Gewoon Thuis

11-02-2010 10:46 2525 berichten
Alle reacties Link kopieren
Whahaha, die Cee

Weeeendans

Ik heb lekker half werkdagje gehad. Nu thuis met slapende baby en lief spelende Chicaatje. Ze heeft wat playmobil van me gehad, eerste keer. Nu wil ze graag meer, dus we gaan zo van wat ik over heb van jas-kado wat voor haar halen in oud Inad stad.

Mijn Desigual jas is net door de Jack van hier, die Abdul heet gebracht
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Nou hup foto
Mijn Jack heeft een pashmina voor bij mijn nieuwe jas gebracht. Wat een geweldige vent is het toch, he?

Leuk, playmobil. Wat voor setje heeft ze gekregen?

Bij Kruidvat nu playmobil puzzels in de aanbieding van 60 en van 100 stukjes, waar een playmobilpoppetje bij zit, voor 5 euro. Heb er eentje gekocht met de afbeelding van de Ark van Noach. Zal Tony vast prachtig vinden.

Vish, wat debiel dat opleiding niet doorgaat! En nu?

Tip: ik heb vernomen dat ze in DH nog een aantal ministers en staatssecretarissen zoeken. Niets voor jou?
Loretta is De Mol. Punt.
Oh Vish, zie nu pas studiegebeuren, kut

Ik zal morgen even foto maken, Star

Jack is te gek, Kess

Chica heeft nu prinsessenset met een prinses die een fee met vleugels en eenhoorn kan worden en een jonkvrouw met spinnenwiel en een prinseserige prinses met spiegel en sieraden en zo. Jaja En een klein setje met zeemeerminnen en nog een losse tweede fee. Eerst maar kijken of ze er echt mee speelt. Ze wil graag het prinsessenkasteel maar dat is over de 100 euro. Ik vind zelf de school en de dierentuin heel leuk.

We hebben ook nog grote doos Lego meegenomen, want die was heel erg in aanbieding, met van die huis-bouw-blokken, dakpannen en raamkozijnen en zo. Samen heel lang mee gespeeld net

Leuk, die puzzel, zal eens kijken bij Kruidvat.

En goed idee, Kess, ik zeg Vish voor MP

Kess mag dan financieeen doen, Erwt justitie, Star verkeer, waterstaat, woningbouw, landbouw & veeteelt en zo en dan doe ik defensie,werkgelegenheid, binnen en buitenland en immigrateie, emigratie en integratie
Oh, ik zie dat me een nieuwe baan toebedeeld is!
Peas on earth!
Mag ik dan ook de portefeuille Onderwijs erbij?

En tegenwoordig heeft ieder kabine toch ook een motto? Iets met normen en waarden enzo? Ik had voor ons dan iets in gedachten als: "waar je je thuis voelt".

Waar kan ik mijn auto-van-de-zaak regelen?
Loretta is De Mol. Punt.
Die portefeuille wil ik helegaar niet.

Je wordt gereden Kess
Wat wil je dan, Star? Vice-premier? Of voorzitter van de Tweede Kamer? Of Koningin?

Jaaaaa, ik weet dat ik gereden word, maar dan nog wil ik mijn roze Cadillac graag zélf uitzoeken!
Loretta is De Mol. Punt.
O ja Koningin, doe dat dan maar. Eetje is nu ook een groene draak, dus ik rol er zo in.

Roze cadillac

Zo even met Eetje naar dokter, ze heeft nog koorts.
Ach, arm mopke! Toch geen doorkomende tandjes dus?
Loretta is De Mol. Punt.
Misschien een combinatie. Dokter kon linkeroor niet duidelijk zien (de binnenkant dan ), het zag er wat onrustig uit. Longen enzo gelukkig schoon, dus hij dacht bovenste luchtweginfectie. Grieppie dus
Oh, ik moet snel zijn want ik zie dat de taken anders al verdeeld zijn!

Arme Eetje!

Ik heb net verf gekocht voor kinderkamer, en zoekgeraakt pakje van Marktplaats (setje kleding besteld) kwam vandaag zowaar na 2 weken tóch aan!
Peas on earth!
Toch groen?

Aaaaah toe, laat me nou in die waan!?
Loretta is De Mol. Punt.
Okeeokeeokee, het wordt groen

( )
Peas on earth!
Ik ben wel een visjes-mobile aan het maken met ook een groen visje. Word je daar blij van?
Peas on earth!
Ooooh, ik ga gauw een vissenshirtje voor je plakken die ik gisteren tegenkwam. Zo lief!
Loretta is De Mol. Punt.
Ohhh, visjes zijn lief!
Peas on earth!
Ook verkrijgbaar als pakje-aan-een-stuk trouwens.

Loretta is De Mol. Punt.
O wat schattig! Pakje aan 1 stuk doen!
Ja, maar stomme van pakje-aan-een-stuk is dat de visjes er dan niet helemaal op staan. Valt steeds een stukje staart af.

Vind pakjes wel heerlijk lief babyachtig en knuffelig enzo. Zit ook heerlijk voor die kleintjes.

Loretta is De Mol. Punt.
Liefff! Die krabbetjes op dat pakje zijn ook schattig!
Peas on earth!
Ha, als boxpakje wel met hele visjes!

Peas on earth!
Ja! Zo is het een superleuk ding! Ik zeg: kopen en aan een hangertje alvast aan de knop van kastdeurtje hangen in de babykamer. Dat staat altijd zo schattig!
Loretta is De Mol. Punt.
Oh nee, ik zag weer erg leuk Scandinavisch pak voorbij komen (Duns?). Misschien maar reageren zonder bij te lezen?
Visjes zijn leuk

Arme Eetje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven