Gewoon Thuis
zondag 28 februari 2010 om 16:11
Hahahah
Star, ik heb stortbakmembraam vervangen,precies zoals Starman uitgelegd had, maar t ligt kennelijk niet alleen aan t membraam, but many thans anyway voor hem
We hebben een DIY-dag
Nu DIY stofzuigen en Lasagna maken
Oja, vanmorgen zou vriend met kinderen ;angskomen, maar ging niet door vanwege Waterpokken van dochtertje. Vindt Mier nog beetje klein ervoor. Maar had dus weer carrotcake gemaakt. Had allen heen eieren dus met melk en maizena gedaan en is heel goed gelukt
I carrotcake
Star, ik heb stortbakmembraam vervangen,precies zoals Starman uitgelegd had, maar t ligt kennelijk niet alleen aan t membraam, but many thans anyway voor hem
We hebben een DIY-dag
Nu DIY stofzuigen en Lasagna maken
Oja, vanmorgen zou vriend met kinderen ;angskomen, maar ging niet door vanwege Waterpokken van dochtertje. Vindt Mier nog beetje klein ervoor. Maar had dus weer carrotcake gemaakt. Had allen heen eieren dus met melk en maizena gedaan en is heel goed gelukt
I carrotcake
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
zondag 28 februari 2010 om 16:41
Erwt is duidelijk zwanger, chocoladetosti's
Ik heb een bananentaart gemaakt die zo zoet ruikt dat ik niet durf te proeven uit angst voor gebit
Vish suggereerde dat ik Eetje moest laten proeven want fruit
Starman heeft net gesolliciteerd op een functie voor een jaar in Adelaide. Zo'n sabbatical zie ik wel zitten
Ik heb een bananentaart gemaakt die zo zoet ruikt dat ik niet durf te proeven uit angst voor gebit
Vish suggereerde dat ik Eetje moest laten proeven want fruit
Starman heeft net gesolliciteerd op een functie voor een jaar in Adelaide. Zo'n sabbatical zie ik wel zitten
zondag 28 februari 2010 om 20:03
zondag 28 februari 2010 om 20:08
Kess vanwege 65!
Star, wauw... zo'n sabbatical klinkt wel tof! vanwege taart en Ceetje
Inad voor carrotcake!
Hier was onverwacht (relatie-)dipperig vriendinnetje langs. Was gezellig. Lekker gekletst, pittige linzensoep gegeten (Was lekker!) en nu vriendinnetje net op de trein gezet en lekker relaxen.
Mijn visjes zijn af!
Peas on earth!
zondag 28 februari 2010 om 20:09
Whahahaha
Ik denk dat ik em dan zomaar zou lusten
Wil je carrotcake?
Niks gedoe, ik kook gewoon een wortel en dan hop Rapley. Eigenlijk moeten we er dan ook een Rapley achter je eigen kont opruimen en Rapley eigen reet afvegen programma tegen aan gooien. Ik zie vooral op tegen vastvoedselluiers, blegh
Ik denk dat ik em dan zomaar zou lusten
Wil je carrotcake?
Niks gedoe, ik kook gewoon een wortel en dan hop Rapley. Eigenlijk moeten we er dan ook een Rapley achter je eigen kont opruimen en Rapley eigen reet afvegen programma tegen aan gooien. Ik zie vooral op tegen vastvoedselluiers, blegh
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
zondag 28 februari 2010 om 20:24