Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:Jinny schreef op 09 juni 2008 @ 18:01:

\\:-)// GOED NIEUWS! \\:-)// Jaaaah, goed nieuws voor Jinny!Verklaar u nader?
Binnenkort kan je ook in het buitenland online in de dan vernieuwde hemashop bestellen .
Ik denk er is ik weet niet wat aan de hand.
Nou dat is het ook haha. En het gekke is, ik ben pas een hemafan geworden nu in in het buitenland woon haha.
Ik krijg je boodschappenlijstje van de week wel dan hè?
Gefeliciteerd Jin! Geweldig!!!

CD: fijn dat het ook leuk was.

Mal: ha lekker zeg, koemelkvrij ijs! Smaakt het wat? Is het dan van sojamelk?

Juud: foto's!!!!!!!!!!!
Jin wat een geweldig nieuws voor je! Wat zul je blij zijn! .

Mal ik wil nu wel erg graag weten wat je gaat doen kun je het niet even mailen?

De muizenman is geweest en hij kwam alleen maar even kijken om te constateren dat er idd muizen zijn, ja duh! Nu gaat dat grapje ons 250 euro kosten . Knieperd die ik ben ga ik morgen eerst even verder bellen .

Wie heeft er een mooie fotoprinter? Onze printer is stuk en ik wil natuurlijk wel een nieuwe, anders kan ik Bam geen leuke foto's meer sturen .

Star wanneer ga je gezellig naar Jinny? Hoe is het met het pootje?

Amaal is de hond weer helemaal opgeknapt? Dat doet onze hond ook op alles liggen wat niet voor hem is. Ik wil eigenlijk zo'n leuke zitzak voor Mart maar ik weet dan wel wie er uiteindelijk het meeste op ligt dus dat doen we maar niet.
Haha Jinny, ik ga vanwege jouw felicitaties teruglezen tijdens de voetbal, hoe vind je dat? Nou gefeliciteerd hoor!

Wat leuk, Star! Zeg maar dat we bijna op Vlieland zitten en haar een dikke kus toeblazen!!

Mal, weer een daggie erbij?! Gaat het verder met hem nu?

Ik kom morgen nog wel even langswaaien als er tijd is.

En ik moet hier natuurlijk melden dat ik donderdag mijn en-oo-dee heb. Geen verschijnselen van dien aard.

Prettige wedstrijd!!
Hoi Compu, ben je al op Vlieland nu? Hoe was het huis? Mr J gaat nog steeds als een speer. Wel fijn hoor, want hij is onwijs vrolijk.

OOOOOOOO GOAAAAALLLL!!!!

1-0!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Stressed is just desserts spelled backwards
He, forummen brengt ons team geluk! Kom op dames
2-0!!!!!!

wat een wereldgoal van Sneijder!!!!!!!! En nou vasthouden die voorsprong! Mathijssen is de zwakste schakel van het team.
Haaaaaaaaaaaaaaa 3-0!!!!! Werelds!!!
En Tobias gaat aan kop! Hoera voor hem!
Bedankt voor de lieve woorden over m'n bloedjes, dames! Ik ben ook reuzetrots natuurlijk!

3-0, super!

Ik hou niet zo van voetbal maar dit is toch wel erg leuk!

Jinny, leuk, HEMA! Zusje van Eduard werkt er en ik krijg er altijd 20% korting. Ik haal er altijd het beddegoed, ondergoed, pyjama's enzo! Wel echt Nls idd. (zo vond ik in Dld de Allerlei altijd zo'n leuke winkel )

Vandaag bij een vriendinnetje op kraamvisite geweest. Oei, kriebel, kriebel, kriebel. Dat schattige meisje was gewoon 1.5 kilo lichter als Cas bij z'n geboorte. Oeps.

Ok, ik moet echt naar bed, het is te laat. Laaaaaaaaaaaaaatste lesweek! HOEZEE, HOEZEE!

Spannend Compu, je EN-OO-DEE (gruwelgruwel ) ... ik hoop dat hij z'n naam waarmaakt.

Trusten allemaal!

En Compu, flink gebruik ervan gemaakt

Jaaaa, kriebels voor Cin!!! ik zie een 4e in aantocht :-) Gezellig. Wel onhandig in de auto...
Morgen Meissies!

Daar ben ik even... Ik ben zo vreselijk goed bezig dat ik dus echt geen moment meer voor mezelf heb.. Druk op werk en met de dingen die allemaal moeten in het huis voor we het in de verkoop kunnen zetten: veel lakwerk en opruimen.

Straks komt de verhuizer om de helft van de huisraad mee te nemen naar de opslag en dus moest ik gisterenavond nog even 40 dozen in pakken... Het is gelukt maar ik heb wel pijn nu. Mijn armen doen zeeheer.. Na ja, aangezien ik dus ook niet aan sporten toe kom (Hellus, jij dcht zeker dat ik voetbal aan het kijken was?? Mooi niet dus) is de beweging prima maar ik zal blij zijn als de zooi straks weg is.

Vanmiddag nog even bijlslapen tijdens dutje van Julia en dan maak ik zo snel mogelijk weer even tijd voor jullie.

Kuskus!
Ik heb een berichtje op de groep gezet over vanmorgen
Veel plezier op Vlieland Compu!

3-0, wow wat een verrassende wedstrijd, daar gaan mijn poules Ik moet wel zeggen dat de Italianen een stuk lekkerder waren om naar te kijken. Zelfs Cannavaro op de bank

Suus, succes met alles!
Het zijn schatjes Cin! Op naar nr. 4 zou ik zeggen!

Compu: veel plezier! Geniet ervan...

Suus: succes zeg, je bent straks dus al een hoop kwijt, ruimte! Lekker!

Hoe is het met pootje Star?

Jin: wat kost de aquaplay daar dan? Scheelt het veel?

Thomas er erg blij mee?

Wedstrijd was inderdaad lekker leuk goed. Vriend was helemaal blij.

Vanmorgen naar sacro craniaal therapeut geweest met meisje vanwege slapen. Hij vond toch wel flink wat lichamelijke blokkades, kan door de snelle bevalling komen. Ben benieuwd of hij wat kan doen. Heb nu nog 4 afspraken in ieder geval, en hopelijk kunnen we 's nachts dan weer een beetje slapen en raakt meisje wat uitgerust. (en wij ook, haha)
Suze, heb je nu al 40 dozen in de opslag? Ik zou zeggen: weggooien. Als je het een half jaar kan missen, heb je het vasst helemaal niet meer nodig Da's mijn motto hoor, maar wij hebben ook 80 onuitgepakte-maar-o-zo-belangrijke-dozen op zolder staan.. :-)
sacro craniaal therapeut ??? Wat is dat Bridges? Net zoiets als een oesteopaat?
Ja vorm van osteopathie. Zijnw e toen bij Ties ook geweest (geen sacro, maar wel eentje die kinesiologie of zo deed) en dat hielp prima dus wie weet...
Jin nog bedankt voor je kaartje!!!
Bridges: Hopelijk werkt het, die sacro-nogwattes. (waarom zijn dat toch altijd van die ingewikkelde namen, haha)

Dus het inbakeren bied ook niet veel rust?

Jin: ja, onze doop was ook afgelopen zondag. ik zal even kijken of ik een foto heb waar de kids ook leuk opstaan in hun kleding.... zet hem wel op de group.

Hier vannacht een redelijke nacht, maar 2x eruit! Das beter dus dan 4x! Maar ja, toen was Kevin dus om kwart over 6 z'n speen kwijt (en no way dat hij dan weer gaat liggen...) en wilde daarna bij mij in bed slapen... jaja alsof hij dan gaat slapen, haha.

Dus hij verdween naar de woonkamer en had de tv aangezet, kwam terug met de afstandbediening en vroeg mij: mag ik telisie (zo noemt hij de televisie) kijken? En dan dat lieve koppie erbij: ik kon dus niet weigeren....

Twan was ook alweer wakker vanaf 6 uur, dus mijn dag begon ook vroeg dit keer.... pffff. en nu ben ik gaar!

Vanavond maar op tijd naar bed dus.

Kevin heeft trouwens de muziekmobiel van Twan stuk gemaakt, niet expres maar tis toch erg jammer.

Misschien kan ik hem nog plakken met tape....

Ik vond hem nl. zaterdagmorgen liggend in de box, toen ik even een was in de machine deed. hij was er dus via de bank ingeklommen (doet ie wel vaker) maar de mobiel hangt ook aan die kant, en hij is er dus overheen gegaan, en toen is ie dus geknapt...

Was overigens wel een komisch gezicht, zo'n peuter van bijna 2,5 in de box, haha.

Maar ik baal wel! Misschien had ik die mobiel er toch af moeten halen....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven