Good Luck!
donderdag 24 januari 2008 om 12:19
Haai Kokos, je bent gespot! (ik niet; heb hele avond zitten werken, maar Naatie had je geloof ik gezien). Wat was de uitkomst van de groepen? Heb ook een opname gezeten, je bent idd de hele avond onder de pannen!
Zow, was nog net op tijd met verschonen; diarree, juk. Misschien heeft ze wel buikpijn ook, ze is zo jengelig.. Anyway, moet me even met haar gaan bezighouden want ze heeft er duidelijk genoeg van (pffff, ik eigenlijk ook...).
Zow, was nog net op tijd met verschonen; diarree, juk. Misschien heeft ze wel buikpijn ook, ze is zo jengelig.. Anyway, moet me even met haar gaan bezighouden want ze heeft er duidelijk genoeg van (pffff, ik eigenlijk ook...).
donderdag 24 januari 2008 om 12:27
Haha Hel genoeg van, herkenbaar . Dan is het hier altijd tijd om naar bed te gaan voor de kleine man . Heerlijk een uurtje rust. Hier ook nog steeds koorts, dag 4 vandaag. Heb de ha gebeld maar moet het vandaag nog aanzien en anders morgen langs komen, volgens mij heeft hij ook nergens pijn, alleen maar koorts.
Star moet jij ook luiers en fruit meenemen? Dan sleep je best een hoop mee, billendoekjes ook? En moet dat fruit dan ook al geschild zijn enzo? Betaal je dan ook een stuk minder?
Naat bij Mart idd een kz. De ergste moeheid en misselijkheid is nu over , dus er is hoop voor je!
Star moet jij ook luiers en fruit meenemen? Dan sleep je best een hoop mee, billendoekjes ook? En moet dat fruit dan ook al geschild zijn enzo? Betaal je dan ook een stuk minder?
Naat bij Mart idd een kz. De ergste moeheid en misselijkheid is nu over , dus er is hoop voor je!
donderdag 24 januari 2008 om 12:30
Mark en Julia, gefeliciteerd!! Leuk idee dat er feest gevierd wordt.
Geniet maar lekker van de taart en kadootjes kindjes!
Wij zitten binnen, school afgezegd. Het gaat al een stuk beter, ze is weer wat vrolijker.
Jinny, sterkte met de borstonsteking!! Balen zeg voor je. Nu hopen dat er niks vervelends meer op je pad komt. Ik duim voor je.
Hier nog een zenuwenmuziekje, maar o zo leuk:
http://nl.youtube.com/watch?v=8xVRDU8ZTgw
(CG hierna: 'keer', betekent: nog een keer!)
Geniet maar lekker van de taart en kadootjes kindjes!
Wij zitten binnen, school afgezegd. Het gaat al een stuk beter, ze is weer wat vrolijker.
Jinny, sterkte met de borstonsteking!! Balen zeg voor je. Nu hopen dat er niks vervelends meer op je pad komt. Ik duim voor je.
Hier nog een zenuwenmuziekje, maar o zo leuk:
http://nl.youtube.com/watch?v=8xVRDU8ZTgw
(CG hierna: 'keer', betekent: nog een keer!)
donderdag 24 januari 2008 om 12:31
donderdag 24 januari 2008 om 12:44