Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor je kaartje uit de toekomst Hel
Vertelt Mare er ook bij wat ze aan het tekenen is?

Luiers en fruit moet ik hier ook meegeven trouwens.
Haai Kokos, je bent gespot! (ik niet; heb hele avond zitten werken, maar Naatie had je geloof ik gezien). Wat was de uitkomst van de groepen? Heb ook een opname gezeten, je bent idd de hele avond onder de pannen!

Zow, was nog net op tijd met verschonen; diarree, juk. Misschien heeft ze wel buikpijn ook, ze is zo jengelig.. Anyway, moet me even met haar gaan bezighouden want ze heeft er duidelijk genoeg van (pffff, ik eigenlijk ook...).
Haha Hel genoeg van, herkenbaar . Dan is het hier altijd tijd om naar bed te gaan voor de kleine man . Heerlijk een uurtje rust. Hier ook nog steeds koorts, dag 4 vandaag. Heb de ha gebeld maar moet het vandaag nog aanzien en anders morgen langs komen, volgens mij heeft hij ook nergens pijn, alleen maar koorts.

Star moet jij ook luiers en fruit meenemen? Dan sleep je best een hoop mee, billendoekjes ook? En moet dat fruit dan ook al geschild zijn enzo? Betaal je dan ook een stuk minder?

Naat bij Mart idd een kz. De ergste moeheid en misselijkheid is nu over , dus er is hoop voor je!
Julia en Mark van harte gefeliciteerd! Een hele fijne dag!
Zo ga even op de bank lekker een boekje lezen voordat het gejengel weer begint..
Mark en Julia, gefeliciteerd!! Leuk idee dat er feest gevierd wordt.

Geniet maar lekker van de taart en kadootjes kindjes!

Wij zitten binnen, school afgezegd. Het gaat al een stuk beter, ze is weer wat vrolijker.

Jinny, sterkte met de borstonsteking!! Balen zeg voor je. Nu hopen dat er niks vervelends meer op je pad komt. Ik duim voor je.

Hier nog een zenuwenmuziekje, maar o zo leuk:

http://nl.youtube.com/watch?v=8xVRDU8ZTgw

(CG hierna: 'keer', betekent: nog een keer!)
Pffff lekker zo'n koorstmannetje Juud. Heeft hij al zijn tanden en kiezen al? Misschien zijn zijn laatste kiezen ofzo.

Billendoekjes niet. Fruit schil ik niet hoor, zou helemaal wat worden.

Geen idee of ik minder betaal, weet niet wat anderen betalen

5.38 geloof ik. Per uur.
HEEL irritant muziekje Compu!

Gelukkgi gaat het weer wat beter met meisje.
Nee, zijn gebit is al maanden compleet dus dat kan het niet meer zijn of het moeten zijn verstandskiezen al zijn .

Dat is wel iets minder, ik betaal iets meer dan ¤ 6,00 dacht ik.

Al op kraamvisite geweest?
Hiep hiep hoera voor Julia en Mark! Twee jaar alweer, wat gaat dat toch snel! \\:-)//
ik zeg hoi

en ik zeg Doei

er komt me toch zo wat op het forum, ierksssssss

dus ik haak af
Fijn dat ze alweer wat opknapt Compu! Lekker een hangdagje dus!
quote:bambino schreef op 24 januari 2008 @ 12:35:

ik zeg hoi

en ik zeg Doei

er komt me toch zo wat op het forum, ierksssssss

dus ik haak af Huh?
Naaaa, Bam vindt dat hij een onsympathieke kop heeft? Snap er niks van, vind het een smakelijk hapje
Nee moet nog sjoppen Juud.
quote:Star schreef op 24 januari 2008 @ 12:35:

Naaaa, Bam vindt dat hij een onsympathieke kop heeft? Snap er niks van, vind het een smakelijk hapje Wie?
juud ziet hem ook niet

NEH NEH NEH NEH NEH
Nu dan?
Vindt Bam hem niet leuk ! Ik vind hem geweldig ! Vent wil al bijna niet meer met me kijken omdat ik maar steeds roep dat hij zo leuk en zo grappig is, net als Jeroen van Koningsbrugge!

Maar waar is hij dan, ik zie hem namelijk niet buiten ons forum heen...
Bam en ik hadden het over IQ test op MSN.

Ik vind het ook een zeer smakelijk en grappig hapje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven