weken al. Echt helemaal super!
Super UMa! Wel balen van de nachtmerries en de spanningen maar ook begrijpelijk ..
Pfff, wat schrikken weer, Uma!!

Maaaaar, he-le-maal super, dat je het hartje kon vinden met de angelsound!!!

Wat ontzettend k*t van de lekkage, Viool...

Echt stoer idd van Mviool! Dat hij gewon nu al zo goed weet wat hij wil!

Amalia, ben je weer in het land?

Tieger, alles onder controle vanmorgen? Op tijd op school?

Pinkel, ben zoooo benieuwd!!!

RW, ik was met de oudste ook al met 5 maanden bij de kapper. Nu heeft ie lang(er) haar, maar als baby zat het zó gek. Stond gewoon recht omhoog. Dus, ik zou ook zeggen: gewoon doen!

Raar hoor, om vanmorgen ineens weer zo te

moeten haasten om op tijd op school te zijn!

Zoon had er eigenlijk ook wel weer zin in.

Ik dacht gelijk maar weer even aan de poets te gaan. Met als resultaat bleekvlekken in mijn shirt...aaarg, handig! Heb al niet zo heel veel positiekleding...nou ja, mooi excuus om weer even te shoppen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven