Gewoon Thuis
donderdag 25 februari 2010 om 21:38
donderdag 25 februari 2010 om 21:40
Nou, dan moet het wel echt 30 graden zijn of zo, en dat is het hier vrijwel nooit. Maar, als het dan toch heel heet is hoef je helemaal geen tshirts aan en alleen romper of zelfs alleen luier. Heeft augustusbaby Chica wel eens gehad, Mier nooit nog.
En reuuuuzeee goed opgelet
En reuuuuzeee goed opgelet
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
vrijdag 26 februari 2010 om 20:01
Heel goed
Had vanmiddag beetje baalmoment van stomme kou en regen en erg gewoon met de bakfiets op uit gegaan, lekkere stadswandeling gemaakt en warme choco gedronken in bieb in oud Inadstad. Gaan jullie nog wat leuks doen dit weekend?
Wij gaan dankzij Starman eigen wc reparen, is dus nog niet gebeurd Star, want moesten werken en druk met kinderen en zo.
Had vanmiddag beetje baalmoment van stomme kou en regen en erg gewoon met de bakfiets op uit gegaan, lekkere stadswandeling gemaakt en warme choco gedronken in bieb in oud Inadstad. Gaan jullie nog wat leuks doen dit weekend?
Wij gaan dankzij Starman eigen wc reparen, is dus nog niet gebeurd Star, want moesten werken en druk met kinderen en zo.
vrijdag 26 februari 2010 om 20:04
Ja, stomme regen en wind! Wel goed om gewoon even lekker stad in te gaan, choco te drinken enzo!
Ik had ook zo'n dipmoment. Stomme rotkapster heeft mijn haar vorige week stom geknipt, ik ben moe, ik voel me dik (want niet alleen buik groeit, maar de rest ook), vond dat ik een plofkop heb en toen werd ik ineens een Huilie
Xan is lief, want daarna gingen we boodschappen doen en ging Xan bij de Blokker stiekum een tostiapparaat voor me kopen omdat ie wist dat ik graag zo'n tostidinges wilde kopen
Zelf wc repareren is stoer!
Én... de kamer is geverfd!
Ik had ook zo'n dipmoment. Stomme rotkapster heeft mijn haar vorige week stom geknipt, ik ben moe, ik voel me dik (want niet alleen buik groeit, maar de rest ook), vond dat ik een plofkop heb en toen werd ik ineens een Huilie
Xan is lief, want daarna gingen we boodschappen doen en ging Xan bij de Blokker stiekum een tostiapparaat voor me kopen omdat ie wist dat ik graag zo'n tostidinges wilde kopen
Zelf wc repareren is stoer!
Én... de kamer is geverfd!
Peas on earth!
vrijdag 26 februari 2010 om 20:12
Is het vandaag tosti en dipdag? Ik ben al een paar dagen snotverkouden en intussen klopt en bonkt mijn hele hoofd. Vrees dat het een holteontsteking is. Vandaag dus vreselijk humeurig en de kinderen hartstikke moe, wat niet echt een ideale combinatie bleek. Maar Don heeft vanmiddag heel lief voor iedereen totsti's gemaakt en het werd zowaar gezellig in Huize Kess.
Loretta is De Mol. Punt.
vrijdag 26 februari 2010 om 20:40
quote:Kess schreef op 26 februari 2010 @ 20:18:
Jaaaaa! Rokjesdag! Daar kijk ik ook naar uit, zeg!
Maar de lente is in aantocht: ik heb ineens een tuin vol krokusjes!
Jaaaa, hier ineens ook Krokusjes en Sneeuwklokjes
Pizzaquick klinkt inderdaad vrij ranzig
Leuk voor Cee! Chica was er laatst met schoolreis heen en vond t erg leuk. Ben er zelf nooit geweest, jij? Ben wel benieuwd.
Xan en Don zijn lief. Moet dit maar even aan Ier vertellen, dan krijg ik misschien ook ooit eens een tosti
Ik vind werken soms echt veel minder vermoeiend dan dag thuis met twee, en zelfs paar uur drie want Ceetjemaamgenoot was hier ook, kinderen
Jaaaaa! Rokjesdag! Daar kijk ik ook naar uit, zeg!
Maar de lente is in aantocht: ik heb ineens een tuin vol krokusjes!
Jaaaa, hier ineens ook Krokusjes en Sneeuwklokjes
Pizzaquick klinkt inderdaad vrij ranzig
Leuk voor Cee! Chica was er laatst met schoolreis heen en vond t erg leuk. Ben er zelf nooit geweest, jij? Ben wel benieuwd.
Xan en Don zijn lief. Moet dit maar even aan Ier vertellen, dan krijg ik misschien ook ooit eens een tosti
Ik vind werken soms echt veel minder vermoeiend dan dag thuis met twee, en zelfs paar uur drie want Ceetjemaamgenoot was hier ook, kinderen