Good Luck
zaterdag 16 januari 2010 om 12:18
Oudste van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Een hele fijne dag gewenst met je allereerste echte kinderfeestje! Wat voor een leuks gaan jullie doen?
Meiden heel veel plezier vanmiddag! Jammer dat we niet kunnen komen maar Sjimmie is echt heel erg ziek. Gisteravond ben ik nog met hem naar de huisartsenpost geweest. Hij had 40C koorts en hij hield niets binnen. Zijn hele keel zit vol met waterpokken dus vandaar dat het drinken niet lukte. Hij heeft nu iets verdovends gekregen voor zijn keel, een drankje tegen de jeuk en een zalfje voor zijn gezicht want de pokken op zijn gezicht waren allemaal gaan ontsteken. Hij is echt zo zielig! Hij is de hele nacht weer aan het spoken geweest en nu slaapt hij alweer even, de koorts zakt ook langzaamaan weer, gelukkig maar.
Suus ben je zenuwachtig voor haar feestje? Grappig ik was dat ook, heb er zelfs van overgegeven. Het hele weekend was ik beroerd en ik was ervan overtuigd dat ik gewoon ziek was. Totdat het feestje afgelopen was en we thuis voldaan op de bank zaten en ik me weer goed voelde, gewoon de zenuwen dus, stom he!
Hahha Star, hou je de autosleutels in je zak voordat hij vroegtijdig de benen wil nemen?
Meiden heel veel plezier vanmiddag! Jammer dat we niet kunnen komen maar Sjimmie is echt heel erg ziek. Gisteravond ben ik nog met hem naar de huisartsenpost geweest. Hij had 40C koorts en hij hield niets binnen. Zijn hele keel zit vol met waterpokken dus vandaar dat het drinken niet lukte. Hij heeft nu iets verdovends gekregen voor zijn keel, een drankje tegen de jeuk en een zalfje voor zijn gezicht want de pokken op zijn gezicht waren allemaal gaan ontsteken. Hij is echt zo zielig! Hij is de hele nacht weer aan het spoken geweest en nu slaapt hij alweer even, de koorts zakt ook langzaamaan weer, gelukkig maar.
Suus ben je zenuwachtig voor haar feestje? Grappig ik was dat ook, heb er zelfs van overgegeven. Het hele weekend was ik beroerd en ik was ervan overtuigd dat ik gewoon ziek was. Totdat het feestje afgelopen was en we thuis voldaan op de bank zaten en ik me weer goed voelde, gewoon de zenuwen dus, stom he!
Hahha Star, hou je de autosleutels in je zak voordat hij vroegtijdig de benen wil nemen?
zaterdag 16 januari 2010 om 19:07
Gefeliciteerd Thomas!!! Weer een kleuter in ons midden!
Meiden, hebben jullie het gezellig gehad? Heb de hele dag aan jullie gedacht. Leuke foto's gemaakt?
Alle pannenkoeken op? Die vind ik ook zo lekker nu!!
Wij hebben een hangdag gehouden. En ik heb een paar uur geslapen, dat was fijn.
Bridges, hoe is het bij jou?
Juud, zorgen om kleine Sjimmie! Zie je al wat verlichting? Sterkte voor jou!
Meiden, hebben jullie het gezellig gehad? Heb de hele dag aan jullie gedacht. Leuke foto's gemaakt?
Alle pannenkoeken op? Die vind ik ook zo lekker nu!!
Wij hebben een hangdag gehouden. En ik heb een paar uur geslapen, dat was fijn.
Bridges, hoe is het bij jou?
Juud, zorgen om kleine Sjimmie! Zie je al wat verlichting? Sterkte voor jou!
zaterdag 16 januari 2010 om 19:13
Bridges, goed alternatief hoor! Ook vlakbij, goede keuken.. Als je goed kijkt zie je mijn familie daar als meubilair.
Lekker dat het geregeld is joh. Misschien is het wel beter zelfs!
Ik doelde op Golden Tulip (sinds een paar jaar erg leuk veranderd).
Juud, jij vroeg of ik me rot voelde van de zwangerschap. Jaaa, zegt zij volmondig.
Bij CG had ik het vanaf maand 3, nu de eerste 3 maanden misschien?
Lekker dat het geregeld is joh. Misschien is het wel beter zelfs!
Ik doelde op Golden Tulip (sinds een paar jaar erg leuk veranderd).
Juud, jij vroeg of ik me rot voelde van de zwangerschap. Jaaa, zegt zij volmondig.
Bij CG had ik het vanaf maand 3, nu de eerste 3 maanden misschien?
zaterdag 16 januari 2010 om 19:51
zaterdag 16 januari 2010 om 20:29
Ja hoor Compu. Vanmorgen hebben de kinderen uitgeslapen tot 10 voor half 9. Fijn, want gisteren kwam L om 10 over 6!!! NOuja, dat is ook echt een uitzondering.
Daarna gechilled in pyama op de bank, gezwommen en daarna kwam mijn schoonmoeder. Toen was de dag al weer om eigenlijk. Vent heeft Ziggo geïnstalleerd, telefoon internet en tv en dat was ook nog een leuk klusje. Maar het werkt!!!
Jij? Hoe voel je je? Zwanger ? Wanneer ga je ook alweer naar vk?
Daarna gechilled in pyama op de bank, gezwommen en daarna kwam mijn schoonmoeder. Toen was de dag al weer om eigenlijk. Vent heeft Ziggo geïnstalleerd, telefoon internet en tv en dat was ook nog een leuk klusje. Maar het werkt!!!
Jij? Hoe voel je je? Zwanger ? Wanneer ga je ook alweer naar vk?
zaterdag 16 januari 2010 om 20:48
Hallo allemaal! Volgens mij was het wel een geslaagd feest. Jeetje wilde niet meer mee naar huis, en de kindjes hebben heel zoet. gespeeld zonder al te veel trammelant te maken. Meetje en Eetje waren sowieso erg lief!
Was leuk zo met de mannen erbij! Ik heb niet eens iedereen echt uitgebreid gesproken, maar wel leuk om de bijpassende mijnheren eens in het echt te zien en de hapjes en het eten waren erg lekker. Al met al geslaagd. Er lag nog wel veel sneeuw maar we zijn eigenlijk helemaal niet naar buiten gegaan, kouhoud. Ik zal zo even foto's op hyves zetten.
Was leuk zo met de mannen erbij! Ik heb niet eens iedereen echt uitgebreid gesproken, maar wel leuk om de bijpassende mijnheren eens in het echt te zien en de hapjes en het eten waren erg lekker. Al met al geslaagd. Er lag nog wel veel sneeuw maar we zijn eigenlijk helemaal niet naar buiten gegaan, kouhoud. Ik zal zo even foto's op hyves zetten.
Stressed is just desserts spelled backwards
zaterdag 16 januari 2010 om 21:03
zaterdag 16 januari 2010 om 21:16
Ha, ik dacht dat ik de eerste was, maar Bam had de foto's al gepost. Ik wou trouwens al bijna de echte naam schrijven, even omschakelen.
Juud, wat naar van Sjimmie. Hij is er wel goed ziek van, arm ventje ik vond hem al zo stilletjes donderdag. Sterkte met de pokjes.
Juud, wat naar van Sjimmie. Hij is er wel goed ziek van, arm ventje ik vond hem al zo stilletjes donderdag. Sterkte met de pokjes.
Stressed is just desserts spelled backwards
zaterdag 16 januari 2010 om 21:49