Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ach, kokos, ik kom nog even langs om je een hart onder de riem te steken. Sterkte komende tijd hoor. Wat mooi dat jullie witte rozen meenemen. Wat voor kamer heb je voor Lianne gekocht Krijgt de baby dan Liannes oude kamer?

Bridges, leuk zoveel shoppen! Ik moet ook een nieuwe jas. Heb alleen een spijkerjack en die vind ik niet zo leuk staan bij spijkerbroeken.

Amalia, wat heerlijk dat dat ding alleen nog maar ´s nachts moet. Tot hoelang moet dat ding nog dan?

Mal, leuke adreswijziging!

Compu, mmm moet ik toch eens naar de Zara. Ik vond de kwaliteit nooit zo, maar ga toch maar weer eens kijken.

Ik ben vermoed ik een paar dagen niet bij jullie. Vanmiddag visite en het is heerlijk tuinweer. We gaan pannenkoeken eten in de tuin met de Nederlandse mensen. Kindjes spelen, heb er zin an.

En morgen komt mijn broer met vriendin een paar dagen. Ook heel erg leuk!
Sterkte vanmiddag Kokos! Mooi van die witte rozen. Ik had een tekening met Ceetje gemaakt voor in/op oma's kist.

Naatie, fijn dat alles goed was!
Kokos: sterkte vanmiddag!

Amalia: Ties past nu het maatje van 2-3 jaar. Staat geijk aan 98 geloof ik maar valt niet zo ruim.

Jin: heb een jas van esprit gekocht, vond hem leuk! Andere jas kan nog hoor, maar die heb ik al een eeuwigheid en is sportief model, dus een andere erbij zeg maar. Veel plezier de komende dagen!
Vanmorgen weer begonnen met zwemles voor Ties, was weer erg leuk!

Hebben jullie al naar de foto op mijn site gekeken? Hij is leuk hoor!
quote:bridges6 schreef op 02 mei 2008 @ 15:28:

Naatie: wat wordt het???Haha..dat is wel een duidelijke vraag. Nou laat ik het zo zeggen, de kleertjes van Tobias kunnen nog een keertje mee
Kokos, sterkte vanmiddag! Mooi witte rozen!

Leuk Lianne een nieuw bed, spannend wel.

Jinny, klinkt erg gezellig, pannenkoeken eten in de tuin! Veel plezier.

Mal, wel fijn dat je nog op internet kan, houden zo!
Oh wat leuk, gefeliciteerd!
En ik wist dat jullie het wilden weten dus vandaar mijn directheid... Brutale mensen hebben etc...
Haha.. ja dat is waar. Ik kon er gewoon niet omheen, om jouw vraag.

Na het slapen brengen we Tobias mij mn ouders. Daar blijft hij een nachtje logeren. We hebben een feestje van een vriend, die wordt 30. En dat is nog al uit de richting, dus eer we thuis zijn... Kan hij beter blijven slapen.

Fijn weekend allemaal!
Naatie, wat leuk een broertje voor Tobias

Kokos, veel sterkte de komende dagen.... mooi dat je een extra roos meeneemt van Lianne...

Amalia, ik heb net allemaal kekke raph lauren poloshirts gekocht via marktplaats. Even profiteren van de lage dollar Heb een rose, een blauwe, een donkerbruine en een dblauw-wit gestreepte

Oeps er staat hier een te poepen lekker dan. Ik denk dat ik M maar even roep.

Juud, zijn jullie er al een beetje uit met de naam? is het veel moeilijker bij een tweede?

Star, alles goed bij jullie? Vind je een beetje stil, behalve dan toen het over Scarface ging

Compu, leuk he al die speeltuintjes. Bij het nieuwe huis hebben wij er een met een mooie glijbaan, erg fijn!

Bridge, leuk dat je zo geslaagd bent met shoppen.

Jinny, ook lekker aan het genieten van het mooie weer in de mooie tuin? BO ook weer helemaal over?

Nou we hebben de woonkamer bijna af! ik ga zo nog even naar het grote veld spelen met Jonathan (vindt hij zo leuk) en dan komen daarna mijn ouders oppassen, morgen nog oppas van mijn zus en dan moeten we het af hebben. Jonathan krijgt de slappe lach als ik paardebollen uitblaas haha. We hebben hier vlakbij een heel groot veld en dat is afgesloten en daar kan hij heenrennen waar hij maar wil en dat vindt hij heerlijk, dus dat gaan we nu nog even doen voordat hij naar bed gaat.
Stressed is just desserts spelled backwards
Ja hoor Mal, gaat goed, alleen even niet zo veel schrijfzin.

Heb nu twee adreswijzigingen trouwens

Naat, nog een knul, stoer!
Hoi,

Er is vanmiddag iemand neergeschoten bij mij in de straat (30 m van onze voordeur). Ik heb net gehoord dat hij is overleden.

De straat is afgezet.

We waren thuis, CV heeft schoten (herkende het niet) gehoord en nog gekeken. Een poos later kwam de ambu, politie etc.

Ik was helemaal van streek. We zijn naar een verjaardag gegaan en nu weer thuis.

Het komt wel heel dichtbij zo. Voel me niet veilig meer.
Gatsie Compu, eng is dat zeg! Maar diegene is echt niet zomaar neergeschoten hoor, daar speelde meer. Ik kan me voorstellen dat je je onveilig voelt, maar jij wordt echt niet zomaar neergeschoten. Sterkte daar!

Bridges, ik zal even op de site kijken, reageer zo okee?

Naat, joepie, een broertje!!! Leuk leuk leuk. En ik kan het weten Handig dat de kleertjes doorgaan. Maar ik voel me toch soms schuldig dat ik niet lekker voor Berend kan shoppen. Ik koop alleen maar dingen voor Laurens. Nouja, voor Berend komt nog wel, want de kleren die laurens nu heeft slijten wel en die kunnen dus niet door.

Mal, leuk Ralph Lauren! Ik hou ook erg van polo's, helemaal goed.

Jinny, gezellig die NL vrienden met pannenkoeken in de tuin. Wij zitten ook de hele dag in de tuin en iedere avond gaat de bbq aan. Al vind ik het wel erg afkoelen zodra de zon weg is.

Kokos, mooi witte rozen. Een tekening oid van Lianne is een goed idee van Star.
Bridges, die met die oranje pruik!? Hylarisch!!!
Dankje Amalia. Je hebt gelijk, het is niet zomaar natuurlijk.
Gets Compu, wat vervelend... Kan me voorstellen dat je vreselijjk geschrokken bent en van streek was. Het is inderdaad vast niet zomaar... Naar hoor... Weet niet zo goed wat ik verder kan zeggen voor je...
Getver Compu, dat kan ik me helemaal voorstellen, dat je je nu niet meer veilig voelt! Ik las het net op nu.nl inderdaad, dat er iemand doodgeschoten is. Vreselijk akelig!

Kokos, wij hebben Gijs afgelopen zomer ook niet meegenomen naar de uitvaart van m'n oma. Ik zou zelf niet op m'n gemak zitten met hem erbij dus daarom liet ik 'm liever bij de oppas. Die bracht de jongens naar de koffiekamer aan het eind, waren ze er toch nog even bij ook.

Leuk Mal, RL-polo's! Gijs heeft er ook een paar en die staan 'm superschattig. Hij heeft ook leuke blousjes ervan, dan is hij helemaal het heertje als hij die aan heeft. :-)

Cas heeft het tijgeren echt ontdekt nu. Hij snapt alleen nog niet goed dat het sneller gaat als hij z'n benen erbij gebruikt. Hij gaat nu echt op z'n commando's. Nog een dikke maand en hij wordt 1 jaar alweer. NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE, mijn baby! Waar is mijn baby????

Gisteren de hele dag in de Efteling rondgelopen met een vriendin, d'r man en d'r kinderen dus vandaag een lekker rustig dagje in en rond het huis. Boodschappen gedaan en lekker in de tuin gelegen in een stoel. En op de trampoline, dat ligt ook zo heerlijk als de zon schijnt. Morgen gaan we een stuk fietsen, kijken hoe ver Sam het vol kan houden op d'r nieuwe fiets.

Voor Gijs is z'n nieuwe loopfietsje (van Puky, zo cute) binnengekomen. Hij snapt er nog niet zoveel van, geloof ik. Maarja, ergens deze zomer gaat hij het wel snappen, denk ik.

Wat het huisgebeuren betreft zijn we weer wat stapjes verder.

We zijn het ongeveer eens over de prijs en we hebben een taxatierapport met de juiste executie-waarde. Dus nu heb ik dinsdag weer een gesprek met de bank en dan moeten we het definitief eens worden over de prijs en dan het voorlopig koopcontract gaan tekenen. En dan begint de weg van het offertes aanvragen voor alles wat we willen veranderen. Maarja, ik geloof het pas als het allemaal ECHT helemaal rond is.

Lekker Jinny, pannenkoeken eten in de tuin! Zalig!

Naatie, ah, een jongen erbij! Leuk leuk, ik vind die 2 kereltjes van me toch wel heeeeeeeeeeel erg leuk hoor, zo schattig als ze met elkaar bezig zijn! Gefeliciteerd alvast!

Vandaag ben ik alweer 6 jaar getrouwd met m'n liefje. Maar in plaats van een romantisch samenzijn is meneer dus gewoon gaan werken. Bruut he? Nee, volgende week gaan we samen uit eten, dan is het traditionele asperge-etentje met vrienden. Doen we ieder jaar rond onze trouwdag.

Ok, nu ga ik maar eens naar bed. Wachten op Eduard heeft niet zo heel veel zin, dat zal wel echt laat worden.

Fijne zondag!

Kokos, hoe was het afscheid gisteren?

Gets Compu! Wel een beetje kunnen slapen?
Zes jaar Cin, ben trots op je
Oh Compu, wat akelig zeg! Kan me voorstellen dat je je nietz veilig voelt. Daar speelde vast meer hoor (schrale troost vast). Brrr.

Amalia, lekker he, zoveel buiten. Echt genieten.

Naatie, twee ventjes zijn leuk leuk leuk en ik kan het net als Amaal weten haha.

Bridges, ik ga zo even spieken naar de foto. Esprit is leuk, vind ik ook. Ik heb nog een bon liggen dus zal daar eens kijken.

Kokos, hoe was het gisteren?

Cin, gaat de goede kant op met dat huizengebeuren. Het komt nu dichterbij! En applaus voor Kas! Knapperd.
Star, leuke foto´s op je site.

Cin, zes jaar, wat een tijd alweer zeg. Leuk asperge-etentje.

Juud, hoe was de crematie? Hoe gaat het met je collega?
Wat een heerlijk weer! Dat doet goed. Heb me vanochtend om mijn positiekleding gestort, broeken krijg ik echt niet meer dicht. Maar er kan nog wel wat bij, dus dat wordt weer shoppen

Naatie, leuk, nog een zoontje erbij!

Cin, gefeliciteerd

Compu, hè bah, doet me gelijk denken aan 4 jaar geleden, toen er een huis in brand stond bij manlief in de straat. Vrouw en kind overleden, later bleek met opzet.

Mal, ik ga de foto's nog bekijken, maar volgens mij hebben jullie keihard gewerkt! Hoe gaat het met afbouwen van Frisium?

Noos, ook al aan het verhuizen????

Afscheid gisteren; bijzonder en moeilijk. Heb oma gezien, wilde dat ook. Voor zover je het kan zeggen: ze lag er rustig bij (ik weet niet hoe ik het anders moet zeggen). Natuurlijk gehuild, maar het was mooi om met alle familie afscheid van haar te nemen.

Nu dinsdag nog, maar voor mij was dit eigenlijk al definitief.

Beetje emotioneel vanwege de houding van mijn broer en schoonzus, daar heb ik het moeilijk mee, maar daar wil ik het nu niet over hebben. Wij gingen voor oma en daar gaat het om. Ik heb haar nog aangeraakt (durfde dat nooit), en wat tegen haar gezegd.

Het is goed zo.

Fijn weekend meiden.
http://www.hedefmeubelen.nl/tienerkamers.php

Kinderkamer Lianne, model Constructo.

We hebben het bed (echt waar ), kledingkast, uitschuifbaar nachtkastje en een commode (niet afgebeeld) gekocht.
Redelijk geslapen, maar een half uur wakker gelegen. Ik had het slechter verwacht. Nu af en toe rechercheurs, journalisten en cameraploegen in de straat. We hebben rolgordijn dicht en zijn in de tuin.

Kokos, dat is ook een naar verhaal, vergeet je ook niet meer.

Ik hou het hier even bij.
He bah, er stond gewoon net een vrouw foto's te maken van ons huis. Daar houd ik niet van. We hebben niks moois staan dus nu gaan er allemaal enge dingen door m'n hoofd. Tegen de tijd dat ik beneden was om te vragen waarom was ze alweer weg .

Lekker weertje vandaag he! Ik had spontaan zin om de ramen te wassen dus daar kunnen we weer doorheen kijken. Samen met Vent de schuur al opgeruimd, de babykamer helemaal leeg gehaald, behang van de muur gehaald. Nu is Vent vissen en ik ga zo in de zon denk ik maar.

Crematie was indrukwekkend en heel verdrietig en het was heel erg druk, ze moesten zelfs buiten staan. Hoe het nu met mijn collega is dat weet ik niet. Ik denk niet dat het goed gaat. Volgens mij word je zo'n week voor de crematie geleefd en komt daarna de stilte en het gemis pas echt.

Gats Compu dat is naar zo dichtbij. Kende jij degeen die neergeschoten is? Zijn ze ook al bij jullie aan de deur geweest voor het buurtonderzoek? Is het al gelukt met de laarsjes?

Kokos fijn dat het afscheid zo goed is voor je.

Cin wordt het niet weer eens tijd voor een nieuwe baby dan .

Knappe Cas, hield Sam het een beetje vol op haar nieuwe fiets? Wonen jullie straks ook dichtbij haar school of gaat ze van school veranderen?

Heerlijk asperges! Ik had ze van de week ook, mmmmmm.

Amaal wat gooi je allemaal op de bbq? De gebruikelijke worstjes, hamburgers en sate of iets anders?

Naat heb je lekker kunnen uitslapen? Wat leuk een broertje erbij!

Leuk Mal zo'n speelveld voor de deur! Is het ook hondenpoepvrij? Deze week maar daten? Naam is lastig maar we zijn er nu denk ik wel uit .

Leuk Bridge een nieuwe jas! Wat voor een kleur?

Jin veel plezier met je familie en je tuin!

Waar is Bam?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven