Good Luck 2
donderdag 23 april 2009 om 21:15
Oh ja, dinsdag komt de grasmat en wordt de trampo ingegraven! Is dat leuk of leuk???
Komen jullie spelen?
Sjees, de namen schieten nog niet op hier. Alles wat ik roep wordt direct naar de prullenbak verwezen .
Lucie, Mathilde, de kerel vindt het weer allemaal niks...
Dat wordt weer een lastminute gebeuren vrees ik.
Komen jullie spelen?
Sjees, de namen schieten nog niet op hier. Alles wat ik roep wordt direct naar de prullenbak verwezen .
Lucie, Mathilde, de kerel vindt het weer allemaal niks...
Dat wordt weer een lastminute gebeuren vrees ik.
donderdag 23 april 2009 om 21:21
Suus hier alles oke . En bij jou? Vollop aan het genieten van je groeiende buik?
Ik ben Mart ook wel eens kwijt geweest maar gelukkig nog niet op een markt ofzo. In de Hema een keer en een keer in de Hennes, ze zijn ook zo vlug! Ik heb voor hem nu zo'n id ketting besteld. Beide keren was hij trouwens op zoek naar Cars kleren, die hij van mij niet krijgt, het arme schaap! Wel grappig om te zien hoe hij helemaal weg is van Cars. Het lastige alleen is dat hij de r niet uitspreekt en Cars en Cas nu hetzelfde klinken, dus we hebben nog weleens miscommunicatie hier .
Cin jij kan gewoon heerlijk aan de boemel op Koninginnedag als je kids op school zitten .
Ik ben Mart ook wel eens kwijt geweest maar gelukkig nog niet op een markt ofzo. In de Hema een keer en een keer in de Hennes, ze zijn ook zo vlug! Ik heb voor hem nu zo'n id ketting besteld. Beide keren was hij trouwens op zoek naar Cars kleren, die hij van mij niet krijgt, het arme schaap! Wel grappig om te zien hoe hij helemaal weg is van Cars. Het lastige alleen is dat hij de r niet uitspreekt en Cars en Cas nu hetzelfde klinken, dus we hebben nog weleens miscommunicatie hier .
Cin jij kan gewoon heerlijk aan de boemel op Koninginnedag als je kids op school zitten .
donderdag 23 april 2009 om 21:30
Lucy vind ik ook leuk. Wat hadden wij eigenlijk op ons lijstje... Wij werden het niet eens. Ik vind Cato echt geweldig! Net als Mare en Yente. Julia stond ook hoog op mijn lijstje, maar die heb je al . Vent kwam niet verder dan Kim (sorry voor alle Kimmen maar ik ken alleen maar zeurkimmen) en samen vonden we Isa wel een beetje leuk. Gelukkig werd het een jongetje .
donderdag 23 april 2009 om 21:37
Er is gisteren een gras/trampo/terras-man geweest en die gaat offerte maken. En er zou er vandaag ook 1 komen maar ik heb nog niks of niemand gezien en nu is het donker dus nu zal het ook wel niet. Maarja, die ene van gisteren zou het eind mei kunnen doen dus dat is perfect. Hopen dat ie een beetje leuke offerte neerlegt.
Rug gaat redelijk. Ik moet ook niet teveel willen. Kan al heel veel weer maar ook nog een boel niet. Komt wel goed met fysio en sporten wrs. Heb ook nog wat bloedonderzoeken lopen vanwege wat andere klachten. Ik blijf een sukkeltje.
Werken gaat goed. Na de meivakantie weer een klas erbij en dan heb ik er 2. Da's dan 2 uurtjes per dag, begint het weer een beetje ergens op te lijken. Dit jaar zal het toch niet zoveel worden meer.
Vandaag met M3 naar de Efteling geweest. Had Gijs meegenomen, even wat 1-op-1 tijd. Die kwakkelt ook een beetje met z'n gezondheid (allergieen) en hij was vandaag ook een beetje suffig nog.
Hihi, Juud, aan de boemel? Moi? Neuh, denk het niet.
Rug gaat redelijk. Ik moet ook niet teveel willen. Kan al heel veel weer maar ook nog een boel niet. Komt wel goed met fysio en sporten wrs. Heb ook nog wat bloedonderzoeken lopen vanwege wat andere klachten. Ik blijf een sukkeltje.
Werken gaat goed. Na de meivakantie weer een klas erbij en dan heb ik er 2. Da's dan 2 uurtjes per dag, begint het weer een beetje ergens op te lijken. Dit jaar zal het toch niet zoveel worden meer.
Vandaag met M3 naar de Efteling geweest. Had Gijs meegenomen, even wat 1-op-1 tijd. Die kwakkelt ook een beetje met z'n gezondheid (allergieen) en hij was vandaag ook een beetje suffig nog.
Hihi, Juud, aan de boemel? Moi? Neuh, denk het niet.
donderdag 23 april 2009 om 21:44
quote:Suze2 schreef op 23 april 2009 @ 21:20:
Geen A op einde Star! De regels zijn: geen a op einde, geen J of S aan begin. Liefst 2/3 lettergrepen want het moet natuurlijk wel een tikkie lekker bekken bij Jeetje
O nee da's waar. Is ook mijn eigen regel
Anders worden het twee namen eindigend op een a.
Geen A op einde Star! De regels zijn: geen a op einde, geen J of S aan begin. Liefst 2/3 lettergrepen want het moet natuurlijk wel een tikkie lekker bekken bij Jeetje
O nee da's waar. Is ook mijn eigen regel
Anders worden het twee namen eindigend op een a.
donderdag 23 april 2009 om 21:53
quote:Suze2 schreef op 23 april 2009 @ 21:25:
Ha ha ha Juud, Cas, Cars, whats the difference niet waar? .
ID tag is ook nog wel een idee ja, misschien doe ik dat ook maar.Hebben wij ook voor Juul, en ik gebruik in pretparken ook nog stickers die ik op zijn jas plak enzo met telefoonummer en zijn naam.
Ha ha ha Juud, Cas, Cars, whats the difference niet waar? .
ID tag is ook nog wel een idee ja, misschien doe ik dat ook maar.Hebben wij ook voor Juul, en ik gebruik in pretparken ook nog stickers die ik op zijn jas plak enzo met telefoonummer en zijn naam.