Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bridges, bij deze krijg je de wisselbeker. Hou hem maar een tijdje...

Buikspierapparaat??? Kan je dan gewoon op de bank zitten? Vanmorgen lag ik met Berend op een kleedje en ik dacht: tja, als ik toch lig... Dus hopla, 3x 10 buikspieroefeningen. Meteen gesloopt! En ik krijg zo'n misselijk gevoel in mijn maag ervan.

Maar ook ik heb de balen van die enorme vetrol. Ik heb zelfs een badpak gekocht! Terwijl ik echt een bikinifan van. Kut kut dus. Ik wil er in ieder geval 7 kilo af, maar liever 12 of 13. Vanmiddag SB doorgelezen, maar ik krijg al een hol gevoel bij het lezen ervan. Zo weinig!! En appel als ontbijt?!?! Of 1 beschuitje met light jam, tssss. Dat trek ik niet hoor.

Maargoed, het moet eraf. Eerst stoppen met de bv. Maar t is nog zo handig.

Hmmm, er mauwt steeds een kat. Eens kijken of het die van mij is...
Haha ja gewoon zitten! Was het maar zo... Krijg altijd zo'n last van mijn nek van gewone sit-ups dus dan maar zo. En ben nu in drie weken SB 2.9 kg kwijt dus het schiet al op...En wij smokkelen hier en daar wat hoor. Maar ik hou me er redelijk aan en zo is het te doen. Maar alleen een appel voor ontbijt doe ik dus ook niet aan. Maar inderdaad die buik... blgh... En ellende is dat het ook alleen maar mijn buik is, dus benen etc zijn alweer helemaal terug in formaat maar buik niet. Dus oude kleren passen op benen wel, maar... Nou ja jullie snappen het wel denk ik...

Ga je stoppen met bv? Waarom?
Nou dat is het, ik wil nog helemaal niet stoppen met de bv. Maar ik wil wel ook SB-en en dat gaat niet samen....
Maar je kunt je dan toch "gewoon" niet aan de hoeveelheden houden? Dus i.p.v. een beschuitje 's ochtends een of twee broodjes. Ik zou niet vanwege deze reden stoppen met de bv hoor, denk dat je ook best kunt afvallen (als het maar niet te snel en teveel is) en bv kunt geven. "Gewoon een gezond eetpatroon vasthouden, geen snaaierij, bakje rauwkost bij je eten, en als je iets bij koffie neemt, liever fruit of ontbijtkoek of eierkoek of zo. (of die indische kleffe cake, ook hartstikke lekker!)
Wat lijkt hij op Laurens!!!
Huh, hij lijkt echt helemaal niet op Laurens, ha ha. Grappig, sommige zeggen van wel. De foto van Laurens lukt niet, irritant. Nog even proberen.

Ja een beetje aan de menu's houden is wel een goeie ja....
Niet zoals Laurens nu is nee maar wel zoals hij wat kleiner was. Althans, in mijn gedachten dan...
Mijn stoere kerel op zijn trekker... (met korte broekje van de Zara Amalia...)

Leuk Bridges! Ooh, ik heb niet meer naar de korte broeken gekeken bij Zara. Eigenlijk zocht ik een jasje of nog een leuk truitje ofzo. Deze is wel leuk zeg. Stoere knul hoor!
pffffffffff.... hier nog een baby in een sprong..... was even vergeten hoe vreselijk vermoeiend dat is zeg! Twan is al vanaf gister van de leg.... veel huilen en bij mama zitten en weinig slapen.... loop dus ook de hele dag met een kind te sjouwen....

Heb wel een leuk filmpje van hem, is van vorige week (toen hij nog vrolijk was). Had toevallig de camera bij me toen hij ineens begon te schaterlachen terwijl ik niet eens naar hem keek op dat moment (was oude kleding van Kevin aan het uitzoeken voor Twan), zo schattig! Hij was echt mijn aandacht aan het trekken!

Twan schaterlachen
Niet op mijn domme gelach letten trouwens, maar ik was zo verrast door zijn lachen!!!!!
Hmmm.... hoe doe je dat ook alweer, een plaatje invoegen? Die link is me gelukt, ben ik al heel trots op, maar een foto lukt nog niet echt...
Nou om 8 uur Jonathan samen ingestopt en nu gaat het goed met slapen. ventje mist papa denk ik ook wel heel erg. Morgen gaat Jonathan naar het KDV en de thuiszorg haalt hem op daar, en die gaat wat leuks doen met hem, en brengt hem dan om 6 uur thuis (het nieuwe huis) en dan hopen we dat het allemaal al een beetje vertrouwd is voor hem met al zijn eigen spulletjes om zich heen.

We zijn nu al een heleboel aan het overgooien en zometeen gaat hier de stekker eruit. Dus mijn volgende bericht is in het nieuwe huis (hoop ik) en anders vanuit een i-net cafe in Gran Canaria haha.

Juud, deze week nog wel een beetje druk, volgende week daten in het nieuwe huis? ik sms je wel!

En niet gaan rellen zonder mij Star

tot later lieve meisjes!
Stressed is just desserts spelled backwards
Cin: wat is Cas alweer groot zeg, ja al bijna 1 jaar, gaat de tijd toch snel he!

Juud: lekker, bijna verlof! Kun je het nog volhouden? Of vind je het zwaarder nu je een peuter hebt?

Amalia: goed zeg, Berend gedraaid! En weer wat vrolijker dus...

Ik hoop dat dat hier ook niet lang duurt, kon vandaag echt niks doen..... pfff en toen ik Twan eindelijk in slaap had, moest Kevin nodig in bad, het was al bijna 20.00 uur! Had hem nog niet in de pyjama of Twan was alweer wakker! Nou ja, eerst maar Kevin naar bed gebracht, daarna Twan eruit en gevoed, en toen die eindelijk weer sliep, ben ik in elkaar gezakt, zo moe was ik! Ik ga dus ook zo naar bed.

Vriend is nog aan het werk, hoop dat die het niet al te laat maakt!
Amalia: als ik die 2 jongens van jou zo bekijk, vind ik ze ook op elkaar lijken hoor! Sprekend broertjes!

Bridges: haha, tuin sproeien! idd burgelijk, maar ja, je moet toch wat he!

Ik heb ook een droogmolen hoor (al vind ik het makkelijker om alles in de droger te mikken, dat ophangen kost zoveel tijd!).

Pfff, Ties om 5 uur al wakker? Gelukkig ging hij wel weer even slapen dus...

Cumpu: veel succes morgen met de MRI! En wat een toestand zeg, bij jullie in de straat. Is toch wel heel erg schrikken, komt dan zo dichtbij he?
Nou, ik ga naar bed hoor, mijn ogen vallen hier bijna dicht...

*zzzzzzzzzz*
Morgen... Ties heeft vandaag uitgeslapen... tot kwart over 6... en toen waren hij en Fieke opeens tegelijk wakker. Gelukkig is het mooi weer vandaag!!!

Mal: de dag voor jullie! Succes meid, lekker genieten van het mooie huis!!!

Compu: succes! Jullie zijn nu zelfs al bezig of misschien is het al klaar. Hoe lang duurt een mri? Geen idee, maar succes.
Hmmm ziekenhuis gebeld en ik mag dinsdag (volgende week dus) naar ziekenhuis voor echo van heupjes... Hoop dat het allemaal goed is en als dat zo is wil ik gaan inbakeren, kijken of dat wat helpt met het slapen... Amalia: zagen ze bij jou meteen dat hij een spreidbroekje nodig had? Uitslag komt 1 of 2 dagen later bij huisarts, maar geduld is niet mijn sterkste kant haha.

Kokos: sterkte vandaag!!!
Spannende dag voor velen zie ik...
Bridges, dan wil ik de wisselbeker bij deze graag terug, het was hier 5.40 uur.... AAAARRRRGGGHHHHH!

Nee, ze zagen het helemaal niet snel van die heupen. Pas bij 4 1/2e mnd vermoedden ze wat omdat de billen niet evenhoog zaten. Dat was het enige. Omdat lief altijd rugklachten heeft, vroegen ze me het bij hem na te vragen of daar iets bekend is met de heupen. Na een maand was ik weer op het cb en zei dat er nooit wat gevonden was bij lief. Ze keken nog een keer de heupen na, kwamen weer alleen bij de billen uit en vonden het toen handig dat ik even naar de huisarts ging zodat die een verwijzing naar het zkh kon geven. Bij de ha kon ik snel terecht, volgende dag ofzo. Bij de orthopeed een halve week later en toen kreeg hij meteen die middag de spreidbroek. Met 5 1/2e mnd. Maar het had dus eigenlijk wel eerder gekund. Hoe eerder hoe beter, maar ik geloof wel weer pas na 3 mnd. Hoewel een vriendin van mij in Duitsland is bevallen van haar dochter, en de hebamme (ja ja Jin) zag meteen dat haar heupjes niet helemaal goed stonden. Ze heeft toen 2 weken 'breed geluierd' (een luier, handdoek ertussen en nog een luier ofzo) en toen was het okee omdat ze er zo vroeg bij was. Tegenstrijdig dus.

Heel verhaal maar hopelijk snap je er wat van. Heeft Fieke aanwijzingen voor HD?

STerkte iedereen vandaag met spannende dingen en de rest wens ik veel rust in de zon.
Ik heb vroeger een spreidbroek gehad... Dan worden de kinderen automatisch gecontroleerd en omdat Fieke een meisje is, heeft ze nog meer kans erop. Had Berend een echo of een rontgen? ik(nou ja, Fieke) krijg een echo, schijnt beter voor het kind te zijn en bij twijfel daarna nog een foto als het nodig is... Maar vraag me ook af of ze het bij die echo meteen zien, ondanks dat de officiele uitslag pas later komt.
Veel plezier ermee!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven