Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ha, ha, Juud, ik heb net ook de ramen gelapt. Begint de nesteldrang nu al, vroeg ik me af.

Hmm... beetje vaag hè van die vrouw die foto's nam. Daar zou ook niet blij mee zijn. Jammer dat ze al weg was.

Ik denk inderdaad dat je geleeft wordt tijdens zo'n week. Heb het met vriendin meegemaakt nadat haar man niet meer was bijgekomen uit de harttransplantatie. Zij zei dat later ook.

Heel triest.

Compu, rustig aan meid. Ook dit moet je verwerken.
Hai!

Cin Gefeliciteerd met je trouwdag! 6 jaar alweer, knap hoor!!! En volgende week dus lekker vieren met vrienden, gezellig! Hé knappe Cas, tsja dan worden ze groot hè! tijd voor een nieuwe inderdaad, haha!

Amalia: ja die foto bedoel ik. Is hij niet geweldig! Mijn mannetje!!!

Juud: hè wat raar van die foto's. Hou ik ook niet van... Drukl geweest dus! Lekker hoor. Hoeveel weken werken nog?

Mal: en alles weer gelukt vandaag? Hmm je hebt vandaag zeker geen internet meer. Jammer... Mocht je dit lezen: succes dinsdag!

Compu: Gelukkig nog redelijk geslapen, al zal het nog wel even spoken. Kende je de persoon? Zag op de site van nhd allemaal reacties staan ook, mensen kunnen zo lekker ongezouten reageren hè...

Kokos: eerste afscheid dus gehad, en een relatief goed gevoel over dus ondanks anderen. Hopelijk gaat het dinsdag ook goed...

Jin: is het gezellig bij je? Hebben jullie ook zulk mooi weer?

Hier geweldig weer hè, wat hebben we genoten! Tuin is nu zo goed als kinderklaar, Ties heeft de hele dag buiten gestudderd, lekker beetje klooien en wij ook. Fieke in campingbedje buiten erbij, ging redelijk. Al met al een heerlijke dag, en hoe mutserig het ook mag zijn, ik ben zoooooo blij met mijn droogmolen!!!
Haha, laat ik eerst maar eens showen hoe groot m'n huidige exemplaren zijn!

Eerst een een filmpje van Gijs die echt heeeeeeeeeeel goed 'TUIN' kan zeggen al. :-) (hij lult de oren van mijn hoofd en ik snap 'm ook heel goed, maar hij spreekt wel ongeveer alles nog verkeerd uit)

Hier dus een echt

MOEDER-ZOON-moment :-)

En nog wat leuke plaatjes:

Leuk he? :-)

Tijd voor een nieuwe idd. :-) (sssssssssssst, laat Eduard het niet horen! )

Leuke foto's Cin!!! En gefeliciteerd met je 6 jarig jubileum. Ik ben volgende mnd 5 jr getrouwd. We gaan ws een feestje geven, maar gewoon voor de leuk hoor, niet een huwelijksfeestje. Althans, dat zetten we niet op de uitnodiging.

Compu, las het ook in de krant gister. Heb je wat nachtrust gekregen?

Juud, raar die foto! Heel vreemd.

Cin, een 4e dus? Ik ga ook voor de 3e hoor. Volgende mnd staat er in de Kinderen een artikel over 'Jij wil een 3e, hij niet'. Mss laat ik die maar nonchelant rondslingeren. Maar dan moet Berend eerst wat opgeknapt zijn. Die is zo dwars! 6 uur wakker. wil dan niet meer terug. Ik probeer het nu, hem na het voeden terug te leggen, maar dan wordt Laurens wakker en slaapt Berend nog niet. Ik zat hier dus al fris (?) en fruitig om half 7 aan het ontbijt met 2 kinderen. En Berend wil alleen op schoot, in de stoel of gedragen worden. Zodra ik hem in de box leg of op een kleedje (waar ik naast ga liggen) om de rol te oefenen die hij nu moet kunnen zonder spreidbroek, is het brullen. Zo vermoeiend! Ik sjouw dus de halve dag met hem rond, een kwart slaapt hij en een kwart huilt hij. Ik MOET soms ook wat doen hè? Stofzuigen, even zitten, broodje smeren.

Goed, even 'klagen' hoor, vind het nu nogal zwaar.

Ik spring de tuin weer in!

Kokos, veel sterkte morgen. Goed dat je je oma nog hebt gezien en haar hebt aangeraakt. Knap. Ook al is ze er niet meer, ze zal altijd in je hart zitten. En zolang ze niet vergeten wordt, zal ze er altijd voor je zijn. Knuffel.
Hoi,

Kokos, sterkte morgen.

Cin, wat een superfoto's!! Wat worden ze groot.

Tja wat een reacties he, Bridges. Internet is een maf medium wat dat betreft. CV is gisteren nog ondervraagd door de krant. We kenden hem van gezicht en gedag zeggen.

Ik ga maar wat afleiding zoeken, naar de speeltuin.

De straat begint zich nu te vullen met kijkers, bloemen en kaarsjes.

Oja Bridges, ik ben jaloers op je droogmolen. Ik werd hier uitgelachen omdat ik er 1 wilde en ik heb ernaar gehandeld grrrr.

Morgen MRI, 7.30 uur er zijn.

Mal, jij gaat morgen verhuizen toch? Superveel succes!!!
Misschien maar beter van de droogmolen, anders was mijn was gatenkaas geworden..

(sorry grapje)
Compu, echt bizar hoor. Ik hoorde het op het radiojournaal 's avonds en moest nog aan je denken maar toen dacht ik ach, het is zo'n grote plaats, het zal wel erg toevallig zijn als compu dat heeft gemerkt. Was het dus in jullie straat!

Cin, wat een schatjes zijn jouw kinderen toch! Gefeliciteerd met je trouwdag!

wij zijn volgende maand 3 jaar getrouwd alweer. Ik weet nog dat er rond onze bruiloft ook 2 celebrities trouwden. Sylvie en Rafael en een of andere ONM soapactrice Yasmine (donker meisje) anyway, die laatste gaat scheiden. Hebben wij het al mooi langer vol gehouden

kokos, fijn dat je zo goed afscheid hebt kunnen nemen

Juud, ieeehiee, waarom staan mensen foto's te maken van je huis! Hou ik ook niet zo van!

Bridge, ik wil ook graag een droogmolen, maar dan zo'n wallfix, die je aan de muur vast hebt zitten. haha, wat een andijviepraat, we worden echt burgerlijk allemaal!

Dit is onze laatste dag in dit huis.... echt raar! Ik ben blij maar ook wel een beetje verdrietig. Heb hier met veel plezier toch 12 jaar gewoond. Het is een fijn huis op een mooie plek en veel herinneringen natuurlijk. Jonathan zijn eerste dagen, weken maanden. Maar ja, gisteren liep Jonathan in de nieuwe tuin en dan weet je wel waar je het voor doet. Maar ik zal nog wel een traantje laten hierom. Onze huisbazin is ook wel verdrietig dat we gaan. Ik heb het idee dat Jonathan het nu wel door heeft hij was gisteravond onwijs overstuur en wilde niet slapen. Niks voor hem.
Stressed is just desserts spelled backwards
Compu, mooie tijd voor de MRI. Succes morgen, het is toch altijd spannend zo'n narcose. Blijf jij bij haar in de kamer of doet CV dat? Jonathan moet woensdag om 7 uur in het ziekenhuis zijn, ook lekker op tijd! Waneer krijgen jullie de uitslag?
He Mal, wat dubbel dan, verhuizen he... Hoe mooi het ook is waar je heen gaat, je laat ook iets achter.

Kokos, gecondoleerd met je oma. Wat verdrietig.

Compu, jee, wat een toestand, schietpartij in de straat. Zijn jullie al een beetje bijgekomen van de schrik?

Juud, ook al zo'n heftige gebuertenis. En vreemd iid, foto's van je huis. Misschien staat er een huis in de buurt te koop en was dit voor een omgevingsfoto (je kunt op Funda ook altijd de hele buurt bekijken, met van die pijltjes weet je wel...)?

Amalia, hoera, de spreidbroek af! Taaie dagen dus, met springende Berend. Hopelijk landt hij gauw weer.

Cin, mooie foto's - mooie kinders! Gedoe met het huis zeg.

Naatie, een broertje, leuk! Nu nog een naam, haha!

Bridges, ha ha, moeders met schort met knijpers aan de droogmolen - volgens mij zit je niet alleen in een verkeerd forum maar in een verkeerde eeuw

Even posten...
He he, ben de afgelopen week (weken?) helemaal niet aan computer toegkomen. Beetje afwezig dus, sorry.

Alles okee chez nous. Vriend is veel weg geweest (zeilseizoen begint weer...) dus ik veel met kabouter op pad. Van 't weekend bij m'n ouders gelogeerd en samen uit geweest, en gisteren even naar het strand bij Kijkduin. Wel lekker met dat mooie weer natuurlijk, maar zoooo drukkkkk daar.... Volgende keer zoeken we weer een rustiger plekje (voor zover die er nog zijn in Nl dan). Mare was helemaal into kuilen graven. Zij erin, en dan zand over 'dr benen tot aan haar middel, haha!

En vandaag werken dus. Blegh. Moest niet mogen met dit weer.

Cin, Bridges en Amalia, zeeeeer vereerd idd dat jullie lekker bij ons blijven schrijven! Wij zijn natuurlijk ook gewoon het leukst
Gaat die Yesmine al weer scheiden Mal? Die is toch net bevallen? Sneu hoor voor dat kindje. Ik snap dat nooit zo goed, alsof mensen er niet echt goed over nadenken. Ik weet nog dat zij heel veel op tv was met haar bruiloftsvoorbereidingen, jurk, toen de zwangerschap e.d..

Niet dat ik zo geinteresseerd in haar ben hoor, ha ha, maar ik zag haar veel op het strand toen in op Curacao woonde en daar Bon bini beach werd opgenomen. Dan valt zo iemand je later toch op.

Hoi Hel!!
Amalia, ja, die gaan al weer scheiden, ik las het op de telegraaf. het kwam van haar uit, het gevoel was weg ofzo. Ik snap dat ook nooit zo goed. Ik zou doorknokken alleen al voor mijn kindje denk ik. Maar ja wie weet heeft ze dat ook wel gedaan.
Jeetje Mal ben je er nu nog steeds , gezellig! Gaan jullie zelf alles overhuizen of met een verhuisbedrijf?

Hoi Hel! Lijkt me toch wel erg lekker om zo dichtbij het strand te wonen, eer wij hier op het strand zijn zit ik eerst uren in de auto denk ik. Is het appartement al verkocht?

Star jij bent vast ook lekker naar het strand geweest!

Hier een dagje kindloos. Mart naar de creche, vent aan het werk en ik heb gewoon geslapen tot 10.00. Dat ben ik niet meer gewend en nu ben ik duf. Eigenlijk moet ik nog heel veel doen maar ik heb nergens zin in.

Compu lekker naar de speeltuin geweest?
Slapen tot 10 uur?!?!?! Ooh, wil ik ook! 7 uur is ook al goed. Lekker Juud, heb je nu al verlof?
Bedankt voor de lieve woorden over mijn kroost! Ik was natuurlijk naar complimentjes aan het hengelen! :-)

Bleeeeeeeeeeergh, verhuizen. Dat is ook mijn hobby niet! Ik ga het ook heel moeilijk vinden om hier weg te gaan want het is zo'n heerlijk huis in een heerlijke buurt maarja....het is OOK 30 km van de school van de kinderen en we bouwen er niks mee op (1000 euro huur per maand is best een boel). We krijgen er ook wel een hoop voor terug straks.

Mal, voor peuters is verhuizen inderdaad soms heel heftig. Sam was 2 toen we hier kwamen wonen en die is ook echt een paar dagen van slag geweest. Hoe sneller je alles uit de dozen hebt en dat het weer vertrouwd is, hoe sneller ze eroverheen zijn.

Succes met alles! Jullie krijgen het vast heerlijk, zalig met dat mooie weer en dan lekker in de tuin!

Lekker Juud, uitslapen! Dat was er hier vanmorgen niet bij en ik kon echt mijn bed niet uitkomen. Ik ben sinds de geboorte van Gijs zo'n slome dokus 's morgens. Dat komt vast niet meer goed.

Nee, hier zaten we vanmorgen om 8 uur in de auto om Sam naar school te brengen (de Belgen kennen geen meivakantie) en daarna zijn we even naar bakker + slager geweest. Thuis boterhammetje gegeten en daarna op de fiets even naar de speeltuin. Maar jeeeeeeeeeeeeeeeej, wat doet mijn kont zeer van dat fietstochtje (15km) van gisteren. Niet normaal. Hoe vaak moet ik fietsen wil dat over gaan? Maar met de fiets naar de speeltuin heeft ook nadelen want ik moest Cas de hele tijd dragen. En dat is weer niet echt handig. En toen ik weg wilde, dacht Gijs er echt anders over en toen peerde hij 'm. Niet grappig!

Amalia> Ik weet het echt nog niet zeker, wat ik ermee wil. Wel of geen vierde erbij. Aan de ene kant vind ik het hartstikke gezellig, zo'n groot gezin maar ik kan ook echt hevig verlangen naar het moment dat ze bijvoorbeeld allemaal ZELF naar beneden gaan en ons laten slapen. Of dat je op vakantie niet met zo'n baby hoeft te slepen die niet lopen kan. Of dat je niet overal aan hoeft te denken voor je weggaat. En dat je eens wat geld overhoudt. En geen kind aan de borst, gewoon lekker gaan en staan waar ik wil. Dus ik weet het ECHT nog niet. En IK zal het toch moeten beslissen want Eduard roept overdag heel hard NEE NEE NEE maar 's avonds is er van dat NEE NEE NEE weinig meer over. Nu hebben we wel een hele goede vorm van anticonceptie op dit moment. Namelijk de nieuwe en verbeterde 'CAS07'. Hartstikke goede hormoonloze anticonceptie. Iedere keer als je ook maar DENKT aan sex dan geeft hij een signaal af en dan bekoelt je zin wel. Verder vindt de 'CAS07' doorslapen ook echt iets voor mietjes en dat zorgt er ook niet echt voor dat je stoom uit ons slaapkamerraam ziet komen. Maarrrrrrrrrrr dat komt wel weer goed want OOIT gaat hij doorslapen. En zo niet, dan toch.

Maar Cas is ook vrij bewerkelijk op het moment. Hij tijgert wel maar daar wordt ie moe van en hij is nogal lui aangelegd. Dus ligt ie om die 2 meter te mopperen. Ach, OOIT gaat ie lopen.

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk Helen, strand! Ik heb ook zo'n vreselijke zin in de vakantie. Zalig! Gijs gaat strand ook hartstikke leuk vinden, dat weet ik zeker!

Hihi, compu, ik zie het gewoon voor me, je witte was met kogelgaten erin. Het idee!

Ok, even posten!

haha Cin, ik moet weer hard om je lachen!

Juud, we doen het meeste zelf maar de zware dingen doet het verhuisbedrijf. Is anders geen doen, veel zware spullen moeten 2 trappen af en de bank en de kast hebben we door het raam getakeld met een vorkheftruuk (vanwege dat het niet past door het trapgat) en erin gaat makkelijker dan eruit, dus Jonathan zijn kamer, de wasmachine en droger, de computertafel, tv meubel, kast, bank, gaan mee met het verhuisbedrijf. Zij maken een liftje bij het verhuisraam, net zo makkelijk. Eerst doen we alles wat we direct nodig hebben over, en dan de rest zoeken we volgende week als Jonathan naar het KDV is. Niet ideaal maar omdat hij overmorgen ook nog geopereerd word, moet het maar even zo.

lekker handig dat al mijn zomerspullen al in het nieuwe huis liggen, ik zweet me rot

Vandaag een extra dikke knuffel-dag ingelast met Jonathan, ik merk dat hij dat echt even nodig heeft.
hmmmm ik wil als we verhuist zijn heeeeel graag op sport. En ik weet ook al wat ik wil; Kickfun. dat lijkt me echt superleuk en ook lekker om wat frustratie kwijt te raken op zijn tijd (is een soort van kickboxen op muziek maar dan tegen zo'n boksbal aan). maar waarom is dat zo duur! Ik vond 1 in de buurt die het doet maar dan kost het 25 euro per maand voor 1 uur per week! gaat echt nergens over!
Zo lekker in de tuin gezeten, de tuin gedaan en nu aan het uitrusten. Ik word echt veel te groot! Al mijn positiebroeken zitten nu alweer te strak om mijn kont en mijn voeten beginnen alweer op olifantenpoten te lijken. Ik wil echt geen 35 kilo weer aankomen dus nu drink ik heel verstandig water en eet een boterham met kaas i.p.v. een lekker koud glas cola met chips.

Amaal ik heb nu nog een week vakantie, dan nog 4 weken werken, dan verlof en dan bevallen ( een weekje of 2 eerder mag natuurlijk ook).

Ik vind de prijs wel meevallen Mal, tegenwoordig zijn die sportscholen allemaal zo duur of je zit er gelijk voor 2 jaar aanvast wat ik ook zo stom vind.

Slim zo'n verhuisbedrijf, ik vind jullie trap ook doodeng, daar zou ik nog geen doos vanaf durven te tillen denk ik.

Mooie kindjes Cin, maar waar zijn Cas z'n krullen??? Heeft ie ze niet? Alleen daarom al zou ik doorgaan voor nr. 4 .
Juud, Gijs had ze ook niet voordat hij 14-maanden was. En als het nat is dan krult het al een beetje dus ik denk dat hij ze toch wel krijgt. :-)

Ik vind de prijs van de sportschool niet zo irritant hoog (mag altijd lager natuurlijk) maar dat je dus een jaar lid moet blijven, DAT vind ik echt belachelijk. Ik ben nu ook lid en het werkt voor mij gewoon niet, ik moet me echt iedere week er toe zetten. Ik ga dat nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit nooit echt leuk vinden. Daarom word ik niet dun. Ik vind sporten niet leuk.

Wat een heeeeeerlijk weer is het toch! Ik pak nu letterlijk de laatste zonnestralen hier in de tuin op. Hij gaat heel romantisch onder bij het dak van de buren Maargoed, de zon staat vanaf zonsopgang in de tuin, dus zon genoeg. En gisteren had ik nog om 10 voor half 8 het laatste zonnetje en nu is het al 10 over half 8. En we hebben nog anderhalve maand te gaan voordat het de langste dag is, dus wie weet kunnen we straks nog wel langer van de zon genieten. Vorig jaar konden we het niet goed pijlen vw de overvloedige bomen hier in de tuin. Lang leve het snoeien/kappen :-) (het waren coniferen, voordat iemand ZONDE!!! roept. Afschuwelijk).

Ha ha ha Cas07. Wij hebben ook de Berend07 gehad, maar die deed het niet meer na een half jaar. Fijn! Dus nu staat er zo'n gezellig uitnodigend doosje in het nachtkastje. Hoewel lief laatst dacht die niet te gebruiken, en ik (stom stom stom!) zei: ja, ík wil nog wel een 3e.....

Nouja, ben nog steeds niet ongesteld, dus zal niet echt heel vruchtbaar zijn. Alhoewel er altijd een kans is.

Maar nu het grote nieuws:

Onee, daar wijdt ik een apart blokje aan.

Wat een dag, echt lekker. Vanmorgen vond ik het nog fris, dus toen als een gek het hele huis gezogen en de wc en badkamer gepoetst. Toen Laurens in 'de poort' gegooid met zijn achterbuurmeisje, zodat ik even in de zon kon zitten. Toen Berend wakker werd met de achterbuurvrouw, kinderen en honden gaan wandelen, buiten gegeten, kinderen in bad en nu even zitten. Heerlijk!

Laurens heeft trouwens het stepje van het buurmeisje geleend en is daar echt handig in! Knap kind.

Oja en die camera die ik voor moederdag heb gekregen is echt geweldig! VOoral met dit licht.

Nou, ben blij :-)
BEREND HEEFT VANDAAG OM 17.45 VOOR HET EERST ZELF GEROLD VAN RUG NAAR BUIK!!!

Hè hè. Hij is ook meteen een stuk minder sjagerijnig. Ik ben helemaal blij. Wat een weken. Eerst een week de 6e ziekte, toen 2 dagen okee en daarna een flinke verkoudheid. Vervolgens die spreidbroek af maar daardoor (?) van slag + 2 hoektanden die doorkomen. Maar volgens mij is hij nu eindelijk een beetje chill. Fijn.

Nu nog wat langer slapen in de ochtend
Nou, voor het eerst gerold.. hij had het 1x gedaan voordat ie die spreidbroek kreeg, dus met 5 mnd. Maar die tellen we maar niet mee.

Wou het toch nog even kwijt. Anders lijkt hij wel een hele slome drol. Moet ik 'm afstaan aan Cin.

geintje Cin...
Aparte post, maf wijf ben je Amaal

Maar voor Berend uiteraard.

Niet naar strand geweest, vent oproepbaar hele weekend en geen zin om alleen met meisje te gaan.
Mal, lekker geknuffeld met Mr J vanmiddag? Arme ventje van slag.
Hai!

Cin: wat een moppies heb je toch! Plaatjes hoor! Ik vind vooral Gijs echt een schatje!!! Haha en geen sportschool voor jou dus. hier ook niet hoor, vind het zoiets vreselijks. Voel me altijd net een koe tussen al die hypersportieve dingetjes...

Amalia: Hé wat knap van Berend hé! Super! nu gaat hij vast met sprongen!!! En heerlijk in jouw tuin dus. Lekker hoor. Wij genieten ook in onze tuin, zon gaat bij ons al wat eerder onder door grote boom van de buurman, maar wij zijn geen echte zonaanbidders dus vinden we geen ramp.

Mal: morgen de grote dag! Spannend hoor! Maar wel lekker, heb je het maar gehad. Hoe laat moeten jullie woensdag in het ziekenhuis zijn? Is het eigenlijk dagopname? En lekker zo'n knuffeldagje, lekker toch? Heb je ook nodig. raar hè, zo'n laatste dag in je huis. Had ik ook zo'n moeite mee. Huis waar ik zwanger was, bevallen ben, waar Ties al zijn eerste dingen heeft gedaan... Maar dit huis heeft veeeel voordelen en hier gebeuren ook genoeg eerste dingen en ben ik inmiddels ook zwanger geweest en bevallen...

Juud: Nu dus 33 weken, of 31? Het schiet op in ieder geval. En verstandig hoor water en brood. Hoeveel ben je nu aangekomen? Ik was de tweede keer minder aangekomen, al scheelde het maar anderhalve kilo. En heb nu echt zo zwaar de balen van die blubberbuik... Kilo's gaat best goed, nog een stuk of 5 a 6 te gaan. Maar die buik is echt geen gezicht. Nu dus een buikspierapparaat te leen van mijn vriendinnetje, hopelijk helpt dat snel en goed...

Compu: spannend MRI morgen... Gelukkig al vroeg. Succes dus... Haha gaten in je was, humor helpt toch? Stond vriend zijn reactie in de krant? Blijft bizar... (oh ja, nog meer burgerlijkheid, we hebben nu ook een werkende tuinslang en sproeien dus 's avonds onze plantjes, haha)

Hel: haha kuilen graven! Leuk hoor! Tsja druk daar,maar waar is het met mooi weer niet druk? Of is het daar drukker dan druk?

Hier lekker dagje al waren we moe, Ties was vanmorgen om half 5 wakker. (jaja Amalia, ik win het een keer... :( ) Wilde naar beneden en buiten spelen en naar opa en zo. Zucht... Ik viel zowat in slaap op randje van zijn bed. Al met al sliep hij tussen half 6 en 6 uur pas weer. En 7 uur was Fieke wakker. Maar goed, prima dagje weer dus dat scheelt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven