Good Luck

06-11-2009 09:30 2980 berichten
Alle reacties Link kopieren
Laarzen niet gelukt. Voor mij tenminste

Zal even plaatje plakken voor laarzen van Ceetje
En deze: http://www.wehkamp.nl/kin ... ax=90&F=19,3,17&PI=1&SM=5
Stoer die voor Cee!

Trusten
Trust, succes met jongens vannacht
Goedemorgen!

Rustige nacht gehad Amalia?
Star, wil je even je mail checken?
Stressed is just desserts spelled backwards
Goedemorgen!

Gisteravond een avond van Grote Beslissingen gehad.

Mannen worden wel ingeent, vond de voordelen utieindelijk zwaarder wegen dan de nadelen, waarbij het bericht in het journaal dat er bij de kinderen in Zweden nauwelijks bijwerkingen optreden zeer geholpen heeft. verder hebben we besloten voorlopig niet te verhuizen. ik vind het een geweldig huis, maar we komen een stuk zwaarder te zitten. De berichten dat de hypotheekrenteaftrek volgend kabinet verdwijnt hebben uiteindelijk de doorslag gegeven. Eerst maar eens afwachten hoe dat gaat verlopen.

Star, weinig bijzonders hoor. Ik heb toastjes met franse kaasjes, saucijzenbroodjes, kaasbroodjes en worstjes in bladerdeeg. Qua taarten, carrotcake, kaesekuchen en appeltaart (deze keer uit pak, zag er erg lekker uit, van Honig, Boerenappeltaart met creme).

Enka, wat leuk dat Sinterklaashuis! Is dat alleen in dordrecht?

Mal, hoe was amsterdam? Of heb ik daar overheen gelezen?

Hel, hoe gaat het bij jullie? Ik fietste gisteren langs het verzorgingshuis waar je schoonvader (denk ik) ligt. Gek hoor.
mamax, de hypotheekrenteaftrek zal niet verdwijnen bij het lagere segment, dat geloof ik niet. Dat gaat om huizen van boven een bepaalde grens, anders kan de helft van NL zijn huis niet meer betalen.

Amsterdam was leuk
Dat denk ik ook niet, maar ik vraag me af tot welke prijs het lagere segment is. Verder weet je natuurlijk ook niet wat de huizenprijzen en de rentes gaan doen dan. Ik vind het voor nu gewoon te onzeker.
Goedemorgen.

De Vivasint heeft het cadeau gekocht, nu nog een rijmpiet zoeken
Waar heb je geluncht?
quote:mamax schreef op 20 november 2009 @ 10:06:

Waar heb je geluncht?O, dat weet ik niet meer precies. Klein tentje vlakbij de Westertoren.
quote:Suze2 schreef op 18 november 2009 @ 14:41:

[...]

Kijk, en zo simpel is het nu dus maar net

Die Kokos vat de hele discussie even kort en bondig samen...

Lianne mag 9 december naar de basisschool. Klas zien, juf en kinderen ontmoeten.

Hel, hoe gaat het met J.? En hoe gaat het met jou?

Amaal, arme B. en arme jij. Hoe gaat het nu?

Star, hoe gaat het met Ceetje?

Mal, hé gezellig, een dagje weg! Ik ga zo op de groep lezen (of had ik dat al gedaan? )

Suus, ik word helemaal vrolijk van je berichtjes

Bam, leuk van Juul
Moeten jullie nu allemaal 1 of 2 prikken die opgeroepen zijn zonder risicogroep?
2 Mal. Ik heb een oproep voor de 27ste en 17 december.
Wij gaan wat drinken met
quote:Maleficent schreef op 20 november 2009 @ 09:01:

Star, wil je even je mail checken?Mail terug
quote:Maleficent schreef op 20 november 2009 @ 10:09:

[...]

O, dat weet ik niet meer precies. Klein tentje vlakbij de Westertoren.O zo leuk daar
Kreeg net foute mail van collega:

Opgelet! Heeft u de laatste tijd geen zin om te werken, heeft u de drang om meisjes lastig te vallen, andere jongeren te molesteren in groepsverband en groeit uw verzameling autoradio's? Ga zo spoedig mogelijk naar de dokter: mogelijk heeft u de Marokkaanse griep!
hele foute mail.
Jemig wat fout!
Ha ha, ik moet wel erg lachen om die mail!

Erg ben ik

Met de mannen gaat het goed. Ze zitten op school. Man is ze ophalen.

Ein-de-lijk naar de kapper geweest, hoera! En ik ben nog blij ook

Mamax, wat balen van dat huis! weet je het zeker? Het is zo'n ontzettend leuk huis. Nouja, jullie beslissing natuurlijk.

Oh de vivasint. Ja, daar moet ik me ook eens mee bezig gaan houden. Maar ik heb nog even toch?

Bah, glucose is te hoog. Nu moet ik me nuchter gaan prikken. Maar ik word al misselijk bij de gedachte om langer dan een half uur na opstaan niet te eten. Ik geloof het wel. Maargoed, toch maar eens kijken wanneer ik dat zou kunnen gaan doen. Zucht.. gaat pas donderdag lukken. Maar dan moet B naar de speelzaal. BEn ik op zijn vroegst half 10 daar. Kan toch niet van 7 tot half 10 niet eten? Gekkigheid.

Kom me even afmelden het weekend. Ben er mss nog wel want we hebben Internet, maar mss ook wel niet.

wat is maandag nou het plan? Bam, kan je mij daar anders nog even over sms-en ofzo als het definitief is maandag? Thanx

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven