Good Luck

13-01-2010 21:24 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren

Thomas van harte!!!!!!Ik heb verzuimd een kaart te sturen, sorry sorry. Als ik het nu nog doe wordt het zo;n achterhaald verhaal dus bij deze een mooi plaatje. Wat heeft hij gekregen?

Dames, veel plezier vandaag!
Oudste van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Een hele fijne dag gewenst met je allereerste echte kinderfeestje! Wat voor een leuks gaan jullie doen?

Meiden heel veel plezier vanmiddag! Jammer dat we niet kunnen komen maar Sjimmie is echt heel erg ziek. Gisteravond ben ik nog met hem naar de huisartsenpost geweest. Hij had 40C koorts en hij hield niets binnen. Zijn hele keel zit vol met waterpokken dus vandaar dat het drinken niet lukte. Hij heeft nu iets verdovends gekregen voor zijn keel, een drankje tegen de jeuk en een zalfje voor zijn gezicht want de pokken op zijn gezicht waren allemaal gaan ontsteken. Hij is echt zo zielig! Hij is de hele nacht weer aan het spoken geweest en nu slaapt hij alweer even, de koorts zakt ook langzaamaan weer, gelukkig maar.

Suus ben je zenuwachtig voor haar feestje? Grappig ik was dat ook, heb er zelfs van overgegeven. Het hele weekend was ik beroerd en ik was ervan overtuigd dat ik gewoon ziek was. Totdat het feestje afgelopen was en we thuis voldaan op de bank zaten en ik me weer goed voelde, gewoon de zenuwen dus, stom he!

Hahha Star, hou je de autosleutels in je zak voordat hij vroegtijdig de benen wil nemen?

Thomas, gefeliciteerd!!! Veel plezier.

Jin, ha, ha, ik twijfelde al of ik nu wel/niet al een kaartje in de 'wacht' had gezet dus heb er voor de zekerheid nog 1 gestuurd.

Alle zieke kindjes en mama's: beterschap!
Wat een stelletje mutsen zijn wij, ik ben me ook al weken druk aan het maken om verjaardag Ceetje

Och die arme Sjimmie, die is er wel echt heel erg beroerd van zeg! Hopelijk helpt verdovende goedje een beetje
Gefeliciteerd Thomas!!! Weer een kleuter in ons midden!

Meiden, hebben jullie het gezellig gehad? Heb de hele dag aan jullie gedacht. Leuke foto's gemaakt?

Alle pannenkoeken op? Die vind ik ook zo lekker nu!!

Wij hebben een hangdag gehouden. En ik heb een paar uur geslapen, dat was fijn.

Bridges, hoe is het bij jou?

Juud, zorgen om kleine Sjimmie! Zie je al wat verlichting? Sterkte voor jou!
Bridges, goed alternatief hoor! Ook vlakbij, goede keuken.. Als je goed kijkt zie je mijn familie daar als meubilair.

Lekker dat het geregeld is joh. Misschien is het wel beter zelfs!

Ik doelde op Golden Tulip (sinds een paar jaar erg leuk veranderd).

Juud, jij vroeg of ik me rot voelde van de zwangerschap. Jaaa, zegt zij volmondig.

Bij CG had ik het vanaf maand 3, nu de eerste 3 maanden misschien?
Dank voor de felicitaties. Het was een (denk ik ) geslaagd kinderfeest. Ik ben gesloopt haha.

Hoe was de meeting? Hebben jullie het leuk gehad? Hoe vonden de mannen het?

Zwaai Compu!
Haai ladies, hoe was het vandaag? Het regent hier nu heel hard, en ik hoop dat dat niet eerder bij jullie terecht gekomen was.

Ik heb een nieuw mailadres btw. Heb jullie gemaild maar volgens mij ging het niet helemaal goed. Zal hem ook even op de hyvessite zetten.
Fijn dat het leuk was, Jinny!! Waren ze allebei fit en niet hangerig aan mama? Wat is de kado opbrengst?

Heb jij je vermaakt vandaag, Amalia?

Mal ook gesloopt? En heeft J. genoten??
Ja hoor Compu. Vanmorgen hebben de kinderen uitgeslapen tot 10 voor half 9. Fijn, want gisteren kwam L om 10 over 6!!! NOuja, dat is ook echt een uitzondering.

Daarna gechilled in pyama op de bank, gezwommen en daarna kwam mijn schoonmoeder. Toen was de dag al weer om eigenlijk. Vent heeft Ziggo geïnstalleerd, telefoon internet en tv en dat was ook nog een leuk klusje. Maar het werkt!!!

Jij? Hoe voel je je? Zwanger ? Wanneer ga je ook alweer naar vk?
Hallo allemaal! Volgens mij was het wel een geslaagd feest. Jeetje wilde niet meer mee naar huis, en de kindjes hebben heel zoet. gespeeld zonder al te veel trammelant te maken. Meetje en Eetje waren sowieso erg lief!

Was leuk zo met de mannen erbij! Ik heb niet eens iedereen echt uitgebreid gesproken, maar wel leuk om de bijpassende mijnheren eens in het echt te zien en de hapjes en het eten waren erg lekker. Al met al geslaagd. Er lag nog wel veel sneeuw maar we zijn eigenlijk helemaal niet naar buiten gegaan, kouhoud. Ik zal zo even foto's op hyves zetten.
Stressed is just desserts spelled backwards
Het was super gezellig! Echt een geslaagd feest Mal. Geweldig mooie locatie en helemaal leuk om de heren eens wat langer dan alleen in het voorbij gaan te zien/spreken. Sate en pannenkoeken waren zalig en ook mijn meneer heeft zich goed vermaakt.

Volgend jaar weer zeg ik
Ha, ik dacht dat ik de eerste was, maar Bam had de foto's al gepost. Ik wou trouwens al bijna de echte naam schrijven, even omschakelen.

Juud, wat naar van Sjimmie. Hij is er wel goed ziek van, arm ventje ik vond hem al zo stilletjes donderdag. Sterkte met de pokjes.
Ik ben supersnel
Het was heel gezellig Mal, bedankt voor de gastvrijheid. Leuk om alle mannen eens in het echt te zien, leuk om te zien hoe ze zijn. Hier ligt overigens inmiddels al een pak sneeuw weer... gaat hard
Beterschap Juud voor de kleine man
Bah, alweer sneeuw, ik wil nie meeeheeer
*Foto van Bam op hyves *alert* met Meetje op schoot.
TEEEERUTTTTTTTTTTTTTTT
Mr J lag meteen knock-out in bed
Juul ook.

Hij zei nog: mama het was heel erg leuk in het bos... lieffie
Juul was echt een liefje vanmiddag!

Ik vond dat het echt goed ging. Niemand is geslagen of geduwd of wat dan ook. Ze vonden elkaar ook allemaal wel leuk volgens mij.
Foto's op de groep!
Jeetje was ook zo te bed. En er is ook nog een keuken foto te spotten van Bam. Met de vriendelijke groeten van mijn meneer

De kinderen waren super leuk samen. Iedereen deed lekker mee en Starman doet een uitstekende polonaise (voor een Ier dan he... )
Bedank jouw meneer maar Suze..grrrrrrrr

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven