gestopt met prikpil

28-07-2008 12:51 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik ben sinds een kleine 2 maanden gestopt met de prikpil.

Hoe lang duurde het bij jullie voordat jullie ongesteld waren.

Had je ook problemen met darmpjes, acne en hoofdpijn?

Ik wacht in spanning op een reactie.

Greetz,
Hoi Linnie33

Ik ben nu ruim 4 jaar van de prikpil af en mijn cyclus is nog steeds niet regelmatig. Ik ben wel meteen daarna ongesteld geworden maar niet regelmatig Ik heb enorme last gehad van haaruitval achteraf was het echt troep maar ja das achteraf meestal makkelijk praten, wil je zwanger worden? of ben je gewoon overgestapt
Dat is balen zeg. Ja ik ben met de prikpil gestopt omdat we zwanger willen worden. Maar ik heb al aardig wat op internet gesurft en het blijkt dat het best lang kan duren voordat je weer normaal ongesteld ben.

Ik ben toendertijd overgestapt op de prikpil omdat ik de gewone pil regelmatig vergat. Dan lag ik in bed en dacht heb ik hem nou genomen? Dus vandaar die overstap?

Had je nog meer bijwerkingen van stoppen met prikpil?
Haaruitval is wel mijn grootste ergernis ik heb nog erg dun over snik snik verder ben ik ook bezig om zwanger te worden zit nu bij een fertiliteits arts spannend we zijn al 2 jaar bezig maar het lukt niet zo me eitjes willen niet meewerken blijven te klein en jij?
Ik ben net gestopt met de prikpil dus ik wou dat mijn 1e menstruatie er aan kwam. Dan kan ik wat meer ermee zeg maar. Maar ja dat is nog ff afwachten. Het ergste van stoppen met de prikpil vind ik toch mijn darmproblemen. Ik hoop dat ze snelweg zijn. Dit is ook geen pretje. Je word er ook zo chaggi van.

Mag ik vragen hoe oud jij bent?
Ik heb in September vorig jaar de laatste keer gespoten, en in Maart voor het eerst ongesteld. Wel meteen regelmatig, heb ik mazzel mee. Inderdaad veel last van haaruitval (begint nu eindelijk wat minder te worden, maar ik heb een megabos, dus kan er geen traan om laten) en acne, verder geen klachten. Wil graag zwanger worden, maar ga er van uit dat dat nog wel tot het eind van het jaar kan duren. Ben 36, heb al een kind (toen trouwens meteen na eerste menstruatie zwanger, is wel raar voor mijn man, die had verwacht dat dat nu ook weer zo snel zou gaan, dus die vind het allemaal al erg lang duren!).
Om een kort verhaal lang te maken...
het heeft dus bij jou bijna een half jaar geduurd voordat je ongesteld was. Maar de haaruitval begon toen je met de pil stopte. Of pas toen je weer ongesteld was. Maar verder geen kwaaltjes gekregen toen je gestopt was met pil.

Wachten op mijn 1e menstruatie wie had gedacht dat hoopte dat ik ongesteld was. Want wie weet komen mijn kwaaltjes van toen ook weeer terug. Afwachten dus maar!!!
Ik ben 31 wordt dit jaar 32, en mijn haaruitval was meteen eigenlijk begonnen met het gebruik van de prikpil. En nu blijft het doorgaan moet maar weer eens naar de huisarts

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven