Good Luck

06-11-2009 09:30 2980 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oja die laatste zwarte laars is leuk!

Nou ik moet even naar Albert.nl dus laterrrr!
Zeg, wie gaan er naast Jin Bam en ik nou nog mee maandag? Ik vind het wel leuk om meerdere van jullie te zien hoor!
quote:Star schreef op 19 november 2009 @ 13:27:

[...]

Ja vind ik ook, maar wil de hak dus net wat hogerder breek met die al mijn lieftallige nekje
Star ging toch ook mee?

Even een beetje druk hier. Vent is maandag jarig, we vieren het morgen. Dus druk aan het regelen .
Wordt het een groot feest dan ofzo Mamax?
Welnee. Maar hij vind het dan wel zo gezellig als de ouders komen eten (6 stuks) en zo lekker als ik de taarten zelf bak en er 's avonds ook nog hapjes zijn. Daarbij kun je met dat brengen en halen van je kinderen ook Druk zijn . Maxi om 8.30 gebracht, met Mini boodschappen gedaan, naar huis, om 11.45 Maxi weer halen, broodje eten, om 13.05 Maxi weer naar school, om 13.15 Mini naar school, naar de stad fietsen, kadootjes kopen, om 15.15 Mini weer halen en om 15.20 Maxi halen. Gelukkig is het bijna weekend
Pfff ik word al moe als ik het lees

Leuk en lekker hapjes, wat ga je maken?

Moet nog ideetjes hebben voor Sinterklaasavond. Altijd leuk
Hallo allemaal,

Wat een oop zieke kindjes zie ik voorbij komen. een dikke en beterschap voor allemaal.

Hel, "gelukkig"voor hem is het wel snel gegaan. Ik hoop dat jullie nu wat rust gaan krijgen.

Star, kan jij daar echt goed op lopen op zulke hoge hakken? Knap zeg! ik breek dan echt mijn nek.

Mamax, pfff klinkt erg druk dat schema, en jij bent ons voorbeeld dus er staat ons nog wat te wachten.

Mal, wat een super nieuws!

Hebben jullie allemaal al bericht gehad wanneer de kindjes moeten komen wennen op school? Wij alleen van de BSO en niet van de school, morgen maar eens gaan bellen.

Morgen waarschijnlijk ook met de mannen naar het Sinterklaashuis, was vorig jaar ook zo leuk dus daar heb ik wel zin in
dat isin Leiden toch Enka?
Laurens net toen ik hem ophaalde:

Ik: kom we gaan naar huis. Dan ga ik even koken; rode kool met appelmoes.

Laurens vanaf de achterbank: oh, ik geloof niet dat iemand dat lekker vindt...

Wordt weer een gezellige maaltijd...
proest
Nee Bam ik ga in Dordrecht, was vorig jaar zo leuk met allemaal verschillende kamertjes waar de kinderen van alles en nog wat kunnen doen en Pieten diploma's kunnen halen en bij de Sint in zijn werkkamer op bezoek en gratis en voor niks. Dus erg leuk

Sinterklaashuis

Hoe is het nu met J en B? Alweer wat opgeknapt?
Klinkt leuk Enka!

B, mijn B? Die heeft vanaf 14 uur liggen slapen en heb ik om kwart over 5 wakker gemaakt. Wil alleen drinken, niet eten maar is wel gezellig. Hij mag morgen naar school hoor. Moet ook wel want ik heb mijn langverwachte kappersafspraak ha ha. Oohooo echt erg.
Ziet er echt leuk uit zeg Enka, dat huis. Maar op de site zie ik alleen tekeningen in de kamers. Is het wel echt ingericht daar?
Juul is weer helemaal het ventjuh hoor.

Die raapte daarstraks de brieven die de postbode door de bus duwde op en riep keihard: DANKJEWEL MENEER ...
ik ben blij voor mijn kleine vent.

Hij is al een poos een van zijn lievelingsknuffels kwijt en nu laatst was hij niet lekker en riep steeds om zijn muisje.

Ben ik toch maar op zoek gegaan en nu heb ik er 2 gescoord die vandaag op de mat lagen. Dus morgen vind hij er eentje in zijn schoen. Ik ben benieuwd hoe hij reageert
quote:amalia schreef op 19 november 2009 @ 17:56:

Laurens net toen ik hem ophaalde:

Ik: kom we gaan naar huis. Dan ga ik even koken; rode kool met appelmoes.

Laurens vanaf de achterbank: oh, ik geloof niet dat iemand dat lekker vindt...

Wordt weer een gezellige maaltijd... briljante opmerking wel.
Hai:

Hel: gecondoleerd... Moet raar idee zijn inderdaad. Fijn dat een verder lang lijden hem bespaard is gebleven...

Naat: knuf voor jou... Nare films ook... Hoe ging het wegen?

Bam: fijn voor hem!

Amalia: hè mannetjes beter! Mooi!

Star: oh mooie laarzen! Heb je nou uiteindelijk besteld?

Enka: ha leuk! Veel plezier!

Mal: weet jij waar Juud is? Is alles wel goed?
Ha moest ook erg lachen om die opmerking!
quote:bridges6 schreef op 19 november 2009 @ 20:28:

Mal: weet jij waar Juud is? Is alles wel goed?Ze kan met de laptop niet meer op Viva komen, dan gaat het mis. Ze komt wel op de groep.
Stressed is just desserts spelled backwards
Gelukkig zijn de meeste kindjes dus weer aan de beterende hand.

Ja amalia met B bedoelde ik jullie B :-) En alle kamers zijn helemaal ingericht en overal lopen zwarte pieten rond en Sint zit in zijn grote werkkamer. Ik zal eens kijken of ik nog wat foto's van vorig jaar kan vinden, oh nee ik maak morgen gewoon wat. En was het nog gezellig met eten?

Bam wat goed dat je die knuffels hebt, ben ook wel benieuwd naar zijn reactie.

Ik ben nog aan het twijfelen welk schoencadeautje vanavond te geven. T was heel lief en heeft nog pakpapier gemaakt (moest hè?! )

Keuze:

-Cars Stickers

- (gecopieerde, maar wel met hoesje) DVD van Cars

- DVD van Elias (bootje) voor T en L samen

Star, nog laarzen gescoord?

Mal, jij gisteren ook nog wat gekocht?

Oh nog een sinterklaastipje, als jullie het nog niet wisten, maar op de site van het sinterklaasjournaal is de hele dag radio met sinterklaasliedjes.
Nou ik ga even bankhangen met vent en dan is er morgen weer een dag zwaaaaaaaaaaaaiiiiiiiii
De hele dag Sinterklaasliedjes? Wil je ons gek hebben?
Wat moest ik lachen om House met zijn ghettoblaster, dansje en hippe bril

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven